Ohw, succes! Dat lijkt me heel naar. Je badkamer ineens vol waterquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef Glacier het volgende:
Ik ga eens ff de filter van de wasmachine schoonmaken..hij liep vanmorgen over
Imitation Of Life van REM idd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:19 schreef Kuukske het volgende:
Oeh dit is een leuk nummer. R.E.M. toch?
6 jaar oud alweerquote:
In ons geval de gang bij de achterdeur dusquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Ohw, succes! Dat lijkt me heel naar. Je badkamer ineens vol water.
Oh. En Tokio Hotel natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb gewoon de radio aan staan. En niet de stream, dus dan weet ik nooit wie er gedraaid wordt met welk nummer. Tenzij het gaat om Krezip, Di-rect of Snow Patrol.
en doet mij altijd weer denken aan mijn trouwdagquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:21 schreef borisz het volgende:
ook eens leuk om deze te horen ipv everybody hurts, losing my relegion etc![]()
Vreselijk, die Duitse manwijffies.quote:
Ik vind hem ook wel redelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
Is een toffe plaat Kuukske!!
Streetlife!
Fall Out het raam Boyquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:46 schreef Kuukske het volgende:
Och euhm. Kaliber Panic at the Disco van heb ik jou daar. Alleen dit is niet PatD..
Oja. Dank je.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Jamiroquai.
Ja verder gaat alles goedquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:51 schreef cosmick het volgende:
Alles onder controle verder Kuukske?
Dank je D.quote:
Nee, Rabbering is de man zonder smaakquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:01 schreef D.Rose het volgende:
De kans dat Rihanna komend uur komt zal wel niet zo heel groot zijn he
Ik snap de link nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, Rabbering is de man zonder smaak![]()
De TT wekte al die indrukquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
Ze is al langsgeweest.
Wat is dat toch met dat bashen van Rabbering?quote:
http://www.radiobitches.n(...)an-present/index.xmlquote:Isabelle Brinkman presenteert Radiobitches Awards! - En meer over 5 juni..!
Dinsdag 5 juni is het zover, dan worden de Radiobitches Awards uitgereikt. De awardshow zal worden gepresenteerd door radiovrouw Isabelle Brinkman. Tijdens de uitreiking zullen onder andere zangeres Dennis en cabaretière Christel Zweers optreden. Ook zal een vrouwelijke radiolegende haar opwachting maken als eregast van de Radiobitches Awards.
De Awardsshow is alleen voor genodigden. Op 5 juni zal V-Radio, het webstation van de Veronica Radioschool, worden omgedoopt tot Radiobitches Radio. De hele dag kun je warmlopen voor de Radiobitches Awards, die je ‘s avonds live op www.v-radio.nl kunt volgen.
Hij gaat anders behoorlijk uit zijn dak bij het draaien van DJ Bobo, Nakatomi en al die andere shit. Dat kan je toch niet serieus goed vinden? Of is dat een act?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
DJ's draaien van een playlist hoor. Er zijn maar een paar dingetjes die ze zelf mogen meebeslissen tijdens een uitzending..
Ik ga ook uit mijn dak bij nakatomi en dj boboquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij gaat anders behoorlijk uit zijn dak bij het draaien van DJ Bobo, Nakatomi en al die andere shit. Dat kan je toch niet serieus goed vinden? Of is dat een act?
Voorts hoor ik bij Rabbering veel feiten over platen die gewoon niet kloppen. Dit mail ik 'm altijd netjes met wat links erbij ter bevestiging (reageert ie altijd heel leuk op). Kan talloze voorbeelden geven.
Ik vind dat als je bij de radio werkt, toch wel enigszins verstand moet hebben van muziek. En daar twijfel ik bij Rabbering aan.
En die opmerking van mij was sarcastisch natuurlijk.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:34 schreef wolfrolf het volgende:
Ehj cosmick geen slechte woorden over DJ Bobo en Nakatomi!Das nostalgie mèn!
Waarom kan je dat niet goedvinden? Ik vond dat soort muziek in de jaren 90 ook geweldig..en nu is het een soort nostalgiequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:30 schreef cosmick het volgende:
Hij gaat anders behoorlijk uit zijn dak bij het draaien van DJ Bobo, Nakatomi en al die andere shit. Dat kan je toch niet serieus goed vinden? Of is dat een act?
Dat valt me nooit zo op eigenlijk, maar overall vind ik dat Rabbering het leuk doetquote:Voorts hoor ik bij Rabbering veel feiten over platen die gewoon niet kloppen. Dit mail ik 'm altijd netjes met wat links erbij ter bevestiging (reageert ie altijd heel leuk op). Kan talloze voorbeelden geven.
Ik vind dat als je bij de radio werkt, toch wel enigszins verstand moet hebben van muziek. En daar twijfel ik bij Rabbering aan.
er kwaakt iets?quote:
Het hoort zo bij de middag, Rabbering. Best gezellig. Maar Kobus mag van mij zo terug komen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:37 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat valt me nooit zo op eigenlijk, maar overall vind ik dat Rabbering het leuk doetHij is sinds dat hij in de middag is gezet enorm vooruit gegaan
Dat Paul uit z'n dak gaat op happy hardcore, tja, iedereen z'n afwijking, laten wij het op jeugdsentiment houden bij hem, maar ook bij veel van z'n luisteraars! Zelf ben ik ook geen fan van deze 'muziek'stijl, maar Paul draait het niet zo gek vaak, dat trek ik nog wel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Voorts hoor ik bij Rabbering veel feiten over platen die gewoon niet kloppen. Dit mail ik 'm altijd netjes met wat links erbij ter bevestiging (reageert ie altijd heel leuk op). Kan talloze voorbeelden geven.
Woman, Woman!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:27 schreef cosmick het volgende:
Zeg, draai gewoon eens Wolfmother ipv dit slaapverwekkende gejammer!
Ha, wat gillen die zanger van Wolfmother idd. Wel rocken hoor, damn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Woman, Woman!
Was wel cool idd.
(Die jankende mensen waren ook bij Linkin Park.)
Néééé. Jankende lui bij LP? Dat meen je nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Woman, Woman!
Was wel cool idd.
(Die jankende mensen waren ook bij Linkin Park, vol in beeld ook)
Ja sorry, die waren vol in beeld. En naast me, 10m voor het FOH ook, in het publiek.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Néééé. Jankende lui bij LP? Dat meen je niet.
Nog bedankt hequote:Op woensdag 30 mei 2007 12:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die smilie kan je niet altijd bij een nieuwsbulletin gebruiken.
Totaal Verregende Plantjes
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:36 schreef Impry het volgende:Dat zijn toch wel de beste momenten van het programma met dat nieuws
Echt heel scherp!
Best erg. Oké, ik moet toegeven. Er is een nummer van LP wat mij ook wel persoonlijk raakt, maar om nou en plein public keihard te gaan bléren. Neen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Ja sorry, die waren vol in beeld. En naast me, 10m voor het FOH ook, in het publiek.![]()
saai radio natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:32 schreef Jerommeke.nl het volgende:
3FM?
Ohja? Raad welke van onze 4 platen op de playlist we nu gaan draain?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:34 schreef borisz het volgende:
[..]
daar hebben tijdens de lunch een andere quiz![]()
White Stripesquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:58 schreef TIM-846 het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef Kuukske het volgende:
Oh, ik denk dat ik toen kopietjes aan het maken was.
En weg is ze (gelukkig) weer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:14 schreef TIM-846 het volgende:
eeh daar is joss
Hop naar het kopieerapparaatquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:41 schreef Kuukske het volgende:
Waarom moet dit nu net op het moment dat ik weer mijn kantoor in loop.
Is dat de titel of de artiest?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:53 schreef Kuukske het volgende:
Mika. Die mogen ze ook wel verbannen van de radio.
Ik ben even wat uit de auto gaan halen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:53 schreef Kuukske het volgende:
Mika. Die mogen ze ook wel verbannen van de radio.
Héél verstandig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:54 schreef cosmick het volgende:
Ik ben even wat uit de auto gaan halen.
Ik wist alleen de titel van dat LK-album nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]ik wist alleen de laatste 4
.. en die van die partij vd arbeid was een gokje!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die rommel van 'm is ook steeds hetzelfde.![]()
Ja. Ik zie écht Ritchie staan. Mét voetjes.quote:
Ik heb het gemist geloof ik?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Diederik Antonius Wortelvink. Ik geloof niet dat het een grap is, Giel klonk echt pissed toen hij besefte dat hij gebeld werd door Sander & Sander live op de radio.
Giel Beelen is een schuilnaam, hij heet in het echt Diederik Antonius Adrianus Wortelvink.quote:
Het ging op een gegeven moment in de show over de schuilnamen van artiesten en bekende personen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:51 schreef Kuukske het volgende:
Wat zeiden/vroegen ze eigenlijk?
Sirolf wil je dat even cappen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het ging op een gegeven moment in de show over de schuilnamen van artiesten en bekende personen.
Waarna Sander Lantinga opeens de neiging kreeg om Giel te bellen op zijn prive nummer (hij heeft daarnaast een nummer voor zijn pseudoniem, binnen 3FM weten ze dat natuurlijk al langer dat Giel niet zijn echte naam is). Sander de Heer vond het al niet zo'n goed idee en zei dat Lantinga het beter niet kon doen. Vervolgens nam Giel op met 'Diederik Wortelvink'.![]()
Het zou een grap kunnen zijn maar Giel klonk ECHT niet blij. Hij eindigde nog met: Niet meer op mijn privé nummer bellen hé!quote:
Als ie wel blij had geklonken was het al helemaal niet serieus overgekomen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het zou een grap kunnen zijn maar Giel klonk ECHT niet blij. Hij eindigde nog met: Niet meer op mijn privé nummer bellen hé!
Ik moet toegeven, dan is het een verdomd goede overtuigende grap.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik denk dat Diederik Wortelvink een grap is. En dat Beelen, zoals waarschijnlijk afgesproken, zogenaamd boos werd
misschien hoorde Giel dat hij gebeld werd op de radio, en dacht: laat ik met een onzinnaam opnemen. Maar dat hij voor een grap gebeld wordt op z'n privenummer, kan ik mij wel voorstellen dat hij dat niet leuk vindt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het zou een grap kunnen zijn maar Giel klonk ECHT niet blij. Hij eindigde nog met: Niet meer op mijn privé nummer bellen hé!
Dit zou het heel goed kunnen zijn jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:51 schreef Againzender het volgende:
misschien hoorde Giel dat hij gebeld werd op de radio, en dacht: laat ik met een onzinnaam opnemen. Maar dat hij voor een grap gebeld wordt op z'n privenummer, kan ik mij wel voorstellen dat hij dat niet leuk vindt.
doe wat je niet laten kan!quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:22 schreef Kuukske het volgende:
Gaan ze nu de hele poster line-up opnoemen die bij Pinkpop hing?
*zoekt smilie met hand als haaienvin tegen voorhoofd*quote:
Orka!quote:
Eigenlijk is het hand als haaienvin op je hoofd (bij een haai zit zijn vin ook niet op zijn voorhoofdquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
*zoekt smilie met hand als haaienvin tegen voorhoofd*
Helaas, zo snel niet te vinden...![]()
*INSERT Ekstra Weekend-quote*quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoi marichagaan jullie vandaag mijn request draaien?
quote:
Je weet het maar nooit!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoi marichagaan jullie vandaag mijn request draaien?
Michieeeeeeeeeeeeeeeeeelquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:24 schreef MichielV het volgende:
Hallekiedeehalloo!
Klik!.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Voor school moet ik een SOK aanbieden (dus niet zo'n ding wat om je voeten zit). Heeft iemand een idee wat het precies inhoud??
Arjan Michiel Sander Veenstra bedoel je.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:24 schreef wolfrolf het volgende:
Michiel haalde Diederik Wortelvink grappend aanDuidelijk onzin dus
Geef ff link van fotoboek dan?quote:
Hm, zo had ik het niet bekeken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Geef ff link van fotoboek dan?![]()
Maar wel lekker
En het heeft niet eens geregend...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:31 schreef Kuukske het volgende:
Ja hoor D. De paraplu is al 3 keer geweest vandaag. Minstens.
3 keer gemistquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:31 schreef Kuukske het volgende:
Ja hoor D. De paraplu is al 3 keer geweest vandaag. Minstens.
Waag het nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
3 keer gemist
Misschien straks maar requesten dan
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:32 schreef D.Rose het volgende:
3 keer gemist
Misschien straks maar requesten dan
quote:
Hoi Michielquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:24 schreef MichielV het volgende:
Hallekiedeehalloo!
Held.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
*Krijgt opeens geniale ingeving, gaat Death Cab for Cutie reqeusten, Soul meets body
Dat is wel handig! Om mee te Fok!ken enzo.quote:
Ja, ook jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is wel handig! Om mee te Fok!ken enzo.
Daar wil een pc ook wel eens handig voor zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:46 schreef D.Rose het volgende:
Ja, ook ja
Maar kan nu ook weer filmpjes monteren
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar wil een pc ook wel eens handig voor zijn.
Beetje storend als je het mij vraagtquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:47 schreef -Hans- het volgende:
Prettige stem heeft Merel
En ik ga m'n PC later vanavond of morgen juist inpakken.quote:
Succes! Waarheen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
En ik ga m'n PC later vanavond of morgen juist inpakken.
Ik ga dit weekend verhuizen, vandaar.
Hemelsbreed gemeten slechts 1,5 kilometer verderop.quote:
en dan nu al inpakken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik ga m'n PC later vanavond of morgen juist inpakken.
Ik ga dit weekend verhuizen, vandaar.
Oh, ideaal! Scheelt een hoop in huurkosten van karretjes en busjes.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:51 schreef Sirolf het volgende:
Hemelsbreed gemeten slechts 1,5 kilometer verderop.
Maar desondanks is er nog heel wat in te pakken en mee te slepen.
Wel lastig hoor, een grote bank 1,5 kilometer tillenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ideaal! Scheelt een hoop in huurkosten van karretjes en busjes.
Dat staat al enkele maanden in mijn profiel. Sterker nog, die heb ik al aangepast naar m'n nieuwe woonplaats (zit nu nog in Haarlem).quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Wel lastig hoor, een grote bank 1,5 kilometer tillen
waar woon je?
krezip
Nee, met Amy Wijnkelder moeten we blij zijnquote:
Jij bent ook niet snel tevreden hequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, met Amy Wijnkelder moeten we blij zijn.
Nou, ik vind het vooral zo jammer dat ze iedere keer hetzelfde nummer draaien. Draai dan toch eens wat anders.quote:
Vind je?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:17 schreef Kuukske het volgende:
Snowpatrol en Razorlight lijken best veel op elkaar.
Ik ben bang dat we daar mee moeten leren levenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, ik vind het vooral zo jammer dat ze iedere keer hetzelfde nummer draaien. Draai dan toch eens wat anders.
in de warquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Omdat.....
Hij is toch niet nieuw. Alleen verhuisd toch? (Of ben ik in de war nu)
Ik was echt in de veronderstelling dat ik weer dat nummer van Snowpatrol hoordequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:19 schreef Anne04 het volgende:
Vind je?
Ik vind ze niet echt op elkaar lijken.
Ja schijn ik al een tijdje last van te hebben....quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in de war
Nee, niet nieuw, maar terug van de raparateur waar ie bijna 3 maanden heeft gestaan
Ik denk toch Muse.... maar heb ook genoten van Razorlight (op zo'n 3FM kleedje liggend tussen de mensen in de zon), Snow Patrol, Linkin Park, Arctic Monkeys, Scissor Sistersquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:37 schreef Toad het volgende:
Hebben Maricha en Michiel al vertelt wie ze het allerallerallerbeste vonden op PP?
Muse.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:37 schreef Toad het volgende:
Hebben Maricha en Michiel al vertelt wie ze het allerallerallerbeste vonden op PP?
Ik help je wel even. Muse.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:40 schreef MichielV het volgende:
Muse.
Nee, Arctic Monkeys.
Nee, toch Muse.
Of toch de Arctic Monkeys?
De Arctic Monkeys.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:40 schreef MichielV het volgende:
[..]
Muse.
Nee, Arctic Monkeys.
Nee, toch Muse.
Ik heb ook al 50x de vraag gehoord wat ik het leukste vond. Ik kan echt gewoon niet kiezen. Muse en AM waren sowieso geniaal!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:40 schreef MichielV het volgende:
[..]
Muse.
Nee, Arctic Monkeys.
Nee, toch Muse.
Dat wel, maar Muse heb ik al ooit live gezien. En AM nog nooit, en ik stond onwijs ver vooraan bij AM en dat was heul tof. Dus AM was nét iets specialer voor mij, ook al was Muse's show beter!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:48 schreef Glacier het volgende:
Maar de Arctic Monkeys deden niet echt iets met het publiek..die zanger was een beetje mensenschuw leek het
Muse was veel meer een show erom heen ook nog..qua muziek was het allebei fantastisch
Dus ik kies voor Muse
Jaquote:
Ik heb gehoord dat ze in Tivoli nóg meer zeiden dan op PPquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:53 schreef Toad het volgende:
Ik had het eerlijk gezegd nog erger verwacht Glacier. Was al een wonder dat hij soms tussendoor wat zei.Ik ben trouwens benieuwd hoe "schuw" ze zich zondag gedroegen in Tivoli. Maar ik vind het niet zo erg hoor. Dat gespring van bijv. de RHCP hoeft van mij eigenlijk niet zo.
Trouwens hoe zit het met de rechten van AM? Mag 3FM bijv. de live versie van Fluorescent Adolescent draaien? Anders weet ik nog een request...
Gisteren had Giel alles wat Ilse DeLange op het Pinkpop-podium zei achter elkaar geplakt. Dat was 3x 'dankjewel' en een zinnetje dat het haar nieuwe single is. Ook niet echt veel dus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:53 schreef Toad het volgende:
Ik had het eerlijk gezegd nog erger verwacht Glacier. Was al een wonder dat hij soms tussendoor wat zei.Ik ben trouwens benieuwd hoe "schuw" ze zich zondag gedroegen in Tivoli. Maar ik vind het niet zo erg hoor. Dat gespring van bijv. de RHCP hoeft van mij eigenlijk niet zo.
Trouwens hoe zit het met de rechten van AM? Mag 3FM bijv. de live versie van Fluorescent Adolescent draaien? Anders weet ik nog een request...
Het hoeft allemaal niet zo van hun krijg je het idee. En als ze over een paar jaar stoppen krijgen ze vast heimwee naar 'ons'.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:56 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze in Tivoli nóg meer zeiden dan op PP![]()
Oe, 3 zinnetjes ipv 2?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:56 schreef Anne04 het volgende:
Ik heb gehoord dat ze in Tivoli nóg meer zeiden dan op PP![]()
Scissor Sistersquote:
Ik stond ook echt bijna vooraan, in dat hok. Dat was echt wel tof. Ik was er niet op zondag, dus ik heb Muse helaas gemist. Die schijnt inderdaad echt meesterlijk te zijn geweest.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:52 schreef Anne04 het volgende:
Dat wel, maar Muse heb ik al ooit live gezien. En AM nog nooit, en ik stond onwijs ver vooraan bij AM en dat was heul tof. Dus AM was nét iets specialer voor mij, ook al was Muse's show beter!
Ik vind het eigenlijk juist wel grappig, het lijkt net een act zeg maar. En ze spelen wel retestrak!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:58 schreef Toad het volgende:
[..]
Het hoeft allemaal niet zo van hun krijg je het idee. En als ze over een paar jaar stoppen krijgen ze vast heimwee naar 'ons'.
Ik stond redelijk vooraan in het normale gedeelte van het veld zegmaar..maar het kon me niet boeien..het klonk slecht en nepquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Scissor Sisters [afbeelding]
Op PP, was ik blij dat ik aan de andere kant van het veld stond. Ik vond er niks aan, eerlijk gezegd.![]()
Ik moest echt heel hard lachen om die zanger. En zoals ze zelf al zeiden; een opwarmertje voor de Monkeys!quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:01 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik stond redelijk vooraan in het normale gedeelte van het veld zegmaar..maar het kon me niet boeien..het klonk slecht en nep
Kiss you off! geweldig, hartstikke leuke plaat.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:54 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja.
* Toad wacht op de release van Kiss you off
Hoop niet dat het een Love Today verhaal wordt, wel in de UK niet in NL...
Hehehe, zou het een hard2get strategie zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:00 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk juist wel grappig, het lijkt net een act zeg maar. En ze spelen wel retestrak!
En ik vind de Scissor Sisters dan weer geweldig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:01 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik stond redelijk vooraan in het normale gedeelte van het veld zegmaar..maar het kon me niet boeien..het klonk slecht en nep
Ik vond het een afkoelertje (ofzoiets) Was echt blij dat de Monkeys het goed deden maken met hun optreden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:02 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Ik moest echt heel hard lachen om die zanger. En zoals ze zelf al zeiden; een opwarmertje voor de Monkeys!![]()
Misschien wel, maar bij mij werkt het in ieder geval.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehehe, zou het een hard2get strategie zijn?Dan zou het wel werken.
Request is onderweg..
En wordt gedraaidquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehehe, zou het een hard2get strategie zijn?Dan zou het wel werken.
Request is onderweg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |