Hoi Koekjequote:
Hoi DRosequote:
Het was weer gezelligquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi DRose.
En welterusten iedereen, nog 1 nachtje moet ik
.
![]()
.
Hallo Mookquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:29 schreef Marc63 het volgende:
Niet verstandig om alles ineens te lezen. Ik ken iemand die dat ging doen... nooit meer wat van gehoord.
Niet of nooit geweest...quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:36 schreef Glacier het volgende:
Zal vast beter zijn dan die lui van Acda en de Munnik
Wij hebben een tijd Superweb met ISDN gehad...inbellen op een 0800 nummerquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niet of nooit geweest...
was een hit in de eerste maand dat ik thuis internet hadISDN; met de bijbehorende maandrekening van dik 700 gulden
Dat is iets natuurlijk al snelquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:36 schreef Glacier het volgende:
Zal vast beter zijn dan die lui van Acda en de Munnik
Als de zon schijnt schijnen we samenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Onder mijn paraplu ♪
ik neem nooit water mee naar de wcquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:47 schreef Glacier het volgende:
Mmm, ik ben net op tijd tot de ontdekking gekomen dat naar de wc gaan zonder water geen goed idee is
Op festivals is dat heel normaal hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:52 schreef Glacier het volgende:
[..]
Maar het water in de wc neemt normaal gesproken wel iets meeDat zou dan blijven liggen
en daar nuttig je niets?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik helemaal leeg ben voordat ik naar Pinkpop ga
fijne muziek dit jaarquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor een klassieker m'n oor binnenwandelen.
Hoi Glacierquote:
quote:
Hoi Timquote:
Ik zag mijn buurman gisteren ook met de videocamera aan de slagquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:36 schreef D.Rose het volgende:
David Sides - Umbrella (voor hen die Rihanna niet aan kunnen horen)
http://www.youtube.com/watch?v=D7bsR8kD29M
ik ben er ook al aan begonnenquote:
* MutZ schuift een bakkie doorquote:
Daar stuitert hij nog niet echt van hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oh Glacier staat zo meteen te stuiteren met twee bakken tegelijk! [afbeelding]
Geweldige smileyquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oh Glacier staat zo meteen te stuiteren met twee bakken tegelijk! [afbeelding]
Wie zijn schuld is datquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:39 schreef Againzender het volgende:
Net toen de 'bedrijven top10!' jingle voorbij kwam begon Axel heel blij 'topIEN! topIEN!' te roepen. Volgens mij luistert hij teveel radio
Been there, done that, en dan stuiter je nog steeds niet... Je bent alleen wel direct goed wakkerquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nou, als ze allebei niet te roeren waren, dan wel denk ik
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:39 schreef Againzender het volgende:
Net toen de 'bedrijven top10!' jingle voorbij kwam begon Axel heel blij 'topIEN! topIEN!' te roepen. Volgens mij luistert hij teveel radio
Hoi ChatGirlquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:48 schreef ChatGirl het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb het over letterlijk niet meer roerbaar hequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:45 schreef MutZ het volgende:
Been there, done that, en dan stuiter je nog steeds niet... Je bent alleen wel direct goed wakker
Dat is toch de koffie fabel...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Been there, done that, en dan stuiter je nog steeds niet... Je bent alleen wel direct goed wakker
Die niemand meer durft te drinken zonder suiker en/of melk en waarvan ik denk 'ah lekker'quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb het over letterlijk niet meer roerbaar he
Dus 10 eenheden koffie, 1 water ofzo
in ieder geval ; sitting down here van lene marlin!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:57 schreef Glacier het volgende:
Hoi Chatgirl
Welke platen heb ik btw gemist net?
Een of andere knakker die je oproept om te bellen als je goed genoeg duits spreekt...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:58 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand al wat die duitse reclame op 3fm doet?
Waarom staat ie te dansen rondom iemand met een zak over zijn/haar hoofd?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat is toch de koffie fabel...
Het is toch alleen een kleine boost, maar is snel weer over. Heb ik me laten vertellen, via een nieuwssite ofzo..
Als mijn broertje 1 of 2 bakken heeft gehad, dan staat ie wel te springen en stuiteren... [afbeelding][afbeelding]
Miijn pappa als ie koffie zet: 3 scheppen met een bult er op. Daar kan je ongeveer een halve kop van op met heel veel melk, maar dan is het ook weer niet lekker. Dan zit ik altijd met zo'n gezicht:quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb het over letterlijk niet meer roerbaar he
Dus 10 eenheden koffie, 1 water ofzo
Bellini - Samba de Janeiroquote:
Vond jouw uitleg duidelijker!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:03 schreef Glacier het volgende:
[..]
Waarom staat ie te dansen rondom iemand met een zak over zijn/haar hoofd?
3 scheppen koffie..en hoeveel water dan? 1?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:05 schreef ChatGirl het volgende:
Miijn pappa als ie koffie zet: 3 scheppen met een bult er op. Daar kan je ongeveer een halve kop van op met heel veel melk, maar dan is het ook weer niet lekker. Dan zit ik altijd met zo'n gezicht:
Een kan (12 koppen), maar wij hebben geen 'normale' koffie. Die wij hebben is sterker. Dus dan ben je wel meteen ff wakker als mijn vader vroege dienst heeft tenminstequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:18 schreef Glacier het volgende:
[..]
3 scheppen koffie..en hoeveel water dan? 1?
Ik hoor wel iets wat ik weinig aan vind.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef TIM-846 het volgende:
hee! hoor ik daar Michael Buble?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef Againzender het volgende:
Dodgy
Ze bekijken het maar, ik ga naar het park
ik zal speciaal voor hem niet remmenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal speciaal voor hem niet remmen
Ha, ik zat al op die playlist te kijken of ik wat gemist hadquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:10 schreef Glacier het volgende:
De nieuwe Interpol is weer leuk
Edit: euh, oops, ik was gezapt natuurlijk
Middag Glacierquote:
Is recent opnieuw uitgebrachtquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef Cool_Runner het volgende:
die megahit deze week is wel een oud nummer zeg
quote:
Sowieso een beetje ziekenhuisomroep-niveau vind ik.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:24 schreef wolfrolf het volgende:
Rabbering meld te vaak of hij een plaat goed of niet goed vindt, imo. Beetje amateuristisch hoor
Ajoh, gezellig met z'n allen meebléren op kantoor.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:41 schreef cosmick het volgende:
Je wordt wel steeds uit en in je dip geslingerd met Rabbering zeg.
Blame de makers van de playlistquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:41 schreef TIM-846 het volgende:
langer dan 2 nummers genieten zit er bij rabbering niet in nee.
quote:
probeer je iets duidelijk te maken?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:06 schreef Roel_Jewel het volgende:Lantinga
![]()
Lantinga
![]()
Lantinga
![]()
Lantinga
![]()
Lantinga
![]()
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt...quote:
Hij is Lantinga-fanquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt...
Altijd al gedachtquote:
Jij bent liefquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:06 schreef Roel_Jewel het volgende:Lantinga
![]()
Lantinga
![]()
Lantinga
![]()
Lantinga
![]()
Lantinga
![]()
The Hot Stewards zijn briljantquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:37 schreef Toad het volgende:
Eén of andere schoolrockachtige cover van de Edge of Heaven staat nu aan kop bij de MetMichiel singelstrijd.
wbquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:40 schreef Litton-Lane het volgende:
biw![]()
* Push it real good, Zout en peper zijn hier * *retro-smile*
Mag ik mag ik??? Okay, komt 'iequote:Op donderdag 24 mei 2007 18:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Shit, zit ik een heel verhaal te typen, doe ik iets fout. Alles kwijt.
Zo-me-teen: Met Michiel, ik weet niet welke?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:10 schreef D.Rose het volgende:
*meldt
Ha die Michiel Veenstra!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:18 schreef MichielV het volgende:
Hallo bloemenkindertjes!
Hoi!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:18 schreef MichielV het volgende:
Hallo bloemenkindertjes!
En ook nog wat Nederlands ertussendoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Opeens over van Duits over naar Engels en weer terug naar Duits...
Ganz Toll!quote:
Lekker gegeten?quote:
Ik denk dat het hier zo rustig is door het weer, dat gebeurt wel vaker op zulke dagen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Lekker gegeten?
Rustig hier! Ik ga even zitten fotoshoppen, moet voor zaterdag iets afhebben om te printen en morgen heb ik bijna geen tijd.
Is er al een topic geopend voor de meet?
Wel een beetje ongezellig...quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier zo rustig is door het weer, dat gebeurt wel vaker op zulke dagen.
Ja, heerlijk gegetenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Lekker gegeten?
Rustig hier! Ik ga even zitten fotoshoppen, moet voor zaterdag iets afhebben om te printen en morgen heb ik bijna geen tijd.
Is er al een topic geopend voor de meet?
Volgens mij gaat het het komend weekend ook wel rustig worden...quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier zo rustig is door het weer, dat gebeurt wel vaker op zulke dagen.
Dat is nog aardig wat...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:02 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zou ook veel liever buiten zitten, maar ze vinden het nog nodig bij mij op school om een grote opdracht te geven die over 2 weken af moet zijn. En ik moet mijn fotografieboek, typografie-opdracht én een groepsproject over 2 weken inleveren.
dat klinkt heel saai...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:06 schreef ChatGirl het volgende:
Fotografie is bijna af gelukkig, dat ga ik tijdens pinksteren ff afmaken, hopelijk ook typografie, wat trouwens echt een graf-opdracht is.
Wie verzint nou een opdracht om leestekens te benoemen (punt, komma, divisie, enz) en daar het juiste en foute gebruik van te geven, en dat moet dan ook nog allemaal mooi vormgegeven worden.
Jeetje wat een opdracht! En wat een werk dat je dat allemaal tegelijk af moet hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:06 schreef ChatGirl het volgende:
Fotografie is bijna af gelukkig, dat ga ik tijdens pinksteren ff afmaken, hopelijk ook typografie, wat trouwens echt een graf-opdracht is.
Wie verzint nou een opdracht om leestekens te benoemen (punt, komma, divisie, enz) en daar het juiste en foute gebruik van te geven, en dat moet dan ook nog allemaal mooi vormgegeven worden.
En terecht dat jou dat tegenhoudtquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:11 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb hier wel een boek liggen met de meeste dingen er in, maar dat is zo uitgebreid, dat ik net zo goed dat boek in kan leveren. Overtypen, inkorten en opmaken. Komt wel goed, het is alleen het er aan beginnen wat me eigenlijk tegenhoudt.
Alleen de komma heeft al 10 pagina's uitleg. En dat is dan de eerste van mijn lijstje. Er volgen er nog 22.quote:
OMGquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen de komma heeft al 10 pagina's uitleg. En dat is dan de eerste van mijn lijstje. Er volgen er nog 22.![]()
Over nutteloze verslagen gesproken...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen de komma heeft al 10 pagina's uitleg. En dat is dan de eerste van mijn lijstje. Er volgen er nog 22.![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Belachelijk!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
uuhhm, lijkt mij leuk! Waar staan ze?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[afbeelding]Ik heb een hele map vol. Hebben?[afbeelding]
[afbeelding]
De vorige keer was er een voicetrack in de zendtijd van Barbara (dinsdag). Op z'n normale avond zal 'ie er wel gewoon zijn denk ik hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoorde trouwens Domien 's ochtends zeggen dat hij om 04:00 - 06:00 weer on-air is. Sander Guijs is vanavond ook weer te horen, mits hij aanwezig is want de vorige keer was hij er niet.
De lokale omroep hier heet Haarlem 105, bedoel je die soms?quote:Heb vandaag van 07:35 - 12:00 naar de zender met 3 cijfers erin moeten luisteren.. Dat verklaart dan ook direct waarom mijn humeur de rest van de dag niet al te goed was... Zal er verder maar geen woorden aan vuil maken.![]()
Ik ga nog even zoeken of ik wat leuks kan vinden...quote:Zometeen request uurtje. Gaan jullie nog wat leuke platen requesten?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
De vorige keer was er een voicetrack in de zendtijd van Barbara (dinsdag). Op z'n normale avond zal 'ie er wel gewoon zijn denk ik hoor.
Het zou zomaar kunnen!quote:De lokale omroep hier heet Haarlem 105, bedoel je die soms?
Ben benieuwd wat het gaat worden.quote:Ik ga nog even zoeken of ik wat leuks kan vinden...
Hoi Mutz, helemaal niet voorspelbaar dat jij je meldtquote:
Echt niet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi Mutz, helemaal niet voorspelbaar dat jij je meldt
Neuhquote:
Je neus groeitquote:
Ik heb ontzettend het gevoel dat je Muijs' stem met die van mij verward...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoorde trouwens Domien 's ochtends zeggen dat hij om 04:00 - 06:00 weer on-air is. Sander Guis is vanavond ook weer te horen, mits hij aanwezig is want de vorige keer was hij er niet.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:24 schreef -Hans- het volgende:
Hej Maricha in welke periode van RdW.nl ben jij producer geweest, vanaf het begin of de periode met Jeroen kijk in de Vegte ? Ken je de plaat 2 Heads - Out of The City nog?
Het laatste jaar, dus nog een half jaar met Jeroen & Sanderquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:24 schreef -Hans- het volgende:
Hej Maricha in welke periode van RdW.nl ben jij producer geweest, vanaf het begin of de periode met Jeroen kijk in de Vegte ? Ken je de plaat 2 Heads - Out of The City nog? Was in een bepaalde periode een beetje het thema van RdW. Aardige plaat trouwens.![]()
Same Jeans![]()
W8ff hoor want nu volg ik het ff niet meer. Ik werd dus om 05:50 wakker met de stem van Muijs ? Dacht toch even dat jij het was! Dat heb ik inderdaad al een keer eerder gehad, maar ik gooi het maar even op het net ontwaken en dat valt op zo'n tijdstip niet mee, zeker voor mij.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend het gevoel dat je Muijs' stem met die van mij verward...
Guis 01-04 vanavond, Muijs 04-06!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:45 schreef Maricha het volgende:
Het laatste jaar, dus nog een half jaar met Jeroen & Sander
http://www.youtube.com/watch?v=0AeWdkXns88 (deze versie is volgens mij wel wat anders t.o.v. de radio edit)quote:Die plaat kan ik me ff niet voor de geest halen, moet hem horen
Ik ga ff zoeken want die kan ik mij zo niet voor de geest halen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]!!!!!!!!!
Later nog bruut verkracht door George Michael.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:02 schreef -Hans- het volgende:
'ndoei Litton-Lane![]()
Eric Corton krijgt de nieuwe single van Bon Jovi te horen, maar is duidelijk niet onder de indruk!![]()
Nee hoor, er verscheen een foutmelding op de pc en de reactie van Eric Corton () spreekt boekdelen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Houston, we've got a touchdown!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:04 schreef D.Rose het volgende:
test
Eh, ja! Hahaha! Maar je bent niet de enige. We horen het zoooovaak dat we zo op elkaar lijken qua stemmen. Wat doodzonde is, want we zijn sámen heel erg leuk!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
W8ff hoor want nu volg ik het ff niet meer. Ik werd dus om 05:50 wakker met de stem van Muijs ?
Nee, ik ook niet. Hij is gebaseerd op Flawless, niet op Out Of The City. Waarom leg ik die link dan joh? Was Flawless ook zo'n rdw.nl-hit?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0AeWdkXns88 (deze versie is volgens mij wel wat anders t.o.v. de radio edit)
[..]
Ik ga ff zoeken want die kan ik mij zo niet voor de geest halen.
Ja dus. 2001quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nee, ik ook niet. Hij is gebaseerd op Flawless, niet op Out Of The City. Waarom leg ik die link dan joh? Was Flawless ook zo'n rdw.nl-hit?
Gewoon eens proberen zo'n combi! Hopelijk kan ik het verschil dan wel goed horen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Eh, ja! Hahaha! Maar je bent niet de enige. We horen het zoooovaak dat we zo op elkaar lijken qua stemmen. Wat doodzonde is, want we zijn sámen heel erg leuk!!
Zat net de clip van George te checken maar ik hoorde de link niet, maar ik zie dat je inmiddels je reactie wat hebt aangepast. Heb ook even gekeken en beide platen zijn rond 2001/2002 uitgekomen en in het nummer van George Michael wordt trouwens wel gezongen over ' Out of the city '. Dus die link is er wel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ja dus. 2001Hè, gelukkig! Ik dacht dat ik gek was geworden!
Hej Toad! Ja, veel zijn al aan het pitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:22 schreef Toad het volgende:
Hahaha, Hans bouwt hier een heel feestje.
quote:Fuck you, I wont do what you tell me
Absoluut! en Dennis is geloof ik 3 weken met vakantie dus als Corton volgende week weer zulke goede muziek draait dan zou dat wel mooi zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:57 schreef Toad het volgende:
En hij heeft ook al Sick Sick Sick gedraaid dit uur? Hehehe, lekker raguurtje dan.
Ik vind het maar 'sick sick sick'.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:15 schreef -Hans- het volgende:
Car crash filmpje van Lisa "Left Eye" Lopez had ik ook nog niet gezien! de video is op 20 mei ge-add op Youtube (al zegt dat niet alles)..
Jup, me2.quote:Ik vind het maar 'sick sick sick'.![]()
Leuke plaat en gelukkig nog niet zo grijs gedraaid als haar eerste singlequote:De nieuwe van Amy vind ik wel gaan.
D.A.N.C.E. is wel apart om te horen, maar gaat denk ik snel vervelen als je het omdoopt tot Megahit. Ik gok en hoop zelf op de nieuwe van Ilse de Lange. Zij staat ook op Pinkpop en de single is nog maar net uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:22 schreef Toad het volgende:
Hans, durf jij je te wagen aan een MH voorspelling? Ik vind het nogal lastig. D.A.N.C.E. misschien?
Guis ! daar ben je danquote:
uuuhhm, ik moet de plaat nog een paar keer horen denk ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:28 schreef Toad het volgende:
Reach for the light.... hm dat zou leuk zijn. Maar ik verwacht niet dat het echt een hit gaat worden. Het klinkt toch net iets minder catchy dan de vorige singles.
ha DJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |