Je hebt gelijk, maar hij zakt al terug. Als hij wordt gekickt en niet door TS gooi ik 'm dicht.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waar een klein landje groot in kan zijn, Je maintiendrai! Mag die dicht wegens verregaande domheid, hoog ONZ-gehalte en een niet meer reagerende TS?
Hij is gekickt en niet door TSquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar hij zakt al terug. Als hij wordt gekickt en niet door TS gooi ik 'm dicht.
Ik had het al weggehaald.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:11 schreef Bluesdude het volgende:
Allochtonen betrokken bij bevrijding Nederland
kankeren op allochtonen mag in Pol.... hier verpest het zinvolle historische beschouwingen
Beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:24 schreef wyccie het volgende:
Ik had poep in mijn oog. Mag het cijfer veranderd worden in 743?
Raad je plaatje #743 voor flapdrollen
Bedankt, het was ruim op tijd want het topic was nog lang niet volquote:
Start maar lekker op! Maak een algemene OP, en een first post met je eigen vraag.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:27 schreef zuiderbuur het volgende:
Voor zover ik het zie, is er hier nog geen topic, waarin je tips op het vlak van literatuur kan vragen en geven. Ik vind het wat lullig om een nieuw topic op te starten, enkel en alleen voor mijn verzoek om tips voor literatuur over één specifiek onderwerp. Hebben we al zo'n onderwerp (in een ander onderdeel van het fokforum eventueel?) of is het verstanding om er hier eentje te beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |