"Sander wordt door Coen opgehaald in het kleine gele autootje, de Coen en Sander show kan weer beginnen...!"quote:Op maandag 14 mei 2007 16:00 schreef wolfrolf het volgende:
YES YES YES het is weer tijd voor de COEN EN SANDER SHOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
"Sander wordt door Coen opgehaald in het kleine gele autootje, de Coen en Sander show kan weer beginnen...!"
*applaus*
![]()
![]()
Precies. Ik ga er vandoor! Tabeequote:Op maandag 14 mei 2007 16:50 schreef cosmick het volgende:
Wat een gelul weer.
Creatief, ik kan niet anders zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:28 schreef wolfrolf het volgende:
De Coen en Sander showw
De Coen en Sander ssshhooowww
De tragische uurtjes tussen 4 en 7
Dit is het duo dat ons niks kan gevennnnnn
Het enige goeie is af en toe de muziek
We zoeken nu alleen nog een geboeid publiek!De Coen en Sander SHOOWWWWWWWWWWWW
Wat AreYouTalkingToMe dus zegt.quote:
Hoi Michielquote:Op maandag 14 mei 2007 19:18 schreef MichielV het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes!
Heeej MutZ!quote:
Iets doen... een uittreksel halen bij de gemeente die uiteindelijk niet nodig blijkt te zijn?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Geen paniek, Maricha. Ik ga écht zo iets doen
Vanmorgen even gebeld met elkaar...is nieuw beleid (staat in mijn nieuwe contract)quote:Op maandag 14 mei 2007 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeej MutZ!
Hoi Maricha en Michiel !(ps: de kleur van jullie kleding is vandaag mooi op elkaar afgestemd
)
quote:
haha! las het net ook op zijn site.. Moest laatst een bewijs van slecht goed gedrag ophalen, damn! dan zit je dus 45 minuten te wachten terwijl al het andere volk veel sneller klaar was met bijv. het ophalen van een rijbewijs. Irritant gewoon!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iets doen... een uittreksel halen bij de gemeente die uiteindelijk niet nodig blijkt te zijn?
Nieuw contract?! je blijft dus langer?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Vanmorgen even gebeld met elkaar...is nieuw beleid (staat in mijn nieuwe contract)
Pas op hè!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iets doen... een uittreksel halen bij de gemeente die uiteindelijk niet nodig blijkt te zijn?
Hoi Hansquote:Op maandag 14 mei 2007 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeej MutZ!
Hoi Maricha en Michiel !(ps: de kleur van jullie kleding is vandaag mooi op elkaar afgestemd
)
iddquote:
Je blijft dusquote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Vanmorgen even gebeld met elkaar...is nieuw beleid (staat in mijn nieuwe contract)
Ik ken 't wel hoor (uitgezonderd het niet nodig hebben dan). Hier in Haarlem moet je ook altijd minimaal een half uur tot nog veel langer (heb weleens 1,5 uur meegemaakt) zitten wachten. Het is gewoonweg hopeloos met die ambtenaren...quote:Op maandag 14 mei 2007 19:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Pas op hè!
Wat een zonde van m'n tijd zeg. Uur voor niets zitten wachten.
Corton = cool ! maar neemt niet weg dat ik de uren van MetMichiel gewoon meepik.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:26 schreef D.Rose het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit ging zeggen: over een uurtje verkies ik Corton boven Veenstra
Corton heeft een (nieuw) autoprogramma, en auto's gaan voor natuurlijkquote:Op maandag 14 mei 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Corton = cool ! maar neemt niet weg dat ik de uren van MetMichiel gewoon meepik.![]()
MAAR! Er zijn een hele hoop uitzonderingen waar je ze jou voorrang moeten geven. Op een gelijkwaardig kruispunt, als jij van rechts komt bijvoorbeeld!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Auto's geen voorang geven is vragen om ongelukken
Theorie is een plakje cakequote:Op maandag 14 mei 2007 19:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb morgen theorie examen. Ook erg toch? Wil iémand voor me duimen? M'n oefenexamens gaan echt totaal niet lekker, haha!
Snel editten hèquote:Op maandag 14 mei 2007 19:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
MAAR! Er zijn een hele hoop uitzonderingen waar je ze jou voorrang moeten geven. Op een gelijkwaardig kruispunt, als jij van rechts komt bijvoorbeeld!
![]()
Ik ga 25 mei voor de 2e keer op.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb morgen theorie examen. Ook erg toch? Wil iémand voor me duimen? M'n oefenexamens gaan echt totaal niet lekker, haha!
quote:
Ik heb zometeen om 20 uur een afspraak. En ik heb in vier (!) dagen 450 examenvragen gemaakt, plus het boek in totaal twee keer doorgenomen.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:41 schreef MutZ het volgende:
Maar zo te zien gaat het helemaal goedkomen want je weet dit ookJe zou er natuurlijk nu ook voor kunnen kiezen om te gaan leren ipv te FOK!ken
Goed geleerdquote:Op maandag 14 mei 2007 19:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
MAAR! Er zijn een hele hoop uitzonderingen waar je ze jou voorrang moeten geven. Op een gelijkwaardig kruispunt, als jij van rechts komt bijvoorbeeld!
![]()
Huh?! op welke zender kan ik dat zien?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Corton heeft een (nieuw) autoprogramma, en auto's gaan voor natuurlijk
Auto's geen voorrang geven is vragen om ongelukken
Coldplay rules big time!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ga op coldplay stemmen voor de hemelse 100
Al is de edit nog zo snel, ik achterhaal hem welquote:
Alvast heel veel succes! Ik heb hem zonder het hele boek één keer door te nemen in één keer gehaald... (was ergens op 3/4 van het boek gekomen, toen had ik geen zin meerquote:[..]
Ik heb zometeen om 20 uur een afspraak. En ik heb in vier (!) dagen 450 examenvragen gemaakt, plus het boek in totaal twee keer doorgenomen.
Ik heb in m'n leven maar 4 cd's gekocht: 2 van keane en 2 van coldplayquote:
Ik heb er 1 van Coldplay, maar genoeg van andere bandsquote:Op maandag 14 mei 2007 19:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik heb in m'n leven maar 4 cd's gekocht: 2 van keane en 2 van coldplay
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik heb in m'n leven maar 4 cd's gekocht
lol !quote:Op maandag 14 mei 2007 19:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik heb in m'n leven maar 4 cd's gekocht: 2 van keane en 2 van coldplay
Dank je!quote:
Tja, internetgeneratie hequote:
Ik ben van dezelfde generatie, maar mijn cd kast is toch aanmerkelijk vollerquote:
Dit strategie volg ik ook meestal, maar van bands die ik echt goed vind koop ik toch de cd om ze te steunen...quote:Op maandag 14 mei 2007 19:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Jij bent 2 jaar ouder mutz![]()
ik had gewoon nooit zo'n behoefte iets te kopen, waarom betalen als ik het ook gratis kon hebben he
Vandaar mijn 4 cd'squote:Op maandag 14 mei 2007 19:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dit strategie volg ik ook meestal, maar van bands die ik echt goed vind koop ik toch de cd om ze te steunen...
Vooral zo'n Corvette als de jouwequote:Op maandag 14 mei 2007 20:00 schreef D.Rose het volgende:
@Michiel,
een dikke auto ís genieten
(n.a.v. je opmerking dat je niets hebt aan een dikke auto, maar van het leven moet genieten)
Ja, da's heel gemeenquote:
ik geniet dan ook zoveel mogelijk van het levenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Vooral zo'n Corvette als de jouwe
quote:
Je bent gewoon oudquote:Op maandag 14 mei 2007 20:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, da's heel gemeen'
'in mijn tijd' kon je nog niet downloaden, vandaar dat ik zo'n 400 originele cd's heb
Duur? Valt reuze mee hoorquote:
Oud dus.quote:
Hoe jong eigenlijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |