quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een van mn beste vrienden heet Mark, en die zn naam mag ik ook gewoon gebruiken.
Wat doe je kattig btw de laatste tijdof beeld ik me iets in?
Doe ik kattig? Voorbeelden?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een van mn beste vrienden heet Mark, en die zn naam mag ik ook gewoon gebruiken.
Wat doe je kattig btw de laatste tijdof beeld ik me iets in?
Je doet wat onder de gordel opmerkingen zo links en rechtsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe ik kattig? Voorbeelden?
Kan best trouwens. Ik ben seksueel gefrustreerd.
God, heb ik dat echt gezegd?.
Dequote:
Huh? Hoezo?quote:
Dat had ik al gedaamn, maar nergens vroegen ze mij om mn adres oidquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Move Pin volgens mij, adres invullen en klaar![]()
quote:
oud topposter!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Huh? Hoezo?
Daarbij kwam ik hier veel eerder dan tong80
Ga zelf als ondertitel.quote:
Neequote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Tudum Tssh
Wie de bal kaatst kan m terug verwachtenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Wat doe je kattig de laatste tijd.
tudum tssh?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan m terug verwachten
Eens.quote:
OMG OMG OMG! KAATSEN!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan m terug verwachten
quote:
Achja ze drinkt tenslotte ook al bier.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom zou je voetbal willen kijken?
Ja omdat ik een halve kerel ben. Voetbal kijken, biertje drinken, over seks praten. Dat soort dingen, weet je wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom zou je voetbal willen kijken?
Saampjes?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
Achja ze drinkt tenslotte ook al bier.
Ja maar, ja maar... Alex, ik ben toch ook wel een klein beetje een geil mokkel?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan druk je het nog beschaafd uit![]()
wat denk jezelf..
Omdat chipszak daar expliciet om heeft gevraagd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja omdat ik een halve kerel ben. Voetbal kijken, biertje drinken, over seks praten. Dat soort dingen, weet je wel.
Hoi..
Waarom heb jij tijdens al die meets met mij nog nooit ook maar EEN foto gemaakt en van ChipsZak. heel veel?.
.
Ik zou voor die groen met bruine blouse gaan, die rode met streep past niet bij je gele broekquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat chipszak daar expliciet om heeft gevraagd.
Wil je eens online komen?Ik wil graag advies van je
Negeer me maar weer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zou voor die groen met bruine blouse gaan, die rode met streep past niet bij je gele broek![]()
Ik ga met allemaal stomme mensen al bierdrinken... Dat ga je niet leukvinden, geloof me... (ik twijfel zelf nl al)quote:
Stomme stomme mensen zeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ga met allemaal stomme mensen al bierdrinken... Dat ga je niet leukvinden, geloof me... (ik twijfel zelf nl al)![]()
Kan Noca niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stomme stomme mensen zeg.
Zou het leuk zijn om alleen te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |