iddquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Memory Lane?????WTF?
Hilarisch. Noem het dan gelijk ONZ-2
Om even uit de Oude Doosch en School te klappen:quote:Op zondag 8 juli 2007 10:26 schreef JDude het volgende:
De nieuwe naam doet vermoeden dat het een soort vergaarbak is geworden voor topics uit de Eighties/Nineties-subfora, maar dan voor alle vorige decennia.
Is dat ook de bedoeling?
Ik heb nooit begrepen, waarom er zo'n weerstand is tegen het woord 'geschiedenis'. We hebben diverse namen voorgesteld met dat woord erin en elke werd afgeschoten. Terwijl het beter de lading dekt, bekender is en beter bekt dan 'historie'.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:44 schreef zoalshetis het volgende:
misschien kan de naam 'historie' nog wat leven inblazen als subforum? dat dekt de lading beter dan 'memory lane'. dat is mij iets te truttig en idd klinkend als een naam in 'n topictitel voor oud of uvt oid.
geschiedenis lijkt me prima, maar misschien krijg je dan wel veel ventjes en sletjes die het zien als een schoolvak en denken dat ze zo werkstukken in de mond gegooit worden gekregen? beetje luiergehalte dus.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen, waarom er zo'n weerstand is tegen het woord 'geschiedenis'. We hebben diverse namen voorgesteld met dat woord erin en elke werd afgeschoten. Terwijl het beter de lading dekt, bekender is en beter bekt dan 'historie'.
whehehe, LV, ik mag hopen dat je kennis van oude geschiedenis beter is blijven hangen dan die van de heel recente want wat je hier uitkraamt is nonsens. Op lekken staat een ban maar dáár hoef jij je iig geen zorgen over te maken.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Om even uit de Oude Doosch en School te klappen:
HOC beviel jullie niet? Het was jullie eigen idee? 9 juli, 2006 geopperd door Natalie en 2 minuten later bijval van jou. Paar minuten later loop je het te verdedigen tegenover yvonne die haar kanttekeningen erbij zet.quote:Toen Natalie en ik vorig jaar een discussie startten achter de schermen om de naam (terug) te veranderen (HOC beviel ons niet en was ons eigenlijk opgedrongen) brak de hel los. We hebben diverse namen de revu laten passeren maar elke wijziging werd geblokkeerd. Men moest en zou 'oorlog' erin houden voor de moderne legeronderwerpen (zoals het elitetroepen-onderwerp (hoewel wij als mods zoiets hadden van 'dat hoort hier helemaal niet'), terwijl wij zochten naar een naam die de lading wel zou dekken. Uiteindelijk hebben we HOC maar zo gelaten.
Wederom zie je hallucinaties want zo'n post heeft er nooit of te nimmer gestaan en redenen voor Tiek om mod te worden zijn besproken door FA's in OFF (toen nog POTA), het voortraject heb jij dus geen weet van.quote:Blijkbaar heeft 'men' HOC nu helemaal opgegeven. Eén van de redenen om na ons vertrek Misstique hier te benoemen was, ik zie de post in FC nog voor me, dat zij 'in haar andere forum zo goed mensen kon aantrekken, omdat ze van die leuke topics kan openen'. Kan iemand me een topic van Misstique aanwijzen? Of uberhaupt een bijdrage, afgezien van een incidenteel slotje?
Nee, dat was júllie pretentie.quote:HOC heeft ooit de pretentie gehad om geschiedenis en cultuur licht, maar goed onderbouwd naard e users te brengen. Die doelstelling is onhaalbaar, maar om dan krampachtig het leven van dit forum te verlengen is gekkenwerk.
En dat was jullie modschap.quote:Het was leuk zolang het duurde. Het is nu niet leuk meer. Het verlengen van de doodsstrijd is een kwelling voor iedereen, zowel voor de mods als voor de users.
Ach ja als dit echt de richting gaat worden kan je dit subforum altijd nog uit je forum-index schoppen.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:43 schreef Jarno het volgende:
Zo is dat, wég met al die onderbouwde topics waarin mensen met kennis postten! Jolijt over de smurfen en de prehistorie. Dát willen we lezen!
Wat een misstap..
Dooddoener. Och, ik kwam hier al niet vaak, maar via de AT pikte ik wel eens een topicje mee. En dat waren vaak de betere topics op FOK!quote:Op zondag 8 juli 2007 15:45 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ach ja als dit echt de richting gaat worden kan je dit subforum altijd nog uit je forum-index schoppen.
Nee dat begrijp je verkeerd. Ik bedoel te zeggen dat ik dat zelf waarschijnlijk ga doen als het zo moet.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dooddoener. Och, ik kwam hier al niet vaak, maar via de AT pikte ik wel eens een topicje mee. En dat waren vaak de betere topics op FOK!
Hejje de FAQ en de ondertekst van het forum op de index gelezen? Waarom zouden onderbouwde topics hier wegmoeten? Het is een verbreding, geen beperking van de foruminhoud.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:43 schreef Jarno het volgende:
Zo is dat, wég met al die onderbouwde topics waarin mensen met kennis postten! Jolijt over de smurfen en de prehistorie. Dát willen we lezen!
Wat een misstap..
Hee, info vanachter de schermen; een lek!quote:Op zondag 8 juli 2007 13:24 schreef Dagonet het volgende:
HOC beviel jullie niet? Het was jullie eigen idee? 9 juli, 2006 geopperd door Natalie en 2 minuten later bijval van jou. Paar minuten later loop je het te verdedigen tegenover yvonne die haar kanttekeningen erbij zet.
Dikke kans dat die serieuze topics in de toekomst direct onder in de AT lijst verdwijnen door een shitload aan topics over Smurfen, Henny Huisman, en andere onzin topics. Het is in ieder geval een belachelijke combinatie, ik zou dan zelf mijn topics nog liever in NWS of GC openen.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hejje de FAQ en de ondertekst van het forum op de index gelezen? Waarom zouden onderbouwde topics hier wegmoeten? Het is een verbreding, geen beperking van de foruminhoud.
Dit is HOC. Teruggebracht naar SBS niveau. Ook wel bekend als ONZ-2. Ik hoop dat ze het nog wel in een andere forumgroep parkeren. Dit kun je met goed fatsoen niet meer onder Nieuws Wetenschap en Cultuur laten staan.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:02 schreef Double-Helix het volgende:
waar de fuck is HOC?
lul niet zo dom, het is een dikke kut naam. soms geil, maar in dit geval niet. ook zeker niet qua verbreding, de naam alleen al. :"................. ........................"quote:Op zondag 8 juli 2007 22:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hejje de FAQ en de ondertekst van het forum op de index gelezen? Waarom zouden onderbouwde topics hier wegmoeten? Het is een verbreding, geen beperking van de foruminhoud.
Het is geen verlaging van het niveau, het is een verbreding met een wat lagere drempel. Bepaald geen 2e ONZ dus. Als je jezelf daar te goed voor voelt, dan mag je ergens anders de elitaire snob gaan uithangen.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit is HOC. Teruggebracht naar SBS niveau. Ook wel bekend als ONZ-2. Ik hoop dat ze het nog wel in een andere forumgroep parkeren. Dit kun je met goed fatsoen niet meer onder Nieuws Wetenschap en Cultuur laten staan.
hoezo geen verlaging? en waarom denk je dat? ik vind het iets zieligs, zo triest. wat een kutnaam voor een subforum, braak. en dat terwijl ik meestal vrij rustig ben.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is geen verlaging van het niveau, het is een verbreding met een wat lagere drempel. Bepaald geen 2e ONZ dus. Als je jezelf daar te goed voor voelt, dan mag je ergens anders de elitaire snob gaan uithangen.
Tuuuuurlijk niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is geen verlaging van het niveau, het is een verbreding met een wat lagere drempel. Bepaald geen 2e ONZ dus.
een fok zonder slotjes, maar wel na 1 jaar zonder reacties weg uit de database, maar nog wel in het geheugen, is natuurlijk beter. dan bepalen de users of ze het topic en de user ok vinden.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk niet.
Kennen jullie Heintje Davids nog ?
Stuif es in ^O^
Ben jij ook opgegroeid met de smurfen?
De prehistorie - mooi was die tijd
De Dolly Dots zijn ondergewaardeerd.
Allemaal hoogstaande topics, met zeer veel discussiewaarde. Helemaal te vergelijken met topics als
Limburg in het revolutionaire jaar 1848 (veel text)
Egypte's Vallei der Koningen - Mummie Hatsjepsoet ontdekt
Liberty Park - Nationaal Oorlogs- en Verzetsmuseum
Mysterieus gebouw ontdekt in graf Qinshihuang
Om maar wat te noemen.
Overigens is het een zwaktebod eerste klas om mensen die ergens kritiek op hebben persoonlijk aan te vallen en te vertellen dat ze weg kunnen gaan, in plaats van inhoudelijk op de argumenten in te gaan. Als ik nou de enige was, had je een punt. Ik moet de eerste positieve reactie van (min of meer) vaste HOC'ers nog tegenkomen, zowel hier als in het algemene FB topic.
Je topic valt niet onder nostalgie, het is een vraag of die tijdsmelding nog bestaat en ik zie HuHu je er een klip en klaar antwoord op geven; er bestaat idd nog zo'n nummermelder, dus wat is nou helemaal het probleem?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:20 schreef Betul het volgende:
Waar is de 'tijdlijn' gebleven?
En nu krijg ik in GC dat soort reacties en geen antwoord. Waarom moest het weg?
Ik werd in een feedbacktopic aangemoedigd om nostalgie hier te plaatsen.
Het is verder geen probleem maar een vraagteken. Ik vraag het me af omdat er over dit forum een topic staat in Feedback. [HOC]Wat was er mis aan de vorige naam ?
Waar zie jij dat ik het over een probleem heb? Ik heb een vraagteken.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je topic valt niet onder nostalgie, het is een vraag of die tijdsmelding nog bestaat en ik zie HuHu je er een klip en klaar antwoord op geven; er bestaat idd nog zo'n nummermelder, dus wat is nou helemaal het probleem?.
Mooi. Opgelost dus.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:36 schreef Betul het volgende:
[..]
Waar zie jij dat ik het over een probleem heb? Ik heb een vraagteken.
En ik ben heel vrolijk met HuHu. No problem.![]()
Lees de eerste post in dit topic, duidelijker kan het niet.quote:Ik vraag naar de regels van dit forum. Want dat is mij onduidelijk.
Nee, want ik heb een vraagteken.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi. Opgelost dus.
[..]
Lees de eerste post in dit topic, duidelijker kan het niet.
En nu ga ik slapen..
pijp je hem of zo?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:43 schreef Betul het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een vraagteken.
Die heb ik natuurlijk ook gelezen. Het is niet duidelijk want daarom heb ik nu een vraagteken.
Slaap lekker maar wil je morgen antwoord geven?
je leest me goed toch? of ben je oost-indisch blind?quote:
De naam is nog niet eens het ergste. Het feit dat er onzintopics worden geopend en dus dit forum verkloten vind ik veel erger.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:26 schreef kassenbouwer het volgende:
Memory Lane... :(
Wat een belachelijke naam is dit. Ik ben er ook voor om al die Engelse titels hier te vervangen door Nederlandse titels. Net of er geen leuke Nederlandse titel te verzinnen is. Iedereen denkt altijd maar: ja, laten we het Engels dan. Dat is cool...
Ik zou zeggen, als je toch een knipoog moet doen "Uit de oude doos"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |