Snel gevonden hèquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:05 schreef Glacier het volgende:
Doe dat
Edit: Dat was dus een reactie op "Ik ga de OP maar eens opzoeken"
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:06 schreef cosmick het volgende:
Allejezus. Sodeflikker toch eens op met dat "starlight"!!!!!!
Ze waren echt geweldig op Pinkpopquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef Johnny Blaze het volgende:
En alweer dat Muse, word het nu toch wel goed zat met die band.
't Is net turn me on Krezipquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:06 schreef cosmick het volgende:
Allejezus. Sodeflikker toch eens op met dat "starlight"!!!!!!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel banden van die fucking gele auto kapot steekt.
Zit al te kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:13 schreef TIM-846 het volgende:
Ik denk dat LL hier dadelijk komt kijken
Je was verdwaald hequote:Op donderdag 31 mei 2007 16:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zit al te kijken![]()
![]()
Weet alleen geen leuke reactie te geven op deze show.....![]()
Jij post nooit?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
![]()
Je zou eens een voorbeeld aan mij moeten nemen, ik doe dit nooit!
Gezien, was jij toevallig in de buurt ofzo? Leuke muziekjes eronder: Goed gekozen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:14 schreef D.Rose het volgende:
Mijn filmpjes zijn af
Porsche in beslag genomen
Xzibit rijbewijs kwijt
laatstequote:Op donderdag 31 mei 2007 16:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Of traag gereageerd van mij
Wat heb je het liefst?
Niet toevallig in de buurt, bewust ff gaan kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gezien, was jij toevallig in de buurt ofzo? Leuke muziekjes eronder: Goed gekozen.
Hoeveel auto`s en bewijzen zijn er ingenomen in NL tijdens die Gumball?
Dan moet je ook niet naar die kleine kut-AHtjes gaan, maar naar normale grote AH's; die hebben wel gewoon nog alle A-merken (inclusief Iglo vissticks!).quote:
Goede omschrijving!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:52 schreef Toad het volgende:
Eigenlijk zijn het gewoon een stel kleuters, die Sander & Sander.
Ik heb het niet zozeer over AH, maar alle supermarkten in het algemeen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:41 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet naar die kleine kut-AHtjes gaan, maar naar normale grote AH's; die hebben wel gewoon nog alle A-merken (inclusief Iglo vissticks!).
met Sander dusquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:41 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dat je het gezeur vind?
Of ben je het met Sander eens?![]()
Kom naar de grotere AH's; altijd keus tussen A, B en C-merken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb het niet zozeer over AH, maar alle supermarkten in het algemeen.
Ik wil, als ik daar behoefte aan heb, zelf kiezen voor een A- of B-merk
Ik kom nooit bij de AHquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kom naar de grotere AH's; altijd keus tussen A, B en C-merken.
Dat was ik ook aan het doen idd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:52 schreef D.Rose het volgende:
beetje doot hier
*maar ff voor het eten gaat zorgen
Ik heb net the a-team gekeken en gegetenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:52 schreef D.Rose het volgende:
beetje doot hier
*maar ff voor het eten gaat zorgen
Jelmer was sidekick van Henk Westbroek bij 3fm en ook wel eens bij Stenders Vroeg bij yorinquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:59 schreef Glacier het volgende:
Jelmer?
Toen je dit postte was A-team nog bezig hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb net the a-team gekeken en gegeten, en dadelijk ga ik naar de opening van een nieuw cafe hier in het dorp
.
Henk had een sidekick?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Jelmer was sidekick van Henk Westbroek bij 3fm en ook wel eens bij Stenders Vroeg bij yorin![]()
oo, die Jelmerquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:02 schreef borisz het volgende:
Jelmer was sidekick van Henk Westbroek bij 3fm en ook wel eens bij Stenders Vroeg bij yorin![]()
Stenders heeft de notaris toch alquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:04 schreef Glacier het volgende:
[..]
oo, die Jelmer
Dat was altijd erg leuk, dat programma van Henk
Gaat ie sidekicken bij Stenders oid?
Zegt me ook al nietsquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef -Hans- het volgende:
Ben wel benieuwd wat Timur Perlin gaat doen want hij gaat weg bij Caz. Ik mocht eigenlijk wel graag naar zijn radioshow luisteren toen hij nog op 3FM zat.
Hij had een doordeweekse show van 20.00 tot 22.00. Volgens mij is hij maar een jaar te horen geweest op 3FM, erg kort dus.quote:
Jammer zeg!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:09 schreef Toad het volgende:
[..]
We kunnen volgende week geen 'ns is kijken hoe jij die award in de wacht gaat slepen!![]()
ik ben geen 3FM fanquote:
Ik luister pas sinds januari 's avondsquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij had een doordeweekse show van 20.00 tot 22.00. Volgens mij is hij maar een jaar te horen geweest op 3FM, erg kort dus.![]()
Timur Open Radio heet zijn programma @ Cazquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoi.
Die timur waar eerder over gesproken werd is die van Timur open air?
*opgelucht adem haaltquote:
Geen idee, ik kijk nooitquote:Doen bij jullie ook maar 2 van de 4 cams het?![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het zij je vergeven![]()
Doen bij jullie ook maar 2 van de 4 cams het?![]()
Zie het als een extratje roosje. Hij wordt betaald als producer en toch wil hij met z'n stem op de radio komen!quote:
Ik kom er al niet meer op sinds Pinkpop bezig was.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:20 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
Ja, volgens mij is dat al sinds gister...
Maar het gaat er niet om wat hij wilquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:21 schreef Toad het volgende:
[..]
Zie het als een extra'tje roosje. Hij wordt betaald als producer en toch wil hij met z'n stem op de radio komen!
Ik ga er naar toe en neem een dagje vrij! (En Michiel ook, lief he!)quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:15 schreef Toad het volgende:
[..]
Maar jij gaat er wel naartoe? Je neemt een dagje vrij?
I knowquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Toen je dit postte was A-team nog bezig hoor
Awww! Idd!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ga er naar toe en neem een dagje vrij! (En Michiel ook, lief he!)
Na het optreden van Razorlight op Pinkpop gezien te hebben, hoef ik die lui nooit meer live te zienquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:23 schreef Toad het volgende:
Amy Winehouse en Razorlight gaan zaterdag in de verkoop. Maar die zijn hier allebei niet zo geliefd hè.
Voor mij, Martijn valt in voor Michielquote:
Ik vind er niet veel aan. Maar dat loopje klinkt lekker. En lekker donker/ laag. Goed voor in mijn auto (boemkar)quote:
Komend weekend ga ik verhuizen, al is het hemelsbreed slechts 1,5 kilometer verderop (van de rand van Haarlem naar de rand van de Haarlemmermeer). Desalniettemin is het een heleboel werk.quote:
omdraaien die handelquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Voor mij, Martijn valt in voor Michiel
en hij kan het nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Voor mij, Martijn valt in voor Michiel
Dat kan ik me voorstellen. Succes!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komend weekend ga ik verhuizen, al is het hemelsbreed slechts 1,5 kilometer verderop (van de rand van Haarlem naar de rand van de Haarlemmermeer). Desalniettemin is het een heleboel werk.
Jupquote:
Disarm heb ik al gehoord deze week en Prodigy was er gisterenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb al een goede request:
- Prodigy - Voodoo People of Smack My Bitch Up
- Smashing Pumkins - Disarm
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Disarm heb ik al gehoord deze week en Prodigy was er gisteren
Heb wel wat Time Bandits maar dat nummer zegt me nietsquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup![]()
Heb vanochtend een tijd lang Regio FM aanstaan omdat Giel Beelen weer teveel aan het lullen was. Op een gegeven moment kwam er een aardige plaat langs en het klonk een beetje als The Eurythmics. Er werd gezongen ' Listen to the man when the golden voice '. Nu blijkt het hier te gaan om de band Time Bandits die ook wel bekend zijn van het liedje ' i'm specialized in you '. Is iemand hier in het bezit van Time Bandits met Listen to the man when the golden voice ? Ik zou dat liedje graag nog een keer horen. Was er 's ochtends wel redelijk enthousiast over.
Jup die is zeker leuk! heb 'm net even gedraaid (nummer staat op de Veronica top 1000).quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb wel wat Time Bandits maar dat nummer zegt me niets
Specialized in you is een leuk nummer trouwens
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:59 schreef Sirolf het volgende:
Eigenljk zou ik vandaag Reel 2 Reel - I Like To Move It moeten requesten...
Ik ben veul leuker als sidekickquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens mij was het Real II Real, maar succesquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:59 schreef Sirolf het volgende:
Eigenljk zou ik vandaag Reel 2 Reel - I Like To Move It moeten requesten...
quote:
Overhyped bandjequote:
Idd. Ik zag nog een drumstok de lucht in schieten. Of dat nou per ongeluk ging of expres, het zag er leuk uit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En het mooiste aan dat live optreden was, te zien hoe die drummer te keer ging. [afbeelding]
Live waren ze zeker niet slechtquote:
Ze speelden strak maar that was itquote:
Ze staan er nog steeds in.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:29 schreef MutZ het volgende:
Ohja, ff stemmen voor de singlestrijd
The Hot Stewards
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Ze staan er nog steeds in.
Maar niet doen!
The Bird and The Bee
Again and again
Mag van mij namelijk winnen!
http://www.metmichiel.nl/page/singlestrijd/
Nu je het zegt iddquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:32 schreef Toad het volgende:
Normaal wordt er bijna niet gereageerd op de singlestrijd. Nu staat het vol met vage berichten.
Staat aan in de studioquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Michiel, staat je HD-recorder aan. Anders mis je het op NL 3.Net begonnen (Barbara) [afbeelding]
Stem dan maar op The Hot Stewardsquote:
Denemarken, Berlijn en Nederland toch? Of heb ik het mis nu....quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:45 schreef MutZ het volgende:
Ze komen niet volledig uit Nederland, The Hot Stewards...
Die vraag is in een eerder topic wel eens gesteld..hij vind ook zichzelf niet leuk, bewees hij met een kotssmileyquote:
Of het echt Berlijn is weet ik niet... iig Duitslandquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Denemarken, Berlijn en Nederland toch? Of heb ik het mis nu....![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die vraag is in een eerder topic wel eens gesteld..hij vind ook zichzelf niet leuk, bewees hij met een kotssmiley
Bengeltjequote:
Pinkpop was geweldig, echt genotenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey lieverd.![]()
Hoe was pinkpop? Ben je toch heen geweest he?
Zou goed kunnen inderdaad! Heb hun liedje Friday vaak gedraaid. Op een gegeven moment gingen ze uit elkaar en nu hebben ze hun krachten weer gebundeldquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef MutZ het volgende:
GreendiVe is kewl... Ben ooit via Domien bij die band gekomen volgens mij...
Ik weet vrijwel zeker dat ik ze via jou kenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zou goed kunnen inderdaad! Heb hun liedje Friday vaak gedraaid. Op een gegeven moment gingen ze uit elkaar en nu hebben ze hun krachten weer gebundeld
Kijk dat is het belangrijkste, dat je het geweldig vond.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Pinkpop was geweldig, echt genoten
Alleen nu ben ik wel enorm brak, maar het was het wel waard...
Ik was zaterdagavond zeiknat... Zo nat dat m'n broek dinsdag nog steeds niet droog wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kijk dat is het belangrijkste, dat je het geweldig vond.
Je stond toch niet in die stortbui zaterdag/zondag he.![]()
De straat stond hier bijna blank.
Balen zeg, neem aan dat je die niet tot dinsdag aan moest houden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik was zaterdagavond zeiknat... Zo nat dat m'n broek dinsdag nog steeds niet droog was
Gelukkig niet neequote:Op donderdag 31 mei 2007 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Balen zeg, neem aan dat je die niet tot dinsdag aan moest houden.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:03 schreef MutZ het volgende:
Gelukkig niet neeHij is zaterdag uitgegaan en niet meer aangegaan
Zie de actionradio databasequote:Op donderdag 31 mei 2007 20:56 schreef MutZ het volgende:
Ik weet vrijwel zeker dat ik ze via jou ken
Friday idd... Ze hadden volgens mij nog wel meer nummers toch?
Weet jij nog in welk topic waarin je zoiets zei als "mezelfquote:
Dat is handig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gelukkig niet neeHij is zaterdag uitgegaan en niet meer aangegaan
Ik heb geen flauw idee, wie zei dat dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:08 schreef Glacier het volgende:
[..]
Weet jij nog in welk topic waarin je zoiets zei als "mezelf" .. ik kan het ff niet meer vinden
Jij ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is handig.![]()
ik ben er weer vandoor.![]()
fijne avond nog allemaal.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, wie zei dat dan?
Volgens mij is dat in een iets andere context gezegdquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja jij, dat je jezelf niet leuk vindt.![]()
tot weer weerquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is handig.![]()
ik ben er weer vandoor.![]()
fijne avond nog allemaal.
Ik doe niet aan contextenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:13 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij is dat in een iets andere context gezegd
Sh*t, en dan kan ik niet luisteren.... (Heb wel een leuk feestje, though)quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Yepp! Morgen Nikkie Plessen, niet te flessen. Maar ik ga het wel proberen![]()
Wat een drama plaat is dat idd...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:16 schreef borisz het volgende:
Pink is weer voorbij gelukkig :p
Ik krijg 2 pagina's met topics terug..en fok heeft geen search als je eenmaal in het topic zit geloof ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:16 schreef D.Rose het volgende:
geen wonder dat je het niet terug kunt vinden
mss kun je het wel vinden met google.fok.nl?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:18 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik krijg 2 pagina's met topics terug..en fok heeft geen search als je eenmaal in het topic zit geloof ik
toch voor de zekerheid nog ff checken
Wat is fok toch een geweldige sitequote:Er zijn naar schatting 22 topics gevonden. (1-20)
<!-- var thisTable = document.getElementsByTagName("table").item(1); if(!thisTable) thisTable = document.getElementById('itable'); var thisBody = document.createElement("tbody"); thisTable.appendChild(thisBody); var sClasses = new Array('a','e','n','t','s','p','v','l','sp');
Error #5
Deze site is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (db:query:2006)
als dat zou bestaan misschien wel jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:22 schreef MutZ het volgende:
mss kun je het wel vinden met google.fok.nl?
gooi je afval dan daar niet wegquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:27 schreef MutZ het volgende:
Hier rommelt het nu ook in de verte
vroegah bestond dat welquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
als dat zou bestaan misschien wel ja
ja maar ja maar, nu spaar ik het milieu nog een beetje door daar m'n oud papier te brengenquote:
Ik meld me ook afquote:
Hier regent het al bijna 2,5 uurquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:27 schreef MutZ het volgende:
Hier rommelt het nu ook in de verte
Heb je koorts?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wat een topplaat.
Hier is het nog wel droogquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier regent het al bijna 2,5 uur![]()
mrs. einstein ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik meld me ook af
Hoewel ik wel een band met een vrouwelijke zangeres heb aangevraagd, iets wat ik niet vaak doe...
So truequote:Op donderdag 31 mei 2007 21:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Jeugdsentiment all over the place!
Ik ook..ik weet de meeste dingen altijd welquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:37 schreef borisz het volgende:
ik had moeten bellen voor de popquiz
Er bellen echt niet zoveel mensen als bij de Arbeidsvitaminen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ook..ik weet de meeste dingen altijd wel
Hoewel je zult zien dat als ik er ooit eens doorheen kom, ik niets weet ofzo
Ik sta daarbuiten he, het ging om het verschil Domien/MutZquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hoe oud is D.R. als ik heel bescheiden vragen mag?
Dit is echt zo'n onweerslucht, but still dryquote:
Moet je horen wie het zegtquote:
Die ligt hier ook, maar da's mijn vrouw haar schuldquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt
Ik heb hier volgens mij nog wel ergens een album van de Vengaboys liggen
Jaja, gewoon weer op een ander afschuivenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die ligt hier ook, maar da's mijn vrouw haar schuld
*handen in onschuld wastquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jaja, gewoon weer op een ander afschuiven
Goede requestquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:47 schreef Glacier het volgende:
Hee, mijn verzoekje van een paar maanden geleden
Namens Jaquelinequote:Op donderdag 31 mei 2007 21:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hij draait em wss nav een request van iemand anders, maargoedDat mag de pret niet drukken
Is weer wat vaker op de radio te horen en dat vind ik niet erg! Toffe plaat. Is it a badeend!quote:
Wie wil 'm hebben dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Kunnen we binnenkort nieuws verwachten omtrent Giel Beelen? Zijn contract loopt aan het einde van dit jaar af.
Wrijf het er maar nog eens inquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je?! zit hier in Grunn buiten in de zon.
Terusten MutZ![]()
Ik heb 'm een paar weken terug een mailtje gestuurd, hij heeft niet eens mijn vraag beantwoordquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:02 schreef borisz het volgende:
Corton moet ook maar eens en accountant krijgen
We hebben het nog over Time Bandits neem ik aan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:05 schreef -Hans- het volgende:
D.Rose ik heb het liedje gevonden! klinkt best OK !
Absoluut en de man met het gouden stemgeluid.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
We hebben het nog over Time Bandits neem ik aan?
Eric Corton en computersquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:02 schreef borisz het volgende:
Corton moet ook maar eens en accountant krijgen
Heb 'm nu ook ff aangezetquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut en de man met het gouden stemgeluid.
Als ik het goed zie ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Mensen, Misschien tot morgen!
![]()
Als ik het goed zie, beginnen we dan aan 150!![]()
Als we een beetje doorposten halen we het vanavond nog...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Mensen, Misschien tot morgen!
![]()
Als ik het goed zie, beginnen we dan aan 150!![]()
Da's idd haalbaarquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als we een beetje doorposten halen we het vanavond nog...
Dan kan ik het ook nog meemaken.
Tof ja! Ik had 's ochtends de keuze uit Sweet Escape en Accidentally in Love en het constante gelul van Giel Beelen of Time Bandits.. heb dus toch maar voor Time Bandits gekozen op een andere zender.quote:
aardige dame?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Is er morgen dus best een aardige dame te gast @Ek-stra weekend en dan doet maar 1 cam het fatsoenlijk... mooi klote![]()
Lekker al die live opnames van Pinkpop 2k7
Ik was weer even een kast uit elkaar aan het schroeven, ben nog steeds druk bezig zo laat op de avond.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:37 schreef D.Rose het volgende:
Ik krijg de indruk dat Sirolf niet wil openen
Da's geen antwoord op mijn vraag hequote:Op donderdag 31 mei 2007 22:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik was weer even een kast uit elkaar aan het schroeven, ben nog steeds druk bezig zo laat op de avond.
Ik las dat je weer ff de kast ingekropen wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik was weer even een kast uit elkaar aan het schroeven, ben nog steeds druk bezig zo laat op de avond.
was het een verkapte ik-kom-uit-de-kast post?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik las dat je weer ff de kast ingekropen was![]()
Ja! En toen vond die het toch eng en kroop trug de kast in!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
was het een verkapte ik-kom-uit-de-kast post?
Jij bent een twijfelaar?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja! En toen vond die het toch eng en kroop trug de kast in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |