Tis .ratdvd, zijn maar iets van 1 gig per dvd thoquote:
Ik had nogal wat op gisteravond, dus lette niet op detailsquote:Op zondag 24 juni 2007 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Freek de Jongen, is dat het broertje van Kees?
Why?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:57 schreef MaxMark het volgende:
Ik ben net in de kleedkamer van Jong Oranje geweest, wat een troep
Heb ik jou nog nooit 'horen zeggen'.quote:
Phat.quote:
Dat heb ik ook nog wel mee kunnen krijgen ja, maar wrm zat j in die kleedkamert.quote:
We moesten ons kantoor opruimen en we hoorden van collega's dat het een enorme rotzooi was daar, dus zijn we even gaan kijken. Normaal mogen we er niet komenquote:Op zondag 24 juni 2007 14:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog wel mee kunnen krijgen ja, maar wrm zat j in die kleedkamert.
Waar werk je dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
We moesten ons kantoor opruimen en we hoorden van collega's dat het een enorme rotzooi was daar, dus zijn we even gaan kijken. Normaal mogen we er niet komen
Tot vanmorgen bij de UEFA, tijdens het EKquote:
Ja, of ze hangen je cv tussen de moppen op het prikbord in de kantinequote:Op zondag 24 juni 2007 14:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Tot vanmorgen bij de UEFA, tijdens het EK
Vanaf morgen weer gewoon student. Maar ik ben wel door twee UEFA-mensen gevraagd of ik mijn cv aan hun wil geven, dus hopelijk komt daar nog iets leuks uit
Hoi.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:14 schreef Sebasser het volgende:
hallo
Gozer, heb je te weinig zuurstof gehad bij je geboorte? Of zit die scheiding van je je nog steeds dwars?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, of ze hangen je cv tussen de moppen op het prikbord in de kantine
Even afgezien van alles:quote:Op zondag 24 juni 2007 14:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gozer, heb je te weinig zuurstof gehad bij je geboorte? Of zit die scheiding van je je nog steeds dwars?
Daar gaat 'ie weer.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, of ze hangen je cv tussen de moppen op het prikbord in de kantine
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar gaat 'ie weer.
Alex de bosmongool.
Excusesquote:Op zondag 24 juni 2007 14:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Even afgezien van alles:
Helaas is de laatste zin fout geschreven. Ik kon hem bijna niet lezen.
Het moet zijn: 'Of zit die scheiding je nog steeds dwars.'
Bedankt voor de aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |