Dan meot ik eerst naar groningen rijden met een balk in mn auto, want ik ben erg slicht in mikken.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Leg eens een balk tussen ons in en ga dan gooien? Ik vang wel!
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan wil ik niet eens wéten over jouw mikcapaciteiten.
En daarna ga je wegquote:Op zondag 24 juni 2007 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ha. Ik ga lekker woensdag Do2 weer zien.
*hai mam* *slijmslijmquote:Op zondag 24 juni 2007 12:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ugh.
Ik ga maar weer even naar dr toeZonder excuses want ik deed niets fout
.
Maar anders mag ik straks mn tshirt niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ikke niet helemaal snap...quote:Op zondag 24 juni 2007 12:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ugh.
Ik ga maar weer even naar dr toeZonder excuses want ik deed niets fout
.
Maar anders mag ik straks mn tshirt niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry lieverd, maar ik mag toch wel op vakantie gaan?quote:
Tuurlijk mag je op vakantie! Ik gun je alle plezier van de wereld. Maar ik ga je wel enorm missenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sorry lieverd, maar ik mag toch wel op vakantie gaan?Ik heb er echt heel veel zin in. Voor je het weet ben ik weer terug! Je vermaakt je ook prima zonder mij.
.
Net even gekeken, het is daar op dit moment 34 graden..
Ik ga jou ook missen.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je op vakantie! Ik gun je alle plezier van de wereld. Maar ik ga je wel enorm missen
Dat spreekt voor zich!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga jou ook missen.. Als ik terugkom gaan we heeeeeeeeeel lang bijpraten.
.
'vrouwen'quote:Op zondag 24 juni 2007 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n koffer al ingepakt. Gisteravond. Is dat stom? En ik mocht van Do2 maar 4 bikini's mee, maar ik heb er stiekem 6 in gedaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |