Ik wens je veel plezier!quote:Op zondag 24 juni 2007 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb echt ontzettend zin om naar het oostblok te rijden nu om nooit meer terug te komen
'Mijn' Fransman heette Romain. Prachtig toch?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die jongen was wel gewoon Nederlands, hoor, helaas. Had wel eens een Frans vriendje (Cyril
), maar aangezien ik geen Frans sprak en hij geen Nederlands (we waren allebei een jaar of 10 / 11), was dat geen lang leven beschoren
. En ik heb op m'n 10e eens een 15-jarige Luxemburger achter me aan gehad die me steeds aan m'n benen trok in het zwembad en me probeerde te zoenen
(reactie van mij: "gadverdamme!"
).
Maar, maar...quote:Op zondag 24 juni 2007 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb echt ontzettend zin om naar het oostblok te rijden nu om nooit meer terug te komen
Maar mn geld is opquote:
Lieverd, ssst.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar mn geld is op
Maar mn auto haalt de grens van Duitsland niet eens
Maar ik moet morgen weer naar werk
Mijn specialiteit zijn communistische voertuigen, dus ik denk dat alleen China toffer is.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:35 schreef Tangarine het volgende:
Er zijn veel mooie plaatsen met toffere auto's enzo dan het oostblok!
Aan wie moet ik dan advies vragen? Met wie moet ik dan verzopen kat spelen? Wie zal me dan uit m'n dalen halen? Wie wenst me dan mooie dromen toe 's avonds? Met wie moet ik lachen om niets?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom vind je dat jammer?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
In Wladiwostok hebben ze ook internet.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aan wie moet ik dan advies vragen? Met wie moet ik dan verzopen kat spelen? Wie zal me dan uit m'n dalen halen? Wie wenst me dan mooie dromen toe 's avonds? Met wie moet ik lachen om niets?
Puur eigenbelang dus..
Ja nou ja. Meh. Ik zal je nooit tegenhouden in het najagen van je droom lieverd.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Wladiwostok hebben ze ook internet.
Waarom niet?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja ik vermoed dat ik mn maand proefperiode niet haal, dus dan ga ik gewoon.
Veel plezier met de Iroquois enzoquote:Op zondag 24 juni 2007 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja nou ja. Meh. Ik zal je nooit tegenhouden in het najagen van je droom lieverd..
Maar nu ga ik me nog even bezighouden met enkele honderden jaren Amerikaanse geschiedenis.
Laat maar danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |