Je maakt het er niet echt beter op zoquote:
Je hebt wel vaker van die grapjes gemaakt en dan 'negeer' ik ze maar gewoon, en zoals nu blijkt is het inderdaad als grapje bedoeld. Bij mij komt het echter alleen maar over als de ene belediging na de ander, vandaar dat ik er even zat van was. Maar gezien je bedoelingen goed waren, bied ik mijn excuses aan voor mijn opmerkingquote:Op zondag 24 juni 2007 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben Maxmark de laatste tijd juist wat meer gaan waarderen, en het was dus echt als grap bedoeld, en niet als belediging.
Dat ben ik. Wen er maar aan, of negeer me.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik heb een probleem met Alex omdat hij de meest belachelijke uitspraken doet. Daarnaast plaatst hij er af en toe een dooverwensing bij, iets wat totaal overbodig is in dit topic.
Om maar niet te spreken van zijn 'grappen', die bij anderen vaak beledigend overkomen.
ik vind het veel te lachwekkend, kinderachtig gedoe van iedereen.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je maakt het er niet echt beter op zo
Wees dan de betere en ga niet schelden ofzoot.
Val dood.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ben ik. Wen er maar aan, of negeer me.
Dat ik er dan op reageer, ben ik dan weer.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ben ik. Wen er maar aan, of negeer me.
Geaccepteerdquote:Op zondag 24 juni 2007 14:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je hebt wel vaker van die grapjes gemaakt en dan 'negeer' ik ze maar gewoon, en zoals nu blijkt is het inderdaad als grapje bedoeld. Bij mij komt het echter alleen maar over als de ene belediging na de ander, vandaar dat ik er even zat van was. Maar gezien je bedoelingen goed waren, bied ik mijn excuses aan voor mijn opmerking
Ja! Nou! Heh! Ehm... Je haar is roze, terwijl het blond ook tof was!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mocht iemand iets tegen mij hebben, zeg het dan ook maar ja![]()
Nou, ik was niet boos en jij zegt van wel!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mocht iemand iets tegen mij hebben, zeg het dan ook maar ja![]()
En gaat Sebasser ooit nog een leven krijgen, of blijft hij een debiel?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:36 schreef Sebasser het volgende:
Zoeen grappig topic.
wie gaat er overwinnen?
Maxmark en die klotestudent? met zijn kloteclubje? of alex, en de rest?
Zie het volgende week, zelfde zender, zelfde tijd!
HAHA ZAGEN JULLIE DAT?quote:
Precies, lachen moet je niet, want hij was niet grappig.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kijk mensen. Dit is een grap. En ik moet er om lachen.
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
HAHA ZAGEN JULLIE DAT?
IK DEED ZOEEN DOODVERWENSING, EN IK MEENDE ER NIETS VAN.
EN ALEX NEGEERT DAt, JA OF HIJ ZEGT ER IETS OVER, MAAR HIJ WEET DAT IK HEM NIE TECHT DOOD WIL
EN ZO GAAT DAT OOK MET GRAPJES
JA!?? OKAY>>
KLOTEGEDRAG VAN IEDEREEN IS NU OVER, JA?
MOOI ZO.
Ik vond m wel grappig.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Precies, lachen moet je niet, want hij was niet grappig.
Maar omtoch.
En ik meen het hoor. Geen gedoe van wen er maar aan wat dat werkt niet, dat hebben we allemaal kunnen zien.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
GeaccepteerdEn de voorgeschiedenis in aanmerking genomen had ik die grap idd beter voor me kunnen houden.
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
En gaat Sebasser ooit nog een leven krijgen, of blijft hij een debiel?
Je blauwhelmpje kan weer afquote:Op zondag 24 juni 2007 14:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En ik meen het hoor. Geen gedoe van wen er maar aan wat dat werkt niet, dat hebben we allemaal kunnen zien.
Het is niet dat je hoeft te veranderen, maar met grappen gwn op moet passen.
Dat ik degene ben die dit typt en de op 1 na jongste ben zegt ook al wat.
Klaar dr mee nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |