Ohw, succes! Dat lijkt me heel naar. Je badkamer ineens vol waterquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef Glacier het volgende:
Ik ga eens ff de filter van de wasmachine schoonmaken..hij liep vanmorgen over
Imitation Of Life van REM idd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:19 schreef Kuukske het volgende:
Oeh dit is een leuk nummer. R.E.M. toch?
6 jaar oud alweerquote:
In ons geval de gang bij de achterdeur dusquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Ohw, succes! Dat lijkt me heel naar. Je badkamer ineens vol water.
Oh. En Tokio Hotel natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb gewoon de radio aan staan. En niet de stream, dus dan weet ik nooit wie er gedraaid wordt met welk nummer. Tenzij het gaat om Krezip, Di-rect of Snow Patrol.
en doet mij altijd weer denken aan mijn trouwdagquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:21 schreef borisz het volgende:
ook eens leuk om deze te horen ipv everybody hurts, losing my relegion etc![]()
Vreselijk, die Duitse manwijffies.quote:
Ik vind hem ook wel redelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
Is een toffe plaat Kuukske!!
Streetlife!
Fall Out het raam Boyquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:46 schreef Kuukske het volgende:
Och euhm. Kaliber Panic at the Disco van heb ik jou daar. Alleen dit is niet PatD..
Oja. Dank je.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Jamiroquai.
Ja verder gaat alles goedquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:51 schreef cosmick het volgende:
Alles onder controle verder Kuukske?
Dank je D.quote:
Nee, Rabbering is de man zonder smaakquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:01 schreef D.Rose het volgende:
De kans dat Rihanna komend uur komt zal wel niet zo heel groot zijn he
Ik snap de link nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, Rabbering is de man zonder smaak![]()
De TT wekte al die indrukquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
Ze is al langsgeweest.
Wat is dat toch met dat bashen van Rabbering?quote:
http://www.radiobitches.n(...)an-present/index.xmlquote:Isabelle Brinkman presenteert Radiobitches Awards! - En meer over 5 juni..!
Dinsdag 5 juni is het zover, dan worden de Radiobitches Awards uitgereikt. De awardshow zal worden gepresenteerd door radiovrouw Isabelle Brinkman. Tijdens de uitreiking zullen onder andere zangeres Dennis en cabaretière Christel Zweers optreden. Ook zal een vrouwelijke radiolegende haar opwachting maken als eregast van de Radiobitches Awards.
De Awardsshow is alleen voor genodigden. Op 5 juni zal V-Radio, het webstation van de Veronica Radioschool, worden omgedoopt tot Radiobitches Radio. De hele dag kun je warmlopen voor de Radiobitches Awards, die je ‘s avonds live op www.v-radio.nl kunt volgen.
Hij gaat anders behoorlijk uit zijn dak bij het draaien van DJ Bobo, Nakatomi en al die andere shit. Dat kan je toch niet serieus goed vinden? Of is dat een act?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
DJ's draaien van een playlist hoor. Er zijn maar een paar dingetjes die ze zelf mogen meebeslissen tijdens een uitzending..
Ik ga ook uit mijn dak bij nakatomi en dj boboquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij gaat anders behoorlijk uit zijn dak bij het draaien van DJ Bobo, Nakatomi en al die andere shit. Dat kan je toch niet serieus goed vinden? Of is dat een act?
Voorts hoor ik bij Rabbering veel feiten over platen die gewoon niet kloppen. Dit mail ik 'm altijd netjes met wat links erbij ter bevestiging (reageert ie altijd heel leuk op). Kan talloze voorbeelden geven.
Ik vind dat als je bij de radio werkt, toch wel enigszins verstand moet hebben van muziek. En daar twijfel ik bij Rabbering aan.
En die opmerking van mij was sarcastisch natuurlijk.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:34 schreef wolfrolf het volgende:
Ehj cosmick geen slechte woorden over DJ Bobo en Nakatomi!Das nostalgie mèn!
Waarom kan je dat niet goedvinden? Ik vond dat soort muziek in de jaren 90 ook geweldig..en nu is het een soort nostalgiequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:30 schreef cosmick het volgende:
Hij gaat anders behoorlijk uit zijn dak bij het draaien van DJ Bobo, Nakatomi en al die andere shit. Dat kan je toch niet serieus goed vinden? Of is dat een act?
Dat valt me nooit zo op eigenlijk, maar overall vind ik dat Rabbering het leuk doetquote:Voorts hoor ik bij Rabbering veel feiten over platen die gewoon niet kloppen. Dit mail ik 'm altijd netjes met wat links erbij ter bevestiging (reageert ie altijd heel leuk op). Kan talloze voorbeelden geven.
Ik vind dat als je bij de radio werkt, toch wel enigszins verstand moet hebben van muziek. En daar twijfel ik bij Rabbering aan.
er kwaakt iets?quote:
Het hoort zo bij de middag, Rabbering. Best gezellig. Maar Kobus mag van mij zo terug komen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:37 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat valt me nooit zo op eigenlijk, maar overall vind ik dat Rabbering het leuk doetHij is sinds dat hij in de middag is gezet enorm vooruit gegaan
Dat Paul uit z'n dak gaat op happy hardcore, tja, iedereen z'n afwijking, laten wij het op jeugdsentiment houden bij hem, maar ook bij veel van z'n luisteraars! Zelf ben ik ook geen fan van deze 'muziek'stijl, maar Paul draait het niet zo gek vaak, dat trek ik nog wel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Voorts hoor ik bij Rabbering veel feiten over platen die gewoon niet kloppen. Dit mail ik 'm altijd netjes met wat links erbij ter bevestiging (reageert ie altijd heel leuk op). Kan talloze voorbeelden geven.
Woman, Woman!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:27 schreef cosmick het volgende:
Zeg, draai gewoon eens Wolfmother ipv dit slaapverwekkende gejammer!
Ha, wat gillen die zanger van Wolfmother idd. Wel rocken hoor, damn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Woman, Woman!
Was wel cool idd.
(Die jankende mensen waren ook bij Linkin Park.)
Néééé. Jankende lui bij LP? Dat meen je nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Woman, Woman!
Was wel cool idd.
(Die jankende mensen waren ook bij Linkin Park, vol in beeld ook)
Ja sorry, die waren vol in beeld. En naast me, 10m voor het FOH ook, in het publiek.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Néééé. Jankende lui bij LP? Dat meen je niet.
Nog bedankt hequote:Op woensdag 30 mei 2007 12:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die smilie kan je niet altijd bij een nieuwsbulletin gebruiken.
Totaal Verregende Plantjes
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:36 schreef Impry het volgende:Dat zijn toch wel de beste momenten van het programma met dat nieuws
Echt heel scherp!
Best erg. Oké, ik moet toegeven. Er is een nummer van LP wat mij ook wel persoonlijk raakt, maar om nou en plein public keihard te gaan bléren. Neen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Ja sorry, die waren vol in beeld. En naast me, 10m voor het FOH ook, in het publiek.![]()
saai radio natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:32 schreef Jerommeke.nl het volgende:
3FM?
Ohja? Raad welke van onze 4 platen op de playlist we nu gaan draain?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:34 schreef borisz het volgende:
[..]
daar hebben tijdens de lunch een andere quiz![]()
White Stripesquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:58 schreef TIM-846 het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef Kuukske het volgende:
Oh, ik denk dat ik toen kopietjes aan het maken was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |