Na 10 minuten ofzo.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Excuses
Maar je snapt wat ik bedoel, dus dat doel is bereikt
Jonge, die grapjes van jou zijn totaal niet grappig en daarnaast ook nog eens misplaatst.quote:
Dit was echt niet de eerste keer dat je 'grappige' beledigingen mijn kant opgooit. Het mag wel een keertje ophouden, wat mij betreftquote:
Dat is 1 groot complot.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier opeens tegen alex? :S :S :S [afbeelding]
Twee posts boven jequote:Op zondag 24 juni 2007 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:
WEETJE WAT!
ZIJN WE 12? Oke, op fok! mss wel, maar het gaat om het idee
ALS IEDEREEN HIER NOU EVEN HEEL ERG NORMAAL, ik herhaal HEEL ERG NORMAAL, TEGEN ELKAAR GAAT ZEGGEN WAT HEM/HAAR DWARSZIT ZIJN WE DAAR OOK VANAF!
ik vond het CV grapje wel grappig hoor.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jonge, die grapjes van jou zijn totaal niet grappig en daarnaast ook nog eens misplaatst.
Hou het voorlopig maar bij jezelf vermaken.
Ja dat is punt 1.quote:
ik vind het wel lachwekkend, tzijn idd net kinderen.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:
WEETJE WAT!
ALS IEDEREEN HIER NOU EVEN HEEL ERG NORMAAL, ik herhaal HEEL ERG NORMAAL, TEGEN ELKAAR GAAT ZEGGEN WAT HEM/HAAR DWARSZIT ZIJN WE DAAR OOK VANAF!
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar gaat 'ie weer.
Alex de bosmongool.
Waarom was je net zo boos dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:29 schreef Noca het volgende:
Er zit mij niks dwars.
Zo, heb ik dat alvast gehad.
Het was een optelsom. En waarom scheld je mij nou weer uitquote:Op zondag 24 juni 2007 14:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik vond het CV grapje wel grappig hoor.
does niet zo zeiken, knurft.
Tegen jou iets serieus zeggen heeft ook geen nutquote:Op zondag 24 juni 2007 14:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik vond het CV grapje wel grappig hoor.
does niet zo zeiken, knurft.
Omdat ik alex toffer dan jou vind, en ik dus voor alex ben.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het was een optelsom. En waarom scheld je mij nou weer uit
Ik ben Maxmark de laatste tijd juist wat meer gaan waarderen, en het was dus echt als grap bedoeld, en niet als belediging.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:
WEETJE WAT!
Ik was niet boosquote:Op zondag 24 juni 2007 14:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom was je net zo boos dan?
Je kan ook niet tegen zn grapjes?
Dan zit je dus wel iets dwars, zeg dan gewoon van Ik vind je grappen ook niet tofen tmag best ophouden even, zou j dr op kunnen letten enzo.
Dat mag, maar moet dat met schelden?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Omdat ik alex toffer dan jou vind, en ik dus voor alex ben.
ofzo?
En hij viel blijkbaar niet zo goed, kunnen we de volgende keren wat op onze grappen gaan letten (allemaal graag) afgezien van het feit dat j van j eigen grap in een deuk ligt.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben Maxmark de laatste tijd juist wat meer gaan waarderen, en het was dus echt als grap bedoeld, en niet als belediging.
Ik heb een probleem met Alex omdat hij de meest belachelijke uitspraken doet. Daarnaast plaatst hij er af en toe een dooverwensing bij, iets wat totaal overbodig is in dit topic.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:
WEETJE WAT!
Ik was niet boosquote:Op zondag 24 juni 2007 14:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En hij viel blijkbaar niet zo goed, kunnen we de volgende keren wat op onze grappen gaan letten (allemaal graag) afgezien van het feit dat j van j eigen grap in een deuk ligt.
Bedankt allemaal
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |