quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:38 schreef pyl het volgende:
Die Dagonet en die Misstique zijn natuurlijk aan het pierewaaien in het Hoge Noorden, of wat was het? Assen? Aan de zwier in Assen, aan de boemel in Drenthe, dweilen, pintelieren, rinkelrooien, slijpen, stappen op de hei, toe maar. Hoss'n rond de hunebedd'n.
Voor een eerzame rader en zijn bescheiden verzoekje hebben mijnheer en mevrouw natuurlijk geen tijd.![]()
Geschiedenisboeken is ook één woord. Goed gezien van je.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat ontbreekt uit de nederlandse geschiedenis boeken.
"Wat ontbreekt IN..."
Het staat er anders nog steeds....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geschiedenisboeken is ook één woord. Goed gezien van je.
Geen idee, ik zal bij mn medemod moeten navragen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:52 schreef PlusPlus het volgende:
waarom is mijn post uit Yad Vashem is niet helemaal betrouwbaar. verwijderd?
Oops.. aangepast.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het staat er anders nog steeds....![]()
Omdat ik geen zin heb in nutteloos Israël gebash in een topic dat maar vrij weinig met Israël te maken heeft. Als je dat wil ga je maar naar het israel/palestina topic in NWSquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:52 schreef PlusPlus het volgende:
waarom is mijn post uit Yad Vashem is niet helemaal betrouwbaar. verwijderd?
Constatering van een feit is bashing?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in nutteloos Israël gebash in een topic dat maar vrij weinig met Israël te maken heeft. Als je dat wil ga je maar naar het israel/palestina topic in NWS
Met een héééle vette knipoog, als je dat niet ziet...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:54 schreef PlusPlus het volgende:
[..]
Constatering van een feit is bashing?. Nigga please...
TS had het zelf over geschiedenis vervalsing.
Ja, en toch zo'n kleine historiografie van topics ahw zoals Dagonet daarin deed over dit onderwerp (en ook andere topics wrs) is wel een goed idee. Als 'stickie', zeg maar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:30 schreef Misstique het volgende:
Het topic is dan ook gesloten.
Hmm, ik zal het eens in de groep gooien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en toch zo'n kleine historiografie van topics ahw zoals Dagonet daarin deed over dit onderwerp (en ook andere topics wrs) is wel een goed idee. Als 'stickie', zeg maar.
Je kunt dan tegen users die dit soort briljante topics openen tenminste zeggen dat ze eerst wat huiswerk moeten doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hmm, ik zal het eens in de groep gooien.
Wil jij dan even van de topic-open knop afblijven? Dank je.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:02 schreef Lord-Space het volgende:
Misstique, wil je even van je slotjesknop afblijven?
Want jouw redenen zijn stopzinnige gebral in de lege ruimte. E
Euuuh, mag k dat zelf bepalen? Ik kijk niet naar de frequentie van aantal geopende topics, maar naar de topics zelf. Dat je kwab een bepaalde hoeveelheid topics niet kan verwerken, valt me niet te verwijten..quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:03 schreef Misstique het volgende:
Wil jij dan even van de topic-open knop afblijven? Dank je.
Je opent een aantal potentiële reltopics, die zijn hier niet welkom.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:06 schreef Lord-Space het volgende:
[..]
Euuuh, mag k dat zelf bepalen? Ik kijk niet naar de frequentie van aantal geopende topics, maar naar de topics zelf. Dat je kwab een bepaalde hoeveelheid topics niet kan verwerken, valt me niet te verwijten..
Wat zit je nu dom te lullen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:09 schreef Misstique het volgende:
Je opent een aantal potentiële reltopics, die zijn hier niet welkom.
nu pas?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:09 schreef Floripas het volgende:
tvp - entente cordiale.
Pluspuntjequote:Op woensdag 26 september 2007 09:09 schreef Floripas het volgende:
tvp - entente cordiale.
oeh je kunt braille?:9quote:Op woensdag 26 september 2007 09:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eerst keek ik gewoon handmatig.![]()
hey! leuk dat je mod bent geworden! veel plezier in die hoedanigheid.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:09 schreef Floripas het volgende:
tvp - entente cordiale.
Ik krijg niet eens een "verwelkom hier Floripas."quote:Op woensdag 26 september 2007 10:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey! leuk dat je mod bent geworden! veel plezier in die hoedanigheid.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 10:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens een "verwelkom hier Floripas."
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:32 schreef Bluesdude het volgende:
welkom Floripas...................![]()
nu je eerste testcase:
Waarom zijn Indonesiërs wel goed geïntegreerd? post van 6.02.. 25 september
discriminerend, trollend, sfeerverpestend
okeeeee... je bent geslaagd voor dit examendeel..quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:51 schreef Linden het volgende:
-laat ook maar-
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het staat je vrij om je mening of kritiek te uiten, hoor.
Dat dus, alleen met minder woorden.quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:45 schreef Dagonet het volgende:
Random spuisels van iemand zonder énige aankondiging van wie we wat lezen en geen enkele sturing aan het topic van de TS in de OP.
Hoewel ik niet zit te wachten op wéér een topic over de Armeense genocide met de standaard turkse ontkenners en de eeuwige herhaling van zetten, het voegt niets toe, er komt niets nieuws uit en uiteindelijk kan je je argumenten en lange posts net zo goed in de kattebak douwen om net zoveel nut te bereiken, als Floripas denkt dat er nog iets nuttigs uitkomt soit.
Maar dan wel met een betere OP.
Goed. Toch ben ik van mening (en ik weet dat dit een meningsverschil is met de oudere crew, dus in overleg) dat debat over dit soort zaken mogelijk moet zijn - open en eerlijk, op grond van gedegen argumenten. Dat geldt voor een POL of een DIG ook - hoe vaak zoiets al is langsgekomen, het speelt, dus men mag het er over hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:10 schreef Linden het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, alleen met minder woorden.
Lees 'es alle topics die hierover geweest zijn en bedenk dan nog 'es of het dan bijster zinvol gaat zijn om inhoudelijk in te gaan op de vraagquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Goed. Toch ben ik van mening (en ik weet dat dit een meningsverschil is met de oudere crew, dus in overleg) dat debat over dit soort zaken mogelijk moet zijn - open en eerlijk, op grond van gedegen argumenten. Dat geldt voor een POL of een DIG ook - hoe vaak zoiets al is langsgekomen, het speelt, dus men mag het er over hebben.
In het geval van Triggershots topic heb ik nog niets gehoord over verbetering, maar wat mij betreft rust er geen moratorium op dergelijke debatten,
De (Fok!) geschiedenis heeft ons geleerd dat de tegenstanders vaak met uiterst pover onderbouwde en met nationalisme overgoten argumenten aan komen zetten. Mocht ik inhoudelijk op zijn vraag zijn ingegaan, volgt er een grote herhaling van zetten waarbij ik net zo goed naar deze link door zou kunnen verwijzen. Dus om precies de twee redenen die ik genoemd heb en die door Dagonet nog eens herhaald zijn (weliswaar in andere bewoording), ben ik niet op de vraag ingegaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:52 schreef A-cooler het volgende:
Linden heb jij bewijzen dan dat de ottomaanse rijk 1.5 miljoen armeniers vermoord heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |