Oh...valt best mee!quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies
Maar probeer dat de kids hier maar eens wijs te maken
Ja, wat geld wil wel helpen jaquote:Op maandag 14 mei 2007 20:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
eerst rijbewijsdus eerst geld
en dat heb ik al zo weinig
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:17 schreef D.Rose het volgende:
precies
Maar probeer dat de kids hier maar eens wijs te maken
Nee, klopt, als student valt er weinig te sparen. Dus eerst maar studeren dan hequote:Op maandag 14 mei 2007 20:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
allemaal makkelijk gezegd he, ik moet m'n studie en leven ook gewoon betalensparen zit er niet ech tin
Dat valt best mee toch?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, jij ja
Al ben jij ook niet 1 van de jongste hier![]()
Dan kan er vast wel een leuke auto vanafquote:Op maandag 14 mei 2007 20:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
later he *zwijmelt*dan hoop ik architect te zijn
Alle jongeren zouden tijdens de reisperiode middenin een tentamen/examentijd zitten, dus zo raar is dat niet als je er even over nadenkt.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat valt best mee toch?
Met de selectie voor Zuid Afrika was ik overigens verreweg de jongste... Dat verbaasde me echt...
Echt jammer hoor, dat je niet door bentquote:Op maandag 14 mei 2007 20:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat valt best mee toch?
Met de selectie voor Zuid Afrika was ik overigens verreweg de jongste... Dat verbaasde me echt...
Als dat is wat je lekker vindtquote:Op maandag 14 mei 2007 20:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dat mag ik hopen, lekkere rolls royce ofzo![]()
ja hoor, werken (internetten) was erg lastig.....dus ff lekker socializen was hetquote:Op maandag 14 mei 2007 20:30 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh, hebben jullie iets gemerkt van de Grote stroomstoring Mediapark in Hilversum ??
Ik wel, maar dan in de vorm van dat 3fm.nl niet bereikbaar was (wilde muziekinfo opvragen van het spelende nummer eerder vanmiddag). Verder heb ik er op zich niet heel veel van gemerkt.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:30 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh, hebben jullie iets gemerkt van de Grote stroomstoring Mediapark in Hilversum ??
Als het te lang had geduurd hadden jullie nog bij Michiel thuis kunnen gaan zitten.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja hoor, werken (internetten) was erg lastig.....dus ff lekker socializen was het
haha, ja RTL zat midden in de een uitzending lees ik net. Das knap lullig!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef Sirolf het volgende:
Ik wel, maar dan in de vorm van dat 3fm.nl niet bereikbaar was (wilde muziekinfo opvragen van het spelende nummer eerder vanmiddag). Verder heb ik er op zich niet heel veel van gemerkt.
RTL was er stukken erger aan toe, die zaten helemaal in het donker...
Lekker relaxt begin van de week dus.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef Maricha het volgende:
ja hoor, werken (internetten) was erg lastig.....dus ff lekker socializen was het
Had gelukkig het meeste al opgezocht, dus ja (als dat niet zo was, was het niet relaxt geweest)quote:
Mijn tentamens vallen erna... En wss zou ik dan niet alles gehaald hebben, maar daar hebben we de herkansingen dan nog voorquote:Op maandag 14 mei 2007 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alle jongeren zouden tijdens de reisperiode middenin een tentamen/examentijd zitten, dus zo raar is dat niet als je er even over nadenkt.
Ook bij mij kwam het gewoonweg erg slecht uit, dus heb ik er vanaf moeten zien (helaas!)...
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:49 schreef MutZ het volgende:
Mijn tentamens vallen erna... En wss zou ik dan niet alles gehaald hebben, maar daar hebben we de herkansingen dan nog voor
Ja zeker... Maar toch kijk ik heel tevreden terug... Erg leuke dag gehad (geroddeld over Michiel met Marc Cornelissenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
Echt jammer hoor, dat je niet door bent![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:03 schreef Glacier het volgende:
Jouw verzoekje?
Welke?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef Glacier het volgende:
Ik hoop dat die van mij ook gedraaid wordt
Ik heb zelfs een alternatieve keuze gegeven
Oef! mazzeltje dus..quote:Op maandag 14 mei 2007 20:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Had gelukkig het meeste al opgezocht, dus ja (als dat niet zo was, was het niet relaxt geweest)
gaat helemaal lukken joh! Oefeningen gingen bij mij ook altijd slecht, maar als het erop aan kwam was ik door de juiste spanning juist scherp.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb morgen theorie examen. Ook erg toch? Wil iémand voor me duimen? M'n oefenexamens gaan echt totaal niet lekker, haha!
Ik vind dat gek..zeker voor een publieke omroep, die in geval van nood toch een bepaalde functie heeft..quote:Op maandag 14 mei 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Vind het overigens wel "bijzonder" dat de noodstroom schijnbaar alleen aanspringt op het moment dat de storing zich buiten het Mediapark bevindt. Naja, er zal wel een goed idee achterzitten.
Hij is al een jaar dood ofzo...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe single van hem sucks big time!
Welke nieuwe single?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Captain Jack.
Wel een vette plaat![]()
![]()
De nieuwe single van hem sucks big time!
't is een cover ofzoquote:
Ze gaan er blijkbaar vanuit dat ze zelf wél goed ermee kunnen omgaan, al is vandaag gebleken dat dat niet het geval is.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:18 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik vind dat gek..zeker voor een publieke omroep, die in geval van nood toch een bepaalde functie heeft..
Arme Captain Jack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |