Dat de werkelijkheid volgens jou flamerig is, geeft ernstig te denken hoor.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat het flamerig was bedoeld, en ik heb geen zin om dat topic te laten uitmonden in een vitrioolgevecht.
Dat zie je onjuist, OllieA en ik, Ryan3, waren geïntersseerd naar de reden waarom dat absoluut idiote topic weer eens omhoog geschopt was. OllieA gaf daar een reden voor en ik ook. Waarom weghalen, wat sws zwakte inhoudt? Waarom OllieA's theorie laten staan en mijn theorie, die wrs dichterbij de werkelijkheid zit, niet?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:06 schreef Floripas het volgende:
Nou zeg, niet zo hoog van de toren blazen. Het is maar een internetforum.
Wat je zei droeg he-le-maal niks bij aan de discussie, was alleen een flame tegenover andere users. Ja, dan gaat die opmerking weg, ja.
Die metaspeculatie hoort niet thuis in het topic zelf, je had er gerust over mogen beginnen in de feedback. De reden dat het mag is omdat het een onderwerp is dat nog altijd speelt, kijk ook in andere subfora als NWS en POL waar dit regelmatig terugkomt. Dat er dus een soort van centraal topic over loopt vind ik prima, wat voor een andere motieven de kicker ook heeft. OllieA's reactie was op het randje, maar leek mij niet te gaan over specifieke users. Daarover ging jouw reactie wèl, en je kent het beleid daarop.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zie je onjuist, OllieA en ik, Ryan3, waren geïntersseerd naar de reden waarom dat absoluut idiote topic weer eens omhoog geschopt was. OllieA gaf daar een reden voor en ik ook. Waarom weghalen, wat sws zwakte inhoudt? Waarom OllieA's theorie laten staan en mijn theorie, die wrs dichterbij de werkelijkheid zit, niet?
Onzin joh, je kunt niet differentiëren tussen op het randje en er net overheen, dat is belachelijk, zoals dat topic belachelijk is, en zeker voor historici.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die metaspeculatie hoort niet thuis in het topic zelf, je had er gerust over mogen beginnen in de feedback. De reden dat het mag is omdat het een onderwerp is dat nog altijd speelt, kijk ook in andere subfora als NWS en POL waar dit regelmatig terugkomt. Dat er dus een soort van centraal topic over loopt vind ik prima, wat voor een andere motieven de kicker ook heeft. OllieA's reactie was op het randje, maar leek mij niet te gaan over specifieke users. Daarover ging jouw reactie wèl, en je kent het beleid daarop.
Als je het een dom topic vindt mag je het ook negeren, dan zakt het vanzelf weer weg.
Maar dat is van voor mijn tijd. Daarbij is ook een dommige poging iets te melden dat on topic is nog steeds een poging iets te melden dat on topic is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:17 schreef mane het volgende:
Sommige posts daar zijn van een zodanig josti-gehalte dat je de term 'discussie' er niet op mag loslaten. Laat staan dat je kunt bepalen in hoeverre een bijdrage relevant voor die 'discussie' is.
Nouja, weer genoeg tijd verspild.
Dan heb je mijn reactie ook weggehaald???quote:Op donderdag 24 april 2008 20:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, weer naar beneden gezakt omdat ik die lege reactie had verwijderd.
Ja, dat was een reactie op dat niks van die andere user. Jouw opmerking sloeg nergens meer op als die ene weg was. Ik gokte dat je 't zou kunnen waarderen omdat je de vorige topickick op zijn zachtst gezegd niet echt waardeerde.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan heb je mijn reactie ook weggehaald???
Interesseert me niet dat genote hoor. En dat topic kan dicht imho. Wat overigens alleen maar betekent dat we met smart kunnen wachten op de volgende joker die dat onderwerp weer eens oprakelt. Joker of kloon, uiteraard.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, dat was een reactie op dat niks van die andere user. Jouw opmerking sloeg nergens meer op als die ene weg was. Ik gokte dat je 't zou kunnen waarderen omdat je de vorige topickick op zijn zachtst gezegd niet echt waardeerde.
Geen zorg, je bent niet genote of gestraft of op de pijnbank gelegd of wat dan ook.
Als ik mij niet vergis was het een mislukte edit van een eigen bericht.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Interesseert me niet dat genote hoor. En dat topic kan dicht imho. Wat overigens alleen maar betekent dat we met smart kunnen wachten op de volgende joker die dat onderwerp weer eens oprakelt. Joker of kloon, uiteraard.
Maar wat postte die user nu? Weer kloonmateriaal zeg maar?
Okee, en waar ging dat over? Eén of andere hartekreet?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis was het een mislukte edit van een eigen bericht.
Weet ik niet meer, ik kan het nu ook niet zien. Niet iets relevantsquote:Op donderdag 24 april 2008 20:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, en waar ging dat over? Eén of andere hartekreet?
Je haalt iets weg, maar je weet paar minuten later niet meer waarom? Okee.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, ik kan het nu ook niet zien. Niet iets relevants
Neu hoor. Je ziet een mislukte edit toch gewoon staan? Dan ga ik niet helemaal lezen wat en hoe en exegese toepassen op de oorspronkelijke post.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je haalt iets weg, maar je weet paar minuten later niet meer waarom? Okee.
K zei toch Okee.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Neu hoor. Je ziet een mislukte edit toch gewoon staan? Dan ga ik niet helemaal lezen wat en hoe en exegese toepassen op de oorspronkelijke post.
Dat kan ik niet zien, of iemand een kloon is van de vaginale overtuiging.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
K zei toch Okee..
Maar was het nou zo'n extreemrechtse kutkloon of niet?
Volgens mij is het niet zo moeilijk om te zien of het een dropjosti is hoor.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zien, of iemand een kloon is van de vaginale overtuiging.
... het is net Almelo, er is altijd wat te doen hier.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:01 schreef Treinhomo het volgende:
Oh, hier is het slowchat-topic.
Ik was 't al kwijt...
Ah jij solliciteert naar de baan van moderator?quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
Ah jij solliciteert naar de baan van moderator?.
quote:Misschien dat jij er nog wat van kan maken..
Volgens mij zit jij hier gewoon te slowchatten hoor, ik vraag informatie van de oppergoeroe in C&H en die komt niet verder dan wat vage verklaringen.quote:
Hallo? Hebben we hier nog mods? Floripas ook al een tijdje niet gezien, trouwens. Waar is iedereen? ...een...een...een?quote:
Sorry, het was topdrukte in da house.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hallo? Hebben we hier nog mods? Floripas ook al een tijdje niet gezien, trouwens. Waar is iedereen? ...een...een...een?
Ik heb 'm even vager gemaakt, ok?quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:16 schreef Nosh het volgende:
Je vraagt 'iets', je krijgt 'iets'. Classy, Flori, classy.
Ik broed wel op iets.
Zullen we het maar houden op iets eerstejaars essayerigs als 'De symboliek van de wereldexposities' ofzo?quote:
Serieus? Ik ga over tien seconden naar bed, dan moet je even een "andere mod" vragen het te veranderen.quote:
Je hebt gelijk, maar hij zakt al terug. Als hij wordt gekickt en niet door TS gooi ik 'm dicht.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waar een klein landje groot in kan zijn, Je maintiendrai! Mag die dicht wegens verregaande domheid, hoog ONZ-gehalte en een niet meer reagerende TS?
Hij is gekickt en niet door TSquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar hij zakt al terug. Als hij wordt gekickt en niet door TS gooi ik 'm dicht.
Ik had het al weggehaald.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:11 schreef Bluesdude het volgende:
Allochtonen betrokken bij bevrijding Nederland
kankeren op allochtonen mag in Pol.... hier verpest het zinvolle historische beschouwingen
Beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:24 schreef wyccie het volgende:
Ik had poep in mijn oog. Mag het cijfer veranderd worden in 743?
Raad je plaatje #743 voor flapdrollen
Bedankt, het was ruim op tijd want het topic was nog lang niet volquote:
Start maar lekker op! Maak een algemene OP, en een first post met je eigen vraag.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:27 schreef zuiderbuur het volgende:
Voor zover ik het zie, is er hier nog geen topic, waarin je tips op het vlak van literatuur kan vragen en geven. Ik vind het wat lullig om een nieuw topic op te starten, enkel en alleen voor mijn verzoek om tips voor literatuur over één specifiek onderwerp. Hebben we al zo'n onderwerp (in een ander onderdeel van het fokforum eventueel?) of is het verstanding om er hier eentje te beginnen?
Okay, laat maar horen dan.quote:Op maandag 15 december 2008 23:19 schreef Triggershot het volgende:
Mensen dit topic is om een reden schoongemaakt, OT dus, klagen / opmerkingen in C&H - FB.
Alles wat niet relevant was aan het topic, maar is ontstaan uit een irrelevante post is weggehaald. Het is een algemeen norm dat bij het opruimen bij een topic dat alles wat de inhoudelijkheid van een topic aantast of dreigt te laten ontsporen wordt weggehaald, als jij wilt lachen om een ex-mod die zich belachelijk maakt mag dat in een ander (sub)forum, ander topic.. Niet in een topic die a : niet door jou is geopend. b : als een serieus poging een doel voor ogen heeft.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:20 schreef pyl het volgende:
De "reden" natuurlijk, dat spreekt toch vanzelf?
Ik zie niet graag dat posts van mij, of van wie ook, worden verwijderd. Posts nota bene die verder niets om het lijf hebben. Ze hadden slechts betrekking op een fluim, een windbuil, die hier ooit moderator was en zich vandaag voor de zoveelste keer volstrekt belachelijk maakte. Kennelijk mag daar niet om worden gelachen. Het zij zo.
Ze zijn in mijn herinnering opgeslagen hoor, die posts - en een flink aantal users heeft er toch mee kunnen lachen. Jammer dat er dat van jou niet meer mogen zijn.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:27 schreef pyl het volgende:
Als ik je goed begrijp moet ik het uitlachen van users buiten dit forum houden en vooral uit andermans topics?
Waarmee je het mij onmogelijk maakt jouw raad op te volgen (grapjes over taalfouten dienen in een ander topic te worden gemaakt). Dat zie je toch zelf ook wel, hoop ik?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:41 schreef Triggershot het volgende:
En nee, je verzoek zal niet uitgevoerd worden.
Maken staat niet gelijk aan herhalen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Waarmee je het mij onmogelijk maakt jouw raad op te volgen (grapjes over taalfouten dienen in een ander topic te worden gemaakt). Dat zie je toch zelf ook wel, hoop ik?
Afijn, wat een gedoe zeg, om één zwaaismiley.
Zelfs dan horen beide posts... die van jou en die van L-V niet thuis in desbetreffend topic. De deletes waren dan ook terecht.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:46 schreef pyl het volgende:
Even voor de goede orde: ik lachte niemand uit om een spelfout (dat zou ik nooit doen; ik sta bekend om mijn verdraagzaamheid jegens andermans tekortkomingen); ik lachte iemand uit die, als gewoonlijk: zeer hoog te paard gezeten, een user terechtwees over een taalfout en daarbij zelf een vreselijke miskleun maakte. Als je nu van mijn posts was afgebleven, had iedereen dat kunnen zien.
Oh ik zie dat er al zo'n topic bestaat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:41 schreef Dwersdriever het volgende:
Het topic over de Vietnamoorlog niet het beste worden opgeruimd en gemerged met het topic met de leestips?
Vietnamoorlog
Geschiedenisboeken: geef en vraag hier tips
Waarom?quote:
Het is niet zo dat de crew 127 niets van haar heeft gehoord, of dat ze zomaar verdwenen is, reden van haar afwezigheid is bekend bij de crew en legitiem genoeg voor Yvonne.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom?
laatste bezoek: 127 dagen, 6 uur geleden.
Je begint zelf users uit te schelden en lokt reacties uit, daarnaast zijn ook die tirades weggehaald, kappen dus.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:00 schreef starla het volgende:
wasda voor een flauwekul? je haalt een lullig plaatje weg, maar die hele tirades hierboven jegens mij laat je staan? bekijk het ff
checkquote:Op maandag 1 juni 2009 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Deze mag op slot omdat persoon vind dat haar privacy is aangetast.
Raad je Plaatje #785 voor Wyccie met haar waterzak
Bijvoorbaat dank.![]()
Nogmaals bedank!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |