Hoi Glacierquote:
quote:
Hoi Timquote:
Ik zag mijn buurman gisteren ook met de videocamera aan de slagquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:36 schreef D.Rose het volgende:
David Sides - Umbrella (voor hen die Rihanna niet aan kunnen horen)
http://www.youtube.com/watch?v=D7bsR8kD29M
ik ben er ook al aan begonnenquote:
* MutZ schuift een bakkie doorquote:
Daar stuitert hij nog niet echt van hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oh Glacier staat zo meteen te stuiteren met twee bakken tegelijk! [afbeelding]
Geweldige smileyquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oh Glacier staat zo meteen te stuiteren met twee bakken tegelijk! [afbeelding]
Wie zijn schuld is datquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:39 schreef Againzender het volgende:
Net toen de 'bedrijven top10!' jingle voorbij kwam begon Axel heel blij 'topIEN! topIEN!' te roepen. Volgens mij luistert hij teveel radio
Been there, done that, en dan stuiter je nog steeds niet... Je bent alleen wel direct goed wakkerquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nou, als ze allebei niet te roeren waren, dan wel denk ik
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:39 schreef Againzender het volgende:
Net toen de 'bedrijven top10!' jingle voorbij kwam begon Axel heel blij 'topIEN! topIEN!' te roepen. Volgens mij luistert hij teveel radio
Hoi ChatGirlquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:48 schreef ChatGirl het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb het over letterlijk niet meer roerbaar hequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:45 schreef MutZ het volgende:
Been there, done that, en dan stuiter je nog steeds niet... Je bent alleen wel direct goed wakker
Dat is toch de koffie fabel...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Been there, done that, en dan stuiter je nog steeds niet... Je bent alleen wel direct goed wakker
Die niemand meer durft te drinken zonder suiker en/of melk en waarvan ik denk 'ah lekker'quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb het over letterlijk niet meer roerbaar he
Dus 10 eenheden koffie, 1 water ofzo
in ieder geval ; sitting down here van lene marlin!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:57 schreef Glacier het volgende:
Hoi Chatgirl
Welke platen heb ik btw gemist net?
Een of andere knakker die je oproept om te bellen als je goed genoeg duits spreekt...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:58 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand al wat die duitse reclame op 3fm doet?
Waarom staat ie te dansen rondom iemand met een zak over zijn/haar hoofd?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat is toch de koffie fabel...
Het is toch alleen een kleine boost, maar is snel weer over. Heb ik me laten vertellen, via een nieuwssite ofzo..
Als mijn broertje 1 of 2 bakken heeft gehad, dan staat ie wel te springen en stuiteren... [afbeelding][afbeelding]
Miijn pappa als ie koffie zet: 3 scheppen met een bult er op. Daar kan je ongeveer een halve kop van op met heel veel melk, maar dan is het ook weer niet lekker. Dan zit ik altijd met zo'n gezicht:quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb het over letterlijk niet meer roerbaar he
Dus 10 eenheden koffie, 1 water ofzo
Bellini - Samba de Janeiroquote:
Vond jouw uitleg duidelijker!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:03 schreef Glacier het volgende:
[..]
Waarom staat ie te dansen rondom iemand met een zak over zijn/haar hoofd?
3 scheppen koffie..en hoeveel water dan? 1?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:05 schreef ChatGirl het volgende:
Miijn pappa als ie koffie zet: 3 scheppen met een bult er op. Daar kan je ongeveer een halve kop van op met heel veel melk, maar dan is het ook weer niet lekker. Dan zit ik altijd met zo'n gezicht:
Een kan (12 koppen), maar wij hebben geen 'normale' koffie. Die wij hebben is sterker. Dus dan ben je wel meteen ff wakker als mijn vader vroege dienst heeft tenminstequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:18 schreef Glacier het volgende:
[..]
3 scheppen koffie..en hoeveel water dan? 1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |