Ohw, succes! Dat lijkt me heel naar. Je badkamer ineens vol waterquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef Glacier het volgende:
Ik ga eens ff de filter van de wasmachine schoonmaken..hij liep vanmorgen over
Imitation Of Life van REM idd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:19 schreef Kuukske het volgende:
Oeh dit is een leuk nummer. R.E.M. toch?
6 jaar oud alweerquote:
In ons geval de gang bij de achterdeur dusquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Ohw, succes! Dat lijkt me heel naar. Je badkamer ineens vol water.
Oh. En Tokio Hotel natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb gewoon de radio aan staan. En niet de stream, dus dan weet ik nooit wie er gedraaid wordt met welk nummer. Tenzij het gaat om Krezip, Di-rect of Snow Patrol.
en doet mij altijd weer denken aan mijn trouwdagquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:21 schreef borisz het volgende:
ook eens leuk om deze te horen ipv everybody hurts, losing my relegion etc![]()
Vreselijk, die Duitse manwijffies.quote:
Ik vind hem ook wel redelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
Is een toffe plaat Kuukske!!
Streetlife!
Fall Out het raam Boyquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:46 schreef Kuukske het volgende:
Och euhm. Kaliber Panic at the Disco van heb ik jou daar. Alleen dit is niet PatD..
Oja. Dank je.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Jamiroquai.
Ja verder gaat alles goedquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:51 schreef cosmick het volgende:
Alles onder controle verder Kuukske?
Dank je D.quote:
Nee, Rabbering is de man zonder smaakquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:01 schreef D.Rose het volgende:
De kans dat Rihanna komend uur komt zal wel niet zo heel groot zijn he
Ik snap de link nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, Rabbering is de man zonder smaak![]()
De TT wekte al die indrukquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
Ze is al langsgeweest.
Wat is dat toch met dat bashen van Rabbering?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |