Hoi Koekjequote:
Hoi DRosequote:
Het was weer gezelligquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi DRose.
En welterusten iedereen, nog 1 nachtje moet ik
.
![]()
.
Hallo Mookquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:29 schreef Marc63 het volgende:
Niet verstandig om alles ineens te lezen. Ik ken iemand die dat ging doen... nooit meer wat van gehoord.
Niet of nooit geweest...quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:36 schreef Glacier het volgende:
Zal vast beter zijn dan die lui van Acda en de Munnik
Wij hebben een tijd Superweb met ISDN gehad...inbellen op een 0800 nummerquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niet of nooit geweest...
was een hit in de eerste maand dat ik thuis internet hadISDN; met de bijbehorende maandrekening van dik 700 gulden
Dat is iets natuurlijk al snelquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:36 schreef Glacier het volgende:
Zal vast beter zijn dan die lui van Acda en de Munnik
Als de zon schijnt schijnen we samenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Onder mijn paraplu ♪
ik neem nooit water mee naar de wcquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:47 schreef Glacier het volgende:
Mmm, ik ben net op tijd tot de ontdekking gekomen dat naar de wc gaan zonder water geen goed idee is
Op festivals is dat heel normaal hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:52 schreef Glacier het volgende:
[..]
Maar het water in de wc neemt normaal gesproken wel iets meeDat zou dan blijven liggen
en daar nuttig je niets?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik helemaal leeg ben voordat ik naar Pinkpop ga
fijne muziek dit jaarquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor een klassieker m'n oor binnenwandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |