Het zijn geen zegels, het is een voucher:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef Pandorah het volgende:
En die museummeet, zullen we die dan maar 25 augustus doen? Dan kunnen Levi en octo misschien ook wel mee.
Efteling is altijd leuk. Maar tot wanneer zijn die c1000 zegels geldig?
O, bij ons zit geen c1000 in de buurt. Ik ga ze niet verzamelen omdat ik dan naar een totaal andere buurt of dorp moet![]()
Je kan met zo'n voucher een keer een kaartje bestellen.quote:Ervaar nu de wondere wereld van de Efteling. De actie loopt van 2 juli t/m 11 augustus 2007. Bij besteding vanaf ¤ 25,-** aan boodschappen gedurende deze periode ontvangt u een voucher. Middels de unieke promo code op de voucher kunt u op www.ticketsplus.nl/C1000actie zelf uw internet entreekaart met korting printen. Kinderen t/m 3 jaar zijn gratis. Het entreebewijs is geldig t/m 28 oktober 2007. Kijk hier voor de actievoorwaarden. U merkt: de wonderen zijn de winkel nog niet uit.
25 augustus is prima. Sowieso is zaterdag voor mij handiger dan zondag en ik gok dat dan ook de meeste mensen gaan kunnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef Pandorah het volgende:
En die museummeet, zullen we die dan maar 25 augustus doen? Dan kunnen Levi en octo misschien ook wel mee.
Efteling is altijd leuk. Maar tot wanneer zijn die c1000 zegels geldig?
O, bij ons zit geen c1000 in de buurt. Ik ga ze niet verzamelen omdat ik dan naar een totaal andere buurt of dorp moet![]()
En deze is nog wel bij jou om de hoek!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:01 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ben verdoemd qua meets geloof ik.
Zijn show heet F#ck de 70's.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:51 schreef Pandorah het volgende:
Ad Visser op de Parade?![]()
Dat wil ik wel eens zien
dat snap ik dan wel ja..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen planAlleen de zaterdagavond ervoor heb ik een verjaardag, dus ik ga op zaterdag sowieso die kant niet op.
meegaan jijquote:Op zondag 15 juli 2007 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Dat is a.s zondag hč...
* Isabeau voelt zich heel even eh...nou ja, ...knoop in maag en zo. Appeltaart eten.
Dat is zeker een idee...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:59 schreef YPPY het volgende:
Weet ik teigan, maar ik dacht dat we ms vanaf Utrecht oid konden carpoolen. Hoef jij ook niet zo'n eind te rijden.
Ik ga niet mee. Ga komend weekend eerst bij mijn ouders langs en vervolgens bijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:59 schreef teigan het volgende:
je kan kijken of levitation nog meewil fannetje..
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:14 schreef teigan het volgende:
we zouden naar een tentoonstelling over eten als ik het goed heb..
En daarna even gezellig wat eten met zijn allen... De tijd was 12.00 uur, plaats hadden we nog niet afgesproken geloof ik..
Liejannuh komt ook met de trein, en ik parkeer achter het station (gratis! dichtbij!). Misschien is het handig om af te spreken aan de centrumkant van het station (dus niet de kant van het LUMC).quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:54 schreef Fannetje het volgende:
Ben ik de enige die met de trein komt? Zo ja, halen jullie me dan op van het station? Ik kan echt hopeloos verdwalen
Vertel! Hoe kom ik daar? Op z'n domme blondjes graag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:27 schreef dwerg het volgende:
[..]
Liejannuh komt ook met de trein, en ik parkeer achter het station (gratis! dichtbij!). Misschien is het handig om af te spreken aan de centrumkant van het station (dus niet de kant van het LUMC).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |