Snel gevonden hèquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:05 schreef Glacier het volgende:
Doe dat
Edit: Dat was dus een reactie op "Ik ga de OP maar eens opzoeken"
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:06 schreef cosmick het volgende:
Allejezus. Sodeflikker toch eens op met dat "starlight"!!!!!!
Ze waren echt geweldig op Pinkpopquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef Johnny Blaze het volgende:
En alweer dat Muse, word het nu toch wel goed zat met die band.
't Is net turn me on Krezipquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:06 schreef cosmick het volgende:
Allejezus. Sodeflikker toch eens op met dat "starlight"!!!!!!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel banden van die fucking gele auto kapot steekt.
Zit al te kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:13 schreef TIM-846 het volgende:
Ik denk dat LL hier dadelijk komt kijken
Je was verdwaald hequote:Op donderdag 31 mei 2007 16:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zit al te kijken![]()
![]()
Weet alleen geen leuke reactie te geven op deze show.....![]()
Jij post nooit?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
![]()
Je zou eens een voorbeeld aan mij moeten nemen, ik doe dit nooit!
Gezien, was jij toevallig in de buurt ofzo? Leuke muziekjes eronder: Goed gekozen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:14 schreef D.Rose het volgende:
Mijn filmpjes zijn af
Porsche in beslag genomen
Xzibit rijbewijs kwijt
laatstequote:Op donderdag 31 mei 2007 16:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Of traag gereageerd van mij
Wat heb je het liefst?
Niet toevallig in de buurt, bewust ff gaan kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gezien, was jij toevallig in de buurt ofzo? Leuke muziekjes eronder: Goed gekozen.
Hoeveel auto`s en bewijzen zijn er ingenomen in NL tijdens die Gumball?
Dan moet je ook niet naar die kleine kut-AHtjes gaan, maar naar normale grote AH's; die hebben wel gewoon nog alle A-merken (inclusief Iglo vissticks!).quote:
Goede omschrijving!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:52 schreef Toad het volgende:
Eigenlijk zijn het gewoon een stel kleuters, die Sander & Sander.
Ik heb het niet zozeer over AH, maar alle supermarkten in het algemeen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:41 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet naar die kleine kut-AHtjes gaan, maar naar normale grote AH's; die hebben wel gewoon nog alle A-merken (inclusief Iglo vissticks!).
met Sander dusquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:41 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dat je het gezeur vind?
Of ben je het met Sander eens?![]()
Kom naar de grotere AH's; altijd keus tussen A, B en C-merken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb het niet zozeer over AH, maar alle supermarkten in het algemeen.
Ik wil, als ik daar behoefte aan heb, zelf kiezen voor een A- of B-merk
Ik kom nooit bij de AHquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kom naar de grotere AH's; altijd keus tussen A, B en C-merken.
Dat was ik ook aan het doen idd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:52 schreef D.Rose het volgende:
beetje doot hier
*maar ff voor het eten gaat zorgen
Ik heb net the a-team gekeken en gegetenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:52 schreef D.Rose het volgende:
beetje doot hier
*maar ff voor het eten gaat zorgen
Jelmer was sidekick van Henk Westbroek bij 3fm en ook wel eens bij Stenders Vroeg bij yorinquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:59 schreef Glacier het volgende:
Jelmer?
Toen je dit postte was A-team nog bezig hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb net the a-team gekeken en gegeten, en dadelijk ga ik naar de opening van een nieuw cafe hier in het dorp
.
Henk had een sidekick?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Jelmer was sidekick van Henk Westbroek bij 3fm en ook wel eens bij Stenders Vroeg bij yorin![]()
oo, die Jelmerquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:02 schreef borisz het volgende:
Jelmer was sidekick van Henk Westbroek bij 3fm en ook wel eens bij Stenders Vroeg bij yorin![]()
Stenders heeft de notaris toch alquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:04 schreef Glacier het volgende:
[..]
oo, die Jelmer
Dat was altijd erg leuk, dat programma van Henk
Gaat ie sidekicken bij Stenders oid?
Zegt me ook al nietsquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef -Hans- het volgende:
Ben wel benieuwd wat Timur Perlin gaat doen want hij gaat weg bij Caz. Ik mocht eigenlijk wel graag naar zijn radioshow luisteren toen hij nog op 3FM zat.
Hij had een doordeweekse show van 20.00 tot 22.00. Volgens mij is hij maar een jaar te horen geweest op 3FM, erg kort dus.quote:
Jammer zeg!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:09 schreef Toad het volgende:
[..]
We kunnen volgende week geen 'ns is kijken hoe jij die award in de wacht gaat slepen!![]()
ik ben geen 3FM fanquote:
Ik luister pas sinds januari 's avondsquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij had een doordeweekse show van 20.00 tot 22.00. Volgens mij is hij maar een jaar te horen geweest op 3FM, erg kort dus.![]()
Timur Open Radio heet zijn programma @ Cazquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoi.
Die timur waar eerder over gesproken werd is die van Timur open air?
*opgelucht adem haaltquote:
Geen idee, ik kijk nooitquote:Doen bij jullie ook maar 2 van de 4 cams het?![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het zij je vergeven![]()
Doen bij jullie ook maar 2 van de 4 cams het?![]()
Zie het als een extratje roosje. Hij wordt betaald als producer en toch wil hij met z'n stem op de radio komen!quote:
Ik kom er al niet meer op sinds Pinkpop bezig was.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:20 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
Ja, volgens mij is dat al sinds gister...
Maar het gaat er niet om wat hij wilquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:21 schreef Toad het volgende:
[..]
Zie het als een extra'tje roosje. Hij wordt betaald als producer en toch wil hij met z'n stem op de radio komen!
Ik ga er naar toe en neem een dagje vrij! (En Michiel ook, lief he!)quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:15 schreef Toad het volgende:
[..]
Maar jij gaat er wel naartoe? Je neemt een dagje vrij?
I knowquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Toen je dit postte was A-team nog bezig hoor
Awww! Idd!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ga er naar toe en neem een dagje vrij! (En Michiel ook, lief he!)
Na het optreden van Razorlight op Pinkpop gezien te hebben, hoef ik die lui nooit meer live te zienquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:23 schreef Toad het volgende:
Amy Winehouse en Razorlight gaan zaterdag in de verkoop. Maar die zijn hier allebei niet zo geliefd hè.
Voor mij, Martijn valt in voor Michielquote:
Ik vind er niet veel aan. Maar dat loopje klinkt lekker. En lekker donker/ laag. Goed voor in mijn auto (boemkar)quote:
Komend weekend ga ik verhuizen, al is het hemelsbreed slechts 1,5 kilometer verderop (van de rand van Haarlem naar de rand van de Haarlemmermeer). Desalniettemin is het een heleboel werk.quote:
omdraaien die handelquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Voor mij, Martijn valt in voor Michiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |