De meerderheid gebruikt hier dacht ik IE, dus doe niet zo lomp en host je plaatje op een van de miljoen andere imagehosts die er zijn.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:45 schreef Jakhals het volgende:
In firefox door in about:config enkele instellingen te veranderen, kun je ook Imageshack-plaatjes op Fok zien.
Nederland is ook het meest machtigst in het produceren van wiet met een hoog THC gehalte. Misschien moet je daar iets minder van gebruiken en eens wat meer lezen.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:37 schreef Jakhals het volgende:
[ afbeelding ]
Vroegah had NL 7 oorlogen met Engeland, en won ze ook allezeven. Nederland was in de Gouden Eeuw zelfs de meest machtigste land ter wereld, boven Spanje en Engeland
misplaatst chauvenismequote:Op zondag 18 mei 2008 13:37 schreef Jakhals het volgende:
[ afbeelding ]
Vroegah had NL 7 oorlogen met Engeland, en won ze ook allezeven. Nederland was in de Gouden Eeuw zelfs de meest machtigste land ter wereld, boven Spanje en Engeland
volgens mij is het meer een verkapt "wilders" dan wel "trots op rita-topic"quote:
Ik heb blijkbaar ergens iets gemist. Nederland is sinds 1815 een koninkrijk. In die tijd hebben we 3 volwaardige koninginnen gehad (Wilhelmina, Juliana en Beatrix). Enlighten me: Welke van de drie is met de Engelse koning getrouwd?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:05 schreef Jakhals het volgende:
Ja toen de Nederlandse koningin met de Engelse koning trouwde, toen ging 70% van de Nederlandse vloot naar Engeland, hetgeen het tijdperk van Brittanica rules the waves inluidde.
Sorry dat ik een import woord niet goed spel, droom fijn verder over de vergaande glorie van Nederlandquote:Op maandag 19 mei 2008 17:37 schreef Jakhals het volgende:
[..]
Misplaatst Nederlanderschap, als je chauvinisme niet eens goed kan spellen.
ook al heb je gelijkquote:Op maandag 19 mei 2008 17:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar ergens iets gemist. Nederland is sinds 1815 een koninkrijk. In die tijd hebben we 3 volwaardige koninginnen gehad (Wilhelmina, Juliana en Beatrix). Enlighten me: Welke van de drie is met de Engelse koning getrouwd?
En met welke koning? Tot 1901 hadden we Victoria (dus die zal het niet geweest zijn), tot 1936 George V (getrouwd met Alice), 1936 Edward VIII (wilde trouwen met Wallis Simpson, dus deed afstand), 1936 - 1952 George VI (getrouwd met Elisabeth Bowes-Lyon) en sinds 1952 Elisabeth II. Wie van deze dames was koningin van Nederland?
quote:Op zondag 18 mei 2008 13:37 schreef Jakhals het volgende:
[ afbeelding ]
Wellicht verwijs je naar 1688 toen stadhouder Willem III met zijn vrouw Mary Stuart met de Nederlandse vloot Engeland binnenvielen?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:05 schreef Jakhals het volgende:
Ja toen de Nederlandse koningin met de Engelse koning trouwde, toen ging 70% van de Nederlandse vloot naar Engeland, hetgeen het tijdperk van Brittanica rules the waves inluidde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |