Lekker gegeten?quote:
Ik denk dat het hier zo rustig is door het weer, dat gebeurt wel vaker op zulke dagen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Lekker gegeten?
Rustig hier! Ik ga even zitten fotoshoppen, moet voor zaterdag iets afhebben om te printen en morgen heb ik bijna geen tijd.
Is er al een topic geopend voor de meet?
Wel een beetje ongezellig...quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier zo rustig is door het weer, dat gebeurt wel vaker op zulke dagen.
Ja, heerlijk gegetenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Lekker gegeten?
Rustig hier! Ik ga even zitten fotoshoppen, moet voor zaterdag iets afhebben om te printen en morgen heb ik bijna geen tijd.
Is er al een topic geopend voor de meet?
Volgens mij gaat het het komend weekend ook wel rustig worden...quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier zo rustig is door het weer, dat gebeurt wel vaker op zulke dagen.
Dat is nog aardig wat...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:02 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zou ook veel liever buiten zitten, maar ze vinden het nog nodig bij mij op school om een grote opdracht te geven die over 2 weken af moet zijn. En ik moet mijn fotografieboek, typografie-opdracht én een groepsproject over 2 weken inleveren.
dat klinkt heel saai...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:06 schreef ChatGirl het volgende:
Fotografie is bijna af gelukkig, dat ga ik tijdens pinksteren ff afmaken, hopelijk ook typografie, wat trouwens echt een graf-opdracht is.
Wie verzint nou een opdracht om leestekens te benoemen (punt, komma, divisie, enz) en daar het juiste en foute gebruik van te geven, en dat moet dan ook nog allemaal mooi vormgegeven worden.
Jeetje wat een opdracht! En wat een werk dat je dat allemaal tegelijk af moet hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:06 schreef ChatGirl het volgende:
Fotografie is bijna af gelukkig, dat ga ik tijdens pinksteren ff afmaken, hopelijk ook typografie, wat trouwens echt een graf-opdracht is.
Wie verzint nou een opdracht om leestekens te benoemen (punt, komma, divisie, enz) en daar het juiste en foute gebruik van te geven, en dat moet dan ook nog allemaal mooi vormgegeven worden.
En terecht dat jou dat tegenhoudtquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:11 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb hier wel een boek liggen met de meeste dingen er in, maar dat is zo uitgebreid, dat ik net zo goed dat boek in kan leveren. Overtypen, inkorten en opmaken. Komt wel goed, het is alleen het er aan beginnen wat me eigenlijk tegenhoudt.
Alleen de komma heeft al 10 pagina's uitleg. En dat is dan de eerste van mijn lijstje. Er volgen er nog 22.quote:
OMGquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen de komma heeft al 10 pagina's uitleg. En dat is dan de eerste van mijn lijstje. Er volgen er nog 22.![]()
Over nutteloze verslagen gesproken...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen de komma heeft al 10 pagina's uitleg. En dat is dan de eerste van mijn lijstje. Er volgen er nog 22.![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Belachelijk!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
uuhhm, lijkt mij leuk! Waar staan ze?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[afbeelding]Ik heb een hele map vol. Hebben?[afbeelding]
[afbeelding]
De vorige keer was er een voicetrack in de zendtijd van Barbara (dinsdag). Op z'n normale avond zal 'ie er wel gewoon zijn denk ik hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoorde trouwens Domien 's ochtends zeggen dat hij om 04:00 - 06:00 weer on-air is. Sander Guijs is vanavond ook weer te horen, mits hij aanwezig is want de vorige keer was hij er niet.
De lokale omroep hier heet Haarlem 105, bedoel je die soms?quote:Heb vandaag van 07:35 - 12:00 naar de zender met 3 cijfers erin moeten luisteren.. Dat verklaart dan ook direct waarom mijn humeur de rest van de dag niet al te goed was... Zal er verder maar geen woorden aan vuil maken.![]()
Ik ga nog even zoeken of ik wat leuks kan vinden...quote:Zometeen request uurtje. Gaan jullie nog wat leuke platen requesten?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
De vorige keer was er een voicetrack in de zendtijd van Barbara (dinsdag). Op z'n normale avond zal 'ie er wel gewoon zijn denk ik hoor.
Het zou zomaar kunnen!quote:De lokale omroep hier heet Haarlem 105, bedoel je die soms?
Ben benieuwd wat het gaat worden.quote:Ik ga nog even zoeken of ik wat leuks kan vinden...
Hoi Mutz, helemaal niet voorspelbaar dat jij je meldtquote:
Echt niet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi Mutz, helemaal niet voorspelbaar dat jij je meldt
Neuhquote:
Je neus groeitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |