Welke is dat?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Merkwaardig nummer is dit trouwens. Klinkt wel leuk, maar ook best wel... ehm.... apart...![]()
Brrrrr!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:04 schreef borisz het volgende:
mijn vakkenpakket
NL, Engels, Wiskunde A12, Economie1,2, aardrijkskunde, geschiedenis, M&O en filo
Filosofie heb ik ook trouwensquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:04 schreef borisz het volgende:
mijn vakkenpakket
NL, Engels, Wiskunde A12, Economie1,2, aardrijkskunde, geschiedenis, M&O en filo
Was te zien netquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:06 schreef MichielV het volgende:
Tekenen
Dat zijn m'n examenvakken dus hèquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik weet het serieus niet meer! Het was twee jaar geleden, for god's sake!
Economie, Geschiedenis, Frans2, Engels en Nederlands. Denk ik!![]()
15 jaar geleden hierquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:10 schreef wolfrolf het volgende:
2 jaar geleden
Ik heb voor mijn MAVO diploma 7 jaar geleden (wtf) examen gedaan in Wiskunde, Scheikunde, Natuurkunde, Nederlands, Engels en Duits.
Mijne ook, alleen Duits ipv Frans.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat zijn m'n examenvakken dus hè![]()
bellenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
die voicelift hebben ze pasgeleden ook al gebruikt
ik ook niet, wel twee keer in de uitzending geweest om het te radenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:13 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Volgend jaar hier![]()
Ik heb die voicelift nog NOOIT geraden.
Ik vind het het leukste sinds Stenders&Van Inkelquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:17 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind dit het leukste programma op de vrijdagavond sinds Ruud de Wild jaaaaaaaaaren geleden bij 538 stopte met Wild In Het Weekend
Ekstra Weekend =![]()
![]()
![]()
Sirolf, kijk eens naar mijn eerste post in dit topic. Welk nummer bedoelde je nou?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:17 schreef Sirolf het volgende:
Domien, oefen jij nou ook thuis voor de spiegel in het niet-in-de-lach-schieten?
Bird and the Bee - Again and Againquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:18 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Sirolf, kijk eens naar mijn eerste post in dit topic. Welk nummer bedoelde je nou?
Die nieuwe plaat van Bird And The Bee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:18 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Sirolf, kijk eens naar mijn eerste post in dit topic. Welk nummer bedoelde je nou?
Nee, hahahaha! Ik doe wel steeds enórm m'n best!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:17 schreef Sirolf het volgende:
Domien, oefen jij nou ook thuis voor de spiegel in het niet-in-de-lach-schieten?
Alsof ik op 't 50-jarige bruiloftsfeest van m'n opa en oma zit en de ingehuurde bejaarde met een Casio'tje aan het spelen is met wat riedeltjes en sampletjes.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:20 schreef Marc63 het volgende:
Neee! Niet Clocks!
Idd. Mute momentje hier.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:20 schreef Marc63 het volgende:
Neee! Niet Clocks!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:23 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nah, wacht maar tot Natasha Beddingfield komt.
Waarom staat Domien zijn microfoon eigenlijk zowat constant dicht?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Zo'n warm welkom en ze zegt niet eens "hallo Domien".
Daar word ik nog steeds vrolijk van.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:23 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nah, wacht maar tot Natasha Beddingfield komt.
Waarschijnlijk omdat hij dit programma niet presenteert, maar produceert.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom staat Domien zijn microfoon eigenlijk zowat constant dicht?![]()
Daarom dus!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij dit programma niet presenteert, maar produceert.
Nou enquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij dit programma niet presenteert, maar produceert.
Nee dat kun je wel zeggen. ipv 3voor12 XLquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:32 schreef Marc63 het volgende:
Zou geen slecht idee zijn. Een paar Ekstra uurtjes...
Maricha zouden ze samen met Annemieke en Maartje Prak een eigen programma moeten geven.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou enIk vind ook dat Maricha
moet mee presenteren tijdens Met Michiel
Don't Mess With My Man!![]()
Yepp! En ik vínd het leuk!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:37 schreef borisz het volgende:
Domien is er alleen maar om Ekdom en Veenstra van bier te voorzien
Als je toch bezig ben...quote:
Wat voor stages doen jullie allemaal aan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, nog twee weken. Stageverslag wordt geschreven!
Daarna stop je toch niet met Ek-stra weekend?! Wist niet dat dit bij je stage hoortquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, nog twee weken. Stageverslag wordt geschreven!
Inhoudelijke Verdieping, doe ik nu.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wat voor stages doen jullie allemaal aan?
En dat houdt in?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Inhoudelijke Verdieping, doe ik nu.
Bier halen, chips en taart eten, prijswinnaargegevens noteren en heel hard lachen om Gerard & Michiel!quote:
Wat een k*t stage heb jij !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Bier halen, chips en taart eten, prijswinnaargegevens noteren en heel hard lachen om Gerard & Michiel!
Dat leer ik niet op schoolquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Bier halen, chips en taart eten, prijswinnaargegevens noteren en heel hard lachen om Gerard & Michiel!
Blijf je niet na je stage?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ben ontzettend blij als ik hier weg ben. Klotesfeer ook!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ben ontzettend blij als ik hier weg ben. Klotesfeer ook!
Meer bier geven.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:45 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Volgens mij is niemand tevreden over me![]()
Sky radio wil je als DJquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:45 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik krijg net een fax dat je misschien iets in de nacht mag gaan doen. Zolang ze maar geen last van je hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:45 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met die nare Michiel Veenstra en Gerard Ekdom, die lucht!!
LOL
bij skyradioquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:46 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik krijg net een fax dat je misschien iets in de nacht mag gaan doen. Zolang ze maar geen last van je hebben.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:45 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Haha! Jawel hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:47 schreef biggetje het volgende:
[..]
![]()
Serieus?
Ook niet na Verschuuren, Verschuuren afgelopen week?
Lekker toch. Domien ga eens werken i.p.v. fokkenquote:
breng dan maar hierquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Liever biervandaag als fooi 4 blikjes bier gehad (ok blik
) en ja kut het was grolsch
blegh, maar toch, het gebaar he
Geen wonder dat niemand tevreden is. Na al die Ekstra Weekends vraag je nog of iemand koffie wil???quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Koffie?
Als je bedoelt als ingedrient voor een cocktail, dan ja!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Koffie?
Ijmuidenquote:
Zometeen, moet straks eerst m`n ma nog halenquote:
Man, wat kan je je beter wensen dan Grolsch! (Behalve Grolsch lentebok dan)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Liever biervandaag als fooi 4 blikjes bier gehad (ok blik
) en ja kut het was grolsch
blegh, maar toch, het gebaar he
HJquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:55 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Man, wat kan je je beter wensen dan Grolsch! (Behalve Grolsch lentebok dan)
neem jij morgen de boot maarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ijmuidenkom morgen maar in A'dam halen.
Jupilerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:55 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Man, wat kan je je beter wensen dan Grolsch! (Behalve Grolsch lentebok dan)
Pas op hè! Hahahahahaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:53 schreef biggetje het volgende:
[..]
Als je bedoelt als ingedrient voor een cocktail, dan ja!
Moet dit zo En public, euh Fok?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Moet ik je straks wéér naar de trein brengen...![]()
Met de fiets?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Moet ik je straks wéér naar de trein brengen...![]()
nee die bieruitzending herhalen, dan kom ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:09 schreef Timo20 het volgende:! dat moeten ze wel standaard doen, die cocktail party
![]()
ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:10 schreef borisz het volgende:
[..]
nee die bieruitzending herhalen, dan kom ik ook![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:10 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Bieruitzending? Maar dan met luisteraars
Ja, maar dit is wel briljant man!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klinkt iig beter als Gerard aka Piet Paulusma.
Ik denk dat 9 van de 10 mensen die nu langs 3FM zouden "zappen" ook echt denken dat het Henk is.quote:
Denk het ook wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat 9 van de 10 mensen die nu langs 3FM zouden "zappen" ook echt denken dat het Henk is.KC
Ergens terug te luisteren?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het ook wel.de laatste uitzending van Henk Westbroek werd het eerste uur gedaan door Gerard Ekdom aka Henk Westbroek. Hilarisch was dat.
![]()
Zonder jumpstyle doe je tegenwoordig niet meer mee... bij de kleine kindertjes.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:21 schreef -Hans- het volgende:
Jumpstyle programma op TMF, wtf?!
Sandstorm Mix
Ben bang van niet maar ik ga even voor je zoekenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:20 schreef Marc63 het volgende:
* Marc moet ff uithijgen...
[..]
Ergens terug te luisteren?
Tsja idd!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:23 schreef Marc63 het volgende:
Zonder jumpstyle doe je tegenwoordig niet meer mee... bij de kleine kindertjes.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:25 schreef Anne04 het volgende:
Hier een andere versie van dat nieuwe liedje van Amy Winehouse:
http://www.youtube.com/watch?v=_NeSkcD1A3w
Door de Arctic Monkeys![]()
Bevestigd!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:27 schreef Marc63 het volgende:
Nikki volgende week? Dat heb ik eerder gehoord.
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben bang van niet maar ik ga even voor je zoeken
Misschien kan Biggetje je ff met de fiets wegbrengenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Je kan me wegdragen, hahahahahahaha!![]()
LOL !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien kan Biggetje je ff met de fiets wegbrengen
En dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:38 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zou je even goed tussen de SMSjes willen zoeken Domien?
Die draaide ik in maart al 's nachtsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:41 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Hebben jullie die allernieuwste al?
Echt waar? Dan had ik toch eens een nachtje wakker moeten blijvenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Die draaide ik in maart al 's nachts![]()
CH bedoel je toch hè?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:42 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Echt waar? Dan had ik toch eens een nachtje wakker moeten blijven![]()
Dan is het ook zo handig dat je niet kunt zien wie er belt als het 3FM is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:48 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik neem 'm alleen op als ik die persoon ken
Of als het 3FM natuurlijk is![]()
Echt niet? Nouja, mijn laatste keer (en enige keer) was ook een paar maanden terug toen Ekdom Zoey aan het vervangen was. Geloof dat ie toen in een weekend 92 uur radio had gemaakt, o.i.d.quote:
Duh, maar als ze bellen, is het altijd na een smsje. Anders krijgen ze de callcentertreatmentquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan is het ook zo handig dat je niet kunt zien wie er belt als het 3FM is.
Ik heb dan ook nog nooit aan een of andere quiz meegedaan en luister eigenlijk voornamelijk MetMichielquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:50 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Echt niet? Nouja, mijn laatste keer (en enige keer) was ook een paar maanden terug toen Ekdom Zoey aan het vervangen was. Geloof dat ie toen in een weekend 92 uur radio had gemaakt, o.i.d.![]()
Ik heb toen een kusje in m'n smsje aan de producer gegevenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:51 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog nooit aan een of andere quiz meegedaan en luister eigenlijk voornamelijk MetMichielRequest wel redelijk vaak, maar daar word ik nooit voor gebeld.
De producer begint zeker met een Mquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:52 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ik heb toen een kusje in m'n smsje aan de producer gegeven![]()
vertelquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Duh, maar als ze bellen, is het altijd na een smsje. Anders krijgen ze de callcentertreatment
Was een programma voor, maar die werkte niet bij mijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
iemand een idee hoe ik een niet-gepatieerde ruimte op mijn pc kan verwijderen en deze MB's bij mijn C schijf kan voegen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:54 schreef Timo20 het volgende:
TAKE ME OUT![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Iddquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijke plaat van Franz![]()
was weer een leuke Ek-stra weekend. Idols beller was![]()
Dat doe ik morgenmiddag welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:55 schreef Anne04 het volgende:
Nou, ik ga m'n tas voor pinkpop eens inpakken!
Was weer een leuke uitzending![]()
Partition Magic ??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
iemand een idee hoe ik een niet-gepartitioneerde ruimte op mijn pc kan verwijderen en deze MB's bij mijn C schijf kan voegen?
Vertel?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:57 schreef Marc63 het volgende:
Domien, zoom die camera ff in op dat scherm. Dan weten we ook waarom het zo warm lijkt in de studio.
quote:
Hahaha! Welk scherm?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:57 schreef Marc63 het volgende:
Domien, zoom die camera ff in op dat scherm. Dan weten we ook waarom het zo warm lijkt in de studio.
Ik dacht dat ik vrouwelijk schoon op Michiel's scherm zag. Maar toen ging Domien ervoor zitten.quote:
Lekker genieten van het weer en de warmte met Airquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]ff muzikaal voorbereiden op Pinkpop: Snow Patrol, Dave Matthews Band, Maximo Park
![]()
![]()
Jup, maar gelukkig zijn er goede data recovery tools op de marktquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:58 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Die had ik ook ja. Moet je wel mee oppassen, als je iets verkeerd doet ben je de lul![]()
Nnnn'Doei!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:59 schreef MichielV het volgende:
Was weer een feestje mensen, tot volgende week!
Absoluut! tot volgende weekquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:59 schreef MichielV het volgende:
"All I Need"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:59 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Lekker genieten van het weer en de warmte met Air![]()
thanksquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:59 schreef MichielV het volgende:
Cherry Blossom Girl is ook zeker de moeite waard.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
"All I Need"![]()
![]()
damn, wat is dat een pracht plaat![]()
![]()
Zeker leuk!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:59 schreef MichielV het volgende:
Eenrichtingsverkeerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:06 schreef Marc63 het volgende:
Zou Ekdom weten dat je de bovenste helft van de hoorn bij je oor moeten houden?
Gelijk maar ff opgezetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
"All I Need"![]()
![]()
damn, wat is dat een pracht plaat![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |