quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het staat je vrij om je mening of kritiek te uiten, hoor.
Dat dus, alleen met minder woorden.quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:45 schreef Dagonet het volgende:
Random spuisels van iemand zonder énige aankondiging van wie we wat lezen en geen enkele sturing aan het topic van de TS in de OP.
Hoewel ik niet zit te wachten op wéér een topic over de Armeense genocide met de standaard turkse ontkenners en de eeuwige herhaling van zetten, het voegt niets toe, er komt niets nieuws uit en uiteindelijk kan je je argumenten en lange posts net zo goed in de kattebak douwen om net zoveel nut te bereiken, als Floripas denkt dat er nog iets nuttigs uitkomt soit.
Maar dan wel met een betere OP.
Goed. Toch ben ik van mening (en ik weet dat dit een meningsverschil is met de oudere crew, dus in overleg) dat debat over dit soort zaken mogelijk moet zijn - open en eerlijk, op grond van gedegen argumenten. Dat geldt voor een POL of een DIG ook - hoe vaak zoiets al is langsgekomen, het speelt, dus men mag het er over hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:10 schreef Linden het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, alleen met minder woorden.
Lees 'es alle topics die hierover geweest zijn en bedenk dan nog 'es of het dan bijster zinvol gaat zijn om inhoudelijk in te gaan op de vraagquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Goed. Toch ben ik van mening (en ik weet dat dit een meningsverschil is met de oudere crew, dus in overleg) dat debat over dit soort zaken mogelijk moet zijn - open en eerlijk, op grond van gedegen argumenten. Dat geldt voor een POL of een DIG ook - hoe vaak zoiets al is langsgekomen, het speelt, dus men mag het er over hebben.
In het geval van Triggershots topic heb ik nog niets gehoord over verbetering, maar wat mij betreft rust er geen moratorium op dergelijke debatten,
De (Fok!) geschiedenis heeft ons geleerd dat de tegenstanders vaak met uiterst pover onderbouwde en met nationalisme overgoten argumenten aan komen zetten. Mocht ik inhoudelijk op zijn vraag zijn ingegaan, volgt er een grote herhaling van zetten waarbij ik net zo goed naar deze link door zou kunnen verwijzen. Dus om precies de twee redenen die ik genoemd heb en die door Dagonet nog eens herhaald zijn (weliswaar in andere bewoording), ben ik niet op de vraag ingegaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:52 schreef A-cooler het volgende:
Linden heb jij bewijzen dan dat de ottomaanse rijk 1.5 miljoen armeniers vermoord heeft?
Het gaat er niet om hoe veel topics er al over het onderwerp zijn geweest en wat daar is gezegd. Er is geen recent topic open, en zo werkt FOK.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:44 schreef Linden het volgende:
[..]
Lees 'es alle topics die hierover geweest zijn en bedenk dan nog 'es of het dan bijster zinvol gaat zijn om inhoudelijk in te gaan op de vraag
[..]
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst. Usersamenstellingen veranderen, opvattingen veranderen.quote:De (Fok!) geschiedenis heeft ons geleerd dat de tegenstanders vaak met uiterst pover onderbouwde en met nationalisme overgoten argumenten aan komen zetten.
Maar je bent geen mod, ook geen backseat-mod. Als het topic je niet aanstaat, kun je er ook wegblijven.quote:Mocht ik inhoudelijk op zijn vraag zijn ingegaan, volgt er een grote herhaling van zetten waarbij ik net zo goed naar deze link door zou kunnen verwijzen. Dus om precies de twee redenen die ik genoemd heb en die door Dagonet nog eens herhaald zijn (weliswaar in andere bewoording), ben ik niet op de vraag ingegaan.
Je citeert maar gedeeltelijk.quote:Dat jij schijnbaar van mening bent dat deze discussie wél nog maar een keer gevoerd moet worden, is jouw goed recht. Jouw interventie vond (en vind) ik echter volledig ongepast en als dit de manier is waarop je mensen aan denkt te kunnen spreken, ben ik snel weer weg. Lees je eerst ' es in voor je "Zo doen we dit niet. Als je deze discussie zat bent, dan blijf je maar mooi weg." zegt.
Dat kan me geen reet schelen. Ik PM er met hem over.quote:Overigens wel een beetje lullig dat je zo en plein public door Dagonet overruled wordt, dat had ik persoonlijk anders gedaan. Alhoewel hij het hoogstwaarschijnlijk niet zo lullig bedoeld heeft.
Ik herinner me opeens weer waarom ik m'n eerste reactie weggehaald heb! Een voorgevoel dat je volledig in de verdediging zou schieten en een normale discussie onmogelijk zou zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:30 schreef Floripas het volgende:
-bla-
Sorry, ik zie dit nu pas, de stickies waren om één of andere reden uit MyAt gevallen.quote:
Tja, C&H is een 'moeilijk' subforum (altijd al geweest ook), dit terwijl er toch heel wat hele en halve, professionele dan wel amateur historici rondlopen op Fok!.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Sorry, ik zie dit nu pas, de stickies waren om één of andere reden uit MyAt gevallen.
Heel aardig, hoor. Rustig, hè?
Er fermenteren nog wat potentiele topics in mijn hoofd.
Drukke tijden, kan ik je ergens mee helpen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:35 schreef Gewas het volgende:
Waar zijn trouwens de moderators van Cultuur en Historie?
Nee, ik vroeg het me gewoon af.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Drukke tijden, kan ik je ergens mee helpen?
Je hebt het over 'In Europa' topic?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:47 schreef Apropos het volgende:
Kunnen jullie eens ophouden een discussie dood te meppen zodra 'ie wat vertakkingen krijgt?
Ja. Moet de hele discussie over de USSR nu worden overgeheveld naar een aparte enclave? Is dat niet een beetje kunstmatig?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt het over 'In Europa' topic?
Ik ben bang van wel, de discussie had sowieso geen bestaanrecht in betreffende topic en was al veel te lang door vingers gezien, een topic speciaal over en voor USSR dient de belangstellenden meer dan het vorige topic ooit kon, ook qua duidelijkheid.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja. Moet de hele discussie over de USSR nu worden overgeheveld naar een aparte enclave? Is dat niet een beetje kunstmatig?
Waarom?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, de discussie had sowieso geen bestaanrecht in betreffende topic en was al veel te lang door vingers gezien, een topic speciaal over en voor USSR dient de belangstellenden meer dan het vorige topic ooit kon, ook qua duidelijkheid.
Een nieuw topic is toch veel gebruiksvriendelijker met een bij behorende OP en tt dan een topic dat is geëvolueerd tot iets wat het niet hoort te zijn?quote:
Misschien voor die zeikserie, maar voor de USSR discussie?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een nieuw topic is toch veel gebruiksvriendelijker met een bij behorende OP en tt dan een topic dat is geëvolueerd tot iets wat het niet hoort te zijn?
Zal ik dan maar een opvolger maken om ook dat voort te zetten?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Misschien voor die zeikserie, maar voor de USSR discussie?
Die was reteinteressant.
Opvolger haalt de discussie wegquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een opvolger maken om ook dat voort te zetten?
check je pm eens.
Ook verwarring en een abonnement op een discussie die je niet wilt volgen.quote:
As u wish.quote:Tip: heropen het oude en verwijs voor de flutserie naar het nwe topic.
Heb je interesse?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Iemand iets van Floripas gehoord? Ik heb Yvonne gePMt, maar krijg geen antwoord. Wordt het anders geen tijd weer een nieuwe mod aan te stellen?
Mag ik de nieuwe mod worden?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Iemand iets van Floripas gehoord? Ik heb Yvonne gePMt, maar krijg geen antwoord. Wordt het anders geen tijd weer een nieuwe mod aan te stellen?
Lord Vetinari zou mij een hele goede mod lijken!quote:
Heb ik al aangeboden, heb ervaring tenslotte.quote:
O hai.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kristos, ik krijg één keer een nare operatieontstekeing en het is hier meteen een WOII-subforum geworden.quote:
Dat zullen we dan snel veranderen in een WO1 forumquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kristos, ik krijg één keer een nare operatieontstekeing en het is hier meteen een WOII-subforum geworden.
Nee, ouwe, vergeet het maar. Middeleeuws wordt het hier weer. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zullen we dan snel veranderen in een WO1 forum
Geef eens een goeie reden waarom jij een post van mij moet weghalen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, ouwe, vergeet het maar. Middeleeuws wordt het hier weer. Zoals het hoort.
Omdat het flamerig was bedoeld, en ik heb geen zin om dat topic te laten uitmonden in een vitrioolgevecht.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geef eens een goeie reden waarom jij een post van mij moet weghalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |