Geld verdienen op een meeting?quote:
Je gaat toch niet werken tijdens een mEETing?quote:
Dat is al een vrij oud voorstel wat in het vorige topic weer opdookquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:39 schreef Jojogirl het volgende:
Museummeeting in Leiden? Dat voorstel heb ik helemaal gemist
Heb je een koelkast? En wat lege spa rood flessen? Vul ze alvast met veel water en laat ze lekker koud wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:31 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb zelfs een echte oven!
Wat willen jullie drinken? Ik heb heel veel spa rood in huis, maar verder alleen thee en koffie.
Watjesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:49 schreef Liejannuh het volgende:
En is een km of 3,5 wandelen goed?
quote:
zoals het er nu uitziet hoef ik alleen maar tussen hoogeveen en meppel met de bus geloof ik.. Maarja, dit is gratis, en met de auto kost het veel benzinecentjes...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Watjes
Teigan, dat ziet er niet best uit zeg!! Wat een rotreisschema....
Dat rondje loop ik vaker en dat is al bijna een uur. Echt lekker doorwandelen is het meestal niet op het strand.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zat meer aan het dubbele te denken.
![]()
3,5 km is toch maar (dik) een half uur wandelen?
dat is ook deels de reden dat ik hem gekocht heb. Bij de mediamarkt was ie 133 euro, dus valt wel mee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:07 schreef Troel het volgende:
Dat is voor na je operatie wel prettig hoor, dat je iets om handen hebt.
Zijn die dingen nog steeds zo prijzig trouwens?
Ik heb de volgende dingen opgevangen:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:34 schreef octopussy het volgende:
Dames, wie neemt wat mee voor zondag? Ik wil op zich wel voor tapenade enzo zorgen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:23 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en ik heb nog hele lekkere chocoladedingetjes uit Luxemburg voor bij de thee.
Da's wel een gezonde snack!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:56 schreef Troel het volgende:
Oja, en kruidenboter ofzo, veel kruidenboter
Ik ga zo nog wel even wat halen. Was ondertussen al terug van boodschappen doen. Gelukkig zit de supermarkt hier vlakbij.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:17 schreef Liejannuh het volgende:
Kun jij zorgen voor wat gezonde snacks Levitation?
Wat komkommers, worteltjes enzo?
Ik heb vorige week ook een DS lite gekocht, ook min of meer in een opwellingquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:57 schreef octopussy het volgende:
ik denk dat ik gewoon maar een uurtje ga wandelen. Halfuurtje heen, halfuurtje terug.
Ik heb net in een opwelling (ok, een paar dagen opwelling) een nintendo DS lite gekocht![]()
wel met dr. Kawashima's brain training en voor stefan een ninja turtle spelletje![]()
Helaas wordt meerijden ook wel heel erg complex... aangezien ik door ga naar Zoetermeer om bij mijn ouders te eten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:19 schreef Fannetje het volgende:
Ik kom toch maar niet. Het is meer dan 2 uur met de trein en er zijn op twee plekken werkzaamheden. Dat zou betekenen dat ik gauw 3 uur onderweg ben, als het een beetje tegenzit. Dat vind ik voor een zondag wel veel gedoe, omdat ik dan ook weer op tijd thuis wil zijn.
Maar veel plezier iedereen!
Dan kom ik toch ook gezellig bij je ouders eten?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Helaas wordt meerijden ook wel heel erg complex... aangezien ik door ga naar Zoetermeer om bij mijn ouders te eten.![]()
Dit lees ik nu pas, dus nu is het sowieso te laat om nog te beslissenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:00 schreef YPPY het volgende:
Fannetje, gaat er vanaf Den Bosch niet een bus naar Sleeuwijk? Dan haal ik je daar op, dat is een redelijk groot bussenknooppunt. Met de trein naar Gorinchem is ook 'maar' een uur gok ik. Kan ook als je wilt.
Wat een prutsers bij de NS zeg!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:41 schreef teigan het volgende:
Ik ben net thuis joh..
Stomme trein reed al weg in Hoogeveen voordat alle bussen er waren..
Dus nog een extra half uur vertraging, ondanks dat ik wat tijd ingelopen had door met de auto naar utrecht te gaan..
Gelukkig was dit niet het station waar ik uit moest stappen:quote:Op zondag 10 juni 2007 23:03 schreef omearos het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Ik heb net de dikke onweersbui in Enschede gemist, maar wel de nasleep ervaren: ondergelopen wegenOp sommige plekken kwam mijn trapper-as niet boven het water uit
Tot mijn knieen zeiknat, dus thuis meteen droog spul aan.
Dat spel heet: Rayman Raving Rabbids, mocht je het nog eens willen doen ergensquote:Op zondag 10 juni 2007 21:04 schreef Troel het volgende:
Wij zijn niet veel later dan jullie vertrokken hoor
Van dat eendenrennen heb ik behoorlijk zere armen
Dan kan het haast niet anders, Troel + stil =quote:Op maandag 11 juni 2007 14:00 schreef teigan het volgende:
Lag jij nou trouwens in de auto op de terugweg te slapen Troel?
Je was zo stil
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:00 schreef teigan het volgende:
Lag jij nou trouwens in de auto op de terugweg te slapen Troel?
Je was zo stil
Wij hebben trouwens in Utrecht de trein alleen maar gehaald omdat ie 5 minuten later vertrok dan hij moest vertrekken..
Uuuhhhmmm... Troel vroeg of het niet te ver in de toekomst kon en om Octo mee te kunnen laten gaan moeten we juist weer langer wachten. Ik heb geen idee. Zat zelf aan september/oktober te denken. Ik sta open voor goede ideeen!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:42 schreef Riann het volgende:
mij lijkt die buikdansmeeting een heel goed idee mede ook omdat het in weert is![]()
al heb ik daar een zeer aantrekkelijke en mooie buik voor ahum ahum![]()
Levitation enig idee wanneer en misschien eens datums gaan prikken?
Een meeting in New York lijkt me ook wel watquote:Op maandag 11 juni 2007 20:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind die tentoonstelling in Leiden erg leuk klinken, dus wat mij betreft doen we dat!
Wanneer bestaat de dieetclub 5 jaar eigenlijk? Ik heb voor september nog een weekje New York in mijn planning staan.
Ja klopt ik wil echt weer een keer naar een meeting komenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:44 schreef YPPY het volgende:
Kom je ook eens naar een andere meeting Riann? We hebben je al zo lang niet gezien.
Doe ik ook meequote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja klopt ik wil echt weer een keer naar een meeting komenIk ben nu ook bezig sociaal leven weer wat op te pakken en weer leuke dingen te gaan doen en daar hoor een fokdieetclubmeeting ook bij
![]()
okiedokie ik heb dat vorige topic niet doorgelezenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Uuuhhhmmm... Troel vroeg of het niet te ver in de toekomst kon en om Octo mee te kunnen laten gaan moeten we juist weer langer wachten. Ik heb geen idee. Zat zelf aan september/oktober te denken. Ik sta open voor goede ideeen!![]()
Goed zo, het is wel leuk als er weer eens wat andere mensen bij meetings komen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja klopt ik wil echt weer een keer naar een meeting komenIk ben nu ook bezig sociaal leven weer wat op te pakken en weer leuke dingen te gaan doen en daar hoor een fokdieetclubmeeting ook bij
![]()
niet in het weekend van 8 septemberquote:Op maandag 11 juni 2007 21:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan ook nog geen datum geven vanwege de verhuizing en zoIn elk geval niet tot eind juli.
Enne de bbq/kampeermeet wordt ergens in september denk ik, dan hebben we nog genoeg kans op mooi weer
Het ziet er echt geweldig uitquote:Op maandag 11 juni 2007 21:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik zal het noterenMaar eh, je verjaardag hier vieren is toch niet zo'n slecht idee?
[afbeelding]
He, hoe toevalligquote:Op maandag 11 juni 2007 21:38 schreef teigan het volgende:
Ik wil mijn verjaardag daar best vieren hoor... Ik ben de 14de jarig..
Voor de buikdansmeeting maakt het me eigenlijk niet zoveel uit. Ik kan natuurlijk altijd proberen mee te doen en anders jullie uitlachenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:15 schreef Pandorah het volgende:
Heee, wat goed. Een museummeet in Leiden gaan we plannen!
Enne.. miss_d: de spareribs komen vast ook wel een keer aan de beurt.
We kunnen de 5 jaarmeet als weekendje bij Rewimo houden (alleen als zij dat wil uiteraard. Voor New York moet ik toch wat geld en dagen apart zetten
. Het kan zijn dat ik eind augustus / begin september een weekje weg ga...
Museummeet Leiden
Ik wil mee en kan in deze weekenden:
7/8 juli
Pandorah
14/15 juli
Pandorah
21/22 juli
Jojogirl (ws. maar op 1 vd 2 dagen}
Fannetje
Pandorah
Troel
28/29 juli
Jojogirl
Pandorah (niet 29 juli)
Troel
4/5 augustus
Jojogirl
Fannetje
Pandorah (niet 4 augustus)
Troel
11/12 augustus
Jojogirl
Pandorah (niet 11 augustus)
Troel
18/19 augustus
Jojogirl
Fannetje (alleen zaterdag)
Pandorah (ovb vakantie)
25/26 augustus
Jojogirl
Fannetje
Pandorah (ovb vakantie)
Troel
Wie volgt.....
Isabeau en ik zijn natuurlijk niet voor niets voor 50% eigenaar van een geweldig handige 8-persoonstent.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Tja, als jullie willen kamperen is oktober misschien niet zo'n goed idee
Maar Rewimo heeft vast wel een logeerbedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:23 schreef Troel het volgende:
Ik ga in oktober in ieder geval niet meer kamperen.
Dat zal wel loslopen teiganquote:Op maandag 25 juni 2007 18:50 schreef teigan het volgende:
Ik kan denk ik alle weekeinden wel op dit moment..
Ik weet alleen nog niet of het qua financieen uitkan, ik ben straks werkloos..
Hm, alsof de duvel ermee speelt.. Ik word net gebeld of ik op gesprek wil komen op een school..quote:
Het zijn geen zegels, het is een voucher:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef Pandorah het volgende:
En die museummeet, zullen we die dan maar 25 augustus doen? Dan kunnen Levi en octo misschien ook wel mee.
Efteling is altijd leuk. Maar tot wanneer zijn die c1000 zegels geldig?
O, bij ons zit geen c1000 in de buurt. Ik ga ze niet verzamelen omdat ik dan naar een totaal andere buurt of dorp moet![]()
Je kan met zo'n voucher een keer een kaartje bestellen.quote:Ervaar nu de wondere wereld van de Efteling. De actie loopt van 2 juli t/m 11 augustus 2007. Bij besteding vanaf ¤ 25,-** aan boodschappen gedurende deze periode ontvangt u een voucher. Middels de unieke promo code op de voucher kunt u op www.ticketsplus.nl/C1000actie zelf uw internet entreekaart met korting printen. Kinderen t/m 3 jaar zijn gratis. Het entreebewijs is geldig t/m 28 oktober 2007. Kijk hier voor de actievoorwaarden. U merkt: de wonderen zijn de winkel nog niet uit.
25 augustus is prima. Sowieso is zaterdag voor mij handiger dan zondag en ik gok dat dan ook de meeste mensen gaan kunnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef Pandorah het volgende:
En die museummeet, zullen we die dan maar 25 augustus doen? Dan kunnen Levi en octo misschien ook wel mee.
Efteling is altijd leuk. Maar tot wanneer zijn die c1000 zegels geldig?
O, bij ons zit geen c1000 in de buurt. Ik ga ze niet verzamelen omdat ik dan naar een totaal andere buurt of dorp moet![]()
En deze is nog wel bij jou om de hoek!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:01 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ben verdoemd qua meets geloof ik.
Zijn show heet F#ck de 70's.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:51 schreef Pandorah het volgende:
Ad Visser op de Parade?![]()
Dat wil ik wel eens zien
dat snap ik dan wel ja..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen planAlleen de zaterdagavond ervoor heb ik een verjaardag, dus ik ga op zaterdag sowieso die kant niet op.
meegaan jijquote:Op zondag 15 juli 2007 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Dat is a.s zondag hè...
* Isabeau voelt zich heel even eh...nou ja, ...knoop in maag en zo. Appeltaart eten.
Dat is zeker een idee...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:59 schreef YPPY het volgende:
Weet ik teigan, maar ik dacht dat we ms vanaf Utrecht oid konden carpoolen. Hoef jij ook niet zo'n eind te rijden.
Ik ga niet mee. Ga komend weekend eerst bij mijn ouders langs en vervolgens bijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:59 schreef teigan het volgende:
je kan kijken of levitation nog meewil fannetje..
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:14 schreef teigan het volgende:
we zouden naar een tentoonstelling over eten als ik het goed heb..
En daarna even gezellig wat eten met zijn allen... De tijd was 12.00 uur, plaats hadden we nog niet afgesproken geloof ik..
Liejannuh komt ook met de trein, en ik parkeer achter het station (gratis! dichtbij!). Misschien is het handig om af te spreken aan de centrumkant van het station (dus niet de kant van het LUMC).quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:54 schreef Fannetje het volgende:
Ben ik de enige die met de trein komt? Zo ja, halen jullie me dan op van het station? Ik kan echt hopeloos verdwalen
Vertel! Hoe kom ik daar? Op z'n domme blondjes graag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:27 schreef dwerg het volgende:
[..]
Liejannuh komt ook met de trein, en ik parkeer achter het station (gratis! dichtbij!). Misschien is het handig om af te spreken aan de centrumkant van het station (dus niet de kant van het LUMC).
Geen idee, ik parkeer er altijd gratis.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:45 schreef Pandorah het volgende:
Maar euhm, is het op zondag niet gratis parkeren in Leiden?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:29 schreef Isabeau het volgende:
Fannetje als ontvangstcommite
Ik heb 11.44 uur in de planning staan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:26 schreef Fannetje het volgende:
Hm, ik ben er al om 11.37, want anders ben ik er om 12.02, maar op dat traject zijn werkzaamheden.
Kan ik mooi iedereen opwachten
Dan sta ik in ieder geval niet 23 minuten in m'n uppiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb 11.44 uur in de planning staan.Qua aankomsttijd.
Vertrektijd ligt rond 10.30 uur.
Precies!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:50 schreef YPPY het volgende:
Deze Leidenmeet eindigt vast beter Fannetje en deze keer heb je geen huwelijksaanzoek nodig.
Een van mijn eerste meets ook, die hebben sowieso wat meer indruk gemaaktquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:42 schreef YPPY het volgende:
De kotsmeet was idd 1 van de betere meets uit den oude doosch.
maar hij haalt het niet bij de geheime meet
De GPSroute van Staatsbosbeheer bij het Kootwijkerzand is 7,9 km.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:15 schreef Liejannuh het volgende:
Het was leuk!!
En het restaurant in Otterlo heet Kruller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |