iddquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Memory Lane?????WTF?
Hilarisch. Noem het dan gelijk ONZ-2
Om even uit de Oude Doosch en School te klappen:quote:Op zondag 8 juli 2007 10:26 schreef JDude het volgende:
De nieuwe naam doet vermoeden dat het een soort vergaarbak is geworden voor topics uit de Eighties/Nineties-subfora, maar dan voor alle vorige decennia.
Is dat ook de bedoeling?
Ik heb nooit begrepen, waarom er zo'n weerstand is tegen het woord 'geschiedenis'. We hebben diverse namen voorgesteld met dat woord erin en elke werd afgeschoten. Terwijl het beter de lading dekt, bekender is en beter bekt dan 'historie'.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:44 schreef zoalshetis het volgende:
misschien kan de naam 'historie' nog wat leven inblazen als subforum? dat dekt de lading beter dan 'memory lane'. dat is mij iets te truttig en idd klinkend als een naam in 'n topictitel voor oud of uvt oid.
geschiedenis lijkt me prima, maar misschien krijg je dan wel veel ventjes en sletjes die het zien als een schoolvak en denken dat ze zo werkstukken in de mond gegooit worden gekregen? beetje luiergehalte dus.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen, waarom er zo'n weerstand is tegen het woord 'geschiedenis'. We hebben diverse namen voorgesteld met dat woord erin en elke werd afgeschoten. Terwijl het beter de lading dekt, bekender is en beter bekt dan 'historie'.
whehehe, LV, ik mag hopen dat je kennis van oude geschiedenis beter is blijven hangen dan die van de heel recente want wat je hier uitkraamt is nonsens. Op lekken staat een ban maar dáár hoef jij je iig geen zorgen over te maken.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Om even uit de Oude Doosch en School te klappen:
HOC beviel jullie niet? Het was jullie eigen idee? 9 juli, 2006 geopperd door Natalie en 2 minuten later bijval van jou. Paar minuten later loop je het te verdedigen tegenover yvonne die haar kanttekeningen erbij zet.quote:Toen Natalie en ik vorig jaar een discussie startten achter de schermen om de naam (terug) te veranderen (HOC beviel ons niet en was ons eigenlijk opgedrongen) brak de hel los. We hebben diverse namen de revu laten passeren maar elke wijziging werd geblokkeerd. Men moest en zou 'oorlog' erin houden voor de moderne legeronderwerpen (zoals het elitetroepen-onderwerp (hoewel wij als mods zoiets hadden van 'dat hoort hier helemaal niet'), terwijl wij zochten naar een naam die de lading wel zou dekken. Uiteindelijk hebben we HOC maar zo gelaten.
Wederom zie je hallucinaties want zo'n post heeft er nooit of te nimmer gestaan en redenen voor Tiek om mod te worden zijn besproken door FA's in OFF (toen nog POTA), het voortraject heb jij dus geen weet van.quote:Blijkbaar heeft 'men' HOC nu helemaal opgegeven. Eén van de redenen om na ons vertrek Misstique hier te benoemen was, ik zie de post in FC nog voor me, dat zij 'in haar andere forum zo goed mensen kon aantrekken, omdat ze van die leuke topics kan openen'. Kan iemand me een topic van Misstique aanwijzen? Of uberhaupt een bijdrage, afgezien van een incidenteel slotje?
Nee, dat was júllie pretentie.quote:HOC heeft ooit de pretentie gehad om geschiedenis en cultuur licht, maar goed onderbouwd naard e users te brengen. Die doelstelling is onhaalbaar, maar om dan krampachtig het leven van dit forum te verlengen is gekkenwerk.
En dat was jullie modschap.quote:Het was leuk zolang het duurde. Het is nu niet leuk meer. Het verlengen van de doodsstrijd is een kwelling voor iedereen, zowel voor de mods als voor de users.
Ach ja als dit echt de richting gaat worden kan je dit subforum altijd nog uit je forum-index schoppen.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:43 schreef Jarno het volgende:
Zo is dat, wég met al die onderbouwde topics waarin mensen met kennis postten! Jolijt over de smurfen en de prehistorie. Dát willen we lezen!
Wat een misstap..
Dooddoener. Och, ik kwam hier al niet vaak, maar via de AT pikte ik wel eens een topicje mee. En dat waren vaak de betere topics op FOK!quote:Op zondag 8 juli 2007 15:45 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ach ja als dit echt de richting gaat worden kan je dit subforum altijd nog uit je forum-index schoppen.
Nee dat begrijp je verkeerd. Ik bedoel te zeggen dat ik dat zelf waarschijnlijk ga doen als het zo moet.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dooddoener. Och, ik kwam hier al niet vaak, maar via de AT pikte ik wel eens een topicje mee. En dat waren vaak de betere topics op FOK!
Hejje de FAQ en de ondertekst van het forum op de index gelezen? Waarom zouden onderbouwde topics hier wegmoeten? Het is een verbreding, geen beperking van de foruminhoud.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:43 schreef Jarno het volgende:
Zo is dat, wég met al die onderbouwde topics waarin mensen met kennis postten! Jolijt over de smurfen en de prehistorie. Dát willen we lezen!
Wat een misstap..
Hee, info vanachter de schermen; een lek!quote:Op zondag 8 juli 2007 13:24 schreef Dagonet het volgende:
HOC beviel jullie niet? Het was jullie eigen idee? 9 juli, 2006 geopperd door Natalie en 2 minuten later bijval van jou. Paar minuten later loop je het te verdedigen tegenover yvonne die haar kanttekeningen erbij zet.
Dikke kans dat die serieuze topics in de toekomst direct onder in de AT lijst verdwijnen door een shitload aan topics over Smurfen, Henny Huisman, en andere onzin topics. Het is in ieder geval een belachelijke combinatie, ik zou dan zelf mijn topics nog liever in NWS of GC openen.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hejje de FAQ en de ondertekst van het forum op de index gelezen? Waarom zouden onderbouwde topics hier wegmoeten? Het is een verbreding, geen beperking van de foruminhoud.
Dit is HOC. Teruggebracht naar SBS niveau. Ook wel bekend als ONZ-2. Ik hoop dat ze het nog wel in een andere forumgroep parkeren. Dit kun je met goed fatsoen niet meer onder Nieuws Wetenschap en Cultuur laten staan.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:02 schreef Double-Helix het volgende:
waar de fuck is HOC?
lul niet zo dom, het is een dikke kut naam. soms geil, maar in dit geval niet. ook zeker niet qua verbreding, de naam alleen al. :"................. ........................"quote:Op zondag 8 juli 2007 22:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hejje de FAQ en de ondertekst van het forum op de index gelezen? Waarom zouden onderbouwde topics hier wegmoeten? Het is een verbreding, geen beperking van de foruminhoud.
Het is geen verlaging van het niveau, het is een verbreding met een wat lagere drempel. Bepaald geen 2e ONZ dus. Als je jezelf daar te goed voor voelt, dan mag je ergens anders de elitaire snob gaan uithangen.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit is HOC. Teruggebracht naar SBS niveau. Ook wel bekend als ONZ-2. Ik hoop dat ze het nog wel in een andere forumgroep parkeren. Dit kun je met goed fatsoen niet meer onder Nieuws Wetenschap en Cultuur laten staan.
hoezo geen verlaging? en waarom denk je dat? ik vind het iets zieligs, zo triest. wat een kutnaam voor een subforum, braak. en dat terwijl ik meestal vrij rustig ben.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is geen verlaging van het niveau, het is een verbreding met een wat lagere drempel. Bepaald geen 2e ONZ dus. Als je jezelf daar te goed voor voelt, dan mag je ergens anders de elitaire snob gaan uithangen.
Tuuuuurlijk niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is geen verlaging van het niveau, het is een verbreding met een wat lagere drempel. Bepaald geen 2e ONZ dus.
een fok zonder slotjes, maar wel na 1 jaar zonder reacties weg uit de database, maar nog wel in het geheugen, is natuurlijk beter. dan bepalen de users of ze het topic en de user ok vinden.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk niet.
Kennen jullie Heintje Davids nog ?
Stuif es in ^O^
Ben jij ook opgegroeid met de smurfen?
De prehistorie - mooi was die tijd
De Dolly Dots zijn ondergewaardeerd.
Allemaal hoogstaande topics, met zeer veel discussiewaarde. Helemaal te vergelijken met topics als
Limburg in het revolutionaire jaar 1848 (veel text)
Egypte's Vallei der Koningen - Mummie Hatsjepsoet ontdekt
Liberty Park - Nationaal Oorlogs- en Verzetsmuseum
Mysterieus gebouw ontdekt in graf Qinshihuang
Om maar wat te noemen.
Overigens is het een zwaktebod eerste klas om mensen die ergens kritiek op hebben persoonlijk aan te vallen en te vertellen dat ze weg kunnen gaan, in plaats van inhoudelijk op de argumenten in te gaan. Als ik nou de enige was, had je een punt. Ik moet de eerste positieve reactie van (min of meer) vaste HOC'ers nog tegenkomen, zowel hier als in het algemene FB topic.
Je topic valt niet onder nostalgie, het is een vraag of die tijdsmelding nog bestaat en ik zie HuHu je er een klip en klaar antwoord op geven; er bestaat idd nog zo'n nummermelder, dus wat is nou helemaal het probleem?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:20 schreef Betul het volgende:
Waar is de 'tijdlijn' gebleven?
En nu krijg ik in GC dat soort reacties en geen antwoord. Waarom moest het weg?
Ik werd in een feedbacktopic aangemoedigd om nostalgie hier te plaatsen.
Het is verder geen probleem maar een vraagteken. Ik vraag het me af omdat er over dit forum een topic staat in Feedback. [HOC]Wat was er mis aan de vorige naam ?
Waar zie jij dat ik het over een probleem heb? Ik heb een vraagteken.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je topic valt niet onder nostalgie, het is een vraag of die tijdsmelding nog bestaat en ik zie HuHu je er een klip en klaar antwoord op geven; er bestaat idd nog zo'n nummermelder, dus wat is nou helemaal het probleem?.
Mooi. Opgelost dus.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:36 schreef Betul het volgende:
[..]
Waar zie jij dat ik het over een probleem heb? Ik heb een vraagteken.
En ik ben heel vrolijk met HuHu. No problem.![]()
Lees de eerste post in dit topic, duidelijker kan het niet.quote:Ik vraag naar de regels van dit forum. Want dat is mij onduidelijk.
Nee, want ik heb een vraagteken.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi. Opgelost dus.
[..]
Lees de eerste post in dit topic, duidelijker kan het niet.
En nu ga ik slapen..
pijp je hem of zo?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:43 schreef Betul het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een vraagteken.
Die heb ik natuurlijk ook gelezen. Het is niet duidelijk want daarom heb ik nu een vraagteken.
Slaap lekker maar wil je morgen antwoord geven?
je leest me goed toch? of ben je oost-indisch blind?quote:
De naam is nog niet eens het ergste. Het feit dat er onzintopics worden geopend en dus dit forum verkloten vind ik veel erger.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:26 schreef kassenbouwer het volgende:
Memory Lane... :(
Wat een belachelijke naam is dit. Ik ben er ook voor om al die Engelse titels hier te vervangen door Nederlandse titels. Net of er geen leuke Nederlandse titel te verzinnen is. Iedereen denkt altijd maar: ja, laten we het Engels dan. Dat is cool...
Ik zou zeggen, als je toch een knipoog moet doen "Uit de oude doos"...
Het spijt me echt heel erg voor de vervuiling van je forum. Mijn diepste excusesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De naam is nog niet eens het ergste. Het feit dat er onzintopics worden geopend en dus dit forum verkloten vind ik veel erger.
Dus dan hebben we een [OUD] forum en een [UOD] forum?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:26 schreef kassenbouwer het volgende:
Memory Lane... :(
Wat een belachelijke naam is dit. Ik ben er ook voor om al die Engelse titels hier te vervangen door Nederlandse titels. Net of er geen leuke Nederlandse titel te verzinnen is. Iedereen denkt altijd maar: ja, laten we het Engels dan. Dat is cool...
Ik zou zeggen, als je toch een knipoog moet doen "Uit de oude doos"...
Zoals daar aangegeven zijn we achter de schermen in gesprek hierover en zal op korte termijn hier duidelijkheid over komen. Nog ff geduld dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens: [HOC]Wat was er mis aan de vorige naam ?
Inderdaad, 2 verschillende forums zou veel beter zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:47 schreef female81 het volgende:
Raar forum, de oorlogs/nieuws-onderwerpen en de 'popculture'-onderwerpen mengen helemaal niet. Voor liefhebbers van beide soorten historie heeft deze opzet 'het' nét niet, denk ik.
Als TS het plaatje weer post, zal ik hem weer opendoen inderdaad. Nu is er voor de rest namelijk niks aan en is het niet te volgen, omdat het plaatje is weggehaald.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:18 schreef _The_General_ het volgende:
Van welk legeronderdeel is deze ribbon?
Kan deze weer open, we waren niet klaar. Er kunnen nog zaken uit komen die ook voor andere HOC bezoekers interessant zijn. TS kan toch gevraagd worden om het plaatje weer te posten?
Dat lijkt me erg knap. TS in een gesloten topic laten editten...quote:Op zondag 15 juli 2007 17:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als TS het plaatje weer post, zal ik hem weer opendoen inderdaad.
Mij niet, dat is namelijk gewoon mogelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg knap. TS in een gesloten topic laten editten...
Nou?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:37 schreef Arcee het volgende:
er was eens...
Kan dit topic naar MLN?
En maak van er dan gelijk even Er.
Dat suggereert het niet alleen. Dat is het ook geworden, getuige topics als Stuif es in ^O^ en Ome Henk. .quote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef Commensaal het volgende:
Ik zat me ook een tijdje af te vragen waar HOC gebleven was, tot ik er achter kwam dat het hieronder valt. De naam van dit subforum suggereert dat het een verzamelbak is van de 70s, 80s en 90s nostalgiefora; geen goede zet![]()
Inderdaad, Memory Lane legt de nadruk toch op wat andere onderwerpen. Misschien een idee voor een tijdelijk forum eensquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:07 schreef _The_General_ het volgende:
Mooi dat er gekozen is voor C&H en niet voor HOC
Kijk eens in MED? Tiek heeft de link een paar posts hierboven gezet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:04 schreef Libris het volgende:
[..]
Inderdaad, Memory Lane legt de nadruk toch op wat andere onderwerpen. Misschien een idee voor een tijdelijk forum eens
* Libris ogen uitwrijft...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kijk eens in MED? Tiek heeft de link een paar posts hierboven gezet.
Het is dat tijdsverschil he, dat tijdsverschil.quote:
Ik kan het verplaatsknopje nergens vinden om het naar POL te schoppen, of naar een ander subforum. Ik ben dan ook nieuw hier, he.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:34 schreef Dagonet het volgende:
tvlxd, user quondam, user futuris.
Maar in C&H is dit niet op z'n plaats, wellicht dat een herdenkingstopic in POL meer op z'n plaats is?
Ja, kan je dan gelijk de bug oplossen waardoor het topic op slot is geraakt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:24 schreef Dagonet het volgende:
Zal ik het dan maar doen?
kan je niet alvast vertellen hoe je denkt dat het zal zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef sararaats het volgende:
ok, zal ik doen
maar dan wel nadat ik in de Westhoek geweest ben
wel euh, ik ben er al eens geweest maar toen was ik een jaar of 5-6quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan je niet alvast vertellen hoe je denkt dat het zal zijn?
doe maar in een topic. toen en nuquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel euh, ik ben er al eens geweest maar toen was ik een jaar of 5-6
weet nog wel dat ik bijna verdwaalde in de loopgraven![]()
Leuk sara, daar kijk ik naar uit!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel euh, ik ben er al eens geweest maar toen was ik een jaar of 5-6
weet nog wel dat ik bijna verdwaalde in de loopgraven![]()
weet ik nog niet, zeker dit jaar nogquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leuk sara, daar kijk ik naar uit!
Wanneer ga je?
Heb je van kosmonanten ook even kosmonauten gemaakt?quote:
Natuurlijk, anders is het met de search later zo moeilijk terug te vinden. De titel "von Däniken weerlegt" heb ik maar niet hersteld.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Heb je van kosmonanten ook even kosmonauten gemaakt?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:38 schreef pyl het volgende:
Die Dagonet en die Misstique zijn natuurlijk aan het pierewaaien in het Hoge Noorden, of wat was het? Assen? Aan de zwier in Assen, aan de boemel in Drenthe, dweilen, pintelieren, rinkelrooien, slijpen, stappen op de hei, toe maar. Hoss'n rond de hunebedd'n.
Voor een eerzame rader en zijn bescheiden verzoekje hebben mijnheer en mevrouw natuurlijk geen tijd.![]()
Geschiedenisboeken is ook één woord. Goed gezien van je.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat ontbreekt uit de nederlandse geschiedenis boeken.
"Wat ontbreekt IN..."
Het staat er anders nog steeds....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geschiedenisboeken is ook één woord. Goed gezien van je.
Geen idee, ik zal bij mn medemod moeten navragen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:52 schreef PlusPlus het volgende:
waarom is mijn post uit Yad Vashem is niet helemaal betrouwbaar. verwijderd?
Oops.. aangepast.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het staat er anders nog steeds....![]()
Omdat ik geen zin heb in nutteloos Israël gebash in een topic dat maar vrij weinig met Israël te maken heeft. Als je dat wil ga je maar naar het israel/palestina topic in NWSquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:52 schreef PlusPlus het volgende:
waarom is mijn post uit Yad Vashem is niet helemaal betrouwbaar. verwijderd?
Constatering van een feit is bashing?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in nutteloos Israël gebash in een topic dat maar vrij weinig met Israël te maken heeft. Als je dat wil ga je maar naar het israel/palestina topic in NWS
Met een héééle vette knipoog, als je dat niet ziet...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:54 schreef PlusPlus het volgende:
[..]
Constatering van een feit is bashing?. Nigga please...
TS had het zelf over geschiedenis vervalsing.
Ja, en toch zo'n kleine historiografie van topics ahw zoals Dagonet daarin deed over dit onderwerp (en ook andere topics wrs) is wel een goed idee. Als 'stickie', zeg maar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:30 schreef Misstique het volgende:
Het topic is dan ook gesloten.
Hmm, ik zal het eens in de groep gooien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en toch zo'n kleine historiografie van topics ahw zoals Dagonet daarin deed over dit onderwerp (en ook andere topics wrs) is wel een goed idee. Als 'stickie', zeg maar.
Je kunt dan tegen users die dit soort briljante topics openen tenminste zeggen dat ze eerst wat huiswerk moeten doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hmm, ik zal het eens in de groep gooien.
Wil jij dan even van de topic-open knop afblijven? Dank je.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:02 schreef Lord-Space het volgende:
Misstique, wil je even van je slotjesknop afblijven?
Want jouw redenen zijn stopzinnige gebral in de lege ruimte. E
Euuuh, mag k dat zelf bepalen? Ik kijk niet naar de frequentie van aantal geopende topics, maar naar de topics zelf. Dat je kwab een bepaalde hoeveelheid topics niet kan verwerken, valt me niet te verwijten..quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:03 schreef Misstique het volgende:
Wil jij dan even van de topic-open knop afblijven? Dank je.
Je opent een aantal potentiële reltopics, die zijn hier niet welkom.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:06 schreef Lord-Space het volgende:
[..]
Euuuh, mag k dat zelf bepalen? Ik kijk niet naar de frequentie van aantal geopende topics, maar naar de topics zelf. Dat je kwab een bepaalde hoeveelheid topics niet kan verwerken, valt me niet te verwijten..
Wat zit je nu dom te lullen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:09 schreef Misstique het volgende:
Je opent een aantal potentiële reltopics, die zijn hier niet welkom.
nu pas?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:09 schreef Floripas het volgende:
tvp - entente cordiale.
Pluspuntjequote:Op woensdag 26 september 2007 09:09 schreef Floripas het volgende:
tvp - entente cordiale.
oeh je kunt braille?:9quote:Op woensdag 26 september 2007 09:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eerst keek ik gewoon handmatig.![]()
hey! leuk dat je mod bent geworden! veel plezier in die hoedanigheid.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:09 schreef Floripas het volgende:
tvp - entente cordiale.
Ik krijg niet eens een "verwelkom hier Floripas."quote:Op woensdag 26 september 2007 10:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey! leuk dat je mod bent geworden! veel plezier in die hoedanigheid.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 10:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens een "verwelkom hier Floripas."
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:32 schreef Bluesdude het volgende:
welkom Floripas...................![]()
nu je eerste testcase:
Waarom zijn Indonesiërs wel goed geïntegreerd? post van 6.02.. 25 september
discriminerend, trollend, sfeerverpestend
okeeeee... je bent geslaagd voor dit examendeel..quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:51 schreef Linden het volgende:
-laat ook maar-
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het staat je vrij om je mening of kritiek te uiten, hoor.
Dat dus, alleen met minder woorden.quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:45 schreef Dagonet het volgende:
Random spuisels van iemand zonder énige aankondiging van wie we wat lezen en geen enkele sturing aan het topic van de TS in de OP.
Hoewel ik niet zit te wachten op wéér een topic over de Armeense genocide met de standaard turkse ontkenners en de eeuwige herhaling van zetten, het voegt niets toe, er komt niets nieuws uit en uiteindelijk kan je je argumenten en lange posts net zo goed in de kattebak douwen om net zoveel nut te bereiken, als Floripas denkt dat er nog iets nuttigs uitkomt soit.
Maar dan wel met een betere OP.
Goed. Toch ben ik van mening (en ik weet dat dit een meningsverschil is met de oudere crew, dus in overleg) dat debat over dit soort zaken mogelijk moet zijn - open en eerlijk, op grond van gedegen argumenten. Dat geldt voor een POL of een DIG ook - hoe vaak zoiets al is langsgekomen, het speelt, dus men mag het er over hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:10 schreef Linden het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, alleen met minder woorden.
Lees 'es alle topics die hierover geweest zijn en bedenk dan nog 'es of het dan bijster zinvol gaat zijn om inhoudelijk in te gaan op de vraagquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Goed. Toch ben ik van mening (en ik weet dat dit een meningsverschil is met de oudere crew, dus in overleg) dat debat over dit soort zaken mogelijk moet zijn - open en eerlijk, op grond van gedegen argumenten. Dat geldt voor een POL of een DIG ook - hoe vaak zoiets al is langsgekomen, het speelt, dus men mag het er over hebben.
In het geval van Triggershots topic heb ik nog niets gehoord over verbetering, maar wat mij betreft rust er geen moratorium op dergelijke debatten,
De (Fok!) geschiedenis heeft ons geleerd dat de tegenstanders vaak met uiterst pover onderbouwde en met nationalisme overgoten argumenten aan komen zetten. Mocht ik inhoudelijk op zijn vraag zijn ingegaan, volgt er een grote herhaling van zetten waarbij ik net zo goed naar deze link door zou kunnen verwijzen. Dus om precies de twee redenen die ik genoemd heb en die door Dagonet nog eens herhaald zijn (weliswaar in andere bewoording), ben ik niet op de vraag ingegaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:52 schreef A-cooler het volgende:
Linden heb jij bewijzen dan dat de ottomaanse rijk 1.5 miljoen armeniers vermoord heeft?
Het gaat er niet om hoe veel topics er al over het onderwerp zijn geweest en wat daar is gezegd. Er is geen recent topic open, en zo werkt FOK.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:44 schreef Linden het volgende:
[..]
Lees 'es alle topics die hierover geweest zijn en bedenk dan nog 'es of het dan bijster zinvol gaat zijn om inhoudelijk in te gaan op de vraag
[..]
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst. Usersamenstellingen veranderen, opvattingen veranderen.quote:De (Fok!) geschiedenis heeft ons geleerd dat de tegenstanders vaak met uiterst pover onderbouwde en met nationalisme overgoten argumenten aan komen zetten.
Maar je bent geen mod, ook geen backseat-mod. Als het topic je niet aanstaat, kun je er ook wegblijven.quote:Mocht ik inhoudelijk op zijn vraag zijn ingegaan, volgt er een grote herhaling van zetten waarbij ik net zo goed naar deze link door zou kunnen verwijzen. Dus om precies de twee redenen die ik genoemd heb en die door Dagonet nog eens herhaald zijn (weliswaar in andere bewoording), ben ik niet op de vraag ingegaan.
Je citeert maar gedeeltelijk.quote:Dat jij schijnbaar van mening bent dat deze discussie wél nog maar een keer gevoerd moet worden, is jouw goed recht. Jouw interventie vond (en vind) ik echter volledig ongepast en als dit de manier is waarop je mensen aan denkt te kunnen spreken, ben ik snel weer weg. Lees je eerst ' es in voor je "Zo doen we dit niet. Als je deze discussie zat bent, dan blijf je maar mooi weg." zegt.
Dat kan me geen reet schelen. Ik PM er met hem over.quote:Overigens wel een beetje lullig dat je zo en plein public door Dagonet overruled wordt, dat had ik persoonlijk anders gedaan. Alhoewel hij het hoogstwaarschijnlijk niet zo lullig bedoeld heeft.
Ik herinner me opeens weer waarom ik m'n eerste reactie weggehaald heb! Een voorgevoel dat je volledig in de verdediging zou schieten en een normale discussie onmogelijk zou zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:30 schreef Floripas het volgende:
-bla-
Sorry, ik zie dit nu pas, de stickies waren om één of andere reden uit MyAt gevallen.quote:
Tja, C&H is een 'moeilijk' subforum (altijd al geweest ook), dit terwijl er toch heel wat hele en halve, professionele dan wel amateur historici rondlopen op Fok!.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Sorry, ik zie dit nu pas, de stickies waren om één of andere reden uit MyAt gevallen.
Heel aardig, hoor. Rustig, hè?
Er fermenteren nog wat potentiele topics in mijn hoofd.
Drukke tijden, kan ik je ergens mee helpen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:35 schreef Gewas het volgende:
Waar zijn trouwens de moderators van Cultuur en Historie?
Nee, ik vroeg het me gewoon af.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Drukke tijden, kan ik je ergens mee helpen?
Je hebt het over 'In Europa' topic?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:47 schreef Apropos het volgende:
Kunnen jullie eens ophouden een discussie dood te meppen zodra 'ie wat vertakkingen krijgt?
Ja. Moet de hele discussie over de USSR nu worden overgeheveld naar een aparte enclave? Is dat niet een beetje kunstmatig?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt het over 'In Europa' topic?
Ik ben bang van wel, de discussie had sowieso geen bestaanrecht in betreffende topic en was al veel te lang door vingers gezien, een topic speciaal over en voor USSR dient de belangstellenden meer dan het vorige topic ooit kon, ook qua duidelijkheid.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja. Moet de hele discussie over de USSR nu worden overgeheveld naar een aparte enclave? Is dat niet een beetje kunstmatig?
Waarom?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, de discussie had sowieso geen bestaanrecht in betreffende topic en was al veel te lang door vingers gezien, een topic speciaal over en voor USSR dient de belangstellenden meer dan het vorige topic ooit kon, ook qua duidelijkheid.
Een nieuw topic is toch veel gebruiksvriendelijker met een bij behorende OP en tt dan een topic dat is geëvolueerd tot iets wat het niet hoort te zijn?quote:
Misschien voor die zeikserie, maar voor de USSR discussie?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een nieuw topic is toch veel gebruiksvriendelijker met een bij behorende OP en tt dan een topic dat is geëvolueerd tot iets wat het niet hoort te zijn?
Zal ik dan maar een opvolger maken om ook dat voort te zetten?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Misschien voor die zeikserie, maar voor de USSR discussie?
Die was reteinteressant.
Opvolger haalt de discussie wegquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een opvolger maken om ook dat voort te zetten?
check je pm eens.
Ook verwarring en een abonnement op een discussie die je niet wilt volgen.quote:
As u wish.quote:Tip: heropen het oude en verwijs voor de flutserie naar het nwe topic.
Heb je interesse?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Iemand iets van Floripas gehoord? Ik heb Yvonne gePMt, maar krijg geen antwoord. Wordt het anders geen tijd weer een nieuwe mod aan te stellen?
Mag ik de nieuwe mod worden?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Iemand iets van Floripas gehoord? Ik heb Yvonne gePMt, maar krijg geen antwoord. Wordt het anders geen tijd weer een nieuwe mod aan te stellen?
Lord Vetinari zou mij een hele goede mod lijken!quote:
Heb ik al aangeboden, heb ervaring tenslotte.quote:
O hai.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kristos, ik krijg één keer een nare operatieontstekeing en het is hier meteen een WOII-subforum geworden.quote:
Dat zullen we dan snel veranderen in een WO1 forumquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kristos, ik krijg één keer een nare operatieontstekeing en het is hier meteen een WOII-subforum geworden.
Nee, ouwe, vergeet het maar. Middeleeuws wordt het hier weer. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zullen we dan snel veranderen in een WO1 forum
Geef eens een goeie reden waarom jij een post van mij moet weghalen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, ouwe, vergeet het maar. Middeleeuws wordt het hier weer. Zoals het hoort.
Omdat het flamerig was bedoeld, en ik heb geen zin om dat topic te laten uitmonden in een vitrioolgevecht.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geef eens een goeie reden waarom jij een post van mij moet weghalen.
Dat de werkelijkheid volgens jou flamerig is, geeft ernstig te denken hoor.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat het flamerig was bedoeld, en ik heb geen zin om dat topic te laten uitmonden in een vitrioolgevecht.
Dat zie je onjuist, OllieA en ik, Ryan3, waren geïntersseerd naar de reden waarom dat absoluut idiote topic weer eens omhoog geschopt was. OllieA gaf daar een reden voor en ik ook. Waarom weghalen, wat sws zwakte inhoudt? Waarom OllieA's theorie laten staan en mijn theorie, die wrs dichterbij de werkelijkheid zit, niet?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:06 schreef Floripas het volgende:
Nou zeg, niet zo hoog van de toren blazen. Het is maar een internetforum.
Wat je zei droeg he-le-maal niks bij aan de discussie, was alleen een flame tegenover andere users. Ja, dan gaat die opmerking weg, ja.
Die metaspeculatie hoort niet thuis in het topic zelf, je had er gerust over mogen beginnen in de feedback. De reden dat het mag is omdat het een onderwerp is dat nog altijd speelt, kijk ook in andere subfora als NWS en POL waar dit regelmatig terugkomt. Dat er dus een soort van centraal topic over loopt vind ik prima, wat voor een andere motieven de kicker ook heeft. OllieA's reactie was op het randje, maar leek mij niet te gaan over specifieke users. Daarover ging jouw reactie wèl, en je kent het beleid daarop.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zie je onjuist, OllieA en ik, Ryan3, waren geïntersseerd naar de reden waarom dat absoluut idiote topic weer eens omhoog geschopt was. OllieA gaf daar een reden voor en ik ook. Waarom weghalen, wat sws zwakte inhoudt? Waarom OllieA's theorie laten staan en mijn theorie, die wrs dichterbij de werkelijkheid zit, niet?
Onzin joh, je kunt niet differentiëren tussen op het randje en er net overheen, dat is belachelijk, zoals dat topic belachelijk is, en zeker voor historici.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die metaspeculatie hoort niet thuis in het topic zelf, je had er gerust over mogen beginnen in de feedback. De reden dat het mag is omdat het een onderwerp is dat nog altijd speelt, kijk ook in andere subfora als NWS en POL waar dit regelmatig terugkomt. Dat er dus een soort van centraal topic over loopt vind ik prima, wat voor een andere motieven de kicker ook heeft. OllieA's reactie was op het randje, maar leek mij niet te gaan over specifieke users. Daarover ging jouw reactie wèl, en je kent het beleid daarop.
Als je het een dom topic vindt mag je het ook negeren, dan zakt het vanzelf weer weg.
Maar dat is van voor mijn tijd. Daarbij is ook een dommige poging iets te melden dat on topic is nog steeds een poging iets te melden dat on topic is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:17 schreef mane het volgende:
Sommige posts daar zijn van een zodanig josti-gehalte dat je de term 'discussie' er niet op mag loslaten. Laat staan dat je kunt bepalen in hoeverre een bijdrage relevant voor die 'discussie' is.
Nouja, weer genoeg tijd verspild.
Dan heb je mijn reactie ook weggehaald???quote:Op donderdag 24 april 2008 20:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, weer naar beneden gezakt omdat ik die lege reactie had verwijderd.
Ja, dat was een reactie op dat niks van die andere user. Jouw opmerking sloeg nergens meer op als die ene weg was. Ik gokte dat je 't zou kunnen waarderen omdat je de vorige topickick op zijn zachtst gezegd niet echt waardeerde.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan heb je mijn reactie ook weggehaald???
Interesseert me niet dat genote hoor. En dat topic kan dicht imho. Wat overigens alleen maar betekent dat we met smart kunnen wachten op de volgende joker die dat onderwerp weer eens oprakelt. Joker of kloon, uiteraard.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, dat was een reactie op dat niks van die andere user. Jouw opmerking sloeg nergens meer op als die ene weg was. Ik gokte dat je 't zou kunnen waarderen omdat je de vorige topickick op zijn zachtst gezegd niet echt waardeerde.
Geen zorg, je bent niet genote of gestraft of op de pijnbank gelegd of wat dan ook.
Als ik mij niet vergis was het een mislukte edit van een eigen bericht.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Interesseert me niet dat genote hoor. En dat topic kan dicht imho. Wat overigens alleen maar betekent dat we met smart kunnen wachten op de volgende joker die dat onderwerp weer eens oprakelt. Joker of kloon, uiteraard.
Maar wat postte die user nu? Weer kloonmateriaal zeg maar?
Okee, en waar ging dat over? Eén of andere hartekreet?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis was het een mislukte edit van een eigen bericht.
Weet ik niet meer, ik kan het nu ook niet zien. Niet iets relevantsquote:Op donderdag 24 april 2008 20:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, en waar ging dat over? Eén of andere hartekreet?
Je haalt iets weg, maar je weet paar minuten later niet meer waarom? Okee.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, ik kan het nu ook niet zien. Niet iets relevants
Neu hoor. Je ziet een mislukte edit toch gewoon staan? Dan ga ik niet helemaal lezen wat en hoe en exegese toepassen op de oorspronkelijke post.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je haalt iets weg, maar je weet paar minuten later niet meer waarom? Okee.
K zei toch Okee.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Neu hoor. Je ziet een mislukte edit toch gewoon staan? Dan ga ik niet helemaal lezen wat en hoe en exegese toepassen op de oorspronkelijke post.
Dat kan ik niet zien, of iemand een kloon is van de vaginale overtuiging.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
K zei toch Okee..
Maar was het nou zo'n extreemrechtse kutkloon of niet?
Volgens mij is het niet zo moeilijk om te zien of het een dropjosti is hoor.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zien, of iemand een kloon is van de vaginale overtuiging.
... het is net Almelo, er is altijd wat te doen hier.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:01 schreef Treinhomo het volgende:
Oh, hier is het slowchat-topic.
Ik was 't al kwijt...
Ah jij solliciteert naar de baan van moderator?quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
Ah jij solliciteert naar de baan van moderator?.
quote:Misschien dat jij er nog wat van kan maken..
Volgens mij zit jij hier gewoon te slowchatten hoor, ik vraag informatie van de oppergoeroe in C&H en die komt niet verder dan wat vage verklaringen.quote:
Hallo? Hebben we hier nog mods? Floripas ook al een tijdje niet gezien, trouwens. Waar is iedereen? ...een...een...een?quote:
Sorry, het was topdrukte in da house.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hallo? Hebben we hier nog mods? Floripas ook al een tijdje niet gezien, trouwens. Waar is iedereen? ...een...een...een?
Ik heb 'm even vager gemaakt, ok?quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:16 schreef Nosh het volgende:
Je vraagt 'iets', je krijgt 'iets'. Classy, Flori, classy.
Ik broed wel op iets.
Zullen we het maar houden op iets eerstejaars essayerigs als 'De symboliek van de wereldexposities' ofzo?quote:
Serieus? Ik ga over tien seconden naar bed, dan moet je even een "andere mod" vragen het te veranderen.quote:
Je hebt gelijk, maar hij zakt al terug. Als hij wordt gekickt en niet door TS gooi ik 'm dicht.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waar een klein landje groot in kan zijn, Je maintiendrai! Mag die dicht wegens verregaande domheid, hoog ONZ-gehalte en een niet meer reagerende TS?
Hij is gekickt en niet door TSquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar hij zakt al terug. Als hij wordt gekickt en niet door TS gooi ik 'm dicht.
Ik had het al weggehaald.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:11 schreef Bluesdude het volgende:
Allochtonen betrokken bij bevrijding Nederland
kankeren op allochtonen mag in Pol.... hier verpest het zinvolle historische beschouwingen
Beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:24 schreef wyccie het volgende:
Ik had poep in mijn oog. Mag het cijfer veranderd worden in 743?
Raad je plaatje #743 voor flapdrollen
Bedankt, het was ruim op tijd want het topic was nog lang niet volquote:
Start maar lekker op! Maak een algemene OP, en een first post met je eigen vraag.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:27 schreef zuiderbuur het volgende:
Voor zover ik het zie, is er hier nog geen topic, waarin je tips op het vlak van literatuur kan vragen en geven. Ik vind het wat lullig om een nieuw topic op te starten, enkel en alleen voor mijn verzoek om tips voor literatuur over één specifiek onderwerp. Hebben we al zo'n onderwerp (in een ander onderdeel van het fokforum eventueel?) of is het verstanding om er hier eentje te beginnen?
Okay, laat maar horen dan.quote:Op maandag 15 december 2008 23:19 schreef Triggershot het volgende:
Mensen dit topic is om een reden schoongemaakt, OT dus, klagen / opmerkingen in C&H - FB.
Alles wat niet relevant was aan het topic, maar is ontstaan uit een irrelevante post is weggehaald. Het is een algemeen norm dat bij het opruimen bij een topic dat alles wat de inhoudelijkheid van een topic aantast of dreigt te laten ontsporen wordt weggehaald, als jij wilt lachen om een ex-mod die zich belachelijk maakt mag dat in een ander (sub)forum, ander topic.. Niet in een topic die a : niet door jou is geopend. b : als een serieus poging een doel voor ogen heeft.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:20 schreef pyl het volgende:
De "reden" natuurlijk, dat spreekt toch vanzelf?
Ik zie niet graag dat posts van mij, of van wie ook, worden verwijderd. Posts nota bene die verder niets om het lijf hebben. Ze hadden slechts betrekking op een fluim, een windbuil, die hier ooit moderator was en zich vandaag voor de zoveelste keer volstrekt belachelijk maakte. Kennelijk mag daar niet om worden gelachen. Het zij zo.
Ze zijn in mijn herinnering opgeslagen hoor, die posts - en een flink aantal users heeft er toch mee kunnen lachen. Jammer dat er dat van jou niet meer mogen zijn.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:27 schreef pyl het volgende:
Als ik je goed begrijp moet ik het uitlachen van users buiten dit forum houden en vooral uit andermans topics?
Waarmee je het mij onmogelijk maakt jouw raad op te volgen (grapjes over taalfouten dienen in een ander topic te worden gemaakt). Dat zie je toch zelf ook wel, hoop ik?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:41 schreef Triggershot het volgende:
En nee, je verzoek zal niet uitgevoerd worden.
Maken staat niet gelijk aan herhalen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Waarmee je het mij onmogelijk maakt jouw raad op te volgen (grapjes over taalfouten dienen in een ander topic te worden gemaakt). Dat zie je toch zelf ook wel, hoop ik?
Afijn, wat een gedoe zeg, om één zwaaismiley.
Zelfs dan horen beide posts... die van jou en die van L-V niet thuis in desbetreffend topic. De deletes waren dan ook terecht.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:46 schreef pyl het volgende:
Even voor de goede orde: ik lachte niemand uit om een spelfout (dat zou ik nooit doen; ik sta bekend om mijn verdraagzaamheid jegens andermans tekortkomingen); ik lachte iemand uit die, als gewoonlijk: zeer hoog te paard gezeten, een user terechtwees over een taalfout en daarbij zelf een vreselijke miskleun maakte. Als je nu van mijn posts was afgebleven, had iedereen dat kunnen zien.
Oh ik zie dat er al zo'n topic bestaat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:41 schreef Dwersdriever het volgende:
Het topic over de Vietnamoorlog niet het beste worden opgeruimd en gemerged met het topic met de leestips?
Vietnamoorlog
Geschiedenisboeken: geef en vraag hier tips
Waarom?quote:
Het is niet zo dat de crew 127 niets van haar heeft gehoord, of dat ze zomaar verdwenen is, reden van haar afwezigheid is bekend bij de crew en legitiem genoeg voor Yvonne.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom?
laatste bezoek: 127 dagen, 6 uur geleden.
Je begint zelf users uit te schelden en lokt reacties uit, daarnaast zijn ook die tirades weggehaald, kappen dus.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:00 schreef starla het volgende:
wasda voor een flauwekul? je haalt een lullig plaatje weg, maar die hele tirades hierboven jegens mij laat je staan? bekijk het ff
checkquote:Op maandag 1 juni 2009 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Deze mag op slot omdat persoon vind dat haar privacy is aangetast.
Raad je Plaatje #785 voor Wyccie met haar waterzak
Bijvoorbaat dank.![]()
Nogmaals bedank!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |