Mooi Tim, vind ik ook, zeker!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:21 schreef TIM-846 het volgende:
oei.. Fleetwood Mac![]()
![]()
Dit vind ik ook leuk cosmick![]()
nope.. was in een filiaal van vanLeest geloof ik. Niet op het hoofdkantoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:52 schreef cosmick het volgende:
Van Leest? Bij jou Tim?
Yes.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
nope.. was in een 1 of andere filiaal geloof ik toch?
zoo.. ik had mijn vorige post wel eens na kunnen lezenquote:
Last van het dramaandag-effect?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
zoo.. ik had mijn vorige post wel eens na kunnen lezen
Hilversum geloof ik!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
zoo.. ik had mijn vorige post wel eens na kunnen lezen
Weet jij trouwens in welk filiaal dat was?
Ik hou erg van rustige, gevoelige muziek maar van die Damien Rice krijg ik overal jeuk. Zo'n lijzige vervelende stem heeft die gast!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is prachtig.
En leuk om weer es te horen nadat ie destijds door 3FM haast kapot werd gedraaid.
Dus eigenlijk is alles leuker dan Damien Rice, niet?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:28 schreef TIM-846 het volgende:
en de scissor sisters ook!
Haha , nou Damien Rice is trouwens toch leuker dan de Scissor Sistersquote:Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is alles leuker dan Damien Rice, niet?
Zeker!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je komt wel aan je trekken met die Grabbeling.
Standaardmeuk. Alleen Deee-lite was wel geinig, alleen ken ik die inmiddels ook wel.quote:
dan komt dat nu helemaal goed.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Standaardmeuk. Alleen Deee-lite was wel geinig, alleen ken ik die inmiddels ook wel.
Ik heb ook zoveel goede muziek van het weekend geluisterd dat ik ff weer af moet kicken
heuquote:Op maandag 14 mei 2007 14:45 schreef MutZ het volgende:
Ik ben inmiddels overgegaan op text-only, tis echt heel erg hier...
Niet kunnen luisteren en zelfs met moeite kunnen FOK!ken...
Soms wil het modem uit het stopcontact trekken en er even later weer indoen weleens helpen.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:45 schreef MutZ het volgende:
Ik ben inmiddels overgegaan op text-only, tis echt heel erg hier...
Niet kunnen luisteren en zelfs met moeite kunnen FOK!ken...
Ik zit hier op school, thuis doet alles het perfectquote:Op maandag 14 mei 2007 14:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Soms wil het modem uit het stopcontact trekken en er even later weer indoen weleens helpen.
Anders zal er wel een storing zijn en mag je bij je provider aan de telefoon gaan hangen.
Het schijntquote:
Sowieso al verwonderlijk dat het geen "Creep" is wat voorbij komt. Chapeau!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef rubbereend het volgende:één van de weinige leuke nummers van Radiohead
Street Spirit is idd briljantquote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef rubbereend het volgende:één van de weinige leuke nummers van Radiohead
Ik hoor Street Spirit wel vaker hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sowieso al verwonderlijk dat het geen "Creep" is wat voorbij komt. Chapeau!
Ah, vooralsnog gaat het hier op school prima (gelukkig).quote:Op maandag 14 mei 2007 14:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zit hier op school, thuis doet alles het perfect(bij mijn weten
)
Paul is ook zelden spannend.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:07 schreef JeroenV het volgende:
![]()
Ik ben sinds Paul ook ingeschakeld. Alleen echt spannend is het nog niet vanmiddag.
Spannend in de zin van goede muziek. Dat valt nu een beetje tegen. Als radiomaker kan ik Paul wel waarderen.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Paul is ook zelden spannend.
Dit is wel grappig trouwens.
Man in zwart pak op een grijze vloer voor een grijze achtergrond, die de discobal intrapt.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Die man die voor de achtergrond staat?"
Geen idee. Zal wel niet in mijn muziekstraatje liggen.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Man in zwart pak op een grijze vloer voor een grijze achtergrond, die de discobal intrapt.
Album van vorig jaar, ik vind hem erg makkelijk te raden...
FutureSex/Lovesounds by Justin Timberlakequote:Op maandag 14 mei 2007 15:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geen idee. Zal wel niet in mijn muziekstraatje liggen.
"Supervet".quote:Op maandag 14 mei 2007 15:24 schreef JeroenV het volgende:
[..]
FutureSex/Lovesounds by Justin Timberlake
Gisteren werd ook al Karma Police gedraaid, toen was ik ook al verbaasd dat ze iets anders hadden dan Creepquote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sowieso al verwonderlijk dat het geen "Creep" is wat voorbij komt. Chapeau!
"Sander wordt door Coen opgehaald in het kleine gele autootje, de Coen en Sander show kan weer beginnen...!"quote:Op maandag 14 mei 2007 16:00 schreef wolfrolf het volgende:
YES YES YES het is weer tijd voor de COEN EN SANDER SHOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
"Sander wordt door Coen opgehaald in het kleine gele autootje, de Coen en Sander show kan weer beginnen...!"
*applaus*
![]()
![]()
Precies. Ik ga er vandoor! Tabeequote:Op maandag 14 mei 2007 16:50 schreef cosmick het volgende:
Wat een gelul weer.
Creatief, ik kan niet anders zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:28 schreef wolfrolf het volgende:
De Coen en Sander showw
De Coen en Sander ssshhooowww
De tragische uurtjes tussen 4 en 7
Dit is het duo dat ons niks kan gevennnnnn
Het enige goeie is af en toe de muziek
We zoeken nu alleen nog een geboeid publiek!De Coen en Sander SHOOWWWWWWWWWWWW
Wat AreYouTalkingToMe dus zegt.quote:
Hoi Michielquote:Op maandag 14 mei 2007 19:18 schreef MichielV het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes!
Heeej MutZ!quote:
Iets doen... een uittreksel halen bij de gemeente die uiteindelijk niet nodig blijkt te zijn?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Geen paniek, Maricha. Ik ga écht zo iets doen
Vanmorgen even gebeld met elkaar...is nieuw beleid (staat in mijn nieuwe contract)quote:Op maandag 14 mei 2007 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeej MutZ!
Hoi Maricha en Michiel !(ps: de kleur van jullie kleding is vandaag mooi op elkaar afgestemd
)
quote:
haha! las het net ook op zijn site.. Moest laatst een bewijs van slecht goed gedrag ophalen, damn! dan zit je dus 45 minuten te wachten terwijl al het andere volk veel sneller klaar was met bijv. het ophalen van een rijbewijs. Irritant gewoon!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iets doen... een uittreksel halen bij de gemeente die uiteindelijk niet nodig blijkt te zijn?
Nieuw contract?! je blijft dus langer?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Vanmorgen even gebeld met elkaar...is nieuw beleid (staat in mijn nieuwe contract)
Pas op hè!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iets doen... een uittreksel halen bij de gemeente die uiteindelijk niet nodig blijkt te zijn?
Hoi Hansquote:Op maandag 14 mei 2007 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeej MutZ!
Hoi Maricha en Michiel !(ps: de kleur van jullie kleding is vandaag mooi op elkaar afgestemd
)
iddquote:
Je blijft dusquote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Vanmorgen even gebeld met elkaar...is nieuw beleid (staat in mijn nieuwe contract)
Ik ken 't wel hoor (uitgezonderd het niet nodig hebben dan). Hier in Haarlem moet je ook altijd minimaal een half uur tot nog veel langer (heb weleens 1,5 uur meegemaakt) zitten wachten. Het is gewoonweg hopeloos met die ambtenaren...quote:Op maandag 14 mei 2007 19:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Pas op hè!
Wat een zonde van m'n tijd zeg. Uur voor niets zitten wachten.
Corton = cool ! maar neemt niet weg dat ik de uren van MetMichiel gewoon meepik.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:26 schreef D.Rose het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit ging zeggen: over een uurtje verkies ik Corton boven Veenstra
Corton heeft een (nieuw) autoprogramma, en auto's gaan voor natuurlijkquote:Op maandag 14 mei 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Corton = cool ! maar neemt niet weg dat ik de uren van MetMichiel gewoon meepik.![]()
MAAR! Er zijn een hele hoop uitzonderingen waar je ze jou voorrang moeten geven. Op een gelijkwaardig kruispunt, als jij van rechts komt bijvoorbeeld!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Auto's geen voorang geven is vragen om ongelukken
Theorie is een plakje cakequote:Op maandag 14 mei 2007 19:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb morgen theorie examen. Ook erg toch? Wil iémand voor me duimen? M'n oefenexamens gaan echt totaal niet lekker, haha!
Snel editten hèquote:Op maandag 14 mei 2007 19:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
MAAR! Er zijn een hele hoop uitzonderingen waar je ze jou voorrang moeten geven. Op een gelijkwaardig kruispunt, als jij van rechts komt bijvoorbeeld!
![]()
Ik ga 25 mei voor de 2e keer op.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb morgen theorie examen. Ook erg toch? Wil iémand voor me duimen? M'n oefenexamens gaan echt totaal niet lekker, haha!
quote:
Ik heb zometeen om 20 uur een afspraak. En ik heb in vier (!) dagen 450 examenvragen gemaakt, plus het boek in totaal twee keer doorgenomen.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:41 schreef MutZ het volgende:
Maar zo te zien gaat het helemaal goedkomen want je weet dit ookJe zou er natuurlijk nu ook voor kunnen kiezen om te gaan leren ipv te FOK!ken
Goed geleerdquote:Op maandag 14 mei 2007 19:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
MAAR! Er zijn een hele hoop uitzonderingen waar je ze jou voorrang moeten geven. Op een gelijkwaardig kruispunt, als jij van rechts komt bijvoorbeeld!
![]()
Huh?! op welke zender kan ik dat zien?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Corton heeft een (nieuw) autoprogramma, en auto's gaan voor natuurlijk
Auto's geen voorrang geven is vragen om ongelukken
Coldplay rules big time!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ga op coldplay stemmen voor de hemelse 100
Al is de edit nog zo snel, ik achterhaal hem welquote:
Alvast heel veel succes! Ik heb hem zonder het hele boek één keer door te nemen in één keer gehaald... (was ergens op 3/4 van het boek gekomen, toen had ik geen zin meerquote:[..]
Ik heb zometeen om 20 uur een afspraak. En ik heb in vier (!) dagen 450 examenvragen gemaakt, plus het boek in totaal twee keer doorgenomen.
Ik heb in m'n leven maar 4 cd's gekocht: 2 van keane en 2 van coldplayquote:
Ik heb er 1 van Coldplay, maar genoeg van andere bandsquote:Op maandag 14 mei 2007 19:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik heb in m'n leven maar 4 cd's gekocht: 2 van keane en 2 van coldplay
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik heb in m'n leven maar 4 cd's gekocht
lol !quote:Op maandag 14 mei 2007 19:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik heb in m'n leven maar 4 cd's gekocht: 2 van keane en 2 van coldplay
Dank je!quote:
Tja, internetgeneratie hequote:
Ik ben van dezelfde generatie, maar mijn cd kast is toch aanmerkelijk vollerquote:
Dit strategie volg ik ook meestal, maar van bands die ik echt goed vind koop ik toch de cd om ze te steunen...quote:Op maandag 14 mei 2007 19:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Jij bent 2 jaar ouder mutz![]()
ik had gewoon nooit zo'n behoefte iets te kopen, waarom betalen als ik het ook gratis kon hebben he
Vandaar mijn 4 cd'squote:Op maandag 14 mei 2007 19:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dit strategie volg ik ook meestal, maar van bands die ik echt goed vind koop ik toch de cd om ze te steunen...
Vooral zo'n Corvette als de jouwequote:Op maandag 14 mei 2007 20:00 schreef D.Rose het volgende:
@Michiel,
een dikke auto ís genieten
(n.a.v. je opmerking dat je niets hebt aan een dikke auto, maar van het leven moet genieten)
Ja, da's heel gemeenquote:
ik geniet dan ook zoveel mogelijk van het levenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Vooral zo'n Corvette als de jouwe
quote:
Je bent gewoon oudquote:Op maandag 14 mei 2007 20:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, da's heel gemeen'
'in mijn tijd' kon je nog niet downloaden, vandaar dat ik zo'n 400 originele cd's heb
Duur? Valt reuze mee hoorquote:
Oud dus.quote:
Hoe jong eigenlijk?quote:
eerst rijbewijsquote:
Oh...valt best mee!quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies
Maar probeer dat de kids hier maar eens wijs te maken
Ja, wat geld wil wel helpen jaquote:Op maandag 14 mei 2007 20:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
eerst rijbewijsdus eerst geld
en dat heb ik al zo weinig
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:17 schreef D.Rose het volgende:
precies
Maar probeer dat de kids hier maar eens wijs te maken
Nee, klopt, als student valt er weinig te sparen. Dus eerst maar studeren dan hequote:Op maandag 14 mei 2007 20:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
allemaal makkelijk gezegd he, ik moet m'n studie en leven ook gewoon betalensparen zit er niet ech tin
Dat valt best mee toch?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, jij ja
Al ben jij ook niet 1 van de jongste hier![]()
Dan kan er vast wel een leuke auto vanafquote:Op maandag 14 mei 2007 20:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
later he *zwijmelt*dan hoop ik architect te zijn
Alle jongeren zouden tijdens de reisperiode middenin een tentamen/examentijd zitten, dus zo raar is dat niet als je er even over nadenkt.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat valt best mee toch?
Met de selectie voor Zuid Afrika was ik overigens verreweg de jongste... Dat verbaasde me echt...
Echt jammer hoor, dat je niet door bentquote:Op maandag 14 mei 2007 20:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat valt best mee toch?
Met de selectie voor Zuid Afrika was ik overigens verreweg de jongste... Dat verbaasde me echt...
Als dat is wat je lekker vindtquote:Op maandag 14 mei 2007 20:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dat mag ik hopen, lekkere rolls royce ofzo![]()
ja hoor, werken (internetten) was erg lastig.....dus ff lekker socializen was hetquote:Op maandag 14 mei 2007 20:30 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh, hebben jullie iets gemerkt van de Grote stroomstoring Mediapark in Hilversum ??
Ik wel, maar dan in de vorm van dat 3fm.nl niet bereikbaar was (wilde muziekinfo opvragen van het spelende nummer eerder vanmiddag). Verder heb ik er op zich niet heel veel van gemerkt.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:30 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh, hebben jullie iets gemerkt van de Grote stroomstoring Mediapark in Hilversum ??
Als het te lang had geduurd hadden jullie nog bij Michiel thuis kunnen gaan zitten.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja hoor, werken (internetten) was erg lastig.....dus ff lekker socializen was het
haha, ja RTL zat midden in de een uitzending lees ik net. Das knap lullig!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef Sirolf het volgende:
Ik wel, maar dan in de vorm van dat 3fm.nl niet bereikbaar was (wilde muziekinfo opvragen van het spelende nummer eerder vanmiddag). Verder heb ik er op zich niet heel veel van gemerkt.
RTL was er stukken erger aan toe, die zaten helemaal in het donker...
Lekker relaxt begin van de week dus.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef Maricha het volgende:
ja hoor, werken (internetten) was erg lastig.....dus ff lekker socializen was het
Had gelukkig het meeste al opgezocht, dus ja (als dat niet zo was, was het niet relaxt geweest)quote:
Mijn tentamens vallen erna... En wss zou ik dan niet alles gehaald hebben, maar daar hebben we de herkansingen dan nog voorquote:Op maandag 14 mei 2007 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alle jongeren zouden tijdens de reisperiode middenin een tentamen/examentijd zitten, dus zo raar is dat niet als je er even over nadenkt.
Ook bij mij kwam het gewoonweg erg slecht uit, dus heb ik er vanaf moeten zien (helaas!)...
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:49 schreef MutZ het volgende:
Mijn tentamens vallen erna... En wss zou ik dan niet alles gehaald hebben, maar daar hebben we de herkansingen dan nog voor
Ja zeker... Maar toch kijk ik heel tevreden terug... Erg leuke dag gehad (geroddeld over Michiel met Marc Cornelissenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
Echt jammer hoor, dat je niet door bent![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:03 schreef Glacier het volgende:
Jouw verzoekje?
Welke?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef Glacier het volgende:
Ik hoop dat die van mij ook gedraaid wordt
Ik heb zelfs een alternatieve keuze gegeven
Oef! mazzeltje dus..quote:Op maandag 14 mei 2007 20:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Had gelukkig het meeste al opgezocht, dus ja (als dat niet zo was, was het niet relaxt geweest)
gaat helemaal lukken joh! Oefeningen gingen bij mij ook altijd slecht, maar als het erop aan kwam was ik door de juiste spanning juist scherp.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik vind dat gek..zeker voor een publieke omroep, die in geval van nood toch een bepaalde functie heeft..quote:Op maandag 14 mei 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Vind het overigens wel "bijzonder" dat de noodstroom schijnbaar alleen aanspringt op het moment dat de storing zich buiten het Mediapark bevindt. Naja, er zal wel een goed idee achterzitten.
Hij is al een jaar dood ofzo...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe single van hem sucks big time!
Welke nieuwe single?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Captain Jack.
Wel een vette plaat![]()
![]()
De nieuwe single van hem sucks big time!
't is een cover ofzoquote:
Ze gaan er blijkbaar vanuit dat ze zelf wél goed ermee kunnen omgaan, al is vandaag gebleken dat dat niet het geval is.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:18 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik vind dat gek..zeker voor een publieke omroep, die in geval van nood toch een bepaalde functie heeft..
Arme Captain Jack
misschien is 'ie daarom zo slevchtquote:
i agreequote:Op maandag 14 mei 2007 21:28 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! deze mag wat mij betreft ook in het rijtje van goede RHCP singles worden geplaatst!![]()
Als er iets gebeurt wat landelijk van belang is, worden alle publieke omroepen omgetoverd tot een soort van rampenzenders...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:21 schreef Sirolf het volgende:
Het is trouwens de regionale zender (in Hilversum dus RTVNH) die de noodfunctie heeft, niet de landelijke zenders.
We zijn nog steeds op pagina 1 hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooo, vanochtend gereageerd in dit/deze/dat/de/het (?) topic op pagina 1 en nu zijn we ineens op pagina 6.
Hahaha precies! dat had ik dus ook.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooo, vanochtend gereageerd in dit topic op pagina 1 en nu zijn we ineens op pagina 6. Gaat snel..
Maar dat tokio hotel ben ik wel beu. Ik zag de clip gister, maar die Bill: hij? Zij? het?
quote:
Of Domien!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooo, vanochtend gereageerd in dit/deze/dat/de/het (?) topic op pagina 1 en nu zijn we ineens op pagina 6. Gaat snel..
Maar dat tokio hotel ben ik wel beu. Ik zag de clip gister, maar die Bill: hij? Zij? het?
Domien.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooo, vanochtend gereageerd in dit/deze/dat/de/het (?) topic op pagina 1 en nu zijn we ineens op pagina 6. Gaat snel..
tja,, boeiend hoe vaak zie je die clip nu? het klinkt lekkerquote:Op maandag 14 mei 2007 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hahaha precies! dat had ik dus ook.
Dacht serieus dat het een vrouw was (lange blauwe nagels), maar het is een man! Echt, aan de stem kan ik het ook niet echt horen. 't is dus een man. Tsja, je moet het het maar net weten.
..
Volgens mij had hij het zelf gedaan...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:37 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Of Domien!
Wie had dat gesoepte plaatje van Tokio Hotel nou ook alweer gemaakt?
Een hij..quote:Op maandag 14 mei 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Zie erg weinig TMF/MTV (The Box is tegenwoordig aardig ver***t..) dus vaker dan 3, 4x zal het vast niet worden. Maar ben het met je eens, de plaat klinkt erg prettig.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
tja,, boeiend hoe vaak zie je die clip nu? het klinkt lekker
Ik wist wel, dat ik iets verkeerds zag. Dus aan het einde van pagina 126. Of heb ik het dan weer misquote:
Ik heb geen idee waar je het nu over hebt, dus wellicht is het goedquote:Op maandag 14 mei 2007 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wist wel, dat ik iets verkeerds zag. Dus aan het einde van pagina 126. Of heb ik het dan weer mis![]()
Door hem te zingen/neuriërenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:39 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Een hij..
Maar ik vind het wel een tof nummer. Wisten jullie dat monsoen een soort wind is, als in.. hoor de wind waaien... geinig weetje
Nieuwe megahit is ook![]()
Iemand nog gehoord hoe Gerard het voor elkaar gekregen heeft om dit nummer als MEGAHIT te bombarderen?
Bijna goedquote:Op maandag 14 mei 2007 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wist wel, dat ik iets verkeerds zag. Dus aan het einde van pagina 126. Of heb ik het dan weer mis![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Stond in #125 pagina 2, gepost door Chat girl, van de site van Domien
Hij is idd erg leukquote:Op maandag 14 mei 2007 21:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Stond in #125 pagina 2, gepost door Chat girl, van de site van Domien
Alvast terusten MutZ!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |