Snel naar de kachel!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:22 schreef teigan het volgende:
ja, mijn haar is vooral nog erg nat, en koud, voor de rest voel ik me al opwarmen..
Friesland heeft dit weer (gezien de radar) aan ons geschonkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moet zo naar buiten, dan zla het hier wel zijn
Grapefruit is best lekkerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef Renesite het volgende:
OEF![]()
![]()
![]()
![]()
GRAPEFRUIT SAP!!!
Mijn bek staat nu nog scheef...
Ik dacht dat er een mooie sinaasappel op stond
Coolbest
Dat zou ook raar zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
De buien dan, niet René zn grapefruit.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef Renesite het volgende:
OEF![]()
![]()
![]()
![]()
GRAPEFRUIT SAP!!!
Mijn bek staat nu nog scheef...
Ik dacht dat er een mooie sinaasappel op stond
Coolbest
Gelukkig doe ik niet aan medicijnenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Grapefruit is best lekker
Alleen veel mensen mogen het niet hebben, omdat het met een heleboel soorten medicijnen niet samen mag.
Het was grappig maar wel siel0g hoorquote:
Dat wel jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:43 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kat van de buren. Dat interesseert jullie wel
Alsof mijn plek klopt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en CZ. Waarom sta je op jet kaartje als wonend aan de Van Heemskerckstraat, terwijl je volgens mij (en ook aan de foto's te zien) aan de Hora Siccamasingel woont. Toch?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom heb jij tijdens al die meets met mij nog nooit ook maar EEN foto gemaakt en van ChipsZak. heel veel?.
.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat gebeurd bij astrid automatisch.
zo sta je daar, en zo zijn er 400 foto's gemaakt.
Verhuizertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |