boehoe..quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:50 schreef sanni het volgende:
Niks oprotten,gewoon gesellig mee doen en begin maar met schelden. We turven gewoon. Tralalala gesellig...BOF hier,BOF daar PIK OMHOOG...BOF voor iedereen...PIK OMHOOG TRALALAAA GESELLIG.
gaan we nog knallen? Want ik wil wel wat noobs neerhalen.. PIK OMHOOG!
Baus, blijf ff van Sanni's account af wil je..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:50 schreef sanni het volgende:
Niks oprotten,gewoon gesellig mee doen en begin maar met schelden. We turven gewoon. Tralalala gesellig...BOF hier,BOF daar PIK OMHOOG...BOF voor iedereen...PIK OMHOOG TRALALAAA GESELLIG.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:49 schreef jpjedi het volgende:
. Ik was chauffeur en voordat ik besefte dat ik uit bed was zat ik al slaapdronken achter het stuur gas te geven terwijl de handrem er nog op stond.![]()
dat is je nickname?quote:
he sanne domme jostie, ga je lekker je vriendje NJ er bij halen en ons nu weer bedreigen?quote:
domme lul dat je er bentquote:Jullie hebben schijnbaar er schijt aan dus ik zou seggen scheld gerust door,noem namen en dan geloof ik dat het snel over is met jullie 'eigen'topic.
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:35 schreef Huppelei het volgende:
Als ik op het forum inlog zie ik dit:
[afbeelding]
Klopt dit?
Mss komt Sanni morgen wel om foto`s te nemen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:05 schreef IJsmuts het volgende:
dan gaat hij maar lekker huilen![]()
als je op zo'n manier zit uit te lokken ben je gewoon een trieste gast en kots ik op je![]()
wheheheh, mannen in witte pakkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mss komt Sanni morgen wel om foto`s te nemen?![]()
Niemand luistert naar mequote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:42 schreef Blinker het volgende:
Is het nou ok als ik de tag weer gebruik
Ben alleen mn inloggevens kwijt van het forum.
Het enige wat ik nog heb is een nieuwsbrief van 21 augustus 2005 in mn mailbox
quote:
HIT!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mss komt Sanni morgen wel om foto`s te nemen?![]()
Als 11 jarig kan..dan een ouwe rot zeker.quote:
doe maar, ik neem lekker 4 bolletjes grillworst meequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:15 schreef BattleLies het volgende:
Hee mannen! zin in morgen? zal ik mijn videocamera maar weer meenemen???
JAAAA!!! Er moet een vette DVD komen!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:15 schreef BattleLies het volgende:
Hee mannen! zin in morgen? zal ik mijn videocamera maar weer meenemen???
Volgens mij was ik de vorige keer vrij duidelijk. Mag je iemand niet die hier komt koekeloeren. Vooral negeren. Meer niet.quote:
Blijf nog ff joh...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:55 schreef Mr_Baus het volgende:
En nu ga ik slapen!!
0400 uur wakker worden
Koffie, sigaretje, route uitprinten, douche, tas pakken, scheuren en Raffie ophalen.
Terug scheuren, IJsmuts knuffelen, instappen, op naar Eindhoven!![]()
![]()
WOOHOO!!!
Als je pils haalt ben je welkom..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:57 schreef Blinker het volgende:
Ik zie veel gezellige meetings op de website staan.
Tof al die initiatieven! Misschien kom ik ook wel een keer van de zomer langs
Als dat mag natuurlijk
Veel plezier morgen allemaal in ieder geval
Tot Zoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:55 schreef Mr_Baus het volgende:
En nu ga ik slapen!!
0400 uur wakker worden
Koffie, sigaretje, route uitprinten, douche, tas pakken, scheuren en Raffie ophalen.
![]()
WOOHOO!!!
ik heb trouwens een slaapzak voor jequote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de vorige keer vrij duidelijk. Mag je iemand niet die hier komt koekeloeren. Vooral negeren. Meer niet.
Dan draai ik me nog 10x om om 4uurquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:55 schreef Mr_Baus het volgende:
En nu ga ik slapen!!
0400 uur wakker worden
![]()
WOOHOO!!!
ook niet als diegene maar blijft stangen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de vorige keer vrij duidelijk. Mag je iemand niet die hier komt koekeloeren. Vooral negeren. Meer niet.
en als meneer doelbewust het bloed onder de nagels van anderen van daan haalt mag jij als mod zijnde daar ook iets van zeggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je weet hoe het in z'n werk, ook jij hebt het vaak genoeg mee gemaakt. Zodra iemand er op reageert begint voor de dader de lol pas. Zuigen zuigen tot er iemand reageert en dan er vol op klappen en vervolgens verongelijkt doen dat men je niet mag, zo gaat het keer op keer.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:18 schreef Incolumis het volgende:
ook niet als diegene maar blijft stangen?
enige wat jij moet doen is een nieuw toetsenbord kopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:50 schreef sanni het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |