de condoom was wel extra smallquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Was dat die avond waarna je wakker werd `s ochtends met een condoom in je reet?![]()
Dat kan, meldt je hier maar aan:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:30 schreef Huppelei het volgende:
Ik zou graag BoF willen joinen als dat kan. Ik heb al een paar keer op de server gespeeld en dat beviel me erg.
Zou dat kunnen?
[[url=http://sigs.bfsigs.com/bf2/0/4/99951947.png]afbeelding][/url]
Nu weet ik het zeker het was Ferdiquote:
Die kan ik zelfs nog inkoppenquote:
Mja, buiten dat het mij niet boeit of hij de tag draagt of niet, of dat die leuk meespeelt, BoF is meer als alleen een beetje gamen. Gamen wordt steeds meer bijzaak en met dat oogpunt blijft er dus verder weinig tot geen connectie met clan-leden die we dus niet willen/kunnen zien.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en over @rnish, hij gedraagt zich prima op de server en op TS. Dat hij 11 is boeit me geen drol.
Hij mag van mij de BoFt dragen, maar op het moment dat we gaan stemmen en de meeste willen hem niet bij BoF, tja dan heb ik geen poot om op te staan.
BoF meets dan zullen we hem niet zien, tenzij we hem ontvoeren net zoals Foxie
Dat d8 jijquote:
Vorige keer was stuk vroegerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:01 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat d8 jijJe mag morgen weer vroeg je bedje uit kerel
![]()
Ik heb IJs nog niet kunnen bereiken.. de droplulIk hoop dat hij straks nog online komt want ik ga het echt niet laat maken vanavond..
Hou het tot nu iig nog maar op 0530 uur dat ik voor je deur sta.
Ik heb volgens mij een ander nummer tegenwoordig.. Maar geloof me, ik zal niet topfit zijn ivm de afgelopen 11 dgn maar ik verslaap me dit keer nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:05 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Vorige keer was stuk vroegerMoet ik je nog wakker bellen of verslaap je je deze keer niet
Dat is mooi. Zie ik je morgenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:07 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een ander nummer tegenwoordig.. Maar geloof me, ik zal niet topfit zijn ivm de afgelopen 11 dgn maar ik verslaap me dit keer niet![]()
Ik heb 3 wekkers gezet.. en voor een stukje A9 gummen met de Forester kom ik ook echt mijn nest wel voor uit![]()
voor het Airsoften natuurlijk ook hoor![]()
Dat haal ik wel van het BoF forumquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:10 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Dat is mooi. Zie ik je morgenheb jij mijn nummer nog? voor als je het niet kan vinden.
Klopt, maar we zijn wel een BF2 clan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, buiten dat het mij niet boeit of hij de tag draagt of niet, of dat die leuk meespeelt, BoF is meer als alleen een beetje gamen. Gamen wordt steeds meer bijzaak en met dat oogpunt blijft er dus verder weinig tot geen connectie met clan-leden die we dus niet willen/kunnen zien.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat haal ik wel van het BoF forumof staat zelfs nog in mijn foon geloof ik
Zal daar straks ook even mijn nummer posten![]()
Ik ben ook al flink aan zauffenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo de eerste baco gaat vast naar binnen. Moet de maag een beetje voorbereiden op morgen
Je naam zegt me eigenlijk niks terwijl ik toch ook redelijk van het eerste uur ben. Wat is je bf2 naam?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:51 schreef Blinker het volgende:
Aangezien ik er eigenlijk ook al bij was bij de oprichting van BoF en ik nu ook dagelijks weer op de BoF server speel, mag ik ook de BoF Tag weer gebruiken?
Spoook is er van de week geweest, hij had iets in de shoutbox gekalkt op de BoF! site!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je naam zegt me eigenlijk niks terwijl ik toch ook redelijk van het eerste uur ben. Wat is je bf2 naam?
Waar zijn toch al die helden gebleven uit die tijd zoals Stoja, JK, Domo, system, spoook, gunner,![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:33 schreef Mr_Baus het volgende:
IJSMUTS!!! CHECK JE MSN/HOTMAIL VOOR MIJN ADRES.. IK VERWACHT JE ROND 0600 a 0615 UUR!
NIET AANBELLEN!!!! IK HERHAAL, NIET AANBELLEN!!!
Ik heb 4 honden namelijk...
Spook is weer aan het spelen geslagenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je naam zegt me eigenlijk niks terwijl ik toch ook redelijk van het eerste uur ben. Wat is je bf2 naam?
Waar zijn toch al die helden gebleven uit die tijd zoals Stoja, JK, Domo, system, spoook, gunner,![]()
Problemen mee, droplul? Het zijn werkhonden.quote:
Ruben, terug in je hok..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:17 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Problemen mee, droplul? Het zijn werkhonden.
![]()
[PC] Battlefield 2 - deel 9quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
gaat ik doenquote:
en Baco alla Jorrit ??!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo de eerste baco gaat vast naar binnen. Moet de maag een beetje voorbereiden op morgen
Fer, je linkje doet ut niet meer..quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://www.rijkvanwel.nl/news.php
Fun -> Games
Ik wil meerder submenus hebbenIk heb nu op de website 'Game Information' en dan Submenu 'Weapons' maar daarachter moet nog een Submenu 'USA' & 'MEC' & 'China' maar ik krijg t niet voor elkaar.
Het gaat om de Q-tree plugin van e107
Begin je weer klapmongool? Dacht niet dat ik stront had geroepen dus reageer normaal of reageer niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:17 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Problemen mee, droplul? Het zijn werkhonden.
![]()
Dat gaat wel goed komen!quote:
Ik blijf liggen tot 10 uur..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:32 schreef BugWorks het volgende:
Als ik zo zie dat iedereen er morgen zo vroeg uit moet, dan heb ik het zo slecht nog niet
Iedereen moet er al voor 6'en uit en ik kan lekker blijven liggen tot een uurtje of 7
Dag poepie scheetje!quote:
Baus scheld je niet uit voor klapmongool en als je stront roept staan we allemaal paraatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:29 schreef sanni het volgende:
[..]
Begin je weer klapmongool? Dacht niet dat ik stront had geroepen dus reageer normaal of reageer niet.
Anders krijg je gewoon dit soort reacties van mij aangezien mij telkens uitkafferen schijnbaar normaal wordt gevonden en negeren toch geen zin heeft.
@jpjedi: Beste jpjedi ik heet geen ruben en kom niet uit Rotterdam. Kap daar nu mee!
heb je wel goed naar de mini gekekenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:30 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed komen!Je gaat echt spijt krijgen dat je er niet bij bent man... ik bedoel... alleen die tank al bij de verzamelplek...
![]()
quote:
We mogen stemmen voor deze wetswijziging. Het voorstel is nog net door de eerste kamer. Slechts een voorstel van onze rijkskanselier.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alles goed en wel hoor, lief joch etc, maar 11 jaar...... come on![]()
ik vermaak me morgen ook zeer goedquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ja die is kicken! Maak er wat moois van
Ik hou daar wel van
![]()
Voor de zoveelste keer: Ja,ik deed een beetje lakoniek maar in deze hele BOF topic wordt melig gedaan tegen iedereen maar als ik iets seg dan wordt er vals en onbeschoft gereageerd. Daar word ik langzamerhand moe van omdat jullie schijnbaar er lol in hebben om mensen af te zeiken die je om wat voor reden niet moet. Volgens ben je vergeten wat NJ in een andere topic zei over die eerste keer dat jullie mij al uitkafferden om niks alleen omdat de leugenachtige associatie met ruben/spy werd gelegd die nergens op sloeg. Leugen in stand houden voor eigen gewin. Daar heb ik helemaal geen zin in en ik blijf als ik het nodig vind in dit topic komen ongeacht wat jullie ervan vinden. Dit topic is niet jullie topic maar waar je een soort alleenrecht op heb. Volgens mij was NJ daar heel duidelijk in. Jullie hebben schijnbaar er schijt aan dus ik zou seggen scheld gerust door,noem namen en dan geloof ik dat het snel over is met jullie 'eigen'topic.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dag poepie scheetje!![]()
Wou je beweren dan dat je niet een poging deed om laconiek te reageren op het feit dat ik 4 honden heb?
En dat ik jou aanspreek met droplul heeft er alles mee te maken dat wij jou gewoon niet moeten in dit topic en dat keer op keer weer duidelijk maken. Ernstig duidelijk zelfs..
Dat jij dat nog steeds niet inziet doet mij concluderen dat jij jouw definitie van "klapmongool" maar eens moet gaan nachecken.
salade..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |