mrs. einstein ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik meld me ook af
Hoewel ik wel een band met een vrouwelijke zangeres heb aangevraagd, iets wat ik niet vaak doe...
So truequote:Op donderdag 31 mei 2007 21:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Jeugdsentiment all over the place!
Ik ook..ik weet de meeste dingen altijd welquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:37 schreef borisz het volgende:
ik had moeten bellen voor de popquiz
Er bellen echt niet zoveel mensen als bij de Arbeidsvitaminen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ook..ik weet de meeste dingen altijd wel
Hoewel je zult zien dat als ik er ooit eens doorheen kom, ik niets weet ofzo
Ik sta daarbuiten he, het ging om het verschil Domien/MutZquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hoe oud is D.R. als ik heel bescheiden vragen mag?
Dit is echt zo'n onweerslucht, but still dryquote:
Moet je horen wie het zegtquote:
Die ligt hier ook, maar da's mijn vrouw haar schuldquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt
Ik heb hier volgens mij nog wel ergens een album van de Vengaboys liggen
Jaja, gewoon weer op een ander afschuivenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die ligt hier ook, maar da's mijn vrouw haar schuld
*handen in onschuld wastquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jaja, gewoon weer op een ander afschuiven
Goede requestquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:47 schreef Glacier het volgende:
Hee, mijn verzoekje van een paar maanden geleden
Namens Jaquelinequote:Op donderdag 31 mei 2007 21:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hij draait em wss nav een request van iemand anders, maargoedDat mag de pret niet drukken
Is weer wat vaker op de radio te horen en dat vind ik niet erg! Toffe plaat. Is it a badeend!quote:
Wie wil 'm hebben dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Kunnen we binnenkort nieuws verwachten omtrent Giel Beelen? Zijn contract loopt aan het einde van dit jaar af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |