Beterschap.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:32 schreef Tangarine het volgende:
Sorry Dad, ben ziek, en om eerlijk te zijn, is voetbal kijken in de kroeg niet echt mijn ding
Jij wou niet op die auto zitten hoorde ikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja omdat ik een halve kerel ben. Voetbal kijken, biertje drinken, over seks praten. Dat soort dingen, weet je wel.
Hoi..
Waarom heb jij tijdens al die meets met mij nog nooit ook maar EEN foto gemaakt en van ChipsZak. heel veel?.
.
We waren 't gewoon vergeten!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij wou niet op die auto zitten hoorde ik.
Och germquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:32 schreef Tangarine het volgende:
Sorry Dad, ben ziek, en om eerlijk te zijn, is voetbal kijken in de kroeg niet echt mijn ding
Geen kledingadvies dit keerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zou voor die groen met bruine blouse gaan, die rode met streep past niet bij je gele broek![]()
Ik hoorde een ander verhaal.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We waren 't gewoon vergeten!.
quote:
Dat is lang geleden, maar klopt inderdaadquote:
kwma t ergens tegen in een FB topicquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat is lang geleden, maar klopt inderdaad
Waar heb je die info opgedoken, het stoffige FOK!archief?
Een recent topic?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kwma t ergens tegen in een FB topic
Al gevonden. Dat is niet eens zo'n grote lijstquote:
Ochquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:17 schreef teigan het volgende:
Ja, wij zijn weer thuis, dus dan houdt het weer op..
Helemaal nat geregend, nu echt doorweekt, in tegenstelling tot vanmorgen..
En nu gaat het nog een x regenenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:16 schreef Renesite het volgende:
Lekker buitje net
EN nu is de riolering het aan het begeven hierAllemaal plassen om de putten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |