Ik heb ze vijf maanden gefuckedquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:23 schreef escape_nl het volgende:
Mag de optie uit op de server dat claymores schadelijk zijn voor je team?
Jij ook... Hoop er een half dagje van te maken, ik dacht ik doe sociaal en ga werken... Is 80% vrij ofzo...quote:
Ik dacht dat ik helemaal alleen zou zijn.. is er toch nog een zwerver ook gekomen..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Jij ook... Hoop er een half dagje van te maken, ik dacht ik doe sociaal en ga werken... Is 80% vrij ofzo...
Een e-book betekent toch dat t digitaal is?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:41 schreef ursel het volgende:
En een e-book van 720 pagina's printen wordt dan ook wel weer wat lastiger..![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:23 schreef escape_nl het volgende:
Tis nu idd nog een e-book..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Een e-book betekent toch dat t digitaal is?
Idd, die snipers verneuqen echt de hele map je kunt nergens meer langs omdat die dingen overal staan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:47 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
I love you![]()
![]()
![]()
ga ik gelijk BF2 opstarten![]()
Het grappige is als je op google earth op het dorpje inzoomt er dus een punaise met een plaatje van die tank staatquote:
persoonlijk vind ik het wel fijn, anders gaan ze weer als debielen overal claymores neerleggen, en nu kijken ze vaak wel uit als ze vaak een teamkill aan hun reet krijgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:23 schreef escape_nl het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik het wel fijn, anders gaan ze weer als debielen overal claymores neerleggen, en nu kijken ze vaak wel uit als ze vaak een teamkill aan hun reet krijgen.
vind het echt een onzinregel, zo kan je niet gebruik maken van de claymores, al die randebielen die steeds door de claymores lopen, andere infantry moet juist uitkijken waar ze lopen!!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik het wel fijn, anders gaan ze weer als debielen overal claymores neerleggen, en nu kijken ze vaak wel uit als ze vaak een teamkill aan hun reet krijgen.
ow spannend....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:47 schreef staticdata het volgende:
de server zit vol en eerst huissie doen en dan ga ik weer ownen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |