Wrijf het er maar nog eens inquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je?! zit hier in Grunn buiten in de zon.
Terusten MutZ![]()
Ik heb 'm een paar weken terug een mailtje gestuurd, hij heeft niet eens mijn vraag beantwoordquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:02 schreef borisz het volgende:
Corton moet ook maar eens en accountant krijgen
We hebben het nog over Time Bandits neem ik aan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:05 schreef -Hans- het volgende:
D.Rose ik heb het liedje gevonden! klinkt best OK !
Absoluut en de man met het gouden stemgeluid.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
We hebben het nog over Time Bandits neem ik aan?
Eric Corton en computersquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:02 schreef borisz het volgende:
Corton moet ook maar eens en accountant krijgen
Heb 'm nu ook ff aangezetquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut en de man met het gouden stemgeluid.
Als ik het goed zie ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Mensen, Misschien tot morgen!
![]()
Als ik het goed zie, beginnen we dan aan 150!![]()
Als we een beetje doorposten halen we het vanavond nog...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Mensen, Misschien tot morgen!
![]()
Als ik het goed zie, beginnen we dan aan 150!![]()
Da's idd haalbaarquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als we een beetje doorposten halen we het vanavond nog...
Dan kan ik het ook nog meemaken.
Tof ja! Ik had 's ochtends de keuze uit Sweet Escape en Accidentally in Love en het constante gelul van Giel Beelen of Time Bandits.. heb dus toch maar voor Time Bandits gekozen op een andere zender.quote:
aardige dame?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Is er morgen dus best een aardige dame te gast @Ek-stra weekend en dan doet maar 1 cam het fatsoenlijk... mooi klote![]()
Lekker al die live opnames van Pinkpop 2k7
Ik was weer even een kast uit elkaar aan het schroeven, ben nog steeds druk bezig zo laat op de avond.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:37 schreef D.Rose het volgende:
Ik krijg de indruk dat Sirolf niet wil openen
Da's geen antwoord op mijn vraag hequote:Op donderdag 31 mei 2007 22:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik was weer even een kast uit elkaar aan het schroeven, ben nog steeds druk bezig zo laat op de avond.
Ik las dat je weer ff de kast ingekropen wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik was weer even een kast uit elkaar aan het schroeven, ben nog steeds druk bezig zo laat op de avond.
was het een verkapte ik-kom-uit-de-kast post?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik las dat je weer ff de kast ingekropen was![]()
Ja! En toen vond die het toch eng en kroop trug de kast in!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
was het een verkapte ik-kom-uit-de-kast post?
Jij bent een twijfelaar?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja! En toen vond die het toch eng en kroop trug de kast in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |