Helaas wordt meerijden ook wel heel erg complex... aangezien ik door ga naar Zoetermeer om bij mijn ouders te eten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:19 schreef Fannetje het volgende:
Ik kom toch maar niet. Het is meer dan 2 uur met de trein en er zijn op twee plekken werkzaamheden. Dat zou betekenen dat ik gauw 3 uur onderweg ben, als het een beetje tegenzit. Dat vind ik voor een zondag wel veel gedoe, omdat ik dan ook weer op tijd thuis wil zijn.
Maar veel plezier iedereen!
Dan kom ik toch ook gezellig bij je ouders eten?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Helaas wordt meerijden ook wel heel erg complex... aangezien ik door ga naar Zoetermeer om bij mijn ouders te eten.![]()
Dit lees ik nu pas, dus nu is het sowieso te laat om nog te beslissenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:00 schreef YPPY het volgende:
Fannetje, gaat er vanaf Den Bosch niet een bus naar Sleeuwijk? Dan haal ik je daar op, dat is een redelijk groot bussenknooppunt. Met de trein naar Gorinchem is ook 'maar' een uur gok ik. Kan ook als je wilt.
Wat een prutsers bij de NS zeg!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:41 schreef teigan het volgende:
Ik ben net thuis joh..
Stomme trein reed al weg in Hoogeveen voordat alle bussen er waren..
Dus nog een extra half uur vertraging, ondanks dat ik wat tijd ingelopen had door met de auto naar utrecht te gaan..
Gelukkig was dit niet het station waar ik uit moest stappen:quote:Op zondag 10 juni 2007 23:03 schreef omearos het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Ik heb net de dikke onweersbui in Enschede gemist, maar wel de nasleep ervaren: ondergelopen wegenOp sommige plekken kwam mijn trapper-as niet boven het water uit
Tot mijn knieen zeiknat, dus thuis meteen droog spul aan.
Dat spel heet: Rayman Raving Rabbids, mocht je het nog eens willen doen ergensquote:Op zondag 10 juni 2007 21:04 schreef Troel het volgende:
Wij zijn niet veel later dan jullie vertrokken hoor
Van dat eendenrennen heb ik behoorlijk zere armen
Dan kan het haast niet anders, Troel + stil =quote:Op maandag 11 juni 2007 14:00 schreef teigan het volgende:
Lag jij nou trouwens in de auto op de terugweg te slapen Troel?
Je was zo stil
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:00 schreef teigan het volgende:
Lag jij nou trouwens in de auto op de terugweg te slapen Troel?
Je was zo stil
Wij hebben trouwens in Utrecht de trein alleen maar gehaald omdat ie 5 minuten later vertrok dan hij moest vertrekken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |