Die draaide ik in maart al 's nachtsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:41 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Hebben jullie die allernieuwste al?
Echt waar? Dan had ik toch eens een nachtje wakker moeten blijvenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Die draaide ik in maart al 's nachts![]()
CH bedoel je toch hè?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:42 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Echt waar? Dan had ik toch eens een nachtje wakker moeten blijven![]()
Dan is het ook zo handig dat je niet kunt zien wie er belt als het 3FM is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:48 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik neem 'm alleen op als ik die persoon ken
Of als het 3FM natuurlijk is![]()
Echt niet? Nouja, mijn laatste keer (en enige keer) was ook een paar maanden terug toen Ekdom Zoey aan het vervangen was. Geloof dat ie toen in een weekend 92 uur radio had gemaakt, o.i.d.quote:
Duh, maar als ze bellen, is het altijd na een smsje. Anders krijgen ze de callcentertreatmentquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan is het ook zo handig dat je niet kunt zien wie er belt als het 3FM is.
Ik heb dan ook nog nooit aan een of andere quiz meegedaan en luister eigenlijk voornamelijk MetMichielquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:50 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Echt niet? Nouja, mijn laatste keer (en enige keer) was ook een paar maanden terug toen Ekdom Zoey aan het vervangen was. Geloof dat ie toen in een weekend 92 uur radio had gemaakt, o.i.d.![]()
Ik heb toen een kusje in m'n smsje aan de producer gegevenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:51 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog nooit aan een of andere quiz meegedaan en luister eigenlijk voornamelijk MetMichielRequest wel redelijk vaak, maar daar word ik nooit voor gebeld.
De producer begint zeker met een Mquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:52 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ik heb toen een kusje in m'n smsje aan de producer gegeven![]()
vertelquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Duh, maar als ze bellen, is het altijd na een smsje. Anders krijgen ze de callcentertreatment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |