quote:Op zondag 24 juni 2007 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
I am so lost.
Hij stond me wel sexy.quote:
quote:
Ik dacht dat het klaar was?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen..
Maar beter blijf je lekker bij je kut vriendjes bij je scoutingclubje HKAS.
Of blijf je in dat stomme kut scoutingclubje met je kutvriendjes.
Oké, ophouden nu. Jij én Sebas.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik dacht dat het klaar was?
Maar goed we kunnen dit ook buiten het topic oplossen, als jij een probleem hebt met mijn vrienden.
Omdat zij niks met dit topic te maken hebben, lijkt het mij niet meer dan redelijk dat we dit persoonlijk en face-to-face oplossen?
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Maar goed we kunnen dit ook buiten het topic oplossen, als jij een probleem hebt met mijn vrienden.
Omdat zij niks met dit topic te maken hebben, lijkt het mij niet meer dan redelijk dat we dit persoonlijk en face-to-face oplossen?
Ja hoorquote:
Prima, je komt maar gezellig naar de volgende meet.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Om de een of andere reden zie ik jou niet zo 1-2-3 in een keurslijf zittenquote:Op zondag 24 juni 2007 14:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mensen leren van mij
![]()
Misschien is politie agente worden toch iets voor mij
Keurslijf?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Om de een of andere reden zie ik jou niet zo 1-2-3 in een keurslijf zitten
Ja, das dus ook niet echt iets voor mijquote:Op zondag 24 juni 2007 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ding wat mij momenteel aan het verstikken is
Er zit mij wel wat dwars, maar daar wordt aan gewerktquote:Op zondag 24 juni 2007 14:29 schreef Noca het volgende:
Er zit mij niks dwars.
Zo, heb ik dat alvast gehad.
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja Sebas, anders kom ik je huisje ook niet bekijken![]()
& dan mag je mn Columbine map ook niet lezen
![]()
![]()
Goedzo!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er zit mij wel wat dwars, maar daar wordt aan gewerkt![]()
Hoe overleef jij dan zonder? Telle me, ik wil er van af....quote:Op zondag 24 juni 2007 14:48 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ja, das dus ook niet echt iets voor mij
Nee die heb ik al weerquote:Op zondag 24 juni 2007 14:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee ;'(
Dan doek natuurlijk heel aardig![]()
enzo.
Maar.
Je ene zonnebril heb ik trouwens niet gevonden bij het verhuizen, denk ik opeens aan.
JE aan allemaal kutregeltjes moeten houdenquote:Op zondag 24 juni 2007 14:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu weet ik natuurlijk nog niet wat het is he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |