Was een programma voor, maar die werkte niet bij mijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
iemand een idee hoe ik een niet-gepatieerde ruimte op mijn pc kan verwijderen en deze MB's bij mijn C schijf kan voegen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:54 schreef Timo20 het volgende:
TAKE ME OUT![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Iddquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijke plaat van Franz![]()
was weer een leuke Ek-stra weekend. Idols beller was![]()
Dat doe ik morgenmiddag welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:55 schreef Anne04 het volgende:
Nou, ik ga m'n tas voor pinkpop eens inpakken!
Was weer een leuke uitzending![]()
Partition Magic ??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
iemand een idee hoe ik een niet-gepartitioneerde ruimte op mijn pc kan verwijderen en deze MB's bij mijn C schijf kan voegen?
Vertel?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:57 schreef Marc63 het volgende:
Domien, zoom die camera ff in op dat scherm. Dan weten we ook waarom het zo warm lijkt in de studio.
quote:
Hahaha! Welk scherm?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:57 schreef Marc63 het volgende:
Domien, zoom die camera ff in op dat scherm. Dan weten we ook waarom het zo warm lijkt in de studio.
Ik dacht dat ik vrouwelijk schoon op Michiel's scherm zag. Maar toen ging Domien ervoor zitten.quote:
Lekker genieten van het weer en de warmte met Airquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]ff muzikaal voorbereiden op Pinkpop: Snow Patrol, Dave Matthews Band, Maximo Park
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |