quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:56 schreef Aryon het volgende:
Ik niet, denk ik. Of mischien wel. Heb opzich wel ff zin in zwemmen, als het maar ietsje meer baantjes trekken wordt.
Hmm lekker hmmquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:10 schreef Tangarine het volgende:
mjummm chocolade muffin
Janouquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:09 schreef Aryon het volgende:
2-0![]()
@ Tanga: KloptJa, het zijn ook van de on-christelijke tijden he
hoho, christenhond hequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Janou
Christelijketijd is toch een normale uitdrukking? Toch?
Of heb ik echt het referentiekader van een chrstenfundamentalist?
Eérst de baantjes die we afgesproken hebben zwemmen en daarna ff dobberenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:20 schreef Tangarine het volgende:
Met freecell ook hoorAlleen eindigen we altijd met ronddobberen en ouwehoeren
En alweer een volledig inhoudsloze post van sebasserquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:21 schreef Sebasser het volgende:
Tedeeedeedeeeeeeh
Welnee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:24 schreef freecell het volgende:
[..]
En alweer een volledig inhoudsloze post van sebasser![]()
Luke Skywalker, ik heb SW nooit gezien, maar wel een soort van maf filmpje lastig uit te leggen, maar elke keer als ik skywalker hoor moet ik dus denken aan Puppykin Skyfucker.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en de vis is niet in shock. Ik zag de kat al loeren, dus toen hij een move maakte was ik er snel genoeg bij om Jaina op haar flikker te geven. De vis zwom door alsof er niets aan de hand was.
Wel bijna een familiedrama. In de Star Wars boeken is Mara Jade (zo heet onze vis) gehuwd met Luke Skywalker en dus de tante van Jaina
Ik ontken allesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:24 schreef Tangarine het volgende:
owja, ik zag alle sw/st dingen al liggen bij jullie
Ik ken het filmpje niet, maar vind het eigenlijk een schande dat je Star Wars nooit hebt gezienquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Luke Skywalker, ik heb SW nooit gezien, maar wel een soort van maf filmpje lastig uit te leggen, maar elke keer als ik skywalker hoor moet ik dus denken aan Puppykin Skyfucker.![]()
![]()
Ik heb het ook allemaal wel gezien...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik ontken alles
Nee maar serieus, je hebt de achterste kamer met de boekenkasten niet gezien, Dat staat vol met SW spul (en ST:DS9 volledig op video)
?? Vuurwerk als in chemische reacties?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vuurwerk!
Ik heb niets gehoord. En ik woon dr 10 minuutjs fietsen vandaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoor het vanaf de Euroborg, is hemelsbreed niet ver. Echt meteen na het eindsignaal.
Als jij woont waar Alex zei dat je woont, woon ik dichterbij denk ik... Naja, ik heb 't raam open, en ik heb het toch echt gehoord.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord. En ik woon dr 10 minuutjs fietsen vandaan.
Waar zei die dat ik woon?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als jij woont waar Alex zei dat je woont, woon ik dichterbij denk ik... Naja, ik heb 't raam open, en ik heb het toch echt gehoord.
Liet me een kaartje zien, dus ik weet het alleen ongeveer. Iets meer 'omhoog' dan ik dacht ik, maar kan best dat dat niet klopte dan.quote:
Wie zegt dat ik je niet geloofquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Liet me een kaartje zien, dus ik weet het alleen ongeveer. Iets meer 'omhoog' dan ik dacht ik, maar kan best dat dat niet klopte dan..
Geloof me nou gewoon ik hoorde vuurwerk echt waar en als het geen vuurwerk was dan wil ik dat niet weten!
moet je je hoorapparaten in doenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord. En ik woon dr 10 minuutjs fietsen vandaan.
Keek ik net dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je zit wel vaak in m'n FoBo te kijken, of niet ChipsZak.? Ik zie je steeds als laatste voyeur staan.
Nahquote:
Nietquote:
betraptquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Keek ik net dan?Kan ik me nu al niet meer herinneren
Mss dat ik een hele tijd geleden keek en dat er daarna niemand meer keek.
Helemaal niet. Zie laatste regel van mn post.quote:
Je keek sowieso in het laatste half uur nog.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Keek ik net dan?Kan ik me nu al niet meer herinneren
Mss dat ik een hele tijd geleden keek en dat er daarna niemand meer keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |