Nee, wel meer - maar het was geconcentreerd rond een jaar geleden, getuige Lord_Vetinari.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:41 schreef _The_General_ het volgende:
Vreemde keuze. Van de ongeveer 2000 topics waarin Floripas heeft deelgenomen waren er slechts een kleine 20 in C&H!
POL, wat een ontzettend moeilijk forum om te modden.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:47 schreef _The_General_ het volgende:
Me opmerking kwam nogal lomp over, vergeef me en gooi het maar op me zware griep!
Natuurlijk wens ik Floripas succes! Ik had alleen ff zoiets van " he!? Zijn ze niet in de war met POL? "
Leaver dea as slaef, pop.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:02 schreef Dangel het volgende:
Dan is it foar dei twa kear in moaie dei
Wolkom!
Floripas heeft echt wel feeling voor history, maar dat weten users, die weinig in pol komen niet zo..quote:Op woensdag 26 september 2007 10:41 schreef _The_General_ het volgende:
Vreemde keuze. Van de ongeveer 2000 topics waarin Floripas heeft deelgenomen waren er slechts een kleine 20 in C&H!
Vieze lieve Jarno, ga liever rechtse users afzeiken.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:54 schreef Jarno het volgende:
Hier moet een rel uit te peuren zijn, ik voél het gewoon.
Het is een beetje komen en gaan, en het hangt erg af van mijn dagelijkse bezigheden waar ik daarnaast nog zin in heb.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:34 schreef Bluesdude het volgende:
Flooooooortjeuhhhhhhhhhhh ...............![]()
![]()
[..]
Floripas heeft echt wel feeling voor history, maar dat weten users, die weinig in pol komen niet zo..
Ik ben niet liev.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vieze lieve Jarno, ga liever rechtse users afzeiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |