misschien is 'ie daarom zo slevchtquote:
i agreequote:Op maandag 14 mei 2007 21:28 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! deze mag wat mij betreft ook in het rijtje van goede RHCP singles worden geplaatst!![]()
Als er iets gebeurt wat landelijk van belang is, worden alle publieke omroepen omgetoverd tot een soort van rampenzenders...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:21 schreef Sirolf het volgende:
Het is trouwens de regionale zender (in Hilversum dus RTVNH) die de noodfunctie heeft, niet de landelijke zenders.
We zijn nog steeds op pagina 1 hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooo, vanochtend gereageerd in dit/deze/dat/de/het (?) topic op pagina 1 en nu zijn we ineens op pagina 6.
Hahaha precies! dat had ik dus ook.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooo, vanochtend gereageerd in dit topic op pagina 1 en nu zijn we ineens op pagina 6. Gaat snel..
Maar dat tokio hotel ben ik wel beu. Ik zag de clip gister, maar die Bill: hij? Zij? het?
quote:
Of Domien!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooo, vanochtend gereageerd in dit/deze/dat/de/het (?) topic op pagina 1 en nu zijn we ineens op pagina 6. Gaat snel..
Maar dat tokio hotel ben ik wel beu. Ik zag de clip gister, maar die Bill: hij? Zij? het?
Domien.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooo, vanochtend gereageerd in dit/deze/dat/de/het (?) topic op pagina 1 en nu zijn we ineens op pagina 6. Gaat snel..
tja,, boeiend hoe vaak zie je die clip nu? het klinkt lekkerquote:Op maandag 14 mei 2007 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hahaha precies! dat had ik dus ook.
Dacht serieus dat het een vrouw was (lange blauwe nagels), maar het is een man! Echt, aan de stem kan ik het ook niet echt horen. 't is dus een man. Tsja, je moet het het maar net weten.
..
Volgens mij had hij het zelf gedaan...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:37 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Of Domien!
Wie had dat gesoepte plaatje van Tokio Hotel nou ook alweer gemaakt?
Een hij..quote:Op maandag 14 mei 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Zie erg weinig TMF/MTV (The Box is tegenwoordig aardig ver***t..) dus vaker dan 3, 4x zal het vast niet worden. Maar ben het met je eens, de plaat klinkt erg prettig.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
tja,, boeiend hoe vaak zie je die clip nu? het klinkt lekker
Ik wist wel, dat ik iets verkeerds zag. Dus aan het einde van pagina 126. Of heb ik het dan weer misquote:
Ik heb geen idee waar je het nu over hebt, dus wellicht is het goedquote:Op maandag 14 mei 2007 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wist wel, dat ik iets verkeerds zag. Dus aan het einde van pagina 126. Of heb ik het dan weer mis![]()
Door hem te zingen/neuriërenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:39 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Een hij..
Maar ik vind het wel een tof nummer. Wisten jullie dat monsoen een soort wind is, als in.. hoor de wind waaien... geinig weetje
Nieuwe megahit is ook![]()
Iemand nog gehoord hoe Gerard het voor elkaar gekregen heeft om dit nummer als MEGAHIT te bombarderen?
Bijna goedquote:Op maandag 14 mei 2007 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wist wel, dat ik iets verkeerds zag. Dus aan het einde van pagina 126. Of heb ik het dan weer mis![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Stond in #125 pagina 2, gepost door Chat girl, van de site van Domien
Hij is idd erg leukquote:Op maandag 14 mei 2007 21:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Stond in #125 pagina 2, gepost door Chat girl, van de site van Domien
Alvast terusten MutZ!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |