En weg is ze (gelukkig) weer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:14 schreef TIM-846 het volgende:
eeh daar is joss
Hop naar het kopieerapparaatquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:41 schreef Kuukske het volgende:
Waarom moet dit nu net op het moment dat ik weer mijn kantoor in loop.
Is dat de titel of de artiest?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:53 schreef Kuukske het volgende:
Mika. Die mogen ze ook wel verbannen van de radio.
Ik ben even wat uit de auto gaan halen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:53 schreef Kuukske het volgende:
Mika. Die mogen ze ook wel verbannen van de radio.
Héél verstandig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:54 schreef cosmick het volgende:
Ik ben even wat uit de auto gaan halen.
Ik wist alleen de titel van dat LK-album nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]ik wist alleen de laatste 4
.. en die van die partij vd arbeid was een gokje!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die rommel van 'm is ook steeds hetzelfde.![]()
Ja. Ik zie écht Ritchie staan. Mét voetjes.quote:
Ik heb het gemist geloof ik?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Diederik Antonius Wortelvink. Ik geloof niet dat het een grap is, Giel klonk echt pissed toen hij besefte dat hij gebeld werd door Sander & Sander live op de radio.
Giel Beelen is een schuilnaam, hij heet in het echt Diederik Antonius Adrianus Wortelvink.quote:
Het ging op een gegeven moment in de show over de schuilnamen van artiesten en bekende personen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:51 schreef Kuukske het volgende:
Wat zeiden/vroegen ze eigenlijk?
Sirolf wil je dat even cappen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het ging op een gegeven moment in de show over de schuilnamen van artiesten en bekende personen.
Waarna Sander Lantinga opeens de neiging kreeg om Giel te bellen op zijn prive nummer (hij heeft daarnaast een nummer voor zijn pseudoniem, binnen 3FM weten ze dat natuurlijk al langer dat Giel niet zijn echte naam is). Sander de Heer vond het al niet zo'n goed idee en zei dat Lantinga het beter niet kon doen. Vervolgens nam Giel op met 'Diederik Wortelvink'.![]()
Het zou een grap kunnen zijn maar Giel klonk ECHT niet blij. Hij eindigde nog met: Niet meer op mijn privé nummer bellen hé!quote:
Als ie wel blij had geklonken was het al helemaal niet serieus overgekomen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het zou een grap kunnen zijn maar Giel klonk ECHT niet blij. Hij eindigde nog met: Niet meer op mijn privé nummer bellen hé!
Ik moet toegeven, dan is het een verdomd goede overtuigende grap.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik denk dat Diederik Wortelvink een grap is. En dat Beelen, zoals waarschijnlijk afgesproken, zogenaamd boos werd
misschien hoorde Giel dat hij gebeld werd op de radio, en dacht: laat ik met een onzinnaam opnemen. Maar dat hij voor een grap gebeld wordt op z'n privenummer, kan ik mij wel voorstellen dat hij dat niet leuk vindt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het zou een grap kunnen zijn maar Giel klonk ECHT niet blij. Hij eindigde nog met: Niet meer op mijn privé nummer bellen hé!
Dit zou het heel goed kunnen zijn jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:51 schreef Againzender het volgende:
misschien hoorde Giel dat hij gebeld werd op de radio, en dacht: laat ik met een onzinnaam opnemen. Maar dat hij voor een grap gebeld wordt op z'n privenummer, kan ik mij wel voorstellen dat hij dat niet leuk vindt.
doe wat je niet laten kan!quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:22 schreef Kuukske het volgende:
Gaan ze nu de hele poster line-up opnoemen die bij Pinkpop hing?
*zoekt smilie met hand als haaienvin tegen voorhoofd*quote:
Orka!quote:
Eigenlijk is het hand als haaienvin op je hoofd (bij een haai zit zijn vin ook niet op zijn voorhoofdquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
*zoekt smilie met hand als haaienvin tegen voorhoofd*
Helaas, zo snel niet te vinden...![]()
*INSERT Ekstra Weekend-quote*quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoi marichagaan jullie vandaag mijn request draaien?
quote:
Je weet het maar nooit!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoi marichagaan jullie vandaag mijn request draaien?
Michieeeeeeeeeeeeeeeeeelquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:24 schreef MichielV het volgende:
Hallekiedeehalloo!
Klik!.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Voor school moet ik een SOK aanbieden (dus niet zo'n ding wat om je voeten zit). Heeft iemand een idee wat het precies inhoud??
Arjan Michiel Sander Veenstra bedoel je.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:24 schreef wolfrolf het volgende:
Michiel haalde Diederik Wortelvink grappend aanDuidelijk onzin dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |