Wil jij dan even van de topic-open knop afblijven? Dank je.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:02 schreef Lord-Space het volgende:
Misstique, wil je even van je slotjesknop afblijven?
Want jouw redenen zijn stopzinnige gebral in de lege ruimte. E
Euuuh, mag k dat zelf bepalen? Ik kijk niet naar de frequentie van aantal geopende topics, maar naar de topics zelf. Dat je kwab een bepaalde hoeveelheid topics niet kan verwerken, valt me niet te verwijten..quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:03 schreef Misstique het volgende:
Wil jij dan even van de topic-open knop afblijven? Dank je.
Je opent een aantal potentiële reltopics, die zijn hier niet welkom.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:06 schreef Lord-Space het volgende:
[..]
Euuuh, mag k dat zelf bepalen? Ik kijk niet naar de frequentie van aantal geopende topics, maar naar de topics zelf. Dat je kwab een bepaalde hoeveelheid topics niet kan verwerken, valt me niet te verwijten..
Wat zit je nu dom te lullen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:09 schreef Misstique het volgende:
Je opent een aantal potentiële reltopics, die zijn hier niet welkom.
nu pas?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:09 schreef Floripas het volgende:
tvp - entente cordiale.
Pluspuntjequote:Op woensdag 26 september 2007 09:09 schreef Floripas het volgende:
tvp - entente cordiale.
oeh je kunt braille?:9quote:Op woensdag 26 september 2007 09:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eerst keek ik gewoon handmatig.![]()
hey! leuk dat je mod bent geworden! veel plezier in die hoedanigheid.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:09 schreef Floripas het volgende:
tvp - entente cordiale.
Ik krijg niet eens een "verwelkom hier Floripas."quote:Op woensdag 26 september 2007 10:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey! leuk dat je mod bent geworden! veel plezier in die hoedanigheid.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 10:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens een "verwelkom hier Floripas."
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:32 schreef Bluesdude het volgende:
welkom Floripas...................![]()
nu je eerste testcase:
Waarom zijn Indonesiërs wel goed geïntegreerd? post van 6.02.. 25 september
discriminerend, trollend, sfeerverpestend
okeeeee... je bent geslaagd voor dit examendeel..quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:51 schreef Linden het volgende:
-laat ook maar-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |