Uuuhhhmmm... Troel vroeg of het niet te ver in de toekomst kon en om Octo mee te kunnen laten gaan moeten we juist weer langer wachten. Ik heb geen idee. Zat zelf aan september/oktober te denken. Ik sta open voor goede ideeen!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:42 schreef Riann het volgende:
mij lijkt die buikdansmeeting een heel goed idee mede ook omdat het in weert is![]()
al heb ik daar een zeer aantrekkelijke en mooie buik voor ahum ahum![]()
Levitation enig idee wanneer en misschien eens datums gaan prikken?
Een meeting in New York lijkt me ook wel watquote:Op maandag 11 juni 2007 20:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind die tentoonstelling in Leiden erg leuk klinken, dus wat mij betreft doen we dat!
Wanneer bestaat de dieetclub 5 jaar eigenlijk? Ik heb voor september nog een weekje New York in mijn planning staan.
Ja klopt ik wil echt weer een keer naar een meeting komenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:44 schreef YPPY het volgende:
Kom je ook eens naar een andere meeting Riann? We hebben je al zo lang niet gezien.
Doe ik ook meequote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja klopt ik wil echt weer een keer naar een meeting komenIk ben nu ook bezig sociaal leven weer wat op te pakken en weer leuke dingen te gaan doen en daar hoor een fokdieetclubmeeting ook bij
![]()
okiedokie ik heb dat vorige topic niet doorgelezenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Uuuhhhmmm... Troel vroeg of het niet te ver in de toekomst kon en om Octo mee te kunnen laten gaan moeten we juist weer langer wachten. Ik heb geen idee. Zat zelf aan september/oktober te denken. Ik sta open voor goede ideeen!![]()
Goed zo, het is wel leuk als er weer eens wat andere mensen bij meetings komen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja klopt ik wil echt weer een keer naar een meeting komenIk ben nu ook bezig sociaal leven weer wat op te pakken en weer leuke dingen te gaan doen en daar hoor een fokdieetclubmeeting ook bij
![]()
niet in het weekend van 8 septemberquote:Op maandag 11 juni 2007 21:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan ook nog geen datum geven vanwege de verhuizing en zoIn elk geval niet tot eind juli.
Enne de bbq/kampeermeet wordt ergens in september denk ik, dan hebben we nog genoeg kans op mooi weer
Het ziet er echt geweldig uitquote:Op maandag 11 juni 2007 21:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik zal het noterenMaar eh, je verjaardag hier vieren is toch niet zo'n slecht idee?
[afbeelding]
He, hoe toevalligquote:Op maandag 11 juni 2007 21:38 schreef teigan het volgende:
Ik wil mijn verjaardag daar best vieren hoor... Ik ben de 14de jarig..
Voor de buikdansmeeting maakt het me eigenlijk niet zoveel uit. Ik kan natuurlijk altijd proberen mee te doen en anders jullie uitlachenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:15 schreef Pandorah het volgende:
Heee, wat goed. Een museummeet in Leiden gaan we plannen!
Enne.. miss_d: de spareribs komen vast ook wel een keer aan de beurt.
We kunnen de 5 jaarmeet als weekendje bij Rewimo houden (alleen als zij dat wil uiteraard. Voor New York moet ik toch wat geld en dagen apart zetten
. Het kan zijn dat ik eind augustus / begin september een weekje weg ga...
Museummeet Leiden
Ik wil mee en kan in deze weekenden:
7/8 juli
Pandorah
14/15 juli
Pandorah
21/22 juli
Jojogirl (ws. maar op 1 vd 2 dagen}
Fannetje
Pandorah
Troel
28/29 juli
Jojogirl
Pandorah (niet 29 juli)
Troel
4/5 augustus
Jojogirl
Fannetje
Pandorah (niet 4 augustus)
Troel
11/12 augustus
Jojogirl
Pandorah (niet 11 augustus)
Troel
18/19 augustus
Jojogirl
Fannetje (alleen zaterdag)
Pandorah (ovb vakantie)
25/26 augustus
Jojogirl
Fannetje
Pandorah (ovb vakantie)
Troel
Wie volgt.....
Isabeau en ik zijn natuurlijk niet voor niets voor 50% eigenaar van een geweldig handige 8-persoonstent.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Tja, als jullie willen kamperen is oktober misschien niet zo'n goed idee
Maar Rewimo heeft vast wel een logeerbedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:23 schreef Troel het volgende:
Ik ga in oktober in ieder geval niet meer kamperen.
Dat zal wel loslopen teiganquote:Op maandag 25 juni 2007 18:50 schreef teigan het volgende:
Ik kan denk ik alle weekeinden wel op dit moment..
Ik weet alleen nog niet of het qua financieen uitkan, ik ben straks werkloos..
Hm, alsof de duvel ermee speelt.. Ik word net gebeld of ik op gesprek wil komen op een school..quote:
Het zijn geen zegels, het is een voucher:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef Pandorah het volgende:
En die museummeet, zullen we die dan maar 25 augustus doen? Dan kunnen Levi en octo misschien ook wel mee.
Efteling is altijd leuk. Maar tot wanneer zijn die c1000 zegels geldig?
O, bij ons zit geen c1000 in de buurt. Ik ga ze niet verzamelen omdat ik dan naar een totaal andere buurt of dorp moet![]()
Je kan met zo'n voucher een keer een kaartje bestellen.quote:Ervaar nu de wondere wereld van de Efteling. De actie loopt van 2 juli t/m 11 augustus 2007. Bij besteding vanaf ¤ 25,-** aan boodschappen gedurende deze periode ontvangt u een voucher. Middels de unieke promo code op de voucher kunt u op www.ticketsplus.nl/C1000actie zelf uw internet entreekaart met korting printen. Kinderen t/m 3 jaar zijn gratis. Het entreebewijs is geldig t/m 28 oktober 2007. Kijk hier voor de actievoorwaarden. U merkt: de wonderen zijn de winkel nog niet uit.
25 augustus is prima. Sowieso is zaterdag voor mij handiger dan zondag en ik gok dat dan ook de meeste mensen gaan kunnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef Pandorah het volgende:
En die museummeet, zullen we die dan maar 25 augustus doen? Dan kunnen Levi en octo misschien ook wel mee.
Efteling is altijd leuk. Maar tot wanneer zijn die c1000 zegels geldig?
O, bij ons zit geen c1000 in de buurt. Ik ga ze niet verzamelen omdat ik dan naar een totaal andere buurt of dorp moet![]()
En deze is nog wel bij jou om de hoek!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:01 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ben verdoemd qua meets geloof ik.
Zijn show heet F#ck de 70's.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:51 schreef Pandorah het volgende:
Ad Visser op de Parade?![]()
Dat wil ik wel eens zien
dat snap ik dan wel ja..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen planAlleen de zaterdagavond ervoor heb ik een verjaardag, dus ik ga op zaterdag sowieso die kant niet op.
meegaan jijquote:Op zondag 15 juli 2007 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Dat is a.s zondag hè...
* Isabeau voelt zich heel even eh...nou ja, ...knoop in maag en zo. Appeltaart eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |