Met een lekkere becardie valt het wel mee hoor!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:53 schreef superXmacho het volgende:
Ik vindt lezen echt zo saai, en val meestal bij blz, 1 al in slaap.
maar een goed oorlogs boek kan ik ook wel lezen.
Ik denk dat de onderstaande titel je een heel eind op weg helpt. Zeer leesbaar geschreven en compleet. Wellicht een tikkeltje oppervlakkig hier en daar, maar als er onderdelen van de oorlog zijn waarover je later meer wil weten, kun je altijd nieuwe literatuur opzoeken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmm, het antwoord op de vraag in de OP Is dus duidelijk nee.
|Juist niet, dat is hetzeflde als je tegen iemand zegt om alle Rambo films te gaan bekijken om te zien hoe succesvol de yanks waren tijdens Vietnam.quote:
hadden ze maar chuck norris en John moeten sturen ipv mee laten doen in films!!quote:Op donderdag 18 september 2008 17:18 schreef spy08 het volgende:
[..]
|Juist niet, dat is hetzeflde als je tegen iemand zegt om alle Rambo films te gaan bekijken om te zien hoe succesvol de yanks waren tijdens Vietnam.![]()
Daar is toch ook een dvd van?Ik zal vanavond wel een documentaire uploaden over Vietnam oorlog.Over Huey helikopter.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:35 schreef Gewas het volgende:
Ik ben nu een boek aan het lezen over Amerikaanse commando's in Vietnam. Ben nu ongeveer op de helft. Zeer boeiend boek!
[ afbeelding ]
De Groene Duivels - Robin Moore. Originele Engelstalige versie heet The Green Berets.
Ik heb het effe opgezocht. Er is idd een film van alleen heb hem zelf nooit gezien.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:45 schreef Slappy het volgende:
[..]
Daar is toch ook een dvd van?Ik zal vanavond wel een documentaire uploaden over Vietnam oorlog.Over Huey helikopter.
Naam?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:55 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb het effe opgezocht. Er is idd een film van alleen heb hem zelf nooit gezien.
The Green Berets.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |