Ja, want een meet met alleen mannen is voor watjes he.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgend weekend heb ik geen evenement, maar dan zijn DaD en CZ er beide niet bijvoorbeeld, wat zo een meet tcoh een stuk minder leuk maakt.
maar in Juli waterpretmeet bij mij thuis he?

Ik heb je vaak genoeg gemeet hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ligt aan het moment waarop je me meet.
Overdag of savonds, en of ik goed geslapen heb of juist heel lang niet geslapen heb..
Ik kan zo verschillend zijn.

Klopt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:24 schreef Sebasser het volgende:
Ja, want een meet met alleen mannen is voor watjes he. :

G. ws, ik niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:26 schreef manou het volgende:
hooooi!! tja ben er niet meer veel de laatste tijd..druk met werk veel dates met vrienden en vriendinnen dus ben niet meer zoveel online
vanaaf nog mensen naar de grote markt?

Nee, ik was in mezelf aan het zwijmelen over hoe lievv ik wel niet ben.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb je vaak genoeg gemeet hoor.
Je baggert een stuk minder.
Krijg ik dienog of hoe zit dat?

quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ik was in mezelf aan het zwijmelen over hoe lievv ik wel niet ben.
Tuurlijk.![]()

't is nu al niet te harden zo druk in 't centrum. yay.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:26 schreef manou het volgende:
vanaaf nog mensen naar de grote markt?

je legt me dingen in mn mondquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:32 schreef Sebasser het volgende:
Zowhee, dames?! jullie moeten uitkijken hoor, als jullie alex gaan meeten.
Al die vunzige plannen die ie heeft..

Ik weet wel wat voor dingenquote:

Neequote:

bezatten is voor sneue mensenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:41 schreef S-Two het volgende:
Nog mensen die bezat de stad in gaan vanavond?

Misschien dat ik er bezat uitkom.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:41 schreef S-Two het volgende:
Nog mensen die bezat de stad in gaan vanavond?

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |