abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:48:12 #1
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_50391162
Hoi en welkom in het Feedbacktopic van Cultuur & Historie. Heb je een vraag over een lopend, een oud of een mogelijk nieuw topic aan de mods dan is dit dé plek om die te stellen want hier zien we het zeker.

Waar gaat Cultuur & Historie over?
Over alles wat niet meer in de actualiteit staat en qua insteek ook niet beter past in één van de andere subfora.

Een voorbeeldje: wil je het hebben over het gemiddelde interieur uit 1954 dan kan dat hier. Wil je je huis zo inrichten dan kan je beter naar K&W natuurlijk.
Of je wil iets over de mode van 1920 weten? Als het niet opeens ontzettend retro is en iedereen er weer in rondloopt dan is dit het juiste forum, mocht iedereen spontaan weer in de Gazette du Bon Ton gaan shoppen dan verhuizen we gewoon door naar LIF.

Natuurlijk horen de grote favorieten hier ook thuis: WO1 en deel 2, WO2.
Paar uitzonderingetjes: We spelen hier een spelletje, Raad je Plaatje en we herbergen ook de militaria, van Romeinse legioenen (wat logisch is) tot de nieuwste stealth schepen.

Da'was't?

Wat ons betreft wel eigenlijk, de rest beoordelen we op gevoel, of het niet ergens beter tot z\'n recht komt.

Dit is ook meteen de OP voor komende FB topics

[ Bericht 2% gewijzigd door Misstique op 17-07-2007 12:35:07 ]
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_50391227
TVP.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:49:56 #3
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_50391246
Kan jij een leukere TT verzinnen, ik ben daar slecht in vandaag. .
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_50391565
Ik vind em prima zo.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:17:22 #5
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50392516
ik vind hem puik dagonet. "back to the future" enzo...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:35:15 #6
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_50653566
Er zit een 's' te veel in mijn TT, kan die weg?
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:58:05 #7
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_50660128
Tuuk
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:49:40 #8
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_51147380
Zou deze open mogen?!

radioberichten mei 1940

Ik heb wat geluidsfragmenten op cd.
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:30:55 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_51149123
Heeft dit gewerkt?
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:36:03 #10
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_51149358
ty
pi_51234152
Ik geloof dat de OP nu aangepast kan worden na deze renovatie.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zaterdag 7 juli 2007 @ 17:07:32 #12
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51234848
Memory Lane????? WTF?

Hilarisch. Noem het dan gelijk ONZ-2
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 7 juli 2007 @ 22:39:37 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_51244982
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 17:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Memory Lane????? WTF?

Hilarisch. Noem het dan gelijk ONZ-2
idd
Huilen dan.
pi_51253178
Matige naamswijziging. Welke drol heeft dit besloten?
  zondag 8 juli 2007 @ 10:26:47 #15
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_51254677
De nieuwe naam doet vermoeden dat het een soort vergaarbak is geworden voor topics uit de Eighties/Nineties-subfora, maar dan voor alle vorige decennia.

Is dat ook de bedoeling?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zondag 8 juli 2007 @ 11:35:03 #16
66444 Lord_Vetinari
pi_51255568
quote:
Op zondag 8 juli 2007 10:26 schreef JDude het volgende:
De nieuwe naam doet vermoeden dat het een soort vergaarbak is geworden voor topics uit de Eighties/Nineties-subfora, maar dan voor alle vorige decennia.

Is dat ook de bedoeling?
Om even uit de Oude Doosch en School te klappen:

Toen Natalie en ik vorig jaar een discussie startten achter de schermen om de naam (terug) te veranderen (HOC beviel ons niet en was ons eigenlijk opgedrongen) brak de hel los. We hebben diverse namen de revu laten passeren maar elke wijziging werd geblokkeerd. Men moest en zou 'oorlog' erin houden voor de moderne legeronderwerpen (zoals het elitetroepen-onderwerp (hoewel wij als mods zoiets hadden van 'dat hoort hier helemaal niet'), terwijl wij zochten naar een naam die de lading wel zou dekken. Uiteindelijk hebben we HOC maar zo gelaten.

Blijkbaar heeft 'men' HOC nu helemaal opgegeven. Eén van de redenen om na ons vertrek Misstique hier te benoemen was, ik zie de post in FC nog voor me, dat zij 'in haar andere forum zo goed mensen kon aantrekken, omdat ze van die leuke topics kan openen'. Kan iemand me een topic van Misstique aanwijzen? Of uberhaupt een bijdrage, afgezien van een incidenteel slotje?

En nu deze naamswijziging. Memory Lane. Om Natalie te citeren: Het klinkt alsof we gezellig met een kopje thee op de bank herinneringen gaan zitten ophalen. Het is een waardeloze naam en het zal dit subforum alleen maar verder in de obscuriteit helpen. Een forumnaam hoort de inhoud van het forum te weerspiegelen. Dit is niks. Het is vlees noch vis en het gevolg zal zijn, dat het aantal geopende topics verder zal dalen, zowel in kwantiteit als in kwaliteit. De voorbeelden zijn er al:
Kennen jullie Heintje Davids nog ?
De Dolly Dots zijn ondergewaardeerd.

HOC heeft ooit de pretentie gehad om geschiedenis en cultuur licht, maar goed onderbouwd naard e users te brengen. Die doelstelling is onhaalbaar, maar om dan krampachtig het leven van dit forum te verlengen is gekkenwerk.

Dit subforum is dood. Het feit dat er aparte subfora worden en werden geopend over de 80er en 90er jaren (met topics die gewoon hier horen) zegt genoeg. Laten we het begraven en alle topics gewoon over de rest verspreiden. Immers, waar vroeger de gewoonte was, dat andere mods topics die hier thuishoorden gewoon verplaatsten, of achter de schermen de mods van dit forum op een topic attent maakten om te zien of het hierheen gehaald kon worden, staan de HOC topics verspreid over het forum. Nieuwe wereldwonderen in NWS, een topic over de chef defensistaf (zie mijn opmerking hierboven over Oorlog) in POL... De topics die nu in HOC ML staan, kunnen zonder twijfel en zonder moeite over de rest verdeeld worden.

Het was leuk zolang het duurde. Het is nu niet leuk meer. Het verlengen van de doodsstrijd is een kwelling voor iedereen, zowel voor de mods als voor de users.
  zondag 8 juli 2007 @ 11:44:58 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51255749
misschien kan de naam 'historie' nog wat leven inblazen als subforum? dat dekt de lading beter dan 'memory lane'. dat is mij iets te truttig en idd klinkend als een naam in 'n topictitel voor oud of uvt oid.
  zondag 8 juli 2007 @ 11:46:25 #18
66444 Lord_Vetinari
pi_51255778
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:44 schreef zoalshetis het volgende:
misschien kan de naam 'historie' nog wat leven inblazen als subforum? dat dekt de lading beter dan 'memory lane'. dat is mij iets te truttig en idd klinkend als een naam in 'n topictitel voor oud of uvt oid.
Ik heb nooit begrepen, waarom er zo'n weerstand is tegen het woord 'geschiedenis'. We hebben diverse namen voorgesteld met dat woord erin en elke werd afgeschoten. Terwijl het beter de lading dekt, bekender is en beter bekt dan 'historie'.
  zondag 8 juli 2007 @ 13:20:32 #19
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51257725
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik heb nooit begrepen, waarom er zo'n weerstand is tegen het woord 'geschiedenis'. We hebben diverse namen voorgesteld met dat woord erin en elke werd afgeschoten. Terwijl het beter de lading dekt, bekender is en beter bekt dan 'historie'.
geschiedenis lijkt me prima, maar misschien krijg je dan wel veel ventjes en sletjes die het zien als een schoolvak en denken dat ze zo werkstukken in de mond gegooit worden gekregen? beetje luiergehalte dus.

'historie' vind ik beter eik.

[ Bericht 3% gewijzigd door zoalshetis op 08-07-2007 13:28:45 ]
  zondag 8 juli 2007 @ 13:24:28 #20
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_51257814
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Om even uit de Oude Doosch en School te klappen:
whehehe, LV, ik mag hopen dat je kennis van oude geschiedenis beter is blijven hangen dan die van de heel recente want wat je hier uitkraamt is nonsens. Op lekken staat een ban maar dáár hoef jij je iig geen zorgen over te maken.
quote:
Toen Natalie en ik vorig jaar een discussie startten achter de schermen om de naam (terug) te veranderen (HOC beviel ons niet en was ons eigenlijk opgedrongen) brak de hel los. We hebben diverse namen de revu laten passeren maar elke wijziging werd geblokkeerd. Men moest en zou 'oorlog' erin houden voor de moderne legeronderwerpen (zoals het elitetroepen-onderwerp (hoewel wij als mods zoiets hadden van 'dat hoort hier helemaal niet'), terwijl wij zochten naar een naam die de lading wel zou dekken. Uiteindelijk hebben we HOC maar zo gelaten.
HOC beviel jullie niet? Het was jullie eigen idee? 9 juli, 2006 geopperd door Natalie en 2 minuten later bijval van jou. Paar minuten later loop je het te verdedigen tegenover yvonne die haar kanttekeningen erbij zet.
quote:
Blijkbaar heeft 'men' HOC nu helemaal opgegeven. Eén van de redenen om na ons vertrek Misstique hier te benoemen was, ik zie de post in FC nog voor me, dat zij 'in haar andere forum zo goed mensen kon aantrekken, omdat ze van die leuke topics kan openen'. Kan iemand me een topic van Misstique aanwijzen? Of uberhaupt een bijdrage, afgezien van een incidenteel slotje?
Wederom zie je hallucinaties want zo'n post heeft er nooit of te nimmer gestaan en redenen voor Tiek om mod te worden zijn besproken door FA's in OFF (toen nog POTA), het voortraject heb jij dus geen weet van.
quote:
HOC heeft ooit de pretentie gehad om geschiedenis en cultuur licht, maar goed onderbouwd naard e users te brengen. Die doelstelling is onhaalbaar, maar om dan krampachtig het leven van dit forum te verlengen is gekkenwerk.
Nee, dat was júllie pretentie.
quote:
Het was leuk zolang het duurde. Het is nu niet leuk meer. Het verlengen van de doodsstrijd is een kwelling voor iedereen, zowel voor de mods als voor de users.
En dat was jullie modschap.
  zondag 8 juli 2007 @ 13:26:39 #21
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_51257875
Het nadeel van het strakke, strenge, opvoedkundige, elitaire geschiedenis is dat men een vraag kan stellen en dan 5 minuten later een copy/paste van wikipedia voor de neus krijgt, daar zit weinig spannends of leuks of zelfs maar interactiefs in. Ja, het is heel tof om dingen te weten te komen maar door de naam speelser en meer nostalgisch georienteerd te maken is het duidelijk dat subfora als 90s en 80s eigenlijk een tijdelijke afsplitsing van dit subforum zijn.
  zondag 8 juli 2007 @ 13:30:37 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51257966
memory lane it is dagonet?

in de hoop dat sommige mensen zich prettig voelen bij die naam? ik hou niet zo van engelse namen in subfora. doe gewoon het overkoepelende 'historie'. .
pi_51259732
Zo is dat, wég met al die onderbouwde topics waarin mensen met kennis postten! Jolijt over de smurfen en de prehistorie. Dát willen we lezen!

Wat een misstap. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_51260622
Ik vond HOC altijd het subforum waar de meeste mensen kennis van zaken hadden en een beetje intelligentie bezitten, in tegenstelling tot de meeste andere subfora op Fok!. Ik denk niet dat die reputatie lang stand zal houden met de nieuwe naam. Memoraly Lane... 't klinkt meer als een Beatles-nummer dan als een subforum waar mensen met kennis van zaken posten .

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2007 15:17:16 ]
  zondag 8 juli 2007 @ 15:45:09 #25
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_51261242
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:43 schreef Jarno het volgende:
Zo is dat, wég met al die onderbouwde topics waarin mensen met kennis postten! Jolijt over de smurfen en de prehistorie. Dát willen we lezen!

Wat een misstap. .
Ach ja als dit echt de richting gaat worden kan je dit subforum altijd nog uit je forum-index schoppen.
pi_51261271
quote:
Op zondag 8 juli 2007 15:45 schreef Djaser het volgende:

[..]

Ach ja als dit echt de richting gaat worden kan je dit subforum altijd nog uit je forum-index schoppen.
Dooddoener. Och, ik kwam hier al niet vaak, maar via de AT pikte ik wel eens een topicje mee. En dat waren vaak de betere topics op FOK!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zondag 8 juli 2007 @ 15:50:43 #27
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_51261345
quote:
Op zondag 8 juli 2007 15:46 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dooddoener. Och, ik kwam hier al niet vaak, maar via de AT pikte ik wel eens een topicje mee. En dat waren vaak de betere topics op FOK!
Nee dat begrijp je verkeerd. Ik bedoel te zeggen dat ik dat zelf waarschijnlijk ga doen als het zo moet.
  zondag 8 juli 2007 @ 22:27:13 #28
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_51273152
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:43 schreef Jarno het volgende:

Wat een misstap. .
Hejje de FAQ en de ondertekst van het forum op de index gelezen? Waarom zouden onderbouwde topics hier wegmoeten? Het is een verbreding, geen beperking van de foruminhoud.
  maandag 9 juli 2007 @ 13:02:02 #29
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_51288066
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:24 schreef Dagonet het volgende:
HOC beviel jullie niet? Het was jullie eigen idee? 9 juli, 2006 geopperd door Natalie en 2 minuten later bijval van jou. Paar minuten later loop je het te verdedigen tegenover yvonne die haar kanttekeningen erbij zet.
Hee, info vanachter de schermen; een lek!
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 9 juli 2007 @ 18:46:54 #30
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_51299618
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:27 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hejje de FAQ en de ondertekst van het forum op de index gelezen? Waarom zouden onderbouwde topics hier wegmoeten? Het is een verbreding, geen beperking van de foruminhoud.
Dikke kans dat die serieuze topics in de toekomst direct onder in de AT lijst verdwijnen door een shitload aan topics over Smurfen, Henny Huisman, en andere onzin topics. Het is in ieder geval een belachelijke combinatie, ik zou dan zelf mijn topics nog liever in NWS of GC openen.
  maandag 9 juli 2007 @ 22:03:58 #31
66444 Lord_Vetinari
pi_51306089
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:02 schreef Double-Helix het volgende:
waar de fuck is HOC?
Dit is HOC. Teruggebracht naar SBS niveau. Ook wel bekend als ONZ-2. Ik hoop dat ze het nog wel in een andere forumgroep parkeren. Dit kun je met goed fatsoen niet meer onder Nieuws Wetenschap en Cultuur laten staan.
  maandag 9 juli 2007 @ 22:11:04 #32
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51306357
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:27 schreef Dagonet het volgende:

[..]

lul niet zo dom, het is een dikke kut naam. soms geil, maar in dit geval niet. ook zeker niet qua verbreding, de naam alleen al. :"................. ........................"

doe mijn maar historie.

lekker breed.
  maandag 9 juli 2007 @ 22:11:08 #33
127981 Misstique
11-07-2014
pi_51306360
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dit is HOC. Teruggebracht naar SBS niveau. Ook wel bekend als ONZ-2. Ik hoop dat ze het nog wel in een andere forumgroep parkeren. Dit kun je met goed fatsoen niet meer onder Nieuws Wetenschap en Cultuur laten staan.
Het is geen verlaging van het niveau, het is een verbreding met een wat lagere drempel. Bepaald geen 2e ONZ dus. Als je jezelf daar te goed voor voelt, dan mag je ergens anders de elitaire snob gaan uithangen.
  maandag 9 juli 2007 @ 22:13:51 #34
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51306496
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:11 schreef Misstique het volgende:

[..]

Het is geen verlaging van het niveau, het is een verbreding met een wat lagere drempel. Bepaald geen 2e ONZ dus. Als je jezelf daar te goed voor voelt, dan mag je ergens anders de elitaire snob gaan uithangen.
hoezo geen verlaging? en waarom denk je dat? ik vind het iets zieligs, zo triest. wat een kutnaam voor een subforum, braak. en dat terwijl ik meestal vrij rustig ben.
  maandag 9 juli 2007 @ 22:16:49 #35
66444 Lord_Vetinari
pi_51306647
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:11 schreef Misstique het volgende:

[..]

Het is geen verlaging van het niveau, het is een verbreding met een wat lagere drempel. Bepaald geen 2e ONZ dus.
Tuuuuurlijk niet.

Stuif es in ^O^
Ben jij ook opgegroeid met de smurfen?
De prehistorie - mooi was die tijd

Allemaal hoogstaande topics, met zeer veel discussiewaarde. Helemaal te vergelijken met topics als

Limburg in het revolutionaire jaar 1848 (veel text)
Egypte's Vallei der Koningen - Mummie Hatsjepsoet ontdekt
Liberty Park - Nationaal Oorlogs- en Verzetsmuseum
Mysterieus gebouw ontdekt in graf Qinshihuang

Om maar wat te noemen.

Overigens is het een zwaktebod eerste klas om mensen die ergens kritiek op hebben persoonlijk aan te vallen en te vertellen dat ze weg kunnen gaan, in plaats van inhoudelijk op de argumenten in te gaan. Als ik nou de enige was, had je een punt. Ik moet de eerste positieve reactie van (min of meer) vaste HOC'ers nog tegenkomen, zowel hier als in het algemene FB topic.
pi_51306792
Waar is de 'tijdlijn' gebleven?

En nu krijg ik in GC dat soort reacties en geen antwoord. Waarom moest het weg?
Ik werd in een feedbacktopic aangemoedigd om nostalgie hier te plaatsen.
Het is verder geen probleem maar een vraagteken. Ik vraag het me af omdat er over dit forum een topic staat in Feedback. [HOC]Wat was er mis aan de vorige naam ?
  maandag 9 juli 2007 @ 22:24:38 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51306952
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Tuuuuurlijk niet.

Stuif es in ^O^
Ben jij ook opgegroeid met de smurfen?
De prehistorie - mooi was die tijd

Allemaal hoogstaande topics, met zeer veel discussiewaarde. Helemaal te vergelijken met topics als

Limburg in het revolutionaire jaar 1848 (veel text)
Egypte's Vallei der Koningen - Mummie Hatsjepsoet ontdekt
Liberty Park - Nationaal Oorlogs- en Verzetsmuseum
Mysterieus gebouw ontdekt in graf Qinshihuang

Om maar wat te noemen.

Overigens is het een zwaktebod eerste klas om mensen die ergens kritiek op hebben persoonlijk aan te vallen en te vertellen dat ze weg kunnen gaan, in plaats van inhoudelijk op de argumenten in te gaan. Als ik nou de enige was, had je een punt. Ik moet de eerste positieve reactie van (min of meer) vaste HOC'ers nog tegenkomen, zowel hier als in het algemene FB topic.
een fok zonder slotjes, maar wel na 1 jaar zonder reacties weg uit de database, maar nog wel in het geheugen, is natuurlijk beter. dan bepalen de users of ze het topic en de user ok vinden.
  maandag 9 juli 2007 @ 22:28:04 #38
127981 Misstique
11-07-2014
pi_51307104
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:20 schreef Betul het volgende:

Waar is de 'tijdlijn' gebleven?

En nu krijg ik in GC dat soort reacties en geen antwoord. Waarom moest het weg?
Ik werd in een feedbacktopic aangemoedigd om nostalgie hier te plaatsen.
Het is verder geen probleem maar een vraagteken. Ik vraag het me af omdat er over dit forum een topic staat in Feedback. [HOC]Wat was er mis aan de vorige naam ?
Je topic valt niet onder nostalgie, het is een vraag of die tijdsmelding nog bestaat en ik zie HuHu je er een klip en klaar antwoord op geven; er bestaat idd nog zo'n nummermelder, dus wat is nou helemaal het probleem? .
  maandag 9 juli 2007 @ 22:32:25 #39
127981 Misstique
11-07-2014
pi_51307283
Ow en er is hier dus ruimte voor zowel de 'oude' historische topics als de nieuwe nostalgische topics. Get over it and live with it.
pi_51307417
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:28 schreef Misstique het volgende:

[..]

Je topic valt niet onder nostalgie, het is een vraag of die tijdsmelding nog bestaat en ik zie HuHu je er een klip en klaar antwoord op geven; er bestaat idd nog zo'n nummermelder, dus wat is nou helemaal het probleem? .
Waar zie jij dat ik het over een probleem heb? Ik heb een vraagteken.
En ik ben heel vrolijk met HuHu. No problem.
Ik vraag naar de regels van dit forum. Want dat is mij onduidelijk. Zou jij een topic van mij over de familie Knots wel laten staan?
  maandag 9 juli 2007 @ 22:38:26 #41
127981 Misstique
11-07-2014
pi_51307496
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:36 schreef Betul het volgende:

[..]

Waar zie jij dat ik het over een probleem heb? Ik heb een vraagteken.
En ik ben heel vrolijk met HuHu. No problem.
Mooi. Opgelost dus.
quote:
Ik vraag naar de regels van dit forum. Want dat is mij onduidelijk.
Lees de eerste post in dit topic, duidelijker kan het niet.
En nu ga ik slapen. .
pi_51307696
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:38 schreef Misstique het volgende:

[..]

Mooi. Opgelost dus.
[..]

Lees de eerste post in dit topic, duidelijker kan het niet.
En nu ga ik slapen. .
Nee, want ik heb een vraagteken.
Die heb ik natuurlijk ook gelezen. Het is niet duidelijk want daarom heb ik nu een vraagteken.
Slaap lekker maar wil je morgen antwoord geven?
  maandag 9 juli 2007 @ 22:46:41 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51307815
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:43 schreef Betul het volgende:

[..]

Nee, want ik heb een vraagteken.
Die heb ik natuurlijk ook gelezen. Het is niet duidelijk want daarom heb ik nu een vraagteken.
Slaap lekker maar wil je morgen antwoord geven?
pijp je hem of zo?
pi_51307906
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

pijp je hem of zo?
Sorry?
  maandag 9 juli 2007 @ 22:50:16 #45
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51307955
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:49 schreef Betul het volgende:

[..]

Sorry?
je leest me goed toch? of ben je oost-indisch blind?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:58:43 #46
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_51319778
Komen er ook forum-filters, zoals bijv. in WFL en V&A? Om mijn geliefde jaren 80 te kunnen selecteren? (en de rest, voor andere mensen)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 juli 2007 @ 12:23:56 #47
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_51356450
Dus, Cultuur en Historie werd Historie, Oorlog en Cultuur en is nu Memory Lane?
Wat een lachertje zeg, dit is het begin van het einde van het nog enigsinds hoog gewaardeerde en kwalitieve geschiedenis en cultuur forum.

Daarbij, memory, herinnering dus, dat lijkt meer te duiden op recente geschiedenis, wat ons nog bijstaat. Ik kan je wel vertellen. De Delisch-Attische zeebond, Hadrianus en napoleon horen nu niet echt in een memory-lane thuis.

Waarom trouwens deze naamsverandering? Was de vorige zo slecht?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_51436290
Memory Lane... :(

Wat een belachelijke naam is dit. Ik ben er ook voor om al die Engelse titels hier te vervangen door Nederlandse titels. Net of er geen leuke Nederlandse titel te verzinnen is. Iedereen denkt altijd maar: ja, laten we het Engels dan. Dat is cool...

Ik zou zeggen, als je toch een knipoog moet doen "Uit de oude doos"...
Maak nie regtig saak nie
  vrijdag 13 juli 2007 @ 17:28:26 #49
66444 Lord_Vetinari
pi_51436365
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:26 schreef kassenbouwer het volgende:

Wat een belachelijke naam is dit. Ik ben er ook voor om al die Engelse titels hier te vervangen door Nederlandse titels. Net of er geen leuke Nederlandse titel te verzinnen is. Iedereen denkt altijd maar: ja, laten we het Engels dan. Dat is cool...

De naam is nog niet eens het ergste. Het feit dat er onzintopics worden geopend en dus dit forum verkloten vind ik veel erger.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 17:29:51 #50
66444 Lord_Vetinari
pi_51436410
pi_51436423
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

De naam is nog niet eens het ergste. Het feit dat er onzintopics worden geopend en dus dit forum verkloten vind ik veel erger.
Het spijt me echt heel erg voor de vervuiling van je forum. Mijn diepste excuses
Maak nie regtig saak nie
  vrijdag 13 juli 2007 @ 17:59:22 #52
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_51437229
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:26 schreef kassenbouwer het volgende:

Dus dan hebben we een [OUD] forum en een [UOD] forum?
  zondag 15 juli 2007 @ 10:10:45 #53
127981 Misstique
11-07-2014
pi_51482290
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens: [HOC]Wat was er mis aan de vorige naam ?
Zoals daar aangegeven zijn we achter de schermen in gesprek hierover en zal op korte termijn hier duidelijkheid over komen. Nog ff geduld dus. .
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juli 2007 @ 12:37:17 #54
862 Arcee
Look closer
pi_51485721
er was eens...

Kan dit topic naar MLN?

En maak van er dan gelijk even Er.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_51485995
Raar forum, de oorlogs/nieuws-onderwerpen en de 'popculture'-onderwerpen mengen helemaal niet. Voor liefhebbers van beide soorten historie heeft deze opzet 'het' nét niet, denk ik.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juli 2007 @ 12:54:44 #56
862 Arcee
Look closer
pi_51486236
quote:
Op zondag 15 juli 2007 12:47 schreef female81 het volgende:
Raar forum, de oorlogs/nieuws-onderwerpen en de 'popculture'-onderwerpen mengen helemaal niet. Voor liefhebbers van beide soorten historie heeft deze opzet 'het' nét niet, denk ik.
Inderdaad, 2 verschillende forums zou veel beter zijn.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_51487935
Ik zat me ook een tijdje af te vragen waar HOC gebleven was, tot ik er achter kwam dat het hieronder valt. De naam van dit subforum suggereert dat het een verzamelbak is van de 70s, 80s en 90s nostalgiefora; geen goede zet
pi_51494319
Van welk legeronderdeel is deze ribbon?

Kan deze weer open, we waren niet klaar. Er kunnen nog zaken uit komen die ook voor andere HOC bezoekers interessant zijn. TS kan toch gevraagd worden om het plaatje weer te posten?
pi_51494352
Owja, als ex HOC mod zie ik deze naam nog niet echt werken.....
  zondag 15 juli 2007 @ 17:22:06 #60
127981 Misstique
11-07-2014
pi_51494440
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:18 schreef _The_General_ het volgende:
Van welk legeronderdeel is deze ribbon?

Kan deze weer open, we waren niet klaar. Er kunnen nog zaken uit komen die ook voor andere HOC bezoekers interessant zijn. TS kan toch gevraagd worden om het plaatje weer te posten?
Als TS het plaatje weer post, zal ik hem weer opendoen inderdaad. Nu is er voor de rest namelijk niks aan en is het niet te volgen, omdat het plaatje is weggehaald.
  zondag 15 juli 2007 @ 17:59:10 #61
66444 Lord_Vetinari
pi_51495715
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:22 schreef Misstique het volgende:

[..]

Als TS het plaatje weer post, zal ik hem weer opendoen inderdaad.
Dat lijkt me erg knap. TS in een gesloten topic laten editten...
  zondag 15 juli 2007 @ 20:45:29 #62
127981 Misstique
11-07-2014
pi_51500674
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat lijkt me erg knap. TS in een gesloten topic laten editten...
Mij niet, dat is namelijk gewoon mogelijk.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juli 2007 @ 21:23:56 #63
862 Arcee
Look closer
pi_51501798
quote:
Op zondag 15 juli 2007 12:37 schreef Arcee het volgende:
er was eens...

Kan dit topic naar MLN?

En maak van er dan gelijk even Er.
Nou?
  zondag 15 juli 2007 @ 22:51:58 #64
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_51504630
Sorry, over het hoofd gezien, done!
pi_51526499
quote:
Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef Commensaal het volgende:
Ik zat me ook een tijdje af te vragen waar HOC gebleven was, tot ik er achter kwam dat het hieronder valt. De naam van dit subforum suggereert dat het een verzamelbak is van de 70s, 80s en 90s nostalgiefora; geen goede zet
Dat suggereert het niet alleen. Dat is het ook geworden, getuige topics als Stuif es in ^O^ en Ome Henk. .
pi_51555071
pi_51555354
Mooi dat er gekozen is voor C&H en niet voor HOC
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:04:45 #68
19840 Libris
Live from Singapore
pi_51557590
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:07 schreef _The_General_ het volgende:
Mooi dat er gekozen is voor C&H en niet voor HOC
Inderdaad, Memory Lane legt de nadruk toch op wat andere onderwerpen. Misschien een idee voor een tijdelijk forum eens
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:05:25 #69
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_51557612
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:04 schreef Libris het volgende:

[..]

Inderdaad, Memory Lane legt de nadruk toch op wat andere onderwerpen. Misschien een idee voor een tijdelijk forum eens
Kijk eens in MED? Tiek heeft de link een paar posts hierboven gezet.
pi_51581845
Hulde voor de terugkomst
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  donderdag 19 juli 2007 @ 06:43:14 #71
19840 Libris
Live from Singapore
pi_51617057
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:05 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Kijk eens in MED? Tiek heeft de link een paar posts hierboven gezet.
* Libris ogen uitwrijft...
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:37:39 #72
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_51621836
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 06:43 schreef Libris het volgende:

[..]

* Libris ogen uitwrijft...
Het is dat tijdsverschil he, dat tijdsverschil.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 19:12:57 #73
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_51996710
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 18:34 schreef Dagonet het volgende:
tvlxd, user quondam, user futuris.
Maar in C&H is dit niet op z'n plaats, wellicht dat een herdenkingstopic in POL meer op z'n plaats is?
Ik kan het verplaatsknopje nergens vinden om het naar POL te schoppen, of naar een ander subforum. Ik ben dan ook nieuw hier, he.
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:24:06 #74
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_51998886
Zal ik het dan maar doen?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:32:54 #75
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_52002984
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:24 schreef Dagonet het volgende:
Zal ik het dan maar doen?
Ja, kan je dan gelijk de bug oplossen waardoor het topic op slot is geraakt?
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:33:15 #76
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_52002998
Dat kan ik.
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:13:53 #77
66444 Lord_Vetinari
pi_52136589
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:23:22 #78
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_52139874
idd
pi_52195520
was er geen centraal WO I topic?

aangezien ik nog een keer de Westhoek intrek
Werewolf
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:30:16 #80
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_52195854
Nee hoor, je kan met de search kijken of er een westhoek topic is of je kan een nieuwe aanmaken.
pi_52196668
ok, zal ik doen

maar dan wel nadat ik in de Westhoek geweest ben
Werewolf
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:04:32 #82
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52196890
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef sararaats het volgende:
ok, zal ik doen

maar dan wel nadat ik in de Westhoek geweest ben
kan je niet alvast vertellen hoe je denkt dat het zal zijn?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:06:37 #83
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_52196956
En maak foto's!

assebiefdankewol
pi_52197069
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kan je niet alvast vertellen hoe je denkt dat het zal zijn?
wel euh, ik ben er al eens geweest maar toen was ik een jaar of 5-6

weet nog wel dat ik bijna verdwaalde in de loopgraven
Werewolf
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:15:53 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52197262
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:09 schreef sararaats het volgende:

[..]

doe maar in een topic. toen en nu
  Admin donderdag 9 augustus 2007 @ 19:34:53 #86
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52236619
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:09 schreef sararaats het volgende:

[..]

Leuk sara, daar kijk ik naar uit!

Wanneer ga je?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_52237342
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Leuk sara, daar kijk ik naar uit!

Wanneer ga je?
weet ik nog niet, zeker dit jaar nog

de eerste keer was in 1987
Werewolf
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:37:18 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_52288250
Kan deze naar culinair. Was in de war met een andere cul

Bestaat er iets lekkerders dan een broodje beenham ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 12 augustus 2007 @ 01:21:50 #89
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_52297773
Met dank aan Popolon, wij waren uit eten. .
  woensdag 15 augustus 2007 @ 10:52:40 #91
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_52383187
Waren de goden kosmonanten?

Schopje TRU/ BNW?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:46:16 #92
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_52386389
TRU it is. .
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:49:08 #93
66444 Lord_Vetinari
pi_52386482
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef Dagonet het volgende:
TRU it is. .
Heb je van kosmonanten ook even kosmonauten gemaakt?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:50:47 #94
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_52386527
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Heb je van kosmonanten ook even kosmonauten gemaakt?
Natuurlijk, anders is het met de search later zo moeilijk terug te vinden. De titel "von Däniken weerlegt" heb ik maar niet hersteld.
pi_52415902
Weledelgestrenge moderatoren, beste Misstique en / of Dagonet e.o., willen jullie zo vriendelijk zijn een door mij gemaakt administratief foutje recht te zetten door RJP # 682 voor neetoren te veranderen in RJP # 684 voor neetoren?

Hartelijk dank voor jullie prompte reactie.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_52417946
Nou ja ... "prompt" ...
pi_52425571
Je zou allicht kunnen trachten het wat vriendelijker te vragen, pyl. Dit was natuurlijk wel erg bot geformuleerd.
pi_52427605
Ze slaan geen acht op me, Gellius. Da's wel het allerergste, hè, dat je gewoon wordt genegeerd. Daar sta ik dan, als jarenlang gerespecteerd rader, een Oldby als weinig anderen, in mijn blote hemd, kwetsbaar als een bloempje in de knop in de prille ochtendzon, vergeten, over het hoofd gezien, genegeerd ...

Dadelijk is het volgende topic alweer geopend, en is het te laat ... alles voor niets.

pi_52428247
Die Dagonet en die Misstique zijn natuurlijk aan het pierewaaien in het Hoge Noorden, of wat was het? Assen? Aan de zwier in Assen, aan de boemel in Drenthe, dweilen, pintelieren, rinkelrooien, slijpen, stappen op de hei, toe maar. Hoss'n rond de hunebedd'n.

Voor een eerzame rader en zijn bescheiden verzoekje hebben mijnheer en mevrouw natuurlijk geen tijd.
pi_52428624
Ach, is het een stelletje? Wat enig, wat hartverwarmend. En in Drenthe nog wel. Zo aandoenlijk .
pi_52428753
Dat wel. En ik gun het ze best, daar in Drenthe.

Maar je ziet óók wat er van komt. Een taakopvatting van lik-me-vestje.
pi_52428958
Wat denk je, kan ik hier ook gewoon een plaatje van Sasha spammen? Ze zijn er nu toch niet.
pi_52431389
We waren een dagje in Amsterdam om onze boekenkast weer aan te vullen en dergelijke. .

En ik woon niet in Assen. . Of Drenthe for that matter. .

Ik ben een rasechte Zwollenarin. .
  donderdag 16 augustus 2007 @ 20:03:13 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52432184
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:38 schreef pyl het volgende:
Die Dagonet en die Misstique zijn natuurlijk aan het pierewaaien in het Hoge Noorden, of wat was het? Assen? Aan de zwier in Assen, aan de boemel in Drenthe, dweilen, pintelieren, rinkelrooien, slijpen, stappen op de hei, toe maar. Hoss'n rond de hunebedd'n.

Voor een eerzame rader en zijn bescheiden verzoekje hebben mijnheer en mevrouw natuurlijk geen tijd.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 20:04:28 #105
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_52432220
Dat dergelijke bestaat trouwens onder andere uit diverse Amerikaanse lekkernijen. .
pi_52442409
Zwolle? Ah, daar ben ik laatst nog voorbijgereden.

Mijn dank is groot.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:22:46 #107
103012 Nies
Die hekse
pi_52566646
Kan er wellicht misschien eventueel een keertje, als het uitkomt, 'iets' gedaan worden aan 'dit soort' baggerposts Turken en Oekraine ?
Ik erger me nu al meerdere keren totaal kapot aan het feit dat interessante discussies compleet naar de tyfus worden gebaggerd door het; "Alle turken zijn fantastisch." Ieder topic waar ook maar het woord turk in voor komt wordt desnoods twee jaar na dato omhoog geschopt om alsnog maar even duidelijk te maken dat turken een fantastisch 'ras' ( ) zijn. Wat er aan gedaan zou kunnen worden weet ik ook niet, maar ik ben dit welles-nietus geouwehoer wel zo ontzettend zat.

Ik ben het nu kwijt, kruip weer netjes onder mijn steen, bedankt voor het lezen.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:23:56 #108
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_52566682
Mja, jij en ik samen Nies, dat fundamentalistische gezeik is doodvermoeiend en er is geen tegenop discussieren aan. Helaas.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:57:08 #109
66444 Lord_Vetinari
pi_52567566
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:58:42 #110
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_52567625
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat ontbreekt uit de nederlandse geschiedenis boeken.

"Wat ontbreekt IN..."
Geschiedenisboeken is ook één woord. Goed gezien van je.
pi_52610817
waarom is mijn post uit Yad Vashem is niet helemaal betrouwbaar. verwijderd?
Masculine
  donderdag 23 augustus 2007 @ 07:59:06 #112
66444 Lord_Vetinari
pi_52612368
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Geschiedenisboeken is ook één woord. Goed gezien van je.
Het staat er anders nog steeds....
pi_52613015
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 01:52 schreef PlusPlus het volgende:
Geen idee, ik zal bij mn medemod moeten navragen.
pi_52613025
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 07:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het staat er anders nog steeds....
Oops.. aangepast. .
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:28:40 #115
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_52629565
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 01:52 schreef PlusPlus het volgende:
Omdat ik geen zin heb in nutteloos Israël gebash in een topic dat maar vrij weinig met Israël te maken heeft. Als je dat wil ga je maar naar het israel/palestina topic in NWS
pi_52630085
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:28 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Omdat ik geen zin heb in nutteloos Israël gebash in een topic dat maar vrij weinig met Israël te maken heeft. Als je dat wil ga je maar naar het israel/palestina topic in NWS
Constatering van een feit is bashing? . Nigga please...
TS had het zelf over geschiedenis vervalsing.
Masculine
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:56:22 #117
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_52630139
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:54 schreef PlusPlus het volgende:

[..]

Constatering van een feit is bashing? . Nigga please...
TS had het zelf over geschiedenis vervalsing.
Met een héééle vette knipoog, als je dat niet ziet...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:58:01 #118
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_52630184
Oh, en nigga? Heb niet samen met je drankwinkels beroofd ofzo.
pi_52833800
De Nationaal-Socialisten: extreem-links of -rechts?
Commentaar:
Ik zie tot mijn verbazing dat deze pseudo-discussie ook nog steeds levendig gehouden wordt; ditmaal door ene JohnDeerne aka EnglishText? Onverbeterlijk.
I´m back.
pi_52834303
Het topic is dan ook gesloten.
pi_52834400
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:30 schreef Misstique het volgende:
Het topic is dan ook gesloten.
Ja, en toch zo'n kleine historiografie van topics ahw zoals Dagonet daarin deed over dit onderwerp (en ook andere topics wrs) is wel een goed idee. Als 'stickie', zeg maar.
I´m back.
pi_52834482
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en toch zo'n kleine historiografie van topics ahw zoals Dagonet daarin deed over dit onderwerp (en ook andere topics wrs) is wel een goed idee. Als 'stickie', zeg maar.
Hmm, ik zal het eens in de groep gooien.
pi_52834588
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:35 schreef Misstique het volgende:

[..]

Hmm, ik zal het eens in de groep gooien.
Je kunt dan tegen users die dit soort briljante topics openen tenminste zeggen dat ze eerst wat huiswerk moeten doen. .

Ondertussen wacht ik nog steeds op de user die wil bewijzen dat 'Mao (extreem)rechts was' en de 'PVV wel erg lijkt op de NSB'...
I´m back.
  Trouwste user 2022 vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:52:49 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_52847683
In verkeerde forum geplaatst. Kan een lief modje hem naar Kunst verplaatsen ?

Is dit kunst ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:59:18 #125
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_52847852
sure
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 september 2007 @ 01:10:33 #126
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53064489
Ik heb een vraag, en jullie kunnen mij vast tips geven

Ben vandaag bij Fort Abcoude geweest, heerlijke sfeer van de oude tijden. Nu wilde ik graag in de omgeving van Utrecht (provincie) meerder plaatsen gaan bezoeken, om sfeer te snuiven, foto's te maken en te genieten.

Is de Hollandse Waterlinie de moeite waard? en weten jullie nog speciale plekken die een must zijn om te bezoeken?
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen. Of kan ik hier toch beter een nieuw topic voor openen?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 10 september 2007 @ 07:36:55 #127
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_53065874
Zeker de moeite waard en zeker een topic waard. Vind het vreemd dat ik die niet kan vinden, volgens mij was er wel een topic over. Maar ga je gang, graag!

En vergeet je camera niet mee te nemen
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:18:22 #128
66444 Lord_Vetinari
pi_53105469
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:23:10 #129
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_53105634
weg ermee, onder de radar geglipt, thanks
  zaterdag 22 september 2007 @ 00:02:36 #130
190618 Lord-Space
The emperor of space :P
pi_53371215
Wat hebben de Turken toch met Armeniërs/Koerden?

Misstique, wil je even van je slotjesknop afblijven?

Want jouw redenatie is alleen maar stompzinnig gebral in de lege ruimte. Geeft niks, kan gebeuren. Maar dan ga je niet een ander mee lastig vallen.
pi_53371236
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 00:02 schreef Lord-Space het volgende:
Misstique, wil je even van je slotjesknop afblijven?

Want jouw redenen zijn stopzinnige gebral in de lege ruimte. E
Wil jij dan even van de topic-open knop afblijven? Dank je.
  zaterdag 22 september 2007 @ 00:06:16 #132
190618 Lord-Space
The emperor of space :P
pi_53371304
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 00:03 schreef Misstique het volgende:
Wil jij dan even van de topic-open knop afblijven? Dank je.
Euuuh, mag k dat zelf bepalen? Ik kijk niet naar de frequentie van aantal geopende topics, maar naar de topics zelf. Dat je kwab een bepaalde hoeveelheid topics niet kan verwerken, valt me niet te verwijten..
pi_53371381
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 00:06 schreef Lord-Space het volgende:

[..]

Euuuh, mag k dat zelf bepalen? Ik kijk niet naar de frequentie van aantal geopende topics, maar naar de topics zelf. Dat je kwab een bepaalde hoeveelheid topics niet kan verwerken, valt me niet te verwijten..
Je opent een aantal potentiële reltopics, die zijn hier niet welkom.
pi_53371609
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 00:09 schreef Misstique het volgende:
Je opent een aantal potentiële reltopics, die zijn hier niet welkom.
Wat zit je nu dom te lullen?

Ik vraag me ineens af waarom er zoveel negativisme tegenover Armeniërs/Koerden is, en met google en Fok's lite Search vind ik niks. Dan maar een topic erover openen.

En vervolgens krijg ik een slotje, omdat dit in 1998 ofzo al behandeld is. Vervolgens doe ik mn beklag in Feedback, en ineens is het een reltopic?

Je wordt met de dag idioter, en in een poging om een weerwoord van mij te ontvluchten, smeer je via je neukertje mij gauw een ban aan, alleen al omdat ik in Feedback m'n beklag deed. Hoe lafhartig ben je dan.
  zaterdag 22 september 2007 @ 00:26:46 #135
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_53371799
Kappen. Stuur maar een mail. Of nee, laat maar k33t.
  woensdag 26 september 2007 @ 09:09:12 #136
130955 Floripas
Blast from the past
  woensdag 26 september 2007 @ 09:10:04 #137
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_53479480
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:09 schreef Floripas het volgende:
tvp - entente cordiale.
nu pas?
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
  Admin woensdag 26 september 2007 @ 09:13:13 #138
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53479532
quote:
tvp - entente cordiale.
Pluspuntje
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

woensdag 26 september 2007 @ 09:29:13 #139
130955 Floripas
Blast from the past
  woensdag 26 september 2007 @ 09:33:56 #140
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_53479862
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Eerst keek ik gewoon handmatig.
oeh je kunt braille?:9
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
  woensdag 26 september 2007 @ 10:13:41 #141
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53480662
quote:
tvp - entente cordiale.
hey! leuk dat je mod bent geworden! veel plezier in die hoedanigheid.
pi_53480749
Buhbye.
  woensdag 26 september 2007 @ 10:22:46 #143
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53480842
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hey! leuk dat je mod bent geworden! veel plezier in die hoedanigheid.
Ik krijg niet eens een "verwelkom hier Floripas."
  woensdag 26 september 2007 @ 10:23:09 #144
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53480892
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:22 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik krijg niet eens een "verwelkom hier Floripas."

Alsje

verwelkom hier Floripas en bedank Misstique
pi_53482500
welkom Floripas...................

nu je eerste testcase:
Waarom zijn Indonesiërs wel goed geïntegreerd? post van 6.02.. 25 september
discriminerend, trollend, sfeerverpestend
  woensdag 26 september 2007 @ 11:53:02 #147
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53482980
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:32 schreef Bluesdude het volgende:
welkom Floripas...................

nu je eerste testcase:
Waarom zijn Indonesiërs wel goed geïntegreerd? post van 6.02.. 25 september
discriminerend, trollend, sfeerverpestend
Je hebt gelijk.
pi_53483083
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:53 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
okeeeee... je bent geslaagd voor dit examendeel..

nu wat anders verzinnen... beetje moeilijker enzo..
pi_53752564
-laat ook maar-
Sponsor mij voor de RoPaRun 2008
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:01:45 #150
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53752786
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 22:51 schreef Linden het volgende:
-laat ook maar-

Het staat je vrij om je mening of kritiek te uiten, hoor.
pi_53778947
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:01 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het staat je vrij om je mening of kritiek te uiten, hoor.
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 00:45 schreef Dagonet het volgende:
Random spuisels van iemand zonder énige aankondiging van wie we wat lezen en geen enkele sturing aan het topic van de TS in de OP.

Hoewel ik niet zit te wachten op wéér een topic over de Armeense genocide met de standaard turkse ontkenners en de eeuwige herhaling van zetten, het voegt niets toe, er komt niets nieuws uit en uiteindelijk kan je je argumenten en lange posts net zo goed in de kattebak douwen om net zoveel nut te bereiken, als Floripas denkt dat er nog iets nuttigs uitkomt soit.

Maar dan wel met een betere OP.
Dat dus, alleen met minder woorden.
  zondag 7 oktober 2007 @ 23:18:22 #152
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53779157
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:10 schreef Linden het volgende:

[..]

[..]

Dat dus, alleen met minder woorden.
Goed. Toch ben ik van mening (en ik weet dat dit een meningsverschil is met de oudere crew, dus in overleg) dat debat over dit soort zaken mogelijk moet zijn - open en eerlijk, op grond van gedegen argumenten. Dat geldt voor een POL of een DIG ook - hoe vaak zoiets al is langsgekomen, het speelt, dus men mag het er over hebben.

In het geval van Triggershots topic heb ik nog niets gehoord over verbetering, maar wat mij betreft rust er geen moratorium op dergelijke debatten,
pi_53779783
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

Goed. Toch ben ik van mening (en ik weet dat dit een meningsverschil is met de oudere crew, dus in overleg) dat debat over dit soort zaken mogelijk moet zijn - open en eerlijk, op grond van gedegen argumenten. Dat geldt voor een POL of een DIG ook - hoe vaak zoiets al is langsgekomen, het speelt, dus men mag het er over hebben.

In het geval van Triggershots topic heb ik nog niets gehoord over verbetering, maar wat mij betreft rust er geen moratorium op dergelijke debatten,
Lees 'es alle topics die hierover geweest zijn en bedenk dan nog 'es of het dan bijster zinvol gaat zijn om inhoudelijk in te gaan op de vraag
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 17:52 schreef A-cooler het volgende:
Linden heb jij bewijzen dan dat de ottomaanse rijk 1.5 miljoen armeniers vermoord heeft?
De (Fok!) geschiedenis heeft ons geleerd dat de tegenstanders vaak met uiterst pover onderbouwde en met nationalisme overgoten argumenten aan komen zetten. Mocht ik inhoudelijk op zijn vraag zijn ingegaan, volgt er een grote herhaling van zetten waarbij ik net zo goed naar deze link door zou kunnen verwijzen. Dus om precies de twee redenen die ik genoemd heb en die door Dagonet nog eens herhaald zijn (weliswaar in andere bewoording), ben ik niet op de vraag ingegaan.

Dat jij schijnbaar van mening bent dat deze discussie wél nog maar een keer gevoerd moet worden, is jouw goed recht. Jouw interventie vond (en vind) ik echter volledig ongepast en als dit de manier is waarop je mensen aan denkt te kunnen spreken, ben ik snel weer weg. Lees je eerst ' es in voor je "Zo doen we dit niet. Als je deze discussie zat bent, dan blijf je maar mooi weg." zegt.

Overigens wel een beetje lullig dat je zo en plein public door Dagonet overruled wordt, dat had ik persoonlijk anders gedaan. Alhoewel hij het hoogstwaarschijnlijk niet zo lullig bedoeld heeft.

Nu ga ik slapen.
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:24:17 #154
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53780630
Laat me hier nog even een nachtje over slapen.

En het kan me niks schelen wat Dagonet hierover doet - ik zou ook zo handelen. Ik voel me niet in mijn persoonlijke eer aangetast (dat is iets voor Pruissische soldaten).
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:30:26 #155
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53789433
Tijd voor een doordacht antwoord:
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:44 schreef Linden het volgende:

[..]

Lees 'es alle topics die hierover geweest zijn en bedenk dan nog 'es of het dan bijster zinvol gaat zijn om inhoudelijk in te gaan op de vraag
[..]
Het gaat er niet om hoe veel topics er al over het onderwerp zijn geweest en wat daar is gezegd. Er is geen recent topic open, en zo werkt FOK.
Of JIJ het zinvlo vindt om in te gaan op die vraag, doet niet terzake. Jij hebt het recht niet om anderen dat debat af te pakken. Dan ga je maar naar een ander topic.
quote:
De (Fok!) geschiedenis heeft ons geleerd dat de tegenstanders vaak met uiterst pover onderbouwde en met nationalisme overgoten argumenten aan komen zetten.
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst. Usersamenstellingen veranderen, opvattingen veranderen.
quote:
Mocht ik inhoudelijk op zijn vraag zijn ingegaan, volgt er een grote herhaling van zetten waarbij ik net zo goed naar deze link door zou kunnen verwijzen. Dus om precies de twee redenen die ik genoemd heb en die door Dagonet nog eens herhaald zijn (weliswaar in andere bewoording), ben ik niet op de vraag ingegaan.
Maar je bent geen mod, ook geen backseat-mod. Als het topic je niet aanstaat, kun je er ook wegblijven.
quote:
Dat jij schijnbaar van mening bent dat deze discussie wél nog maar een keer gevoerd moet worden, is jouw goed recht. Jouw interventie vond (en vind) ik echter volledig ongepast en als dit de manier is waarop je mensen aan denkt te kunnen spreken, ben ik snel weer weg. Lees je eerst ' es in voor je "Zo doen we dit niet. Als je deze discussie zat bent, dan blijf je maar mooi weg." zegt.
Je citeert maar gedeeltelijk.
quote:
Overigens wel een beetje lullig dat je zo en plein public door Dagonet overruled wordt, dat had ik persoonlijk anders gedaan. Alhoewel hij het hoogstwaarschijnlijk niet zo lullig bedoeld heeft.
Dat kan me geen reet schelen. Ik PM er met hem over.
pi_53791099
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:30 schreef Floripas het volgende:
-bla-
Ik herinner me opeens weer waarom ik m'n eerste reactie weggehaald heb! Een voorgevoel dat je volledig in de verdediging zou schieten en een normale discussie onmogelijk zou zijn.

Zelfs waar ik het voor je opneem, schiet je in de verdediging!

Verder ga ik er geen woorden aan vuilmaken, vecht het maar uit met Dagonet. Of niet, het interesseert me eigenlijk niet zoveel meer.

"Backseat-mod" - hihi
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:32:00 #157
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_53792270
Het was niet zozeer een overrule als wel een andere beslissing.
Ik zal nu een nieuw topic openen.
pi_54174735
Hoe gaat-ie, Floripas? .
I´m back.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:54:31 #159
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54182512
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 02:05 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe gaat-ie, Floripas? .
Sorry, ik zie dit nu pas, de stickies waren om één of andere reden uit MyAt gevallen.
Heel aardig, hoor. Rustig, hè?
Er fermenteren nog wat potentiele topics in mijn hoofd.
pi_54197100
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 14:54 schreef Floripas het volgende:

[..]

Sorry, ik zie dit nu pas, de stickies waren om één of andere reden uit MyAt gevallen.
Heel aardig, hoor. Rustig, hè?
Er fermenteren nog wat potentiele topics in mijn hoofd.
Tja, C&H is een 'moeilijk' subforum (altijd al geweest ook), dit terwijl er toch heel wat hele en halve, professionele dan wel amateur historici rondlopen op Fok!.
I´m back.
pi_54197115
Overigens en btw, Floripas, wist je dat je geliefde POL een afsplitsing was van C&H? (Overigens heette C&H toen ik lid werd van de club C&G en had welgeteld een ronde 2.000 reacties en was toen al noodlijdend).
I´m back.
pi_54915081
Mag dit topic hiernaartoe, vind ik het beter passen.
Nazi-archief na zestig jaar openbaar
pi_54979754
Flikker deze maar dicht:
[C&H] SC #713. Al 't goeie komt van Knauf-koeien.

Geef mijn portie überhaupt maar aan Fikkie.
pi_55102295
Hallo,

willen jullie mijn topic Duitse marsmuziek verwijderen of samenvoegen met het Soldatenliederen! topic? Er is namelijk al een Soldatenliederen topic.

Alvast bedankt.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 december 2007 @ 22:31:22 #165
7889 tong80
Spleenheup
pi_55586159
pi_56226001
Welke topnazi was het?

zet er maar een slotje op...
smerige natte dromen van tiepjes
pi_56305960
Waar zijn trouwens de moderators van Cultuur en Historie?

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2008 19:36:25 ]
pi_56324724
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:35 schreef Gewas het volgende:
Waar zijn trouwens de moderators van Cultuur en Historie?
Drukke tijden, kan ik je ergens mee helpen?
pi_56324811
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 19:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Drukke tijden, kan ik je ergens mee helpen?
Nee, ik vroeg het me gewoon af.
pi_56324836
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 19:49 schreef Gewas het volgende:

[..]

Nee, ik vroeg het me gewoon af.
Ok
pi_56457666
Kunnen jullie eens ophouden een discussie dood te meppen zodra 'ie wat vertakkingen krijgt?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_56458644
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:47 schreef Apropos het volgende:
Kunnen jullie eens ophouden een discussie dood te meppen zodra 'ie wat vertakkingen krijgt?
Je hebt het over 'In Europa' topic?
pi_56458774
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 14:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je hebt het over 'In Europa' topic?
Ja. Moet de hele discussie over de USSR nu worden overgeheveld naar een aparte enclave? Is dat niet een beetje kunstmatig?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_56458832
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 14:37 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ja. Moet de hele discussie over de USSR nu worden overgeheveld naar een aparte enclave? Is dat niet een beetje kunstmatig?
Ik ben bang van wel, de discussie had sowieso geen bestaanrecht in betreffende topic en was al veel te lang door vingers gezien, een topic speciaal over en voor USSR dient de belangstellenden meer dan het vorige topic ooit kon, ook qua duidelijkheid.
  Admin vrijdag 1 februari 2008 @ 18:13:28 #175
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_56463362
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 14:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ben bang van wel, de discussie had sowieso geen bestaanrecht in betreffende topic en was al veel te lang door vingers gezien, een topic speciaal over en voor USSR dient de belangstellenden meer dan het vorige topic ooit kon, ook qua duidelijkheid.
Waarom?
Het liep daar toch?

pi_56463549
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 18:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom?
Het liep daar toch?
Een nieuw topic is toch veel gebruiksvriendelijker met een bij behorende OP en tt dan een topic dat is geëvolueerd tot iets wat het niet hoort te zijn?
  Admin vrijdag 1 februari 2008 @ 18:32:29 #177
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_56463760
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 18:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een nieuw topic is toch veel gebruiksvriendelijker met een bij behorende OP en tt dan een topic dat is geëvolueerd tot iets wat het niet hoort te zijn?
Misschien voor die zeikserie, maar voor de USSR discussie?
Die was reteinteressant.

pi_56463838
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 18:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Misschien voor die zeikserie, maar voor de USSR discussie?
Die was reteinteressant.
Zal ik dan maar een opvolger maken om ook dat voort te zetten?
check je pm eens.
  Admin vrijdag 1 februari 2008 @ 18:44:40 #179
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_56463982
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 18:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zal ik dan maar een opvolger maken om ook dat voort te zetten?
check je pm eens.
Opvolger haalt de discussie weg

Tip: heropen het oude en verwijs voor de flutserie naar het nwe topic.

pi_56464104
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 18:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Opvolger haalt de discussie weg
Ook verwarring en een abonnement op een discussie die je niet wilt volgen.
quote:
Tip: heropen het oude en verwijs voor de flutserie naar het nwe topic.
As u wish.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2008 18:50:38 ]
  Admin vrijdag 1 februari 2008 @ 19:12:11 #181
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_56464569
Het was maar een tip, geen bevel

pi_56464657
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 19:12 schreef yvonne het volgende:
Het was maar een tip, geen bevel
Heb ik wat gemist?
pi_56464751
Als het door gebrek aan smileys is, ik zit hier te kloten met een vista en foksilver dus ik heb niet alle smileys binnen handbereik en toetsenbord is ook wat vreemd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2008 19:20:44 ]
pi_56618661
Ha,

Dit topic:
Raad Je Plaatje deel 164
Is het zustertopic van dummies topic, ze hebben heel lang naast elkaar bestaan. Omdat het dummies topic niet zo goed meer loopt is er weer met oer topic begonnen. Kan je het weer openen?
Aldus.
pi_56618922
Die fout heb ik in het begin ook gemaakt. .
Maar hij is weer open. .
pi_56618962
Je moet het maar net weten

Dank.
Aldus.
pi_56619161

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2008 10:15:45 ]
  zaterdag 9 februari 2008 @ 12:16:33 #188
66444 Lord_Vetinari
pi_56620626
Iemand iets van Floripas gehoord? Ik heb Yvonne gePMt, maar krijg geen antwoord. Wordt het anders geen tijd weer een nieuwe mod aan te stellen?
pi_56620669
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 12:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Iemand iets van Floripas gehoord? Ik heb Yvonne gePMt, maar krijg geen antwoord. Wordt het anders geen tijd weer een nieuwe mod aan te stellen?
Heb je interesse?
pi_56620675
quote:
Mag ik de nieuwe mod worden?

Nee geintje. Ik zou geen goede mod zijn.
pi_56620701
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 12:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heb je interesse?
Lord Vetinari zou mij een hele goede mod lijken!

Maar dat is mijn mening. Waar bemoei ik me weer mee.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2008 12:24:01 ]
  zaterdag 9 februari 2008 @ 13:23:21 #192
66444 Lord_Vetinari
pi_56621679
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 12:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heb je interesse?
Heb ik al aangeboden, heb ervaring tenslotte.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 16:44:23 #193
130955 Floripas
Blast from the past
pi_56908950
quote:
O hai.
pi_56909071
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 16:44 schreef Floripas het volgende:

[..]

O hai.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 17:01:30 #195
130955 Floripas
Blast from the past
pi_56909251
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 16:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kristos, ik krijg één keer een nare operatieontstekeing en het is hier meteen een WOII-subforum geworden.
pi_56909280
She's back! .
  Admin vrijdag 22 februari 2008 @ 17:27:17 #197
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_56909711
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 17:01 schreef Floripas het volgende:

[..]

Kristos, ik krijg één keer een nare operatieontstekeing en het is hier meteen een WOII-subforum geworden.
Dat zullen we dan snel veranderen in een WO1 forum

vrijdag 22 februari 2008 @ 17:28:37 #198
130955 Floripas
Blast from the past
pi_56909743
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 17:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat zullen we dan snel veranderen in een WO1 forum
Nee, ouwe, vergeet het maar. Middeleeuws wordt het hier weer. Zoals het hoort.
pi_57414345
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 17:28 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, ouwe, vergeet het maar. Middeleeuws wordt het hier weer. Zoals het hoort.
Geef eens een goeie reden waarom jij een post van mij moet weghalen.
I´m back.
  zondag 16 maart 2008 @ 21:52:48 #200
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57420954
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geef eens een goeie reden waarom jij een post van mij moet weghalen.
Omdat het flamerig was bedoeld, en ik heb geen zin om dat topic te laten uitmonden in een vitrioolgevecht.
pi_57421063
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:52 schreef Floripas het volgende:

[..]

Omdat het flamerig was bedoeld, en ik heb geen zin om dat topic te laten uitmonden in een vitrioolgevecht.
Dat de werkelijkheid volgens jou flamerig is, geeft ernstig te denken hoor.
Volgens mij moet je maar snel het stokje van moderator overgeven aan iemand anders.
Ben nog nooit dieper beledigd geweest zelfs niet door een absolute dork als NorternStar dan door een absenteïstische upstart zoals jij?
Scheer je weg man en ga je diep en dan ook diep schamen.
Wat doe jij hier eigenlijk???
I´m back.
  zondag 16 maart 2008 @ 22:06:48 #202
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57421242
Nou zeg, niet zo hoog van de toren blazen. Het is maar een internetforum.

Wat je zei droeg he-le-maal niks bij aan de discussie, was alleen een flame tegenover andere users. Ja, dan gaat die opmerking weg, ja.
pi_57421727
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:06 schreef Floripas het volgende:
Nou zeg, niet zo hoog van de toren blazen. Het is maar een internetforum.

Wat je zei droeg he-le-maal niks bij aan de discussie, was alleen een flame tegenover andere users. Ja, dan gaat die opmerking weg, ja.
Dat zie je onjuist, OllieA en ik, Ryan3, waren geïntersseerd naar de reden waarom dat absoluut idiote topic weer eens omhoog geschopt was. OllieA gaf daar een reden voor en ik ook. Waarom weghalen, wat sws zwakte inhoudt? Waarom OllieA's theorie laten staan en mijn theorie, die wrs dichterbij de werkelijkheid zit, niet?
I´m back.
  zondag 16 maart 2008 @ 22:43:35 #204
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57422110
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat zie je onjuist, OllieA en ik, Ryan3, waren geïntersseerd naar de reden waarom dat absoluut idiote topic weer eens omhoog geschopt was. OllieA gaf daar een reden voor en ik ook. Waarom weghalen, wat sws zwakte inhoudt? Waarom OllieA's theorie laten staan en mijn theorie, die wrs dichterbij de werkelijkheid zit, niet?
Die metaspeculatie hoort niet thuis in het topic zelf, je had er gerust over mogen beginnen in de feedback. De reden dat het mag is omdat het een onderwerp is dat nog altijd speelt, kijk ook in andere subfora als NWS en POL waar dit regelmatig terugkomt. Dat er dus een soort van centraal topic over loopt vind ik prima, wat voor een andere motieven de kicker ook heeft. OllieA's reactie was op het randje, maar leek mij niet te gaan over specifieke users. Daarover ging jouw reactie wèl, en je kent het beleid daarop.
Als je het een dom topic vindt mag je het ook negeren, dan zakt het vanzelf weer weg.
pi_57422207
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:43 schreef Floripas het volgende:

[..]

Die metaspeculatie hoort niet thuis in het topic zelf, je had er gerust over mogen beginnen in de feedback. De reden dat het mag is omdat het een onderwerp is dat nog altijd speelt, kijk ook in andere subfora als NWS en POL waar dit regelmatig terugkomt. Dat er dus een soort van centraal topic over loopt vind ik prima, wat voor een andere motieven de kicker ook heeft. OllieA's reactie was op het randje, maar leek mij niet te gaan over specifieke users. Daarover ging jouw reactie wèl, en je kent het beleid daarop.
Als je het een dom topic vindt mag je het ook negeren, dan zakt het vanzelf weer weg.
Onzin joh, je kunt niet differentiëren tussen op het randje en er net overheen, dat is belachelijk, zoals dat topic belachelijk is, en zeker voor historici.
I´m back.
pi_57460637
Sommige posts daar zijn van een zodanig josti-gehalte dat je de term 'discussie' er niet op mag loslaten. Laat staan dat je kunt bepalen in hoeverre een bijdrage relevant voor die 'discussie' is.

Nouja, weer genoeg tijd verspild.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:16:15 #207
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57495116
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:17 schreef mane het volgende:
Sommige posts daar zijn van een zodanig josti-gehalte dat je de term 'discussie' er niet op mag loslaten. Laat staan dat je kunt bepalen in hoeverre een bijdrage relevant voor die 'discussie' is.

Nouja, weer genoeg tijd verspild.
Maar dat is van voor mijn tijd. Daarbij is ook een dommige poging iets te melden dat on topic is nog steeds een poging iets te melden dat on topic is.
  zaterdag 5 april 2008 @ 19:35:02 #208
66444 Lord_Vetinari
pi_57854307
pi_58286061
Topic weg?
I´m back.
  donderdag 24 april 2008 @ 20:12:53 #210
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58286102
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:10 schreef Ryan3 het volgende:
Topic weg?
Nee, weer naar beneden gezakt omdat ik die lege reactie had verwijderd.
pi_58286157
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:12 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, weer naar beneden gezakt omdat ik die lege reactie had verwijderd.
Dan heb je mijn reactie ook weggehaald???
I´m back.
  donderdag 24 april 2008 @ 20:22:29 #212
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58286284
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan heb je mijn reactie ook weggehaald???
Ja, dat was een reactie op dat niks van die andere user. Jouw opmerking sloeg nergens meer op als die ene weg was. Ik gokte dat je 't zou kunnen waarderen omdat je de vorige topickick op zijn zachtst gezegd niet echt waardeerde.

Geen zorg, je bent niet genote of gestraft of op de pijnbank gelegd of wat dan ook.
pi_58286451
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:22 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, dat was een reactie op dat niks van die andere user. Jouw opmerking sloeg nergens meer op als die ene weg was. Ik gokte dat je 't zou kunnen waarderen omdat je de vorige topickick op zijn zachtst gezegd niet echt waardeerde.

Geen zorg, je bent niet genote of gestraft of op de pijnbank gelegd of wat dan ook.
Interesseert me niet dat genote hoor. En dat topic kan dicht imho. Wat overigens alleen maar betekent dat we met smart kunnen wachten op de volgende joker die dat onderwerp weer eens oprakelt. Joker of kloon, uiteraard.
Maar wat postte die user nu? Weer kloonmateriaal zeg maar?
I´m back.
  donderdag 24 april 2008 @ 20:34:20 #214
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58286559
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Interesseert me niet dat genote hoor. En dat topic kan dicht imho. Wat overigens alleen maar betekent dat we met smart kunnen wachten op de volgende joker die dat onderwerp weer eens oprakelt. Joker of kloon, uiteraard.
Maar wat postte die user nu? Weer kloonmateriaal zeg maar?
Als ik mij niet vergis was het een mislukte edit van een eigen bericht.
pi_58286663
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:34 schreef Floripas het volgende:

[..]

Als ik mij niet vergis was het een mislukte edit van een eigen bericht.
Okee, en waar ging dat over? Eén of andere hartekreet?
I´m back.
  donderdag 24 april 2008 @ 20:39:30 #216
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58286684
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, en waar ging dat over? Eén of andere hartekreet?
Weet ik niet meer, ik kan het nu ook niet zien. Niet iets relevants
pi_58286761
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:39 schreef Floripas het volgende:

[..]

Weet ik niet meer, ik kan het nu ook niet zien. Niet iets relevants
Je haalt iets weg, maar je weet paar minuten later niet meer waarom? Okee.
I´m back.
  donderdag 24 april 2008 @ 20:47:24 #218
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58286845
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je haalt iets weg, maar je weet paar minuten later niet meer waarom? Okee.
Neu hoor. Je ziet een mislukte edit toch gewoon staan? Dan ga ik niet helemaal lezen wat en hoe en exegese toepassen op de oorspronkelijke post.
pi_58286900
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:47 schreef Floripas het volgende:

[..]

Neu hoor. Je ziet een mislukte edit toch gewoon staan? Dan ga ik niet helemaal lezen wat en hoe en exegese toepassen op de oorspronkelijke post.
K zei toch Okee. .
Maar was het nou zo'n extreemrechtse kutkloon of niet?
I´m back.
  donderdag 24 april 2008 @ 20:51:18 #220
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58286955
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

K zei toch Okee. .
Maar was het nou zo'n extreemrechtse kutkloon of niet?
Dat kan ik niet zien, of iemand een kloon is van de vaginale overtuiging.
pi_58287132
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:51 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat kan ik niet zien, of iemand een kloon is van de vaginale overtuiging.
Volgens mij is het niet zo moeilijk om te zien of het een dropjosti is hoor.
Ik ben er bijv. bijna wel van overtuigd, vandaar ook mijn reply.
Vraag zou vervolgens kunnen zijn: waarom verdedig je die lui zo?
Je bent toch een pseudo-historica. Doet jou zo'n topic dan ook niet 'en?
I´m back.
pi_58287234
Oh, hier is het slowchat-topic.

Ik was 't al kwijt...
pi_58287297
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:01 schreef Treinhomo het volgende:
Oh, hier is het slowchat-topic.

Ik was 't al kwijt...
... het is net Almelo, er is altijd wat te doen hier.
I´m back.
pi_58287486
Overigens het topic staat niet alleen meer niet in mijn actives ook niet meer op de C&H index.
I´m back.
pi_58287936
quote:
Ah jij solliciteert naar de baan van moderator? .
Misschien dat jij er nog wat van kan maken. .
I´m back.
pi_58288104
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
Ah jij solliciteert naar de baan van moderator? .
quote:
Misschien dat jij er nog wat van kan maken. .
pi_58288166
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:34 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Volgens mij zit jij hier gewoon te slowchatten hoor, ik vraag informatie van de oppergoeroe in C&H en die komt niet verder dan wat vage verklaringen.
I´m back.
pi_58464724
ach weer op oorrlogspad ...
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zondag 25 mei 2008 @ 09:41:51 #230
66444 Lord_Vetinari
pi_58893182
The Deserter (gedicht) Schopje TTK?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 08:31:35 #231
66444 Lord_Vetinari
pi_58933981
quote:
Op zondag 25 mei 2008 09:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
The Deserter (gedicht) Schopje TTK?
Hallo? Hebben we hier nog mods? Floripas ook al een tijdje niet gezien, trouwens. Waar is iedereen? ...een...een...een?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 10:34:04 #232
130955 Floripas
Blast from the past
pi_58936106
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hallo? Hebben we hier nog mods? Floripas ook al een tijdje niet gezien, trouwens. Waar is iedereen? ...een...een...een?
Sorry, het was topdrukte in da house.

Ik kijk er meteen even naar.
  woensdag 11 juni 2008 @ 01:00:56 #233
136780 Nosh
hurpdurp
pi_59295373
De Wereld-expo's.

Kan één van jullie iets geks doen met de topictitel? Iets aanlokkelijkers? Dit was een placeholder die ik vrolijk er in heb laten staan bij het rammen op de 'invoeren'-knop. Doe maar iets.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 11 juni 2008 @ 01:16:53 #234
136780 Nosh
hurpdurp
pi_59295539
Je vraagt 'iets', je krijgt 'iets'. Classy, Flori, classy.

Ik broed wel op iets.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 11 juni 2008 @ 01:20:21 #235
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59295574
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 01:16 schreef Nosh het volgende:
Je vraagt 'iets', je krijgt 'iets'. Classy, Flori, classy.

Ik broed wel op iets.
Ik heb 'm even vager gemaakt, ok?
  woensdag 11 juni 2008 @ 01:26:42 #236
136780 Nosh
hurpdurp
pi_59295640
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 01:20 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik heb 'm even vager gemaakt, ok?
Zullen we het maar houden op iets eerstejaars essayerigs als 'De symboliek van de wereldexposities' ofzo?

Hoe sterk die staaltjes van omgekeerde psychologie van jou ook mogen zijn? Oprecht gemeend?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 11 juni 2008 @ 01:27:05 #237
136780 Nosh
hurpdurp
pi_59295643
OH NEE. NEE. DEZE LATEN STAAN.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 11 juni 2008 @ 01:29:18 #238
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59295666
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 01:27 schreef Nosh het volgende:
OH NEE. NEE. DEZE LATEN STAAN.
Serieus? Ik ga over tien seconden naar bed, dan moet je even een "andere mod" vragen het te veranderen.

Tien...
  woensdag 11 juni 2008 @ 01:29:56 #239
130955 Floripas
Blast from the past
  woensdag 11 juni 2008 @ 01:31:22 #240
136780 Nosh
hurpdurp
pi_59295692
Doe maar laten voor de nacht. Het is niet alsof er nog veel coherents hieruit gaat komen.

Al spreek ik nu schandalig voor mijzelf, en ik wil jou of Dago ook niet opzadelen met al te veel werk. Het moet immers wel leuk blijven, dat modden.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 11 juni 2008 @ 01:34:48 #241
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59295727
Ik lach me een kriek.

Hier modden is vrees ik vaak niet meer dan kriekenpitten oprapen.
  woensdag 11 juni 2008 @ 08:15:21 #242
66444 Lord_Vetinari
pi_59296878
Waar een klein landje groot in kan zijn, Je maintiendrai! Mag die dicht wegens verregaande domheid, hoog ONZ-gehalte en een niet meer reagerende TS?
  donderdag 12 juni 2008 @ 15:54:17 #243
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59337985
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 08:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waar een klein landje groot in kan zijn, Je maintiendrai! Mag die dicht wegens verregaande domheid, hoog ONZ-gehalte en een niet meer reagerende TS?
Je hebt gelijk, maar hij zakt al terug. Als hij wordt gekickt en niet door TS gooi ik 'm dicht.
pi_59351600
Raad je plaatje # 739 met cliffhangers
Dubbel, Mag deze dicht ?
Vast bedankt !
  vrijdag 13 juni 2008 @ 08:53:19 #245
66444 Lord_Vetinari
pi_59355408
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 15:54 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar hij zakt al terug. Als hij wordt gekickt en niet door TS gooi ik 'm dicht.
Hij is gekickt en niet door TS
pi_59356520
Mag ie open blijven? Ik vind dat je verregaande domheid niet genoeg voor het voetlicht kunt brengen. Niets is zo leerzaam als domheid.
pi_59589903
Allochtonen betrokken bij bevrijding Nederland
kankeren op allochtonen mag in Pol.... hier verpest het zinvolle historische beschouwingen
  zondag 22 juni 2008 @ 20:32:50 #248
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59610005
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 23:11 schreef Bluesdude het volgende:
Allochtonen betrokken bij bevrijding Nederland
kankeren op allochtonen mag in Pol.... hier verpest het zinvolle historische beschouwingen
Ik had het al weggehaald.
pi_59611969

Floortjeuhhhhhhhhh
pi_59746758
Ik had poep in mijn oog. Mag het cijfer veranderd worden in 743?
Raad je plaatje #473 voor flapdrollen
  maandag 30 juni 2008 @ 15:32:48 #251
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59795378
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 02:24 schreef wyccie het volgende:
Ik had poep in mijn oog. Mag het cijfer veranderd worden in 743?
Raad je plaatje #743 voor flapdrollen
Beter laat dan nooit
pi_59804996
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:32 schreef Floripas het volgende:

[..]

Beter laat dan nooit
Bedankt, het was ruim op tijd want het topic was nog lang niet vol
pi_60038723
Voor zover ik het zie, is er hier nog geen topic, waarin je tips op het vlak van literatuur kan vragen en geven. Ik vind het wat lullig om een nieuw topic op te starten, enkel en alleen voor mijn verzoek om tips voor literatuur over één specifiek onderwerp. Hebben we al zo'n onderwerp (in een ander onderdeel van het fokforum eventueel?) of is het verstanding om er hier eentje te beginnen?
  vrijdag 11 juli 2008 @ 18:40:52 #254
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60046583
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 12:27 schreef zuiderbuur het volgende:
Voor zover ik het zie, is er hier nog geen topic, waarin je tips op het vlak van literatuur kan vragen en geven. Ik vind het wat lullig om een nieuw topic op te starten, enkel en alleen voor mijn verzoek om tips voor literatuur over één specifiek onderwerp. Hebben we al zo'n onderwerp (in een ander onderdeel van het fokforum eventueel?) of is het verstanding om er hier eentje te beginnen?
Start maar lekker op! Maak een algemene OP, en een first post met je eigen vraag.
pi_60843333
Ik heb ben een topic begonnen over de 80's en de 90's maar dit staat op de verkeerde plek en meeste mensen vonden dat het te breed was voor een topic , dus wil ik het graag alleen over de 80's houden en dat die naar Memory Lane word verplaatst excuus
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:41:48 #256
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_60947774
Het topic over de Vietnamoorlog niet het beste worden opgeruimd en gemerged met het topic met de leestips?

Vietnamoorlog
Geschiedenisboeken: geef en vraag hier tips
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 september 2008 @ 23:47:10 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_61513632
Na drie weken hebben jullie weer wat te doen

Raad je plaatje # 753 tegen wil en dank

Wie zet het slotje ?

zondag 5 oktober 2008 @ 10:24:05 #258
66444 Lord_Vetinari
pi_62142872
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 08:20:35 #259
66444 Lord_Vetinari
pi_62303501
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:08:07 #260
130955 Floripas
Blast from the past
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:35:46 #261
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_62395702
Ik had toch minstens eigenlijk wel even een melding willen zien dat mijn topic gemergt zou worden of was gemergd. Was het een beetje kwijtgeraakt. En ik snap niet zo goed waarom het per se gemergd moest worden en had graag de kans gehad om te pleiten voor een eigen topic.

Deze dus:
Het leven van de gewone mens in de (late) Middeleeuwen
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_64045313
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:19 schreef Triggershot het volgende:
Mensen dit topic is om een reden schoongemaakt, OT dus, klagen / opmerkingen in C&H - FB.
Okay, laat maar horen dan.
pi_64045882
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:20 schreef pyl het volgende:

[..]

Okay, laat maar horen dan.
Wat wil je horen, een klacht of opmerking over mijn moderatie?
pi_64046759
De "reden" natuurlijk, dat spreekt toch vanzelf?

Ik zie niet graag dat posts van mij, of van wie ook, worden verwijderd. Posts nota bene die verder niets om het lijf hadden. Ze hadden slechts betrekking op een fluim, een windbuil, die hier ooit moderator was en zich vandaag voor de zoveelste keer volstrekt belachelijk maakte. Kennelijk mag daar niet om worden gelachen. Het zij zo.

Ze zijn in mijn herinnering opgeslagen hoor, die posts - en een flink aantal users heeft er toch mee kunnen lachen. Jammer dat er dat van jou niet meer mogen zijn.
pi_64046849
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:20 schreef pyl het volgende:
De "reden" natuurlijk, dat spreekt toch vanzelf?

Ik zie niet graag dat posts van mij, of van wie ook, worden verwijderd. Posts nota bene die verder niets om het lijf hebben. Ze hadden slechts betrekking op een fluim, een windbuil, die hier ooit moderator was en zich vandaag voor de zoveelste keer volstrekt belachelijk maakte. Kennelijk mag daar niet om worden gelachen. Het zij zo.

Ze zijn in mijn herinnering opgeslagen hoor, die posts - en een flink aantal users heeft er toch mee kunnen lachen. Jammer dat er dat van jou niet meer mogen zijn.
Alles wat niet relevant was aan het topic, maar is ontstaan uit een irrelevante post is weggehaald. Het is een algemeen norm dat bij het opruimen bij een topic dat alles wat de inhoudelijkheid van een topic aantast of dreigt te laten ontsporen wordt weggehaald, als jij wilt lachen om een ex-mod die zich belachelijk maakt mag dat in een ander (sub)forum, ander topic.. Niet in een topic die a : niet door jou is geopend. b : als een serieus poging een doel voor ogen heeft.

De mods verwijderen dan ook geen posts omdat ze het simpelweg kunnen, maar enkel ten gunste en het dienen van de users die per fora serieus willen mee lezen en bijdragen.
pi_64046921
Als ik je goed begrijp moet ik je nu in een ander topic gaan uitlachen?
pi_64046959
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:27 schreef pyl het volgende:
Als ik je goed begrijp moet ik het uitlachen van users buiten dit forum houden en vooral uit andermans topics?
pi_64049266
Akkoord. Niet dat ik er de ratio van inzie, maar akkoord.

Toch nog een enkel vraagje. Fok! staat vol (echt overvol) met off topic grapjes - die niet door jullie, moderatoren, worden weggehaald. Hier, in het topic over het kapperssymbool (waarin de topicstarter onheus werd bejegend en ik het voor hem opnam) ineens wel. Dat riekt naar willekeur (ik druk me mild uit, zoals gewoonlijk) en dus naar gewetenloosheid. Zit daarin nu het plezier van het moderator-zijn, vraag ik me wel eens af.

Afijn, mijn vraag: kun je de betreffende posts die je hebt weggehaald even terugzetten, dan kan ik ze naar een geschikt topic verplaatsen om L_V daar verder uit te lachen. Bij voorbaat dank.
pi_64050307
Het is een beetje voor de hand liggend dat niet overal hetzelfde wordt weggehaald en zelfde beleid wordt uitgevoerd. Fora als ONZ, GC & KLB zijn dan ook wat losser in 'offtopic grapjes', daar moet je in wat serieuzere fora als NWS, C&H, WFL etc niet mee zijn omdat het daar ongewenst is.

Dat L_V de fout in gaat is tot daar aan toe, maar niemand vraagt aan jou om voort te borduren op offtopic en irrelevante opmerkingen over spelling te plaatsen wat als gevolg zou hebben tot het uitlachen van deze user. In context van het redden van andermans topic is het deleten van irrelevante, offtopic en adhominems volledig gerechtvaardigd of ze nu van mij, Danny, jij of een ex mod komen kan me vrij weinig boeien.

En nee, je verzoek zal niet uitgevoerd worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2008 09:42:54 ]
pi_64051406
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 09:41 schreef Triggershot het volgende:
En nee, je verzoek zal niet uitgevoerd worden.
Waarmee je het mij onmogelijk maakt jouw raad op te volgen (grapjes over taalfouten dienen in een ander topic te worden gemaakt). Dat zie je toch zelf ook wel, hoop ik?

Afijn, wat een gedoe zeg, om één zwaaismiley.
  Admin dinsdag 16 december 2008 @ 10:36:35 #271
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64051439
Was je nou L_V aan het uitlachen?!

Jij, jij, schobbejak

ONZ of LIT niks dan?

pi_64051497
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:34 schreef pyl het volgende:

[..]

Waarmee je het mij onmogelijk maakt jouw raad op te volgen (grapjes over taalfouten dienen in een ander topic te worden gemaakt). Dat zie je toch zelf ook wel, hoop ik?

Afijn, wat een gedoe zeg, om één zwaaismiley.
Maken staat niet gelijk aan herhalen.

Ik heb nog wat essays zou je die niet willen lezen en mijn spellingsfouten eruit pikken en mij uitlachen? Kan je een mod uitlachen en er mee weg komen ook!
pi_64051636
Even voor de goede orde: ik lachte niemand uit om een spelfout (dat zou ik nooit doen; ik sta bekend om mijn verdraagzaamheid jegens andermans tekortkomingen); ik lachte iemand uit die, als gewoonlijk: zeer hoog te paard gezeten, een user terechtwees over een taalfout en daarbij zelf een vreselijke miskleun maakte. Als je nu van mijn posts was afgebleven, had iedereen dat kunnen zien.
pi_64052942
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:46 schreef pyl het volgende:
Even voor de goede orde: ik lachte niemand uit om een spelfout (dat zou ik nooit doen; ik sta bekend om mijn verdraagzaamheid jegens andermans tekortkomingen); ik lachte iemand uit die, als gewoonlijk: zeer hoog te paard gezeten, een user terechtwees over een taalfout en daarbij zelf een vreselijke miskleun maakte. Als je nu van mijn posts was afgebleven, had iedereen dat kunnen zien.
Zelfs dan horen beide posts... die van jou en die van L-V niet thuis in desbetreffend topic. De deletes waren dan ook terecht.
pi_64072018
tvp
pi_65494455
Hoe heet zo'n kroontje als op deze foto?

pi_65494687
Dit is het feedback topic... Feedback..?
pi_65494873
Vraag het anders in het Historische Munten topic.
pi_66076982
Hallo moderators. Ik heb nu twee boekentopics gemaakt. Is het een misschien een leuk idee om een centraal boekentopic te maken over boeken die over geschiedenis gaan (ja ik weet dat er een boekenforum is maar ik denk dat mensen in dit forum meer geinteresseerd zijn)? Ik ben altijd op zoek naar meer goede boeken maar om nou over elk onderwerp een nieuw topic te gaan openen. Hoe denken jullie erover?
pi_66079376
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:41 schreef Dwersdriever het volgende:
Het topic over de Vietnamoorlog niet het beste worden opgeruimd en gemerged met het topic met de leestips?

Vietnamoorlog
Geschiedenisboeken: geef en vraag hier tips
Oh ik zie dat er al zo'n topic bestaat. Had ik niet gezien.
pi_66141934
Hey Gewas, ik neem het even mee naar achteren, maar zullen we voorlopig even kijken hoe je twee topics verlopen?
pi_66149678
Iemand had al zo'n soort topic gemaakt. En mijn Oorlogsboekentopic loopt best goed eigenlijk.
pi_66890228
Floripas nog steeds mod???
I´m back.
pi_66890278
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:29 schreef Ryan3 het volgende:
Floripas nog steeds mod???
Ja hoor.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:12:17 #285
66444 Lord_Vetinari
pi_66902737
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja hoor.
Waarom?

laatste bezoek: 127 dagen, 6 uur geleden.
pi_66906313
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Waarom?

laatste bezoek: 127 dagen, 6 uur geleden.
Het is niet zo dat de crew 127 niets van haar heeft gehoord, of dat ze zomaar verdwenen is, reden van haar afwezigheid is bekend bij de crew en legitiem genoeg voor Yvonne.
  Admin dinsdag 31 maart 2009 @ 10:01:36 #287
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_67569709
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check

pi_68285507
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:00 schreef starla het volgende:
wasda voor een flauwekul? je haalt een lullig plaatje weg, maar die hele tirades hierboven jegens mij laat je staan? bekijk het ff
Je begint zelf users uit te schelden en lokt reacties uit, daarnaast zijn ook die tirades weggehaald, kappen dus.
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:45:34 #289
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_68362693
Misschien is achteraf een post hier beter, maar http://www.DeArmeenseKwestie.nl/ is spam en bovendien een eenzijdige blik, het topic is opgeschoond maar kan misschien beter op slot?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_68451670
Waar zijn de mods in godsnaam??? Ik word echt schijtziek van de vervelende reacties tegen mij in dit topic.

De Germaanse Strijderscultuur

Hele topic is ondertussen verpest. Kan een mod er even naar kijken?

Alvast bedankt.
pi_68451805
Hier en ok.
pi_68451987
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:43 schreef Triggershot het volgende:
Hier en ok.
Bedankt.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 22:57:04 #293
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69309261
Make love, not war ☮
pi_69309502
check.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:07:08 #295
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69309789
Dat is snel!! Thnx!
Make love, not war ☮
  maandag 1 juni 2009 @ 23:58:05 #296
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_69621993
Deze mag op slot omdat persoon vind dat haar privacy is aangetast.
Raad je Plaatje #785 voor Wyccie met haar waterzak

Bijvoorbaat dank.

[ Bericht 23% gewijzigd door mr_anonimous op 02-06-2009 00:03:22 ]
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_69622228
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Deze mag op slot omdat persoon vind dat haar privacy is aangetast.
Raad je Plaatje #785 voor Wyccie met haar waterzak

Bijvoorbaat dank.
check
pi_69622256
Wow, dat is snelle service. Bedankt.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:06:59 #299
92644 mr_anonimous
pi_69622270
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

check
Nogmaals bedank!
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_69622313
Tot uw dienst, geen dank.
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:31:42 #301
92644 mr_anonimous
pi_70363692
RJPvD # voor Prinsessen en Psychiaters.

In mijn haast vergat ik #793 toe te voegen aan de tt en de vD mag weg. Kan u dit nog doen? Bij voorbaat dank
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')