quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:31 schreef Sickert het volgende:
* Sickert morgen de mini kopen
zit wat werk aan (een goede week ontroesten en overspuiten) en dan is ie vet cool
van het weekend gooi ik wat foto's online
nee capelle a/d ijssel en diamond bij het alexandrium.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
@static: werk jij nou bij Eneco in Dordt? Bij de oude Energiecentrale?
Ging wel. Maar vond 2 uurtjes lang genoegquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[BoF]Diamond3d: knallen ?
punishersd: eerst afwassen
[BoF]Diamond3d: heb je toch een vrouw voor
punishersd: klopt ik doe het afdrogen
![]()
en ik ben shell chemicals europe, hoofdweg 256/258, ook bij alexandriumquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee capelle a/d ijssel en diamond bij het alexandrium.
Was zeker gezellig met zijn 2enquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:12 schreef IJsmuts het volgende:
homo's pas op, ik kom nu ownen op de server met een maat![]()
waren inderdaad leuke potjes. toch nog een 57:1 k/d gescoord dankzij julliequote:Op donderdag 17 mei 2007 20:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Was zeker gezellig met zijn 2en
Net een paar leuke rondjes met Puni en Diamond gespeeld. Lange tijd hadden we alle drie 0 deaths, maar uiteindelijk werden we toch allemaal minimaal 1x gekilled. Wel jammer.
Zo nu weer aan het "werk"
Handleiding valt toch wel te downloaden ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:37 schreef jpjedi het volgende:
Handleiding wordt moeilijk want die zit nog in mijn koffer die in Londen staat.![]()
Dat staat te aggressief tegenover die kakkersquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:58 schreef ursel het volgende:
Hey Baus, waarom heb jij niet zo'n stoer V-tje..
Nee dan moet hij eerst inloggenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:55 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Handleiding valt toch wel te downloaden ?
Security moet toch agreesief zijn om gezag af te dwingen..quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:00 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat staat te aggressief tegenover die kakkersNa sluitingstijd maakt het niet uit
Ik heb wel een badge met Security![]()
Prima, ik hoor het wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:36 schreef BattleLies het volgende:
@ Postman: Ik zal mijn broertje ff vragen hoe en wat hij wil/kan regelen wat betreft vervoer vanuit Nijmegen. Als er een trein IS zo vroeg kan hij die ook pakken, anders zou een liftje wel handig zijn! Maar dat laat ik je dan nog ff weten oke?!thx iig!!!
Een bepaalde lichaamshouding aannemen en een porto op je borst doet wonderenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Security moet toch agreesief zijn om gezag af te dwingen..
Ja zoiets moet het toch zijn lijkt me..maar welke instelling dat dat veroorzaakt is me een raadsel. Werkt gewoon op windows mobile 5.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee dan moet hij eerst inloggen
@JP: Waarschijnlijk heeft het te maken met https sites? Misschien werkt dat niet lekker op dat ding of moet je er iets voor instellen.
Toch wel met consumptie he.. anders dwing je nog geen respect af..quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:19 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Een bepaalde lichaamshouding aannemen en een porto op je borst doet wonderen![]()
Doen ze lastig dan is een vlotte en assertieve babbel al voldoende om de meeste mensen weg te jagen![]()
We hebben Diki ook ff gevraagd maar die rijdt via Duitsland om BugWorks op te halen. Dus die komt er niet langs. Mijn broertje is op het moment niet te bereiken maar zo gauw ik hem bereik vraag ik hem of hij op een plek kan komen waar je hem makkelijk zou kunnen oppikken.quote:
Misschien een overbodige tip ofzo, maar eeuuh..quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
We hebben Diki ook ff gevraagd maar die rijdt via Duitsland om BugWorks op te halen. Dus die komt er niet langs. Mijn broertje is op het moment niet te bereiken maar zo gauw ik hem bereik vraag ik hem of hij op een plek kan komen waar je hem makkelijk zou kunnen oppikken.
Er rijdt namelijk GEEn trein zo vroeg .. de vroegste komt om half 9 ofzo aan .. Wil jij er nog eens serieus over nadenken, eventueel je maten vragen of ze het een groot probleem vinden omdat zij dan ook eerder op/weg moeten?!
Gooi hem ook in de auto en niet alleen zijn spullen...quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik pik hem wel op, lullig als hij anders niet mee kan toch.
Als hij maar wel een beetje moeite doet om een makkelijke en snelle plek te vinden waar we hem op kunnen pikken, zodat we direct de spullen in de auto kunnen gooien en door kunnen rijden
Toppie! Ik zal hem vragen waar hij kan gaan staan! Je hoort het van me!! nogmaals: THX!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik pik hem wel op, lullig als hij anders niet mee kan toch.
Als hij maar wel een beetje moeite doet om een makkelijke en snelle plek te vinden waar we hem op kunnen pikken, zodat we direct de spullen in de auto kunnen gooien en door kunnen rijden
mail me ff je adresquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:33 schreef -Raffie- het volgende:
Baus weet je al hoelaat je me ongeveer komt ophalen ?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Gooi hem ook in de auto en niet alleen zijn spullen...
Ik ben pitten..
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 06:32 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
Nog meer zielepietjes die vandaag moeten werken???
Geen slaapzak?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:36 schreef BattleLies het volgende:
Airsoft Info!!!
Vergeet niet mee te nemen:
- lunch
- voldoende drinken (van al dat rennen krijg je dorst )
- een setje extra droge/schone kleren
- een riem
- stevige schoenen
- geld voor extra munitie
- eventueel je eigen veiligheidsbril
It wasn't me..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:43 schreef staticdata het volgende:
Ursel / viro wat hebben jullie gedaan
Woning in Den Haag uitgebrand
Wat waren we weer dapper.quote:06:26:05 18-05-07 17 G BRAN PRIO 1 6230 6151 LINIEWAL 18 PRINSENBEEK WONINGBRAND (INC: 05)
705180626051201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
705180626051201960 1201960 BRW Prinsenbeek ( Lichtkrant )
705180626051201925 1201925 BRW Breda ( Lichtkrant )
705180626051201304 1201304 BRW Breda ( AL-6152 )
705180626051201300 1201300 BRW Breda ( Kazernetechniek )
705180626051200218 1200218 BRW Prinsenbeek ( ploeg A )
705180626051200198 1200198 BRW Breda ( Kazernealarm )
705180626051200191 1200191 BRW Breda ( BvD )
705180626051200183 1200183 BRW Breda ( Info OvD )
2406..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:32 schreef staticdata het volgende:
FOK!forum-poststatistieken. #150
ik sta op plek 1920nog even en ik heb tong80 ingehaald
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:47 schreef jpjedi het volgende:
Wekker ging weer vroeg vandaag:
[..]
Wat waren we weer dapper.2 kinderen en man naar ziekenhuis en weer bij bewustzijn.
.
Vroeg.. Man, toen zat ik alweer bijna in de auto..quote:06:26:05 18-05-07
Afsluiten zijn ze altijd razendsnel mee..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:49 schreef FJD het volgende:
Homooooooos
Hebben die eikels van de UPC gisteren toch opeens m'n kabelconnectie afgeslotenDe rekening van de TV was niet betaald en ik had de eigenaar daar al opgewezen. Ik heel braaf aan de telefoon gezegd dat ik maandag wel zou komen betalen met in m'n achterhoofd de gedachte dat als dat niet zou gebeuren dat t nog wel een week of twee zou duren voor ze het echt af zouden sluiten. Niet dus
Wat heb je nou weer in elkaar geschopt?quote:
heb je naar de foto gekekenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:11 schreef jpjedi het volgende:
Vet bakkie Kevin!
Wel middenuitlaatje eronder he!![]()
geeft niks die vrouw is toch een leugenaarquote:
Ik had nog nooit van dat mens gehoord..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
geeft niks die vrouw is toch een leugenaar
het is een vrouw en dan zegt ze dat ze groenteman is
@ Fer
dont fuck with Upc
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 06:32 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
Nog meer zielepietjes die vandaag moeten werken???
Ik heb ze vijf maanden gefuckedquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:23 schreef escape_nl het volgende:
Mag de optie uit op de server dat claymores schadelijk zijn voor je team?
Jij ook... Hoop er een half dagje van te maken, ik dacht ik doe sociaal en ga werken... Is 80% vrij ofzo...quote:
Ik dacht dat ik helemaal alleen zou zijn.. is er toch nog een zwerver ook gekomen..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Jij ook... Hoop er een half dagje van te maken, ik dacht ik doe sociaal en ga werken... Is 80% vrij ofzo...
Een e-book betekent toch dat t digitaal is?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:41 schreef ursel het volgende:
En een e-book van 720 pagina's printen wordt dan ook wel weer wat lastiger..![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:23 schreef escape_nl het volgende:
Tis nu idd nog een e-book..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Een e-book betekent toch dat t digitaal is?
Idd, die snipers verneuqen echt de hele map je kunt nergens meer langs omdat die dingen overal staan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:47 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
I love you![]()
![]()
![]()
ga ik gelijk BF2 opstarten![]()
Het grappige is als je op google earth op het dorpje inzoomt er dus een punaise met een plaatje van die tank staatquote:
persoonlijk vind ik het wel fijn, anders gaan ze weer als debielen overal claymores neerleggen, en nu kijken ze vaak wel uit als ze vaak een teamkill aan hun reet krijgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:23 schreef escape_nl het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik het wel fijn, anders gaan ze weer als debielen overal claymores neerleggen, en nu kijken ze vaak wel uit als ze vaak een teamkill aan hun reet krijgen.
vind het echt een onzinregel, zo kan je niet gebruik maken van de claymores, al die randebielen die steeds door de claymores lopen, andere infantry moet juist uitkijken waar ze lopen!!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik het wel fijn, anders gaan ze weer als debielen overal claymores neerleggen, en nu kijken ze vaak wel uit als ze vaak een teamkill aan hun reet krijgen.
ow spannend....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:47 schreef staticdata het volgende:
de server zit vol en eerst huissie doen en dan ga ik weer ownen
toen was ik het nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:58 schreef jpjedi het volgende:
Hij is gisteren ook drie keer plat gegaan.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:57 schreef Incolumis het volgende:
we hebben een nieuwe Frank, Puni
[10:54] punishersd: heb jij bf2cc :p
[10:54] [Admin BoF] Incolumis: ja
[10:54] punishersd: ik doe een map toevoegen aan de map list en heel de server crasht en krijg hem niet meer gestart
[10:54] [Admin BoF] Incolumis: lol
[10:55] [Admin BoF] Incolumis: doe je goed
[10:55] [Admin BoF] Incolumis: krijg em ook niet aan de praat
[10:55] punishersd: ja zoveel verkeerd deed ik niet :p
[10:55] [Admin BoF] Incolumis: is een bug
[10:55] [Admin BoF] Incolumis: heb het ook wel eens gehad
[10:55] punishersd: ok
[10:56] punishersd: en nu?
[10:56] punishersd: publicservers contacten ofzo?
[10:56] [Admin BoF] Incolumis: wachten tot ze de server hersatarten
[10:56] [Admin BoF] Incolumis: ja
[10:56] punishersd: ok
kom is op x-firequote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
FF aan is prettig en ook beter voor het niveau van de server. Zelfde geldt voor claymores.
@Lies: Hoeven we geen slaapspullen mee te nemen? Wat is daar allemaal al aanwezig? Kussen, hoes, slaapzak, bed???
Hebben jullie inmiddels contact opgenomen met PS of moet ik ff een mailtje sturen?quote:
Ja! Zie mail die fer net heeft gestuurd! Alleen 1 correctie daarop: Luchtbed is niet nodig want we slapen in stapelbedden. Slaapzak en kussen is voldoende!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
FF aan is prettig en ook beter voor het niveau van de server. Zelfde geldt voor claymores.
@Lies: Hoeven we geen slaapspullen mee te nemen? Wat is daar allemaal al aanwezig? Kussen, hoes, slaapzak, bed???
ik zeg ook, we hebben een nieuwe Frankquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
je geeft zelf ook aan dat je het hebt gehad
![]()
![]()
Ik stuur nu een mailtje. Heb geen x-fire op de laptop.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
kom is op x-fire. misschien dat jij iemand van publicservers kan contacten
Ja en jij was lekker aan het snipenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:54 schreef escape_nl het volgende:
server down
Snipers leggen die dingen toch wel neer, of FF nou aan of uit staat, FF uit is alleen prettiger voor de mede-spelersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Check je mail lambalquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:56 schreef nlboy het volgende:
Wat voor dingen moet je meenemen voor het slapen (slaapzak, luchtbed?) en bij de BBQ zat toch het bier inbegrepen of moet je zelf meenemen?![]()
Ik zie het. thx!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:00 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja! Zie mail die fer net heeft gestuurd! Alleen 1 correctie daarop: Luchtbed is niet nodig want we slapen in stapelbedden. Slaapzak en kussen is voldoende!!
ps. Mijn broertje heeft zijn auto zo gefixt (alleen catalysator is nog kapot) dat hij zelf naar eindhoven kan rijdenAnders zit hij ook weer met een probleem voor de terugweg aangezien hij niet blijft slapen enz
thx in ieder geval voor je aanbod!
dank uquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik stuur nu een mailtje. Heb geen x-fire op de laptop.
Oké duidelijk. Dank je wel!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:00 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja! Zie mail die fer net heeft gestuurd! Alleen 1 correctie daarop: Luchtbed is niet nodig want we slapen in stapelbedden. Slaapzak en kussen is voldoende!!
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:01 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja en jij was lekker aan het snipen
[..]
Snipers leggen die dingen toch wel neer, of FF nou aan of uit staat, FF uit is alleen prettiger voor de meden00b-spelers![]()
Ik zal het zo snel mogelijk proberen te doen. Moet nu eerst even boodschappen doen, voor de markt is verdwenen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:04 schreef staticdata het volgende:
Jorrit, als die zooi draait, kijk even naar de maplist, er staat namelijk 1 karkand 32 player in
karkand is wel leuk! alleen niet 24/7quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zal het zo snel mogelijk proberen te doen. Moet nu eerst even boodschappen doen, voor de markt is verdwenen.
Oh en het was ook mijn idee om telkens Karkand tussendoor te doen, om de server zeg maar weer vol te trekken
precies dan zitten we op een lijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zal het zo snel mogelijk proberen te doen. Moet nu eerst even boodschappen doen, voor de markt is verdwenen.
Oh en het was ook mijn idee om telkens Karkand tussendoor te doen, om de server zeg maar weer vol te trekken
nee daarom doen we het nu om en om. 1x karkand, dan weer sharqi, dan vullen we de server weer met karkand, dan komt ik wil ook in je bad en dan weer karkand etc etc etc....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:08 schreef BattleLies het volgende:
[..]
karkand is wel leuk! alleen niet 24/7
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:07 schreef BattleLies het volgende:
Voor de vrouwen die blijven slapen:
- oordopjes!!
Bitch... Harde werkers (quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:22 schreef RudyCarell het volgende:
ik neem vanmiddag lekker vrij...
uhm de mappen nu zijn, sharqi, shongua stalement en kubra damquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:32 schreef Blinker het volgende:
Maar wat is er mis met deze maps dan?
Ik was Karkand only toch al een beetje ziek..
Omg, doe er wat aanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
uhm de mappen nu zijn, sharqi, shongua stalement en kubra dam
dit is by far de aller maar dan ook aller tering tyfus vetste trailer OOITquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:10 schreef RudyCarell het volgende:
TE FOKKIN VET! Transformers nieuwe trailer! Go Spielberg!
http://www.universalpictures.nl/bioscoop/data/trans/trailerf.html
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:10 schreef RudyCarell het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
dit is by far de aller maar dan ook aller tering tyfus vetste trailer OOIT
OMFG ik zat steeds OMFG te roepen
Bij de eerste half minuut dacht ik: jezus wat stomquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
dit is by far de aller maar dan ook aller tering tyfus vetste trailer OOIT
OMFG ik zat steeds OMFG te roepen
damn damn DAMN!!!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zei ik ook! Dit is de eerste film sinds tijden waar je wel voor naar de bisocoop MOET!
Keun bakkie hoor..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:31 schreef Sickert het volgende:
...
hebben we toch allebei alquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:05 schreef ursel het volgende:
JP..
[TK] Pokerset en 100% plastic playing cards
Misschien reserve chippies..quote:
Chips zijn om te etenquote:
Dan ga je ze halenquote:
Voor het sportieve gedeelte hebben we jou toch voor..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan ga je ze halenRennen met die luie donder van je!
LEUK om een keer te huren maar ik ga er niet voor naar de biosquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:10 schreef RudyCarell het volgende:
Kom ff op MSN pik!! Ik ben nu vrij enzoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
morguh enzo![]()
baus, waar en hoe laat moet ik jullie oppikken ??
en wordt er zo nog geschoten?!![]()
Whehe.. zeker om ff foto's te schieten..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:31 schreef Suikermais het volgende:
Wie van jullie woont in de buurt van Diergaarde Blijdorp ?
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/76820#3571806quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:48 schreef Incolumis het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/76820#3571801
Kopen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:36 schreef Suikermais het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0e73eb787%26xref%3D1
quote:
quote:Helaas. Deze advertentie is verwijderd.
Niet getreurd, op Marktplaats.nl kunt u bijna altijd een ander, vergelijkbaar product vinden.
Verkocht dusquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:48 schreef ursel het volgende:
ik post dit ook maar even hier.
Ik ben Aaron, jullie kennen mij allemaal als het zoontje van Ursel. Ik ben zelf al 1.5 jaar.
Ik speel nog niet op de BoF server en maar papa vind het er leuk om te spelen met de BoF!fers.
Ik wil graag BoF joinen. Mijn Papa heeft aan postman gevraagd of ik BoF joinen, dat mag alleen onder de voorwaarde dat ik geen gezeik ga veroorzaken.
User op BoF Forum : Aaron
User op FOK! Forum : Via Papa, Ursel dus
User op BF2stats : aaron_schie
Hoe oud ben je : 1.5 jaar
Wat denk je bij BoF te vinden?: Een hoop gezelligheid met de andere BoF!fers
Ik hoop dat ik Bof mag joinen. Als jullie het niet erg vinden speel ik voortaan met de [BoFt] Tag totdat mijn trainee periode erop zit.
Groeten van
Aaron
en hij maakt minder typo's dan JPquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:02 schreef Mr_Baus het volgende:
@rnish is wel een heel verhaal apart.. Goede gozer, mentaal beslist wel wat ouder dan 11 jaar.. leuk samenwerk, netjes op TS etc..
Ik zou er geen probleem mee hebben.
Je msn staat uit..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:04 schreef Mr_Baus het volgende:
wie o wie kan mij even het 06 nummer van IJsmuts mailen.. ( dus niet hier neerplempen)
gansan1980@hotmail.com
ik moet hem dringend even spreken ivm morgen.
Dank
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:12 schreef jpjedi het volgende:
kut hee..
moet ik bij de zuipmeets ook een ballenbak gaan regelen.
Ballenbak..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:12 schreef jpjedi het volgende:
kut hee..
moet ik bij de zuipmeets ook een ballenbak gaan regelen.
he he he!! die tijd heb ik al gehadquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lol..
Kijk maar uit. straks ben je officieel BoF-kleuter af.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:23 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
he he he!! die tijd heb ik al gehad
ik ben al ontmaagd!!
op 5 jan
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:30 schreef Huppelei het volgende:
Ik zou graag BoF willen joinen als dat kan. Ik heb al een paar keer op de server gespeeld en dat beviel me erg.
Zou dat kunnen?
[[url=http://sigs.bfsigs.com/bf2/0/4/99951947.png]afbeelding][/url]
Geboortedatum: 21-12-1988quote:
hij heeft me eerst dronken gevoert !!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:38 schreef Suikermais het volgende:
Maar Fox..met wie heb je 't nou gedaan dan ?
Was dat die avond waarna je wakker werd `s ochtends met een condoom in je reet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hij heeft me eerst dronken gevoert !!!
Dan moet het Fer zijn, ik geef geen bier wegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Was dat die avond waarna je wakker werd `s ochtends wakker werd met een condoom in je reet?![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
de condoom was wel extra smallquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Was dat die avond waarna je wakker werd `s ochtends met een condoom in je reet?![]()
Dat kan, meldt je hier maar aan:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:30 schreef Huppelei het volgende:
Ik zou graag BoF willen joinen als dat kan. Ik heb al een paar keer op de server gespeeld en dat beviel me erg.
Zou dat kunnen?
[[url=http://sigs.bfsigs.com/bf2/0/4/99951947.png]afbeelding][/url]
Nu weet ik het zeker het was Ferdiquote:
Die kan ik zelfs nog inkoppenquote:
Mja, buiten dat het mij niet boeit of hij de tag draagt of niet, of dat die leuk meespeelt, BoF is meer als alleen een beetje gamen. Gamen wordt steeds meer bijzaak en met dat oogpunt blijft er dus verder weinig tot geen connectie met clan-leden die we dus niet willen/kunnen zien.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en over @rnish, hij gedraagt zich prima op de server en op TS. Dat hij 11 is boeit me geen drol.
Hij mag van mij de BoFt dragen, maar op het moment dat we gaan stemmen en de meeste willen hem niet bij BoF, tja dan heb ik geen poot om op te staan.
BoF meets dan zullen we hem niet zien, tenzij we hem ontvoeren net zoals Foxie
Dat d8 jijquote:
Vorige keer was stuk vroegerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:01 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat d8 jijJe mag morgen weer vroeg je bedje uit kerel
![]()
Ik heb IJs nog niet kunnen bereiken.. de droplulIk hoop dat hij straks nog online komt want ik ga het echt niet laat maken vanavond..
Hou het tot nu iig nog maar op 0530 uur dat ik voor je deur sta.
Ik heb volgens mij een ander nummer tegenwoordig.. Maar geloof me, ik zal niet topfit zijn ivm de afgelopen 11 dgn maar ik verslaap me dit keer nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:05 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Vorige keer was stuk vroegerMoet ik je nog wakker bellen of verslaap je je deze keer niet
Dat is mooi. Zie ik je morgenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:07 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een ander nummer tegenwoordig.. Maar geloof me, ik zal niet topfit zijn ivm de afgelopen 11 dgn maar ik verslaap me dit keer niet![]()
Ik heb 3 wekkers gezet.. en voor een stukje A9 gummen met de Forester kom ik ook echt mijn nest wel voor uit![]()
voor het Airsoften natuurlijk ook hoor![]()
Dat haal ik wel van het BoF forumquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:10 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Dat is mooi. Zie ik je morgenheb jij mijn nummer nog? voor als je het niet kan vinden.
Klopt, maar we zijn wel een BF2 clan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, buiten dat het mij niet boeit of hij de tag draagt of niet, of dat die leuk meespeelt, BoF is meer als alleen een beetje gamen. Gamen wordt steeds meer bijzaak en met dat oogpunt blijft er dus verder weinig tot geen connectie met clan-leden die we dus niet willen/kunnen zien.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat haal ik wel van het BoF forumof staat zelfs nog in mijn foon geloof ik
Zal daar straks ook even mijn nummer posten![]()
Ik ben ook al flink aan zauffenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo de eerste baco gaat vast naar binnen. Moet de maag een beetje voorbereiden op morgen
Je naam zegt me eigenlijk niks terwijl ik toch ook redelijk van het eerste uur ben. Wat is je bf2 naam?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:51 schreef Blinker het volgende:
Aangezien ik er eigenlijk ook al bij was bij de oprichting van BoF en ik nu ook dagelijks weer op de BoF server speel, mag ik ook de BoF Tag weer gebruiken?
Spoook is er van de week geweest, hij had iets in de shoutbox gekalkt op de BoF! site!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je naam zegt me eigenlijk niks terwijl ik toch ook redelijk van het eerste uur ben. Wat is je bf2 naam?
Waar zijn toch al die helden gebleven uit die tijd zoals Stoja, JK, Domo, system, spoook, gunner,![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:33 schreef Mr_Baus het volgende:
IJSMUTS!!! CHECK JE MSN/HOTMAIL VOOR MIJN ADRES.. IK VERWACHT JE ROND 0600 a 0615 UUR!
NIET AANBELLEN!!!! IK HERHAAL, NIET AANBELLEN!!!
Ik heb 4 honden namelijk...
Spook is weer aan het spelen geslagenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je naam zegt me eigenlijk niks terwijl ik toch ook redelijk van het eerste uur ben. Wat is je bf2 naam?
Waar zijn toch al die helden gebleven uit die tijd zoals Stoja, JK, Domo, system, spoook, gunner,![]()
Problemen mee, droplul? Het zijn werkhonden.quote:
Ruben, terug in je hok..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:17 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Problemen mee, droplul? Het zijn werkhonden.
![]()
[PC] Battlefield 2 - deel 9quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
gaat ik doenquote:
en Baco alla Jorrit ??!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo de eerste baco gaat vast naar binnen. Moet de maag een beetje voorbereiden op morgen
Fer, je linkje doet ut niet meer..quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://www.rijkvanwel.nl/news.php
Fun -> Games
Ik wil meerder submenus hebbenIk heb nu op de website 'Game Information' en dan Submenu 'Weapons' maar daarachter moet nog een Submenu 'USA' & 'MEC' & 'China' maar ik krijg t niet voor elkaar.
Het gaat om de Q-tree plugin van e107
Begin je weer klapmongool? Dacht niet dat ik stront had geroepen dus reageer normaal of reageer niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:17 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Problemen mee, droplul? Het zijn werkhonden.
![]()
Dat gaat wel goed komen!quote:
Ik blijf liggen tot 10 uur..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:32 schreef BugWorks het volgende:
Als ik zo zie dat iedereen er morgen zo vroeg uit moet, dan heb ik het zo slecht nog niet
Iedereen moet er al voor 6'en uit en ik kan lekker blijven liggen tot een uurtje of 7
Dag poepie scheetje!quote:
Baus scheld je niet uit voor klapmongool en als je stront roept staan we allemaal paraatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:29 schreef sanni het volgende:
[..]
Begin je weer klapmongool? Dacht niet dat ik stront had geroepen dus reageer normaal of reageer niet.
Anders krijg je gewoon dit soort reacties van mij aangezien mij telkens uitkafferen schijnbaar normaal wordt gevonden en negeren toch geen zin heeft.
@jpjedi: Beste jpjedi ik heet geen ruben en kom niet uit Rotterdam. Kap daar nu mee!
heb je wel goed naar de mini gekekenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:30 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed komen!Je gaat echt spijt krijgen dat je er niet bij bent man... ik bedoel... alleen die tank al bij de verzamelplek...
![]()
quote:
We mogen stemmen voor deze wetswijziging. Het voorstel is nog net door de eerste kamer. Slechts een voorstel van onze rijkskanselier.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alles goed en wel hoor, lief joch etc, maar 11 jaar...... come on![]()
ik vermaak me morgen ook zeer goedquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ja die is kicken! Maak er wat moois van
Ik hou daar wel van
![]()
Voor de zoveelste keer: Ja,ik deed een beetje lakoniek maar in deze hele BOF topic wordt melig gedaan tegen iedereen maar als ik iets seg dan wordt er vals en onbeschoft gereageerd. Daar word ik langzamerhand moe van omdat jullie schijnbaar er lol in hebben om mensen af te zeiken die je om wat voor reden niet moet. Volgens ben je vergeten wat NJ in een andere topic zei over die eerste keer dat jullie mij al uitkafferden om niks alleen omdat de leugenachtige associatie met ruben/spy werd gelegd die nergens op sloeg. Leugen in stand houden voor eigen gewin. Daar heb ik helemaal geen zin in en ik blijf als ik het nodig vind in dit topic komen ongeacht wat jullie ervan vinden. Dit topic is niet jullie topic maar waar je een soort alleenrecht op heb. Volgens mij was NJ daar heel duidelijk in. Jullie hebben schijnbaar er schijt aan dus ik zou seggen scheld gerust door,noem namen en dan geloof ik dat het snel over is met jullie 'eigen'topic.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dag poepie scheetje!![]()
Wou je beweren dan dat je niet een poging deed om laconiek te reageren op het feit dat ik 4 honden heb?
En dat ik jou aanspreek met droplul heeft er alles mee te maken dat wij jou gewoon niet moeten in dit topic en dat keer op keer weer duidelijk maken. Ernstig duidelijk zelfs..
Dat jij dat nog steeds niet inziet doet mij concluderen dat jij jouw definitie van "klapmongool" maar eens moet gaan nachecken.
salade..
boehoe..quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:50 schreef sanni het volgende:
Niks oprotten,gewoon gesellig mee doen en begin maar met schelden. We turven gewoon. Tralalala gesellig...BOF hier,BOF daar PIK OMHOOG...BOF voor iedereen...PIK OMHOOG TRALALAAA GESELLIG.
gaan we nog knallen? Want ik wil wel wat noobs neerhalen.. PIK OMHOOG!
Baus, blijf ff van Sanni's account af wil je..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:50 schreef sanni het volgende:
Niks oprotten,gewoon gesellig mee doen en begin maar met schelden. We turven gewoon. Tralalala gesellig...BOF hier,BOF daar PIK OMHOOG...BOF voor iedereen...PIK OMHOOG TRALALAAA GESELLIG.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:49 schreef jpjedi het volgende:
. Ik was chauffeur en voordat ik besefte dat ik uit bed was zat ik al slaapdronken achter het stuur gas te geven terwijl de handrem er nog op stond.![]()
dat is je nickname?quote:
he sanne domme jostie, ga je lekker je vriendje NJ er bij halen en ons nu weer bedreigen?quote:
domme lul dat je er bentquote:Jullie hebben schijnbaar er schijt aan dus ik zou seggen scheld gerust door,noem namen en dan geloof ik dat het snel over is met jullie 'eigen'topic.
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:35 schreef Huppelei het volgende:
Als ik op het forum inlog zie ik dit:
[afbeelding]
Klopt dit?
Mss komt Sanni morgen wel om foto`s te nemen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:05 schreef IJsmuts het volgende:
dan gaat hij maar lekker huilen![]()
als je op zo'n manier zit uit te lokken ben je gewoon een trieste gast en kots ik op je![]()
wheheheh, mannen in witte pakkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mss komt Sanni morgen wel om foto`s te nemen?![]()
Niemand luistert naar mequote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:42 schreef Blinker het volgende:
Is het nou ok als ik de tag weer gebruik
Ben alleen mn inloggevens kwijt van het forum.
Het enige wat ik nog heb is een nieuwsbrief van 21 augustus 2005 in mn mailbox
quote:
HIT!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mss komt Sanni morgen wel om foto`s te nemen?![]()
Als 11 jarig kan..dan een ouwe rot zeker.quote:
doe maar, ik neem lekker 4 bolletjes grillworst meequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:15 schreef BattleLies het volgende:
Hee mannen! zin in morgen? zal ik mijn videocamera maar weer meenemen???
JAAAA!!! Er moet een vette DVD komen!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:15 schreef BattleLies het volgende:
Hee mannen! zin in morgen? zal ik mijn videocamera maar weer meenemen???
Volgens mij was ik de vorige keer vrij duidelijk. Mag je iemand niet die hier komt koekeloeren. Vooral negeren. Meer niet.quote:
Blijf nog ff joh...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:55 schreef Mr_Baus het volgende:
En nu ga ik slapen!!
0400 uur wakker worden
Koffie, sigaretje, route uitprinten, douche, tas pakken, scheuren en Raffie ophalen.
Terug scheuren, IJsmuts knuffelen, instappen, op naar Eindhoven!![]()
![]()
WOOHOO!!!
Als je pils haalt ben je welkom..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:57 schreef Blinker het volgende:
Ik zie veel gezellige meetings op de website staan.
Tof al die initiatieven! Misschien kom ik ook wel een keer van de zomer langs
Als dat mag natuurlijk
Veel plezier morgen allemaal in ieder geval
Tot Zoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:55 schreef Mr_Baus het volgende:
En nu ga ik slapen!!
0400 uur wakker worden
Koffie, sigaretje, route uitprinten, douche, tas pakken, scheuren en Raffie ophalen.
![]()
WOOHOO!!!
ik heb trouwens een slaapzak voor jequote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de vorige keer vrij duidelijk. Mag je iemand niet die hier komt koekeloeren. Vooral negeren. Meer niet.
Dan draai ik me nog 10x om om 4uurquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:55 schreef Mr_Baus het volgende:
En nu ga ik slapen!!
0400 uur wakker worden
![]()
WOOHOO!!!
ook niet als diegene maar blijft stangen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de vorige keer vrij duidelijk. Mag je iemand niet die hier komt koekeloeren. Vooral negeren. Meer niet.
en als meneer doelbewust het bloed onder de nagels van anderen van daan haalt mag jij als mod zijnde daar ook iets van zeggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je weet hoe het in z'n werk, ook jij hebt het vaak genoeg mee gemaakt. Zodra iemand er op reageert begint voor de dader de lol pas. Zuigen zuigen tot er iemand reageert en dan er vol op klappen en vervolgens verongelijkt doen dat men je niet mag, zo gaat het keer op keer.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:18 schreef Incolumis het volgende:
ook niet als diegene maar blijft stangen?
enige wat jij moet doen is een nieuw toetsenbord kopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:50 schreef sanni het volgende:
zover niet laten komenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
en als meneer doelbewust het bloed onder de nagels van anderen van daan haalt mag jij als mod zijnde daar ook iets van zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |