Het spijt me echt heel erg voor de vervuiling van je forum. Mijn diepste excusesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De naam is nog niet eens het ergste. Het feit dat er onzintopics worden geopend en dus dit forum verkloten vind ik veel erger.
Dus dan hebben we een [OUD] forum en een [UOD] forum?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:26 schreef kassenbouwer het volgende:
Memory Lane... :(
Wat een belachelijke naam is dit. Ik ben er ook voor om al die Engelse titels hier te vervangen door Nederlandse titels. Net of er geen leuke Nederlandse titel te verzinnen is. Iedereen denkt altijd maar: ja, laten we het Engels dan. Dat is cool...
Ik zou zeggen, als je toch een knipoog moet doen "Uit de oude doos"...
Zoals daar aangegeven zijn we achter de schermen in gesprek hierover en zal op korte termijn hier duidelijkheid over komen. Nog ff geduld dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens: [HOC]Wat was er mis aan de vorige naam ?
Inderdaad, 2 verschillende forums zou veel beter zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:47 schreef female81 het volgende:
Raar forum, de oorlogs/nieuws-onderwerpen en de 'popculture'-onderwerpen mengen helemaal niet. Voor liefhebbers van beide soorten historie heeft deze opzet 'het' nét niet, denk ik.
Als TS het plaatje weer post, zal ik hem weer opendoen inderdaad. Nu is er voor de rest namelijk niks aan en is het niet te volgen, omdat het plaatje is weggehaald.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:18 schreef _The_General_ het volgende:
Van welk legeronderdeel is deze ribbon?
Kan deze weer open, we waren niet klaar. Er kunnen nog zaken uit komen die ook voor andere HOC bezoekers interessant zijn. TS kan toch gevraagd worden om het plaatje weer te posten?
Dat lijkt me erg knap. TS in een gesloten topic laten editten...quote:Op zondag 15 juli 2007 17:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als TS het plaatje weer post, zal ik hem weer opendoen inderdaad.
Mij niet, dat is namelijk gewoon mogelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg knap. TS in een gesloten topic laten editten...
Nou?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:37 schreef Arcee het volgende:
er was eens...
Kan dit topic naar MLN?
En maak van er dan gelijk even Er.
Dat suggereert het niet alleen. Dat is het ook geworden, getuige topics als Stuif es in ^O^ en Ome Henk. .quote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef Commensaal het volgende:
Ik zat me ook een tijdje af te vragen waar HOC gebleven was, tot ik er achter kwam dat het hieronder valt. De naam van dit subforum suggereert dat het een verzamelbak is van de 70s, 80s en 90s nostalgiefora; geen goede zet![]()
Inderdaad, Memory Lane legt de nadruk toch op wat andere onderwerpen. Misschien een idee voor een tijdelijk forum eensquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:07 schreef _The_General_ het volgende:
Mooi dat er gekozen is voor C&H en niet voor HOC
Kijk eens in MED? Tiek heeft de link een paar posts hierboven gezet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:04 schreef Libris het volgende:
[..]
Inderdaad, Memory Lane legt de nadruk toch op wat andere onderwerpen. Misschien een idee voor een tijdelijk forum eens
* Libris ogen uitwrijft...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kijk eens in MED? Tiek heeft de link een paar posts hierboven gezet.
Het is dat tijdsverschil he, dat tijdsverschil.quote:
Ik kan het verplaatsknopje nergens vinden om het naar POL te schoppen, of naar een ander subforum. Ik ben dan ook nieuw hier, he.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:34 schreef Dagonet het volgende:
tvlxd, user quondam, user futuris.
Maar in C&H is dit niet op z'n plaats, wellicht dat een herdenkingstopic in POL meer op z'n plaats is?
Ja, kan je dan gelijk de bug oplossen waardoor het topic op slot is geraakt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:24 schreef Dagonet het volgende:
Zal ik het dan maar doen?
kan je niet alvast vertellen hoe je denkt dat het zal zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef sararaats het volgende:
ok, zal ik doen
maar dan wel nadat ik in de Westhoek geweest ben
wel euh, ik ben er al eens geweest maar toen was ik een jaar of 5-6quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan je niet alvast vertellen hoe je denkt dat het zal zijn?
doe maar in een topic. toen en nuquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel euh, ik ben er al eens geweest maar toen was ik een jaar of 5-6
weet nog wel dat ik bijna verdwaalde in de loopgraven![]()
Leuk sara, daar kijk ik naar uit!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel euh, ik ben er al eens geweest maar toen was ik een jaar of 5-6
weet nog wel dat ik bijna verdwaalde in de loopgraven![]()
weet ik nog niet, zeker dit jaar nogquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leuk sara, daar kijk ik naar uit!
Wanneer ga je?
Heb je van kosmonanten ook even kosmonauten gemaakt?quote:
Natuurlijk, anders is het met de search later zo moeilijk terug te vinden. De titel "von Däniken weerlegt" heb ik maar niet hersteld.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Heb je van kosmonanten ook even kosmonauten gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |